Precies jeugdzorg heeft een standpunt ingenomen en daar houden ze aan vast.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat onderzoek is een formaliteit, je hebt er geen glazen bol voor nodig om te weten wat daar in zal staan. Over 2 maanden gaat Laura nog steeds niet alleen de wereld rond zeilen.
Het zou me niets verbazen als ze gewoon gaat.... zo hard loopt de politie niet voor weggelopen pubers en ik vraag me af of ze de marine willen inzetten als ze idd vertrekt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef Lavenderr het volgende:
Dus Laura kan dit weekend haar boeken gaan kaften, want maandag begint de school, en ik neem aan dat ze daar nu gewoon naartoe gaat.
Geloof me, die komt nog geen 50km ver.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze gewoon gaat.... zo hard loopt de politie niet voor weggelopen pubers en ik vraag me af of ze de marine willen inzetten als ze idd vertrekt.
dr. Moonen is onafhankelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Precies jeugdzorg heeft een standpunt ingenomen en daar houden ze aan vast.
Dan wordt ze wel weer aangehouden in de eerste de beste haven die ze aandoet en wordt dr vader weer gebeld om dr op te komen halenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze gewoon gaat.... zo hard loopt de politie niet voor weggelopen pubers en ik vraag me af of ze de marine willen inzetten als ze idd vertrekt.
Gezien de publiciteit kan je er op rekenen dat die prioriteit wat hoger ligtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hetgeen natuurlijk zou aantonen dat ze niet in staat is om zo'n reis te maken, als ze zo intelligent/volwassen en goed voorbereid is dan is zo'n onderzoek een eitje, niets om bang voor te zijn, eerder een goede mogelijkheid om de instanties te kakken te zetten en lekker puh roepen als je wel in staat blijkt de wereld over te zeilen in je eentje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee inderdaad, want dan rent die 17-jarige stagiaire van Bureau Jeugdzorg achter haar aan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:08 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Geloof me, die komt nog geen 50km ver.
En als Laura in die tijd had geleefd had ze nauwelijks zonder mannelijke begeleiding het huis uit gemogen, en hadze nog 2jaartjes moeten uitzitten voor ze moest trouwen. Je punt is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:11 schreef El_Matador het volgende:
Dramatische uitspraak.![]()
Als Mozart in deze tijd had geleefd, had de rechter gezegd; Amadeus, doe maar niet zo stoer met je pianospel, gewoon je sommetjes maken en grammatica leren...
Ik snap de vergelijking niet.. maar nu je zegt, het is helemaal geen gek idee..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:53 schreef speknek het volgende:
Ben benieuwd of iedereen die hun kind naar een Islamitische basisschool wil sturen nu ook automatisch onder toezicht van Jeugdzorg wordt gesteld, als het dan toch om schadelijke invloed op de cognitieve en sociale ontwikkeling gaat...
Het onderdrukken van talenten door calvinistische burgermannetjes (m/v).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:14 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
En als Laura in die tijd had geleefd had ze nauwelijks zonder mannelijke begeleiding het huis uit gemogen, en hadze nog 2jaartjes moeten uitzitten voor ze moest trouwen. Je punt is?
Ben je nou echt zo dom?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:13 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nee inderdaad, want dan rent die 17-jarige stagiaire van Bureau Jeugdzorg achter haar aan?
Volgens mij kunnen Laura's ouders strafrechtelijk vervolgd worden als ze al weg is. En als ze nu na dit vonnis toch uitvaart, zullen ze waarschijnlijk volledig uit de ouderlijke macht ontzet worden. En ook als ze niet meewerken, kunnen ze denk ik strafrechtelijk vervolgd worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
En die toezicht heeft bepaald dat ze niet mag uitvaren en naar school moet. Die ziet er dus op toe dat dat gebeurt en zo niet. . . En dát vraag ik me dus af.
De rechtbank heef de ouders verzocht alle medewerking te verlenen mbt het onderzoek van mevr Moonen. Maar wat als zij dat niet doen?
Dat zou mooi stom zijn, het record is dan niet meer geldig en ze wordt uit huis geplaatst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor de vorm zal zijn, ze zullen wel degelijk haar serieus onderzoeken. Ik denk alleen dat ze dan tegen dezelfde twijfelachtigheden zullen aanlopen die wij gister al ontdekt hadden, en waarschijnlijk ook vaststellen dat ze geestelijk niet tot zo'n onderneming in staat is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en nu moet er dus nog voor de vorm even een rapport opgemaakt worden.
Bij ouders die hun kinderen keer op keer gruwelijk mishandelen, ze verwaarlozen, ze uithongeren en nog veel meer vreselijke dingen, is dat allemaal niet mogelijk, maar als een vader de ambities van zijn dochter steunt, dan is Bureau Jeugdzorg er ineens als de kippen bij om die ambitie de nek om te draaien??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:19 schreef Shitney het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen Laura's ouders strafrechtelijk vervolgd worden als ze al weg is. En als ze nu na dit vonnis toch uitvaart, zullen ze waarschijnlijk volledig uit de ouderlijke macht ontzet worden. En ook als ze niet meewerken, kunnen ze denk ik strafrechtelijk vervolgd worden.
Ja en als jeugdzorg er niets aan zou doen, en er gebeurde wat met Laura onderweg.... Dan staat iedereen klaar met het vingertje om te wijzen naar jeugdzorg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij ouders die hun kinderen keer op keer gruwelijk mishandelen, ze verwaarlozen, ze uithongeren en nog veel meer vreselijke dingen, is dat allemaal niet mogelijk, maar als een vader de ambities van zijn dochter steunt, dan is Bureau Jeugdzorg er ineens als de kippen bij om die ambitie de nek om te draaien??
Hypocriete kankerlijers.
Van mij mag ze gaan en ik denk dat het goed is dat ze gaat. Heeft onderweg meer te leren, want ze zal niets missen op school wat ze later niet in kan halen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je kunt jezelf achteraf mooi downplayen. Ga er maar vast vanuit dat ze niet gaat.
Ja laten zien dat ze wel iets goed kunnen na keer op keer de fout in te zijn gegaan. Jeugdzorg is opeens de redder in nood voor tieners met een beetje ambitie. Zum kotsen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij ouders die hun kinderen keer op keer gruwelijk mishandelen, ze verwaarlozen, ze uithongeren en nog veel meer vreselijke dingen, is dat allemaal niet mogelijk, maar als een vader de ambities van zijn dochter steunt, dan is Bureau Jeugdzorg er ineens als de kippen bij om die ambitie de nek om te draaien??
Hypocriete kankerlijers.
Voor zover ik weet is Mozart gewoon naar school geweest.. Wou je daarmee aantonen dat er vroeger meer mocht, ofzoiets?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:11 schreef El_Matador het volgende:
Dramatische uitspraak.![]()
Als Mozart in deze tijd had geleefd, had de rechter gezegd; Amadeus, doe maar niet zo stoer met je pianospel, gewoon je sommetjes maken en grammatica leren...
Ik niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:25 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja en als jeugdzorg er niets aan zou doen, en er gebeurde wat met Laura onderweg.... Dan staat iedereen klaar met het vingertje om te wijzen naar jeugdzorg.
Precies.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:13 schreef MOVO het volgende:
[..]
Hetgeen natuurlijk zou aantonen dat ze niet in staat is om zo'n reis te maken, als ze zo intelligent/volwassen en goed voorbereid is dan is zo'n onderzoek een eitje, niets om bang voor te zijn, eerder een goede mogelijkheid om de instanties te kakken te zetten en lekker puh roepen als je wel in staat blijkt de wereld over te zeilen in je eentje.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hypocriete kankerlijers.
Niet? Dacht wel dat er dan ingegrepen wordt, hoor..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hypocriete kankerlijers.
Want? Het is toch haar keuze samen met die van haar ouders? Wat heeft Jeugdzorg daar dan mee te maken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:25 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja en als jeugdzorg er niets aan zou doen, en er gebeurde wat met Laura onderweg.... Dan staat iedereen klaar met het vingertje om te wijzen naar jeugdzorg.
SBS-gepeupel zal inderdaad die gedachtegang maken inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:25 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar hoe denk je dat de publieke opinie eruit zal zien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik niet.
Jeugdzorg moet zich met problemen bezighouden. Geen problemen zoeken daar waar ze niet zijn.
Ze is het Kanaal al gepasseerd, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:18 schreef Mylene het volgende:
Vanavond in het jeugdjournaal een reactie van Laura.
Ze is nu druk aan het zeilen.
Die kan gewoon meehuilen met de rest van het bos, lijkt me?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben benieuwd naar BanSheeBoys verlichte ideeën omtrent dit gedrag van een opgroeiend vrouwwerk..
Verstandig is het natuurlijk niet, maar het zou wel een ultieme bazenactie zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:30 schreef Ringo het volgende:
Ze is het Kanaal al gepasseerd, heb ik me laten vertellen.
Met meehuilen bedoel je zoiets?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die kan gewoon meehuilen met de rest van het bos, lijkt me?
quote:
Die is al gerust gesteld als ze geen hoge hakken draagt aan boord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben benieuwd naar BanSheeBoys verlichte ideeën omtrent dit gedrag van een opgroeiend vrouwwerk..
'Bazenactie?'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Verstandig is het natuurlijk niet, maar het zou wel een ultieme bazenactie zijn.
Ja het tegenovergestelde van wat faalhazen hier doen.quote:
Ze zullen een voorbeeld stellen door haar op te sluiten in de gevangenis zodat andere pubers het wel uit hun hoofd laten om uit de pas te lopen in onze maatschappij. Ordnung muss sein. Heeft ze ook een Noord-Koreaans paspoort toevallig?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
'Bazenactie?'![]()
Eerder een dwarse puber die toch doet waar ze zelf zin in heeft!
Als ze dat doet is het heel dom van haar, ze zal zo snel mogelijk zogauw ze aan land wordt worden opgepakt en het tot ze meerderjarig is kunnen vergeten met haar wereldreis.
Bijvoorbeeld. Hij mag kiezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met meehuilen bedoel je zoiets?
[..]
Jij beschikt inmiddels over het deskundigenrapport?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:56 schreef -sebastiaan- het volgende:
Dat kind gaat never nooit niet deze reis dit jaar maken!
Die heb je daar niet voor nodig. En ook geen glazen bol.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Jij beschikt inmiddels over het deskundigenrapport?
Gewoon in de herfstvakantie vertrekkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:56 schreef -sebastiaan- het volgende:
Dat kind gaat never nooit niet deze reis dit jaar maken!
Ze zien het op zn minst al aankomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:22 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor de vorm zal zijn, ze zullen wel degelijk haar serieus onderzoeken. Ik denk alleen dat ze dan tegen dezelfde twijfelachtigheden zullen aanlopen die wij gister al ontdekt hadden, en waarschijnlijk ook vaststellen dat ze geestelijk niet tot zo'n onderneming in staat is.
Maar ik denk niet dat ze dat nu al weten en dat dat nu al vaststaat. Ambtenaren zijn meestal niet zo snel
Moussie staat bij de haven, Laura uit te wuivenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef Matteüs het volgende:
Waar is moussie trouwens? Ze post wel in andere onderwerpen...
Wonden likken?
Ik had wel een felicitatie met de uitspraak verwachtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef Matteüs het volgende:
Waar is moussie trouwens? Ze post wel in andere onderwerpen...
Wonden likken?
Nee serieus. Is ze werkelijk zo laf? Eerst een grote mond van bijstandsniveau in 11 threads en nu wegblijven?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moussie staat bij de haven, Laura uit te wuiven
En ik zit op 't dak van de havenmeester om een gat in de romp van haar bootje te schieten. Dit soort mensen dient tegen zichzelf beschermd te worden..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moussie staat bij de haven, Laura uit te wuiven
Eens, laat Laura eerst maar eens aantonen dat ze volwassen genoeg is. Die Engelse recordhouder heeft dat ook van tevoren gedaan. Iets waar Laura en pappa niet aan gedacht hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:59 schreef Tarado het volgende:
wat een gelul, laat die kinderbescherming zich met ernstige gevallen bezig houden, leeftijd heeft niet alles met volwassenheid te maken
Ik geloof niet dat jij de persoon bent om anderen op een grote mond te wijzenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:05 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Nee serieus. Is ze werkelijk zo laf? Eerst een grote mond van bijstandsniveau in 11 threads en nu wegblijven?
Je hebt inmiddels contact gezocht met de kinderrechter hierover?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die heb je daar niet voor nodig. En ook geen glazen bol.
?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dus in die zin is deze uitspraak winst voor het kamp Dekker.
Die winst zie ik niet hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels contact gezocht met de kinderrechter hierover?
Het debat spitst zich voornamelijk toe op het rapport van deze deskundige. Voor de rest zijn de verzoeken van de Raad afgewezen door de rechter.
Ik heb de rechter horen zeggen dat Laura niet mag vertrekken. Dat ze onder toezicht gesteld is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels contact gezocht met de kinderrechter hierover?
Het debat spitst zich voornamelijk toe op het rapport van deze deskundige. Voor de rest zijn de verzoeken van de Raad afgewezen door de rechter.
Je hebt de uitspraak toch wel nagelezen of ga je af op fragmenten en knipsels van RTL-nieuws?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb de rechter horen zeggen dat Laura niet mag vertrekken. Dat ze onder toezicht gesteld is.
Over 2 maanden zal blijken dat Laura nog steeds niet mag vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |