Ach, dat 'Rudi Carell'-achtige Duits vinden ze daar prachtig. Het verstaan van de taal kan bij interviews wel problemen geven. Na een, belangrijke, gewonnen wedstrijd van HSV vroeg een journalist aan de Jong hoe hij dat ging vieren, met "ein bisschen sekt vielleicht?" Nigel: "nein, nein kein sex ich hab' eine freundin zu hause".quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat als je HAVO hebt gedaan je niet fatsoenlijk Duits spreekt
M'n Duits is goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:14 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik heb gymnasium gedaan en m'n Duits (en Frans) zijn echt belachelijk slecht. M'n Engels (en Zweeds) daarentegen .. het is maar wat je veel gebruikt, hoort en leest.
Prachtig tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, dat 'Rudi Carell'-achtige Duits vinden ze daar prachtig. Het verstaan van de taal kan bij interviews wel problemen geven. Na een, belangrijke, gewonnen wedstrijd van HSV vroeg een journalist aan de Jong hoe hij dat ging vieren, met "ein bisschen sekt vielleicht?" Nigel: "nein, nein kein sex ich hab' eine freundin zu hause".
Van Gaal spreekt het ook niet goed, maar hij is natuurlijk net van na de oorlogquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, dat 'Rudi Carell'-achtige Duits vinden ze daar prachtig. Het verstaan van de taal kan bij interviews wel problemen geven. Na een, belangrijke, gewonnen wedstrijd van HSV vroeg een journalist aan de Jong hoe hij dat ging vieren, met "ein bisschen sekt vielleicht?" Nigel: "nein, nein kein sex ich hab' eine freundin zu hause".
En ik vind dat je als Nederlander niet eens Duits moet kunnen spreken...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik vind dat als je HAVO hebt gedaan wel wat vraagjes in het Duits moet kunnen beantwoorden
Duitsland lijkt me voor Nederland een vrij belangrijk landquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En ik vind dat je als Nederlander niet eens Duits moet kunnen spreken...
Herkenbaar ik had een 10 voor de tentamen Duits luistervaardigheid op de HAVO wel een onvoldoende voor grammaticaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:32 schreef rja het volgende:
[..]
M'n Duits is goed.
Maar dat komt omdat ik vroeger veel naar de Duitse televisie keek als kind, je had maar een paar Nederlandse zenders.
Nu kijk ik nauwelijks Duitse televisie, met zoveel Nederlandse zenders.
Had eigenlijk naar Barcelona moeten gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:18 schreef venomsnake het volgende:
Wat ben ik blij dat hij weg is bij Madrid.
Wat een toppert.
Barcelona heeft wel geprobeerd hem te halen volgens geruchten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:23 schreef TvhN het volgende:
[..]
Had eigenlijk naar Barcelona moeten gaan.
Goede opmerking.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:41 schreef Jiyar86 het volgende:
Robben scoort 2 x..Bayeren heeft van VfL Wolfsburg gewonnen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:41 schreef Jiyar86 het volgende:
Robben scoort 2 x..Bayeren heeft van VfL Wolfsburg gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |