abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72432862
Bovenkant dakkapel wordt as I speak waterdicht gemaakt
Zijkanten zijn met zeil dicht gemaakt (maandag colorpan ertegen), maandagmiddag komen de dakpannen (heb er nu maar een paar liggen voor de maat/afstand tengels en die gaan er dinsdag op
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_72434847
Kijk, dat is nog eens leuk nieuws.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72440248
ben echt moe nu (en dan te bedenken dat ik vanmorgen op kantoor gewoon heb gezeten en normaal tempo gewerkt heb en vanmiddag even gekeken en gegeten en wat dierenbenodigdheden gehaald heb. Vervolgens vissenkom tijdens schoonmaken een hoek eraf gestoten en weer een ronde kom gekocht een megagrote dat wel dan maarja ze schijnen zielig te zijn en weer terug gereden plus boodschappen gedaan voor het eten dat nu deels in pan en oven zit).

Maarrr de pictures zijn er en ik wil ook wat goede raad
pi_72440565
Zo gaat ie goed!

Oh de doorgang naar garage/ deels toekomstige badkamer is gemaakt!!

Vond het wel zonde van die kinderkopjes..

En dan even boven kijken

Grote slaapkamer..meteen een vraag;
Die linker laagste balk komt achter een schuifbare wand waar dan achter het bed/nachtkastjes (ik zal het ook even painten vanaaf) wat rommeltjes opgeborgen kunnen en dus geen stofbak wordt waar ik toch niet bij kan.
Die wand wil ik lichtgrijzig tot een iets donkerdere tint.
De slaapkamer wordt verder op de wand waar het raam in zit na spierwit (oogt ruimtelijker en schoon+fris).
Het stuk boven de schuifwand en boven het bed (het schuine deel waar die ene balk zichtbaar blijft plus een balk die je nu niet ziet op de foto) wil ik ook een kleurtje geven... iemand ideeën/pics van een schuine wand met kleur en balk??

Ok verder met stukje overloop en 2e slaapkamer& die van schoon houdt ;

Inloopkast

Tsjaaa...plasticé!

De oefenpan Ietwat kaput alwel.

Voorkant

Zijkant klaar voor de colorpan maandag (die is al binnen ook d-groen).

pi_72440744
Lekker doorgewerkt de mannen !

Komisch gezicht : de vitrage ! terwijl het huis zowat gesloopt werd.

Kleur op de slaapkamer : zoals je zegt : ruimtelijk en fris wit.
Kleur voeg je toe door de de dekbedhoezen.

en die zijn hier ook wit - creme en 's winters een aubergine voor de afwisseling.
pi_72442385
mee eens Anne (heb alleen nog geen wit dekbed maar dat is te regelen wel heb ik roze (die kan dan weg hij pluist), d-blauw met een streepdesign, paars met een opliggend bloemenwerk in zelfde kleur, creme met vlaggen en tekst, l-blauw met heleboel takjes roze bloemen.

Maaruh dan heb ik nog steeds mijn schuine achterwand met balkjes..na het douchen painten gaat!
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:34:06 #207
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_72445442
Het ziet er allemaal super uit. Hard gegaan zeg..

Ben bang dat ik ook niet echt goed advies heb qua kleuren. Ben er zelf ook nog niet helemaal uit...
pi_72445499
wij hebben TM nodig
Ohnee mijn dinneke uit België komt de bestelling 4 okt opnemen. Weet ik het dan nog niet mag ze helpen.
pi_72447384
Zo te zien lijkt het net of jullie het gehele dak aan de achterkant gelicht hebben?

Gaat wel als een speer!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_72447566
Obli ik snap je niet?
pi_72447798
Op de achterkant stond toch een joekel van een dakkapel? Deze lijkt groter en over de hele lengte....
pi_72447862
Hmm volgens mij issie even groot wacht ik plak en knip even maar het zal wel aan de kleur liggen optisch bedrog enzo.
pi_72447925
joh hee! Jullie gaan hard zeg!
je hebt me echt al wel ingehaald hoor

Over je slaapkamer, Ik weet niet of je je balken ook een kleurtje wilt schilderen?
Als je ruimtelijk en licht wilt werken zou ik gaan voor een mooie grijs of vergrijsde tint (geen hele donkere dan he). Dan blijft het mooi rustig, kan je alle kanten op met accessoires en maakt het ook niet uit welke kleur je balk heeft, als je hem wit schildert of beitst, dat kan altijd met grijs of vergrijsd...
pi_72447998

Zal morgen eens een foto vanaf hetzelfde punt als de makelaar maken..
pi_72448082
Oh dat valt mee, is wel hetzelfde ja...
Alleen nu maken jullie de dakkapel iets meer in de stijl van het huis?
pi_72448124
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef styliste het volgende:
joh hee! Jullie gaan hard zeg!
je hebt me echt al wel ingehaald hoor

Over je slaapkamer, Ik weet niet of je je balken ook een kleurtje wilt schilderen?
Als je ruimtelijk en licht wilt werken zou ik gaan voor een mooie grijs of vergrijsde tint (geen hele donkere dan he). Dan blijft het mooi rustig, kan je alle kanten op met accessoires en maakt het ook niet uit welke kleur je balk heeft, als je hem wit schildert of beitst, dat kan altijd met grijs of vergrijsd...
we gaan denk ik best gelijk op, bij jou is het toch ook dicht en afwerken nu??Toevallig vandaag ook met spotjes aan de gang geweest.

De balken laat ik zo tot ik weet wat ik ertussen wil..dat is dus het probleem.
Het schot achter het bed wordt net iets donker. Niet heel erg. Zal eens gaan zoeken.
pi_72448216
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef Oblivion het volgende:
Oh dat valt mee, is wel hetzelfde ja...
Alleen nu maken jullie de dakkapel iets meer in de stijl van het huis?
Veel groter kon niet had ik ook niet gewild nu passen er nog 1 of 2 rijen pannen naast.
De dakkapel wordt groen (donker oogt kleiner) en de ramen meer symetrisch (2 van 140 en in het midden 1 van 80). Boeiboord? wordt off white zoals aan de aanbouw. De kozijnen ook off white.
En dan moet de aanbouw wit worden (en dan heb ik weer het probleem dat het off white van het aanbouw boeiboord niet meer staat).
En het worden nu losse planken color pan ipv platen. Dat breekt weer.
Bovendien gaan we niet met hout werken tot aan het keukenraam zoals op de oude foto.
Dan zie je nog een randje steen en rolluik ipv één heel vlak hout tot aan de bovenkant vh kozijn.
Dan toont het allemaal iets minder massief hoop ik.

Oh enne die steentjes boven het raam moeten nog netjes gemaakt..
pi_72448471
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

we gaan denk ik best gelijk op, bij jou is het toch ook dicht en afwerken nu??Toevallig vandaag ook met spotjes aan de gang geweest.

De balken laat ik zo tot ik weet wat ik ertussen wil..dat is dus het probleem.
Het schot achter het bed wordt net iets donker. Niet heel erg. Zal eens gaan zoeken.
ja maar wij hebben nog geen houten wandjes staan of leidingen in de muren zitten
Ik zal morgen mijn waaiers eens proberen op te snorren, misschien kan ik een mooie tint vinden,..s
pi_72448582
Waaiers die heb ik ook nog
ehmm wandjes moeten nog gegipst hé en boven nog geen wandjes alleen steunpilaren
Het idee alleen al dat een schuifwand moet gaan maken
Maar hij gaat morgen pijpjes in plafond maken en stopcontacten enz maken.
pi_72479697
Gisteren de trap voor het grootste deel (op de hoekjes na) bewerkt met een bandschuurmachine, dat is ook een superuitvinding!
De treden zijn dus bijna kaal (ga ik zo meteen mee verder met albastine).
Wilde ook de balkjes in de keuken van hun stempel ontdoen maar die machine hou je dus echt niet boven je hoofd helaas. Moet of een van de klussers dan maar doen.
heeft alle pijpjes aangelegd boven en naar de meterkast geleid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kn dus lampen gaan bijkopen want zoveel heb ik er echt niet nu.
Vandaag beneden aanleggen en draad trekken (en ik moet helpen dus dat wordt gezellie ).
pi_72494889
Trap is kaal op onderkant traptreden na We hebben het gare achterkantje eruit gesloopt is ook makkelijker schuren.
En even voor Obli een foto op makelaarstand gemaakt en heeft de woonkamer en het toilet van pijpjes voor de elek voorzien. Hij moet nu nog de keuken, gang en studeerkamer (kost ook wel een hele dag) en dan draad trekken.

Oud

Nieuw

Voor mijn noklampje

Meterkast en dan zijn we op de helft

Toilet

Trap en trapkast

Kreeg van oma een minikrabbertje in mijn handen gedrukt, dacht ehmm jahoor.. maar hij is heul handy!!

Dat was het weer, de heren mogen morgen kiezen, binnenkant slaapkamers afwerken, buitenkant huis afwerken of aan de badkamer beginnen...
Ik ben benieuwd!
pi_72498379

Het gaat vooruit!
pi_72498740
Jaja en de boel begint ook overal recht te worden
Dat scheelt zoveel!
We zijn nu wel beide uitgeteld
pi_72499395
Wehehehe, hier 3 zieke...
Stront verkouden, niezen, tranen in de ogen, kriebel in oren en keel en hondsmoe...
Maar we gaan door!

Recht is wel makkelijk ja.
Die vloer die ik vandaag heb gelegd was een horror!
Alles schots en scheef, zowel de wanden als de vloer zelf.
Wel een uitdaging.
pi_72499445
Jeutje, en ik maar denken dat het na het dak erop zat bijna klaar zou zijn... Succes...
It's funny
But not ha-ha funny.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')