Die is al gerust gesteld als ze geen hoge hakken draagt aan boord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben benieuwd naar BanSheeBoys verlichte ideeën omtrent dit gedrag van een opgroeiend vrouwwerk..
'Bazenactie?'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Verstandig is het natuurlijk niet, maar het zou wel een ultieme bazenactie zijn.
Ja het tegenovergestelde van wat faalhazen hier doen.quote:
Ze zullen een voorbeeld stellen door haar op te sluiten in de gevangenis zodat andere pubers het wel uit hun hoofd laten om uit de pas te lopen in onze maatschappij. Ordnung muss sein. Heeft ze ook een Noord-Koreaans paspoort toevallig?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
'Bazenactie?'![]()
Eerder een dwarse puber die toch doet waar ze zelf zin in heeft!
Als ze dat doet is het heel dom van haar, ze zal zo snel mogelijk zogauw ze aan land wordt worden opgepakt en het tot ze meerderjarig is kunnen vergeten met haar wereldreis.
Bijvoorbeeld. Hij mag kiezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met meehuilen bedoel je zoiets?
[..]
Jij beschikt inmiddels over het deskundigenrapport?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:56 schreef -sebastiaan- het volgende:
Dat kind gaat never nooit niet deze reis dit jaar maken!
Die heb je daar niet voor nodig. En ook geen glazen bol.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Jij beschikt inmiddels over het deskundigenrapport?
Gewoon in de herfstvakantie vertrekkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:56 schreef -sebastiaan- het volgende:
Dat kind gaat never nooit niet deze reis dit jaar maken!
Ze zien het op zn minst al aankomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:22 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het voor de vorm zal zijn, ze zullen wel degelijk haar serieus onderzoeken. Ik denk alleen dat ze dan tegen dezelfde twijfelachtigheden zullen aanlopen die wij gister al ontdekt hadden, en waarschijnlijk ook vaststellen dat ze geestelijk niet tot zo'n onderneming in staat is.
Maar ik denk niet dat ze dat nu al weten en dat dat nu al vaststaat. Ambtenaren zijn meestal niet zo snel
Moussie staat bij de haven, Laura uit te wuivenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef Matteüs het volgende:
Waar is moussie trouwens? Ze post wel in andere onderwerpen...
Wonden likken?
Ik had wel een felicitatie met de uitspraak verwachtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef Matteüs het volgende:
Waar is moussie trouwens? Ze post wel in andere onderwerpen...
Wonden likken?
Nee serieus. Is ze werkelijk zo laf? Eerst een grote mond van bijstandsniveau in 11 threads en nu wegblijven?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moussie staat bij de haven, Laura uit te wuiven
En ik zit op 't dak van de havenmeester om een gat in de romp van haar bootje te schieten. Dit soort mensen dient tegen zichzelf beschermd te worden..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moussie staat bij de haven, Laura uit te wuiven
Eens, laat Laura eerst maar eens aantonen dat ze volwassen genoeg is. Die Engelse recordhouder heeft dat ook van tevoren gedaan. Iets waar Laura en pappa niet aan gedacht hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:59 schreef Tarado het volgende:
wat een gelul, laat die kinderbescherming zich met ernstige gevallen bezig houden, leeftijd heeft niet alles met volwassenheid te maken
Ik geloof niet dat jij de persoon bent om anderen op een grote mond te wijzenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:05 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Nee serieus. Is ze werkelijk zo laf? Eerst een grote mond van bijstandsniveau in 11 threads en nu wegblijven?
Je hebt inmiddels contact gezocht met de kinderrechter hierover?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die heb je daar niet voor nodig. En ook geen glazen bol.
?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dus in die zin is deze uitspraak winst voor het kamp Dekker.
Die winst zie ik niet hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels contact gezocht met de kinderrechter hierover?
Het debat spitst zich voornamelijk toe op het rapport van deze deskundige. Voor de rest zijn de verzoeken van de Raad afgewezen door de rechter.
Ik heb de rechter horen zeggen dat Laura niet mag vertrekken. Dat ze onder toezicht gesteld is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels contact gezocht met de kinderrechter hierover?
Het debat spitst zich voornamelijk toe op het rapport van deze deskundige. Voor de rest zijn de verzoeken van de Raad afgewezen door de rechter.
Je hebt de uitspraak toch wel nagelezen of ga je af op fragmenten en knipsels van RTL-nieuws?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb de rechter horen zeggen dat Laura niet mag vertrekken. Dat ze onder toezicht gesteld is.
Over 2 maanden zal blijken dat Laura nog steeds niet mag vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |