Ja, geweldig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 06:55 schreef UncleErnie het volgende:
Lukasz von Pilschbrauer zu Bradwhoers![]()
![]()
quote:Siegfried
Siegfried (10)
gisteren, 23:39
Sandra WIE ZIJN DIE GASTEN EN WAAR KOMEN DIE PLOTSELING VANDAAN????????? Kijk als je zo begint dan beginnen de problemen echt en geloof me die hebben totaal maar dan ook totaal niks te maken met ons familie. Bullshit verhaal klop geen eene mallemoer van. Ga hier wel werk van maken want dit is niet normaal meer wat nu gebeurt. Ik hoop voor jou dat je met deze figuren niks te maken heb want anders.....................(h) :-( Ze staan ook niet in de register van hoge adel dus???????????????
Ligt het aan mij of is dat gewoon Stratego met een paar hernoemde poppetjes?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:52 schreef Penisbaard het volgende:
http://superwereldgame.hy(...)ELS_Door_Johan/nVir/
Wat de neuk, wat de neuk, wat de neuk
quote:oyal: UniversumPauw Johan 1 (106)
vandaag, 02:39
IK WEET NIET WIE U BENT MAAR U MAAK MISBRUIK VAN ONZE FAMILIE NAAM EN RECHTEN. IK ALS FAMILIE GROOTMEESTER ERKEN U NIET ALS VOORZITTER VAN DE FAMILIERAAD WANT DAT BEN IK NOG STEEDS EN MAAK U BEKENT WIE U WERKELIJK BENT. ALS U KUNT BEWIJZEN DAT U FAMILIE BENT WORDT EERST MAAR EENS LID VAN ONZE FAMILIE SITE MET PASWOORD. ALLEEN DE ECHTE FAMILIELEDEN KENNEN DIE PASWOORD.
Wat een nieuwhomo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Die itroll faalt echt hard.
![]()
Je verneukt het voor ons allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |