Mss wonen er wel marsmannetjes op mars..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:12 schreef Dibble het volgende:
Misschien was er vroeger hout op de maan. Wie weet
Dan geven wij gewoon die amerikanen een 'mars' terug.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:13 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Mss wonen er wel marsmannetjes op mars..
Had een moslimland dit geflikt dan zaten we nu al aan deel drie.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:14 schreef Yi-Long het volgende:
WAT!?!?![]()
![]()
![]()
Dan gaan die liegende kut-yankees NU terug naar de maan om voor ons een fucking stuk maansteen te halen!!! NU!!! En vlot een beetje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt want die zitten in 2050 nog niet op de maan....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Had een moslimland dit geflikt dan zaten we nu al aan deel drie.
Aha, dus er groeien bomen op de maan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:06 schreef Dibble het volgende:
De maansteen die het Rijksmuseum in bezit heeft, blijkt niet van de maan afkomstig te zijn. Geologen van de Vrije Universiteit onderzochten het exemplaar en zeggen dat het een stuk versteend hout is.
Wie weet is het wel een stuk Reptilian-hout, wachtende totdat het de aarde over kan nemen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:00 schreef JohnDope het volgende:
We weten allemaal niks van de maan, voor hetzelfde geld is het een verlaten ruimteschip.
Maar goed hoe je het ook wendt of keert, die geitenwollensokken van de VU kunnen het ook niet weten, want voor hetzelfde geld is het een stuk versteend hout dat wel afkomstig is van de maan.
Google er eens op...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
Gelukkig maar dat hij boekhouder was, iemand met een natuurwetenschappelijke achtergrond had hier zo doorheen geprikt. Versteend hout is namelijk vrij goed te herkennen aan schors, ringen en een structuur met kleine buisvormige capillairen.
Ik heb hier een schijfje liggen, ik heb lange tijd stenen verzameld. De structuur van het hout kun je er nog goed in herkennen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:57 schreef Bowlingbal het volgende:
Google er eens op...
Iemand die boekhouden heeft gestudeerd, die weet dat natuurlijk niet....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
Gelukkig maar dat hij boekhouder was, iemand met een natuurwetenschappelijke achtergrond had hier zo doorheen geprikt. Versteend hout is namelijk vrij goed te herkennen aan schors, ringen en een structuur met kleine buisvormige capillairen.
Je vergeet optie 3:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:57 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens denk ik dat er twee mogelijkheden zijn'1. de Amerikanen zijn helemaal niet op de maan geweest en hebben overal stukken versteend hout uitgedeeld (zie BNW) of 2. de maansteen is tussen 1969 en 2009 ontvreemd en iemand heeft er een stuk versteend hout voor in de plaats gelegd.
Dat zouden ze toch niet doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:00 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Je vergeet optie 3:
De yanks zijn gewoon op de maan geweest en hebben ons belazerd met een stukje prullaria.
Ik zit nu al de hele tijd naar die avatar van mij te kijken, maar ik begrijp echt niet wat je bedoelt...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:10 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Aan je avatar te zien geloof je zelfs nog in Sinterklaas en Zwarte Piet.
We hebben zelfs marsstenen op aarde hoor, dus zo vreemd is het an sich niet eens. Ook al zou er geen landing geweest zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:29 schreef Yorrit het volgende:
hun kunnen er nou maanstenen zijn als de maanlanding een hoax is??
Het verhaal gaat dat de 1e landing een hoax was, dwz, ze zijn wel geweest maar de camera deed het niet ofzo. Daarnaast zijn ze nog een paar keer teruggeweest en hebben ze in totaal een paarhonderd kilo stenen meegenomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:29 schreef Yorrit het volgende:
In Antarctica liggen ze voor het oprapen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:29 schreef Yorrit het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:25 schreef buachaille het volgende:
en nu lacht heel de wereld om de nederlanders.
Nou..!! Het schaamrood staat me op de kaken, dit zal ons nog jaren nagedragen worden op VN-Conferenties.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef buachaille het volgende:
We zijn internationaal gezien weer eens de sukkels van de wereld.
Aan een linkse, inmiddels 83-jarige, oud-premier. Lid van een partij die tussen 1958 en 1969 anderhalf jaar geregeerd heeft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:33 schreef SeLang het volgende:
Het was privé gift van een Amerikaan aan een linkse minister
"Wij" kregen geen stukje kool, Willem Drees kreeg een stukje kool. De Nederlandse regering heeft wel degelijk echte maanstenen gekregen, net zoals zo'n beetje elk ander land dat gekregen heeft in die tijd. Die stenen (of nou ja, het is een beetje gruis geloof ik) liggen in Museum Boerhaave in Leiden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:38 schreef Whiskey_Tango het volgende:
En nu, schoorvoetend naar het Witte Huis om te vragen waarom we een stuk kool kregen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |