quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef ThaOMG het volgende:
Pics van je tante ?
Ow eh, chanteren en neuken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:59 schreef Dakduif het volgende:
wat voor actie ik nu moet ondernemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:19 schreef RijstNatie het volgende:
Ik zie dat jij alleen maar kwaliteitstopics opent
Ik ben geen mod, maar hier heb je een nootquote:
Maar goed dat je moeder die dag vrij was hequote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:59 schreef Dakduif het volgende:
Eergister liep ik met een mattie van op de Red Light District om te gluren over er nog wat te hosselen viel. Mijn erectie werd knap verstoord toen ik daar opeens m'n o zo lieve tante incluis latex pakje ende stilettohakjes achter het raam zag dartelen.
Ik schrok me de tyfus dus en ben aardig in de war wat voor actie ik nu moet ondernemen.
Grote kans dat er ook al een review is gemaakt op hookers.nlquote:
Korting regelen voor fokkers gek!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:59 schreef Dakduif het volgende:
wat voor actie ik nu moet ondernemen.
Je eigen grappen nogmaals herhalenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Maar goed dat je moeder die dag vrij was he
Weet je meteen wie hier de enige Amsterdammer in dit topic isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je eigen grappen nogmaals herhalen
FAAL
Maar ik snap um idd ook niet. Amsterdamse inside joke ?
Bloedstraat, daar zitten toch die she-males? En ik kom niet eens uit Amsterdamquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Weet je meteen wie hier de enige Amsterdammer in dit topic is
Kutprovinciaaltjes hier
Mensen die 'centjes' hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:06 schreef Mozy het volgende:
Hosselen in het Red Light District.
Die meiden vinden je alleen maar leuk omdat je centjes hebt hoor.
Was ook meer voor de hand liggend maar ik hoopte dat jij nu kon vertellen dat je die tante kentquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:02 schreef Adfundum het volgende:
nee, eerste hit op google > bloedstraat
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:56 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Bloedstraat, daar zitten toch die she-males? En ik kom niet eens uit Amsterdam![]()
Nee hoor! Want ze zei dat ze me echt leuk vond enzo!!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:06 schreef Mozy het volgende:
Hosselen in het Red Light District.
Die meiden vinden je alleen maar leuk omdat je centjes hebt hoor.
Maar de meeste zijn niet zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee hoor! Want ze zei dat ze me echt leuk vond enzo!!!
En ze zoende zelfs!
Neequote:
En we hebben een 'wandelaar'quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:08 schreef dopy14 het volgende:
wat is het verschil tussen een mug en je tante?Ik vond 'm leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeik niet. Als ik op FOK! zit ben ik tenminste van de straat.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |