Oei, dan is die pyromaan waarschijnlijk weer actief na 2/3 maanden niet in 'dienst' te zijn geweest! Dan mogen de mensen hier in de streek wel weer oppassen nu, voor er nog meer openbare gebouwen de fik in gaan...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens de Groninger politie is de brand bij de STAR hoogstwaarschijnlijk aangestoken
Ik heb een enorme tijd geleden een fout gemaakt door een kaartje te kopen vanaf Bilthoven naar Hilversum Noord ipv Sportpark of andersom.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:32 schreef KapiteinT het volgende:
Ik heb vandaag per ongeluk 3 kaartjes met datum gekocht, in plaats van zonder datum. Eentje heb ik vandaag gebruikt, maar nu zit ik nog met die 2 andere... Ik was gelijk nadat ik er achter kwam naar het station gegaan om ze te wisselen, maar helaas stond daar weer dezelfde chagarijn als normaal. 'Schat, dat zijn kaartjes uit de kaartautomaat, daar kan ik niks mee.'. Ik kreeg een kaartje van de klantenservice, en daar moest ik het mee doen.
Maar wat denken jullie? Gaat het lukken om m'n geld terug te krijgen, of is het verspilde moeite om er achteraan te gaan?
Dusch, gewoon een brief sturen, rekeningnummer erbij. Hopelijk dat jij het dan ook terug krijgt.quote:Geachte Crientj,
Wij hebben uw brief ontvangen. U geeft aan dat u een verkeerd vervoerbewijs bij de kaartautomaat heeft gekocht. Wij kunnen ons voorstellen dat dit vervelend voor u was.
U vraagt ons om terugbetaling van de gemaakte treinkosten, of een deel daarvan. Graag maken wij in deze situatie een uitzondering op de voorwaarden door de kosten te vergoeden. Binnen 3 weken zullen wij een bedrag van ¤ XX.XX overmaken op rekening XXX.XXX.XXX
Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn
Met vriendelijke groet,
Blablanaam etc.
Ik wacht in spanning.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:39 schreef Crientj het volgende:
Het antwoord dat ik daarop kreeg ga ik even zoeken, kom er zo op terug.
Ra ra, wat klopt hier niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:32 schreef KapiteinT het volgende:
helaas stond daar weer dezelfde chagarijn als normaal. 'Schat, dat zijn kaartjes uit
ze kennen ook niks daar :wquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:35 schreef Peterselieman het volgende:
Nog meer nieuws uit Groningen.
De spoorverbinding naar Veendam loopt vertraging op en wordt mogelijk pas in 2011 opengesteld voor passagierstreinen
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=84571
Oke dankje! Ik ga er dan morgen maar even werk van maken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef Crientj het volgende:
Oh. Brief gevonden;
[..]
Dusch, gewoon een brief sturen, rekeningnummer erbij. Hopelijk dat jij het dan ook terug krijgt.
Oh, wat ik nog wel weet is dat je binnen een kwartier bij een loket op het desbetreffende station je geld terug kan krijgen.
Tja, ik woon in de buurt van Amsterdam, dus dan krijg je dat. Maar het kwam er niet erg vriendelijk uit.quote:
Dat zal toch ooit voorbij zijn hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef RubenK het volgende:
bah SGMm op de stopper breda - utrecht
ik hoop toch echt dat wanneer de proef over is, dat ze weer mat'64 er op gooien
Wat vind je daar zo vreselijk aan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef RubenK het volgende:
bah SGMm op de stopper breda - utrecht
ik hoop toch echt dat wanneer de proef over is, dat ze weer mat'64 er op gooien
Dat dus. Einde discussie. Stelletje malloten. Zo kun je ook zonder overstappen van Utrecht naar Dordrecht in 3 uur. En dan gaan janken over het materieelquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:33 schreef James1988 het volgende:
Als je Breda - Utrecht helemaal aflegt met de stoptrein ben je sowieso gek.
Ik moet vanaf tilburg naar alkmaar, en na 20:00 is er geen intercity meer die de stoptrein inhaalt. Dus het is OF een uur in de stoptrein OF 30 minuten wachten op den bosch op de intercity naar amsterdam CSquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:33 schreef James1988 het volgende:
Als je Breda - Utrecht helemaal aflegt met de stoptrein ben je sowieso gek. Of een bordjesbaas-in-spé.
De conducteurs adviseren bij binnenkomst te Den Bosch niet voor niets dat de IC sneller in Utrecht is dan die stoptrein
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Intercity NS direction Hertogenbosch ('s) A 21:11 Hertogenbosch ('s) platform 4a D 21:23 Hertogenbosch ('s) platform 3a Intercity NS direction Utrecht Centraal A 21:52 Utrecht Centraal platform 7a [+] D 22:10 Utrecht Centraal platform 5 Intercity NS direction Amsterdam Centraal A 23:18 Alkmaar platform 3 |
Daar bij ProRail kunnen ze zo te zien niks nee. /quote:
Ikke!! Een colaatje, een cookie en een swirlquote:Op woensdag 2 september 2009 10:09 schreef Ireyon het volgende:
Al meer mensen die hebben geprofiteerd van het Rondje van het station?
Ik hoor er nu voor het eerst vanquote:Op woensdag 2 september 2009 10:09 schreef Ireyon het volgende:
Al meer mensen die hebben geprofiteerd van het Rondje van het station?
zelfde verhaal hierquote:Op woensdag 2 september 2009 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor er nu voor het eerst van
Dit is het! http://www.zeepvrij.nl/2009/09/01/rondje-van-het-stationquote:Op woensdag 2 september 2009 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor er nu voor het eerst van
Gisteren en maandag werden er op de grotere stations kortingsbonnen uitgedeeld, met 20%-korting muntjes voor elke dag van de week, deze en volgende week nog geldig bij de meeste standaard eet- en drinktentjes op 't station (helaas niet voor Döner ) .quote:Op woensdag 2 september 2009 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoor er nu voor het eerst van
Ik heb er iets van 6 opgeraapt waarvan ik er 4 weer kwijt ben Gisteren op Rotterdam gaven ze ook nog icecoffeequote:Op woensdag 2 september 2009 10:09 schreef Ireyon het volgende:
Al meer mensen die hebben geprofiteerd van het Rondje van het station?
Ik snap het. Utrecht Centraal zal wel niet groot genoeg geweest zijnquote:Op woensdag 2 september 2009 13:21 schreef Ireyon het volgende:
Gisteren en maandag werden er op de grotere stations kortingsbonnen uitgedeeld, met 20%-korting muntjes voor elke dag van de week,
Mja dat is mij ook maar verteld door de uitdeelchick in Eindhoven.. 'k Heb er nog wel wat liggen als je ze graag zou hebbenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het. Utrecht Centraal zal wel niet groot genoeg geweest zijn
Ik heb ze op Utrecht CS gekregen En vandaag deelden ze Ice Cappucino uit. Jammie!quote:Op woensdag 2 september 2009 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap het. Utrecht Centraal zal wel niet groot genoeg geweest zijn
Zeker buiten de spits dan anders kost het ze teveelquote:Op woensdag 2 september 2009 19:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ze op Utrecht CS gekregen En vandaag deelden ze Ice Cappucino uit. Jammie!
Om 17:30 uur, want ik heb altijd de IC van 17:37 uur naar Arnhemquote:Op woensdag 2 september 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker buiten de spits dan anders kost het ze teveel
3) de intercity naar Breda en dan de HSL-shuttle naar Antwerpen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:17 schreef Ploertendoder het volgende:
Maar als de HSL helemaal operationeel is zal ik 2 alternatieven hebben:
1) Via de (dure) HSL en dan eerst naar Rotterdam Centraal om daar over te kunnen stappen op de Thalys of de Beneluxtrein.
2) De intercity pakken naar Roosendaal en daar overstappen op de boemeltrein van de NMBS naar Antwerpen.
Ik denk niet dat dat veel uit gaat maken of ik naar Rotterdam Centraal ga of naar Breda.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:32 schreef JDude het volgende:
[..]
3) de intercity naar Breda en dan de HSL-shuttle naar Antwerpen.
Maar ik blijf het wel fout vinden dat NS toeslag heft over snelheid.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat veel uit gaat maken of ik naar Rotterdam Centraal ga of naar Breda.
Nou ja, het ene is volstrekt de verkeerde kant op, het andere alleen een beetje uit de richting.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat veel uit gaat maken of ik naar Rotterdam Centraal ga of naar Breda.
Ik blijf het vooral fout vinden dat NS ZO VEEL toeslag denkt te gaan heffen voor ZO WEINIG snelheid. Zometeen ligt die HSL er uiteindelijk, zegt de Thalys "Dank je wel " en pikt alle doelgroepreizigers van de fyra in, en de fyra is een nog korter bestaan beschoren dan de SM90. Want geen hond gaat NOG 70 % meer betalen om een kwartiertje eerder in Rotterdam te zijn vanuit Amsterdam. Het spoor is al niet bepaald goedkoop. Tenzij met een kortingkaart, maar die werkt natuurlijk niet op de fyra. In elk geval niet op de toeslag. Die daardoor weleens gewoon hoger kan uitvallen dan de ritprijs zelf.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Maar ik blijf het wel fout vinden dat NS toeslag heft over snelheid.
Siemens Railjet, hè?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:59 schreef James1988 het volgende:
Of als ik heel veel mazzel heb stappen jullie allemaal in mijn Beneluxtrein 2.0 die wordt zoals een internationale trein hoort te zijn.
* James1988 droomt verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |