Daar zit ik dus (ook) vast -,-.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Thormodo op 29-08-2009 12:22:26 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verder als dat ben ik ook niet gekomen. Jammer, het is namelijk wel een heel leuk spel."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik wacht nog ff op de EU/US versie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef seventhseagulll het volgende:
Ouendan 2 is in de aanbieding op play-asia.
De liedjes verschillen toch niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De liedjes zeiden mij ook niks, maar ze zijn fantastisch!Ik heb daarna zelfs de OST gedownload.
En de filmpjes zijn zooooooooooo leuk dat je ze niet eens wilt skippen!
Ik heb Elite Beat Agents na Ouandan gespeeld, en ik heb hem eigenlijk snel weer weggelegd ten gunste van de twee Japanse delen.
Heb je puzzle-league-ds al eens gespeeld? Zelfde principe. Als je het chainen eenmaal doorhebt (blokjes verplaatsen zodat je een kettingreactie van 3-op-een-rij hebt) eenmaal snapt dan is het platform gedeelte de enige uitdaging.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens meteen aan Henry Hatsworth begonnen die ik nog had en level 1-1 gespeeld (daarna vond ik het tijd om te gaan slapen). Leuke game, moet alleen nog even goed leren wanneer je moet schakelen tussen puzzelmode en platformmode. En niet te lang blijven hangen in de ene.
Ik vond de eindbaas van wereld 2 al gigantisch moeilijk. Toen ik eenmaal doorhad hoe ik hem moest slopen had ik geeneens zin meer om te resetten, het had me al 8 levens gekost ofzo. Heb em sindsdien niet meer gespeeld en zit nu in wereld 3.3.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat je rond wereld 3 er mee kapt. Op een gegeven moment wordt het niet-meer-te-doen-frustrerend-moeilijk![]()
![]()
![]()
Ik heb nu de eerste 30 puzzels erop zitten en er zijn er maar weinig waar ik niet direct uit kwam. Of het komt omdat het te "simpel" is, of het komt omdat je weet hoe je inmiddels moet denken nadat je deel 1 hebt gespeeld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind Layton 2 tot nu toe tegenvallen. Veel te veel puzzels met een multiple choice antwoord. Zo kun je gewoon gokken, veel te makkelijk. Echte rekenpuzzels met een zelf in te voeren antwoord zijn veel uitdagender.
Ik ken het puzzel principe ja, maar vind het vervelend dat je alleen horizontaal kan schuivenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:01 schreef e-wok het volgende:
[..]
Heb je puzzle-league-ds al eens gespeeld? Zelfde principe. Als je het chainen eenmaal doorhebt (blokjes verplaatsen zodat je een kettingreactie van 3-op-een-rij hebt) eenmaal snapt dan is het platform gedeelte de enige uitdaging.
[..]
Ik vond de eindbaas van wereld 2 al gigantisch moeilijk. Toen ik eenmaal doorhad hoe ik hem moest slopen had ik geeneens zin meer om te resetten, het had me al 8 levens gekost ofzo. Heb em sindsdien niet meer gespeeld en zit nu in wereld 3.3.
Heb nog niet meer info, maar zou interessant kunnen zijn!quote:-- Rabbids Go Home (DS) is a puzzle platformer with 150 puzzles over 15 levels.
Na 2-6 is de eindbaas geloof ik, die is best lastig...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Level 2-5, wanneer werd het ook weer moeilijk?
Ik kwam er al vrij snel achter dat ik geen true gentleman was... Die mogen namelijk niet springen op de bankquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:41 schreef Maraca het volgende:
A true gentleman leaves no puzzle unsolved
Was te verwachten natuurlijk.quote:First retail DSi game announced - Monster Finder #1
http://mf.alphastation.jp/
Due in Winter 2009 in Japan, Monster Finder is the first retail DSi game released on cart. The genre implies that you will be capturing and battling monsters using the camera function of the DSi.
So it begins...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |