quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze is toch een RPG å final fantasy achtig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
Vraag ik mij ook dagelijks af. Eens zal het er van komen, ooit zal ik nihongo spreken!quote:
Dat vraag ik me al af sinds de release van Treasure Hunter Gquote:
Schijnt wel mee te vallen, maar het is wel een taal die je elke dag moet oefenen!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al af sinds de release van Treasure Hunter G![]()
Maar Japans is veel te moeilijk.
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef e-wok het volgende:
[..]
probeer eens dog + tree, dan rent ie vanzelf
Er was ook een puzzle dat je een lerares moest geven wat ze nodig had. Ik vanalles proberen om het lokaal te versieren, bleek datJa, klopt! Die was vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snapte eerst niet hoe je nou meer kon unlocken, maar dat is me wel duidelijk.
Ik vind het spel op zich best leuk voor ff een uurtje. Ben benieuwd hoe lang het me bezig gaat houden. Ik vond 'march of the minis' ook een leuk spel, maar op de duur is de lol er af. Ik weet ook niet wat me bij scr eerder doet stoppen: m'n woordenschat of het concept van het spel. Ik zie het spel als een serie minigames en daar houd ik wel van, zolang er maar genoeg variatie is.
Heb nu ook weer zo'n level met 'bull trough nogiets'. Een level met allemaal vazen en borden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, klopt! Die was vervelendHeb nu ook weer zo'n level met 'bull trough nogiets'. Een level met allemaal vazen en borden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
importeren is iig goedkoper bij vgp.caquote:Op zondag 20 september 2009 10:01 schreef Nebo het volgende:
Goed, heeft iemand enig idee of Professor Layton hier in Nederland ook gewoon in het Engels te spelen is? Anders ga ik hem in combinatie met M&L3 bestellen vanuit de VS (en heeft iemand hier nog een leuk en goedkoop adresje voor?)
Ja, zo'n gaaf spel!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:29 schreef Pimsterr het volgende:
Iemand al bezig met Mario & Luigi 3?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:05 schreef Noppie2000 het volgende:
De DSi games zijn alleen regio locked als je ze koop van de DSiware, de retail games zijn regiovrij.
En ik ben 10 uur in M&L3: geweldige game
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
In de PU staat dat die optie ontbreekt en dat je hem dus alleen in het Nederlands kan spelen. Overigens vind ik hem op één of andere manier een stuk leuker/verslavender dan Layton 1quote:Op zondag 20 september 2009 10:01 schreef Nebo het volgende:
Goed, heeft iemand enig idee of Professor Layton hier in Nederland ook gewoon in het Engels te spelen is? Anders ga ik hem in combinatie met M&L3 bestellen vanuit de VS (en heeft iemand hier nog een leuk en goedkoop adresje voor?)
Nette prijs daar! Wat is hun levertijd?quote:Op zondag 20 september 2009 13:05 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
importeren is iig goedkoper bij vgp.ca
van die taal durf ik niets te zeggen
3/4 werkdagen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nette prijs daar! Wat is hun levertijd?
quote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef Thormodo het volgende:
[..]
In de PU staat dat die optie ontbreekt en dat je hem dus alleen in het Nederlands kan spelen. Overigens vind ik hem op één of andere manier een stuk leuker/verslavender dan Layton 1.
Wanneer mogen we deze GOTY in onze armen sluiten?quote:
Ja. Een paar posts hierboven heb ik zelfs gemeld dat deze DSi only/enhanced games regio locked zijn helaas.quote:Op maandag 21 september 2009 16:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Misschien een domme vraag..
Maar komen buiten om de DSiware ook echte DSi only games uit?
Ik had wel gehoord dat er DSi only games kwamen maar dat ze ook voor de DS-lite zouden uitkomen!
Ben ik even blij dat ik die blauwe uit de USA niet geimporteerd hebquote:Nintendo plans to release three new DSi colours across Europe from 23rd October.
They are Metallic Blue, Light Blue and Red, and they come with Facebook and Flipnote Studio pre-installed.
Furthermore, anyone taking the handheld online via Wi-Fi and accessing the Nintendo DSi Shop will be given 1000 DSi Points for free. This offer runs until March 2010, so there's no rush.
This London Fashion Week-timed announcement also reveals a new Nintendo Presents: Style Boutique game for DSi. Due on the same day as the three new colours, Boutique puts you at the helm of a fashion store as a style consultant, picking and gathering stock to win-over the wallets of more and more customers.
Over een half jaar.quote:Op maandag 21 september 2009 11:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wanneer mogen we deze GOTY in onze armen sluiten?
Behalve dan dat er een recentere systeemversie op zit waardoor de huidige generatie flashkaartjes niet meer werkt (waar nog geen vervanging voor is momenteel) en import niet meer 100% werkt. En dat nog afgezien van de 30 euro extra die je ervoor mag neerleggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik die blauwe uit de USA niet geimporteerd heb
Flashkaartjes werken allemaal op 1.4quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:17 schreef koei het volgende:
[..]
Behalve dan dat er een recentere systeemversie op zit waardoor de huidige generatie flashkaartjes niet meer werkt (waar nog geen vervanging voor is momenteel).
Ik heb geen idee hoe dat met de Europese versie zit, maar voor 1.4U klopt dit niet. Zijn een aantal soorten die na deze update niet meer werken en waarvoor nog geen nieuwe flashsoftware beschikbaar is. Maar goed, mocht je echt een werkend flashkaartje willen hebben dan zul je misschien een nieuwe aan moeten schaffen maar dat is het wel. Daarom is het ook zo slim van bedrijven om online content te brengen waarvoor geupdate moet worden, dan kun je elke keer ook weer een generatie flashkaartjes (of een fout in de software die gekraakt kan worden) onbruikbaar maken. Tenminste, als de content die je brengt interessant genoeg is om voor te updaten...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Flashkaartjes werken allemaal op 1.4
Volgens mij zijn alle flashkaartjes ondertussen te updaten...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:16 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat met de Europese versie zit, maar voor 1.4U klopt dit niet. Zijn een aantal soorten die na deze update niet meer werken en waarvoor nog geen nieuwe flashsoftware beschikbaar is. Maar goed, mocht je echt een werkend flashkaartje willen hebben dan zul je misschien een nieuwe aan moeten schaffen maar dat is het wel. Daarom is het ook zo slim van bedrijven om online content te brengen waarvoor geupdate moet worden, dan kun je elke keer ook weer een generatie flashkaartjes (of een fout in de software die gekraakt kan worden) onbruikbaar maken. Tenminste, als de content die je brengt interessant genoeg is om voor te updaten...
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:17 schreef koei het volgende:
Heb je trouwens geen plaatjes ervan? Ben wel benieuwd naar de kleur eigenlijk...
En als ik lief kijk?quote:
Je bent niet de enige! Besteed erg weinig tijd aan de DS (of gamen in het algemeen), dus dan schiet dat sowieso niet erg opquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Wii-Style het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet echt met de tijd mee ga. Ik was eerst bezig met Brain Training, en nu met Kirby Canvas Curse.Alleen Chinatown Wars speelde ik onmiddellijk toen die uitkwam.
Een DS lite is dus nog steeds the way to go. Nu hopen dat er niet té veel DSi only games komen...quote:Yes, DSi Carts are Region Locked
It's been known for months, but don't import other country's games for your US system.
by Craig Harris
September 22, 2009 - Not that it should be of any surprise since Nintendo did make the announcement nearly a year ago, but we have confirmed with a US retail DSi-enhanced Nintendo DS game that Nintendo DSi-capable cartridges are indeed region locked.
Our test subject: James Patterson's Women's Murder Club: Games of Passion, one of the first DS cartridges featuring DSi-enhanced camera functionality released in the US. On a US system the game boots up fine, but on a Japanese system the game's icon will not appear in the system menu, preventing it from playing on that system.
The lock-out does not apply to playing the game on standard DS or DS Lite systems, as those handhelds don't have the same specific territory firmware as DSi units.
Some users speculated that the DSi lock-out would be limited to the DSi Shop and DSiWare downloads, as the territory determines which online store the system will connect to. But this confirms that the lock-out also includes cartridges.
This is a big deal considering that the DSi is the first handheld system from Nintendo that features region locks. Nintendo mentioned last year that the reason for the cartridge lock-out is due to the specific internet connectivity of the system as well as the incorporated parental controls that use each territory's unique rating standards.
Want een DS lite en DSi kunnen niet in 1 huis samen zijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN
[..]
Een DS lite is dus nog steeds the way to go. Nu hopen dat er niet té veel DSi only games komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |