Dus dat..quote:
Gebaseerd op de eindeloze stroom slotjes die je al hebt ontvangen? Meestal noemen we dat 'kuttopics'. Heeft weinig met verfijnd te maken, eerder met een onvermogen je fatsoenlijk uit te drukken.quote:Bassos is verfijnder dan jij.
Meermaals aangetoond.
Dus nog steeds niets inhoudelijks, maar wel commentaar posten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat..
Mijn bassos-topic-tripjes beginnen zo onderhand nogal Bad-trips te worden
Maar toch blijf ik ze volgen, dus TVP
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat..
Mijn bassos-topic-tripjes beginnen zo onderhand nogal Bad-trips te worden
Maar toch blijf ik ze volgen, dus TVP
Die andere draad is al dood.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ben je d'r weer?Nog niet genoeg gehad duiveltje?
@ bassos
Je hebt al een topic hier in TRU. Waarom open je in fok!snaam weer eentje?
Hoe valt er nou inhoudelijk op die bagger van jou in te gaan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:55 schreef bassos het volgende:
[..]
Dus nog steeds niets inhoudelijks, maar wel commentaar posten.
Groupies...
Je moet wel opletten.. Ik ben roadie van Dragorius..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:55 schreef bassos het volgende:
[..]
Dus nog steeds niets inhoudelijks, maar wel commentaar posten.
Groupies...
Er zit geen slotje op. Dus hij is niet dood.quote:
Heh.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je moet wel opletten.. Ik ben roadie van Dragorius..
Dat betekend dus dat ik met hem meereis..
En aangezien hij (over het algemeen) in jouw topics post..
Nou, lijkt me duidelijk..
Dat, plus: Ik heb niets inhoudelijks te melden
in niet-inhoudelijke-maar-trippy topics..
Dus doe gewoon net als in je andere topics en let maar niet op mij
Nee nog lang niequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ben je d'r weer?Nog niet genoeg gehad duiveltje?
@ bassos
Je hebt al een topic hier in TRU. Waarom open je in fok!snaam weer eentje?
Vast effectiever door het eerst bagger te noemen voor je er naar kijkt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:00 schreef Dennis101 het volgende:[..]
Hoe valt er nou inhoudelijk op die bagger van jou in te gaan?
Nogmaals: Er is niets inhoudelijks aan jouw topics..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:01 schreef bassos het volgende:
[..]
Heh.
Brave exit speech.
Je kan ook gewoon wel inhoudelijk doen.
Is dit een wazige poging om over te komen als Bassos.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee nog lang nie..
Mja, verslavingen kom je niet zo makkelijk van af eh..
Teeheeindeed!!!
Was het maar zo... Alles beter dan dit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:04 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Toen ik de TS zag dacht ik dat het een
PATAT Vs FRIET topic zou worden.
Mensen die beweren dat wat ik post geen invloed heeft maar me proberen te emuleren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:03 schreef Dqod het volgende:Pipo
Je denkt echt dat ze jou daar nadoet? Pas op dat je niet nog verder naast je schoenen gaat lopen, want er komen nu al klachten uit China dat ze daar in de weg staan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:04 schreef bassos het volgende:
[..]
Is dit een wazige poging om over te komen als Bassos.
Waarom zou je mij willen zijn, je weet helemaal niet wat dat inhoudt.
Daarom juist..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:04 schreef bassos het volgende:
[..]
Is dit een wazige poging om over te komen als Bassos.
Waarom zou je mij willen zijn, je weet helemaal niet wat dat inhoudt.
Ja hallo, dat zijn onze gesprekken jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom juist..
Jij bent spannend en mysterieus..
Ik ben saai (maar wel heet though)
Maar anyway..
Ja, ik wil wel eens weten hoe het is om een mysterieuze kerol te zijn
Simpel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom juist..
Jij bent spannend en mysterieus..
Ik ben saai (maar wel heet though)
Maar anyway..
Ja, ik wil wel eens weten hoe het is om een mysterieuze kerol te zijn
en waar ben je nu dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:09 schreef bassos het volgende:
[..]
Simpel.
Doe de abramelin operation, doe daarna qbl en vervolg het met magie en astrologie.
dan ben je waar ik was.
Simpel,quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:09 schreef Michielos het volgende:[..]en waar ben je nu dan?
Dus eigenlijk ben je voornamelijk een Crowley adept. Hm...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:09 schreef bassos het volgende:
[..]
Simpel.
Doe de abramelin operation, doe daarna qbl en vervolg het met magie en astrologie.
dan ben je waar ik was.
Dat kan iedereen wel zeggen. Een naam is slechts een label and a rose by any other name would still grow best on a pile of shit.quote:
Nee en nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef Dragorius het volgende:[..]Dus eigenlijk ben je voornamelijk een Crowley adept. Hm...
Ben je lid van een sekte toevallig?
Ok, wie ben jij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:13 schreef Dagonet het volgende:[..]Dat kan iedereen wel zeggen. Een naam is slechts een label and a rose by any other name would still grow best on a pile of shit.
Sektes.. brrrrrrquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je voornamelijk een Crowley adept. Hm...
Ben je lid van een sekte toevallig?
Je krijgt van jogy de kans nu. Grijp hem aan en post in godsnaam nu eens wat je daadwerkelijk als boodschap hebt. En kom dan niet met kreten en daaronder de suffix "google maar" want dan had je dit net zo goed in ONZ kunnen openen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef bassos het volgende:
[..]
Nee en nee.
Bovendien zou een echte AC adept het concept `volgen` veroordelen.
Er wordt niet gevolgd.
Het is doen wat Gij wil.
Ofwel de beweging van het universum volgen.
Ofwel ARARITA:
(nog steeds niet google)
Je hoeft niet op iemand te lijken om te zijn zoals hij is. De vraag is vooral > waarom wil je zijn wie de ander is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sektes.. brrrrrr![]()
Ik weet niet of ik nu nog steeds op m wil lijken
Kortom, meermaals zeuren om de pm pipo, maar daarna niet in staat tot antwoorden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:15 schreef Dragorius het volgende:[..]Je krijgt van jogy de kans nu. Grijp hem aan en post in godsnaam nu eens wat je daadwerkelijk als boodschap hebt. En kom dan niet met kreten en daaronder de suffix "google maar" want dan had je dit net zo goed in ONZ kunnen openen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
irritantste manier van typen... EVER
Wat geeft je het idee dat ik regels hanteer.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef jogy het volgende:
Jongens jongens, aangezien iedereen blijft reageren op deze user geeft hem, samen met zijn vaagheden best een goede TRUthert eigenlijk. Dus probeer het even volgens zijn regeltjes te spelen en kijken wat er van komt.
The miracle is being able to see and still being able to be...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:50 schreef bassos het volgende:
De allereerste en daadwerkelijke voorwaarde is
Het moet komen uit iets wat je echt bezig houdt.
Omdat ik als vrouw 1 week in de maand hevige pijnen lijdt..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je hoeft niet op iemand te lijken om te zijn zoals hij is. De vraag is vooral > waarom wil je zijn wie de ander is.
waar blijft mijn massage?
Waarom vragen naar een entiteitsinvulling die op internet zo flexibel is als een japans vouwpapiertje in een bakje gelatine?quote:
Dus alleen aandachtszoekerij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:20 schreef Raug het volgende:
[..]
The miracle is being able to see and still being able to be...
Geen vraag, ik weet het.
Wat wil je dan wel met dit topic? En wat wil je ermee bereiken? Wees eens duidelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:20 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat geeft je het idee dat ik regels hanteer.
Nou bannen die sukkel dan, het is hetzelfde als een zwerver die onzin verkondigd op straat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:19 schreef Dragorius het volgende:
Je hebt mijn PM niet beantwoord maar wederom enkel ridiculiserend en ontwijkend beantwoord. Verder ben ik het niet eens (je vraagt hiernaar in de TT) dat jij verfijnder bent. Je hebt namelijk nog steeds geen aanleiding gegeven om dit ook maar 1 seconde in mijn hoofd rond te laten spelen, die gedachte.
Als we dus volgens zijn regeltjes spelen binnen dit topic zijn de reageerders het andere deel van de samenwerking. Het lijkt erop dat bassos geen informatie vanuit zichzelf vrijgeeft maar enkel doormiddel van gerichte vragen. In andere 'dimensies' werkt het volgens mij ook zo, iets met vrije wil en het niet mogen omzeilen. mocht het zo zijn dat bassos daadwerkelijk wat inwijdingen heeft gedaan bij zichzelf kan het ook zo zijn dat hij zich aan bepaalde regels te houden heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je krijgt van jogy de kans nu. Grijp hem aan en post in godsnaam nu eens wat je daadwerkelijk als boodschap hebt. En kom dan niet met kreten en daaronder de suffix "google maar" want dan had je dit net zo goed in ONZ kunnen openen.
Regels of voorwaarden, lijken qua uitwerking best op elkaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:20 schreef bassos het volgende:
[..]
Wat geeft je het idee dat ik regels hanteer.
Een vrije discussie waarin net zoveel ruimte is voor sceptici als voor believers. Waarin iedere participant z'n eigen boontjes moet doppen en waar voor moderatie geen plek is. Lijkt mij evident uit de OP.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wat wil je dan wel met dit topic? En wat wil je ermee bereiken? Wees eens duidelijk
Ik heb ondertussen zoveel vragen gesteld, inhoudelijk aan deze user dat een gemiddeld interview in de zaterdag-editie van de Volkskrant er niks bij is. En dat geldt o.a. ook voor Senesta, en het enige antwoord dat je krijgt is een wedervraag of een ridiculisering.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat bassos geen informatie vanuit zichzelf vrijgeeft maar enkel doormiddel van gerichte vragen.
Te laat ...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef jogy het volgende:
Jongens jongens, aangezien iedereen blijft reageren op deze user geeft hem, samen met zijn vaagheden best een goede TRUthert eigenlijk. Dus probeer het even volgens zijn regeltjes te spelen en kijken wat er van komt.
En nee niet iedereen krijgt het voor elkaar om zoveel leeway te krijgen door net genoeg nieuwsgierigheid te kweken om niet als bluffende kneus weggezet te worden. Dit even als verhindering dat er opeens allemaal bassos-wannabe topics geopend worden.
Heb ik ook nooit beweerd, ik ben ook maar een mens.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
jogy.. je bent zo heerlijk "neutraal"x 1000
Ik heb opzettelijk vervelend gepost omdat ik aandacht zoek?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:22 schreef bassos het volgende:
[..]
Dus alleen aandachtszoekerij.
Kan best makkelijk vertaald worden naar ok.
Dus expres vervelend gepost.
Je druk maken is destructief.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:29 schreef Raug het volgende:[..]
Ik heb opzettelijk vervelend gepost omdat ik aandacht zoek?![]()
Dit is wat me echt bezig houdt. Dit is waar ik me druk om maak in het leven. Ik weet het alleen niet te vertalen in een vraag, het zijn er namelijk te veel.
Zo verfijnd ben je niet, anders had je niet gereageerd op iets wat in jouw ogen aandachtszoekerij is. Tenzij je weet dat dat ook niet zo is maar je in jouw ogen aas aan het uitgooien bent.
het zou enkel eerlijk zijn.. maar ja. daarvoor ben je bij TRU aan het foute adresquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb ik ook nooit beweerd, ik ben ook maar een mens.
het gaat niet om jaloezie maar om selectief mod gedrag van mensen die overduidelijk een eigen agenda hebben. Als ik nu mod was en al jou posts wegveegde , zou je ook anders piepen en dat weet je zelf ook donders goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:41 schreef jogy het volgende:
Jup Feedback is hier beter voor. En jaloezie staat je niet.
Bassos heet Sebastiaan, niet Michiel.quote:
eigenlijk maak jij het coherent , dit is al je derde groupie topicquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:27 schreef Dragorius het volgende:
Ik dacht dat het gewoon een derde bassos-topic was. Kun je nagaan hoe incoherent
Dat is een onmogelijkheid.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef ATuin-hek het volgende:
Inhoudelijk reageren is een illusie.
Ik heb al gevonden en tot me genomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:10 schreef jogy het volgende:
Maar bassos, hoe zoek(te?) jij je dingen uit? Aangezien er zoveel stront op het internet zit kan het heel makkelijk dat men dus op een dis-informatieve bron stuit die eventueel meer slecht dan goed kan doen wat betreft eventuele rituelen enzo. Leave the interwebs en ga de wijde wereld in of kan je eventueel ook nog een site posten waar zuivere esoterische kennis staat?
Ik heb ook al aardig wat gevonden an sich (grotendeels zit mijn hoofd vol met theorie en een sprankeltje praktijk) maar sta altijd open voor nieuwe inzichten. Ik begrijp dat jij je geroepen voelt om te begeleiden en je hebt op het moment deze plek gekozen om dat te doen, echter zit je zo vast in je manier van reageren dat je het niet over een andere boeg kan gooien. Uiteindelijk zit alle kennis van het universum in ons echter als we erbij willen komen moet er hier en daar wat opengeport worden zegmaar en ik ben best benieuwd hoe jij dat heb gedaan. Ookal is de weg voor iedereen anders natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:13 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik heb al gevonden en tot me genomen.
Niet zozeer meer voedsel nodig.
Dus een guessperiment.
Wat lief van je dat je de rest ook even komt verlichten. Op jouw niveau zou je verwachten dat je wel wat anders aan je hoofd had. Maar nee hoor, bassos kiest er voor om op het FOK!forum het ware woord te komen verspreiden. Het is even spitten, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:13 schreef bassos het volgende:
[..]
Dus een guessperiment.
Hey, ik zou eigenlijk een boek reviewen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:20 schreef H1F5 het volgende:
[..]
Wat lief van je dat je de rest ook even komt verlichten. Op jouw niveau zou je verwachten dat je wel wat anders aan je hoofd had. Maar nee hoor, bassos kiest er voor om op het FOK!forum het ware woord te komen verspreiden. Het is even spitten, maar dan heb je ook wat.
En jouw gok is heilig?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:13 schreef bassos het volgende:
[..]
Dus een guessperiment.
Fucking seeker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb ook al aardig wat gevonden an sich
bullshit.
(grotendeels zit mijn hoofd vol met theorie en een sprankeltje praktijk)
dat is waarom bullshit.
[quote] maar sta altijd open voor nieuwe inzichten.
Ik ben een transformatort niet een begeleidert.quote:Ik begrijp dat jij je geroepen voelt om te begeleiden
Jup een kop vol theorie maar nog steeds geen ingang gevonden om het in de praktijk te brengen of het te ervaren in plaats van te zoeken. Vervelend.quote:
Dan wens ik je veel succes en plezier de komende jarenquote:[..]
Ik ben een transformatort niet een begeleidert.
Dus,...
Ok.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:20 schreef H1F5 het volgende:[..]
Wat lief van je dat je de rest ook even komt verlichten. Op jouw niveau zou je verwachten dat je wel wat anders aan je hoofd had. Maar nee hoor, bassos kiest er voor om op het FOK!forum het ware woord te komen verspreiden. Het is even spitten, maar dan heb je ook wat.
Als je de juiste 'theorie' hebt, accepteer het en leef er na.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:33 schreef jogy het volgende:Jup een kop vol theorie maar nog steeds geen ingang gevonden om het in de praktijk te brengen of het te ervaren in plaats van te zoeken. Vervelend.
True true, en alle begin is moeilijk zeggen ze wel eens. Kan ik wel bijkomen. Persoonlijk twijfel ik nog een beetje tussen de kant van de rituelistische esoterie en de kant van de intentionele eigenlijk. Al ga ik binnenkort wel een keertje ayahuasca proberen om te kijken of dat me iets te vertellen heeftquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:46 schreef Trippii het volgende:
[..]
Als je de juiste 'theorie' hebt, accepteer het en leef er na.
Ik heb een astraal huis gemaakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:50 schreef bassos het volgende:
Bassos is verfijnder dan jij.
Meermaals aangetoond.
Kunnen we dan nu wel een free for all draad doen.
het kan ook frustreren omdat ie juist niks te vertellen heeft behalve vaag gewauwel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:46 schreef Trippii het volgende:
[..]
Als je de juiste 'theorie' hebt, accepteer het en leef er na.
Voor de zielen die geïrriteerd raken door Bassos uitspraken.. blijkbaar kijkt hij dan verder dan dat jij doet.
omdat jij het daarover hebt, en over irritatie?quote:
nou gefrustreerd raak ik niet maar ik vind het wel verbijsterend hoe mensen vaag gewauwel als zoete koek slikken. Sowieso slikken mensen hier vanalles, als het maar esoterisch en lekker spiritueel klinkt, zonder ook maar 1 keer af te vragen.. is dit niet gewoon een troll?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:09 schreef Trippii het volgende:
Ja, ik had het over mensen die gefrustreerd raken, deze keer vraag ik waarom.
leg het me dan ff uit..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:09 schreef Trippii het volgende:
Ja, ik had het over mensen die gefrustreerd raken, deze keer vraag ik waarom.
En vaag gewauwel omdat je het niet snapt? En ver kijken? Misschien is het net het tegenovegestelde?
Mocht het waar zijn is dat erg tofquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:58 schreef bassos het volgende:
[..]
Ik heb een astraal huis gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |