goedemiddag gfquote:
heb hem al 2x gedaanquote:
En allebei de keren dezelfde score of was er een groot verschil?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb hem al 2x gedaan![]()
en krijg hem nog steeds of reclame over tv kijken via de pc
2x dezelfde scorequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En allebei de keren dezelfde score of was er een groot verschil?
Zegt mijn vader ook altijdquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
2 mooie dochters van bijna 5 en 8![]()
ik heb dus een harem thuis van 3 vrouwen
Dankjequote:
Dan moet je ook domme antwoorden gevenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2x dezelfde score
maar het zijn ook van die domme vragen
Jawel, maar hij krijgt hem niet geopend.quote:
och de score's maakten me even blijquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet je ook domme antwoorden geven
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:27 schreef Nijns het volgende:
[..]
Jawel, maar hij krijgt hem niet geopend.
dat is toch andersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:34 schreef Nijns het volgende:
Dankjulliewel allemaa
@duckie: het echte leven? Ik werk al he?
@ Pheno: ik kom voor jou vanavond speciaal in mijn bunny-pakje uit de taart springen, ik zeg alleen niet waar
Goed idee pheno! Ik hou het ook dan voor gezien denk ik!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:32 schreef Pheno het volgende:
Nou, ik maar eens wat proggen, nog een uurtje en dan kap ik er mee. Ik heb niets voor niets pauzes opgespaard om deze dag wat vroeger te eindigen
ben jij een dochter van wel.ok?quote:
quote:
Jij zegt het, het solliciteren zal nu wel wat makkelijker wordenquote:
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:35 schreef Pheno het volgende:
Oh, en de vijftigste klacht bij TnT leggen, ook altijd leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |