Jaa!!! Een nieuwe draagdoekenmeet!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:46 schreef Pvoesss het volgende:
Dan organiseren we toch gezellig een meeting binnenkort
me tooquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:53 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Jaa!!! Een nieuwe draagdoekenmeet!![]()
Count me in!
Goed he?quote:
Haha ja das een goeie, maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:57 schreef Macka66 het volgende:
Als mensen mij willen helpen met knopen bied ik ze altijd vriendelijk aan dat ze bij mij op cursus mogen komen om het te leren. Meestal beseffen ze dan wel dat ze eigenlijk niet weten waar ze mee bezig zijn
Oh, als ik veel toeschouwers hebb bij het afknopen die allemaalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:00 schreef Pvoesss het volgende:
Ooh en waar ik altijd van schrik is als mensen schrikken als ik haar van mijn rug haal.
Dan schrik ik dat ze schrikken en ben ik bang dat er iets ernstig is.
Terwijl ik helemaal niet bang ben als ik haar op mijn rug slinger of er af haal
Dat had ik gister dus ook! Ging met de bus naar Den Bosch, want de treinen reden niet. Dus ik was helemaal blij dat Joep in de doek zat. De hele weg zat er een vrouw naast die alleen maar zei: acherm, dat is toch zielig, acherm, hij krijgt geen adem, acherm, dadelijk valt ie er uit. Ik werd een beetje naar van dat mens. Joep zat heerlijk!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:17 schreef Pvoesss het volgende:
En ik snap echt niet dat er mensen zijn die er problemen mee hebben dat ik draag.
Vandaag dus echt mensen gehad die bijna struikelde omdat ze afkeurend achterom keken![]()
Ik was daar ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:50 schreef tessie het volgende:
Oeh leuk een meet, ik wil ook!![]()
Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar leuke positieve reacties gekregen op mijn draagdoek. Vanmiddag waren we bij het S&Bfeest in Weesp, en een aantal mensen die zeiden dat ze het zo mooi vonden, of dat ze het er zo fijn uit vonden zien voor Graeme, of gewoon oh wat lief, of lief lachen enzo.
Een grote boezem zou niets uit hoeven maken als je de goede maat draagdoek voor je postuur hebt. Je hebt dan voldoende stof om de doek mooi rond jou en je kind te knopen. Maar er zijn kindjes (en dragers) die de kommahouding niet prettig vinden. Dus misschien is rechtop dragen wel de oplossing.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:55 schreef MeNicole2 het volgende:
Kan iemand me misschien even helpen![]()
Mijn nichtje heeft ook een draagdoek. Maar nu krijgt zij de kleine meid niet lekker in de kommahouding. Zij denkt dat dit komt omdat haar borsten zo groot zijn. Kan dat zo zijn? Want volgens mij maakt dat toch allemaal niks uit? En darmee kan ze de kleine toch ook gewoon wel rechtop dragen? Ze denkt namelijk dat door de borsten de kleine niet lekker ligt. Iemand een idee!!
Gek he dat dat zo kan verschillen. Ik ben door de geweven doek van DF juist helemaal fan van de stretch. Ik vind de geweven doek wel fijn maar voor nu Leander nog zo klein is vind ik de stretch iets lekkerder voor hem!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:44 schreef miss_sly het volgende:
Geen idee, die kommahouding spreekt me persoonlijk niet aan, dus draag rechtop.
Het ging geweldig met Zara! Het knopen is even wennen em voor de eerste keer was het fijn dat schaap er was voor een extra hand, maar ik weet nu al dat we overstappen op geweven ipv stretch! we hebben ongeveet 2,5 uur gewandeld en geen moment hoeven corrigeren ofzo, het voelde van begin tot einde goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |