Jij hebt overduidelijk nog nooit een iPhone aangeraakt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
handig dat ie er zijn, heb je niet van die apple rotzooi iig
Hihi, haha, hoho!quote:
Windows Mobile? Hahahahahah.quote:
wel hoor, maar zo lang ze speciaal menen te doen met allerlei kutkabeltjes die nergens compitabel mee zijn en kutprogrammas enzo hoef ik niet zo'n overpriced dingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij hebt overduidelijk nog nooit een iPhone aangeraakt.
Wat vind je zo kut aan iTunes? Als je het begrijpt dan werkt het perfect. Zeker de hiddenfeatures.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wel hoor, maar zo lang ze speciaal menen te doen met allerlei kutkabeltjes die nergens compitabel mee zijn en kutprogrammas enzo hoef ik niet zo'n overpriced ding
iphone was volgens mij wel de eerste met multitouch screen toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:06 schreef dopy14 het volgende:
je vergeet dat touchscreen niet als eerste door ipod is uitgevonden. Ik had 2 jaar geleden al een lg chocolate. Ipod heeft alleen een idee overgenomen en gebruikersvriendelijker gemaakt. Net zoals met de mp 3 speler. Plus ipod is een 'cool' merk. niet dat iphone's slecht zijn ofzo.
(en die vorm is nogal logisch toch, vierkant wauw!)
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:09 schreef dopy14 het volgende:
k heb een Samsung Star en dat ding is perfect. bellen muziek en foto's om u tegen te zeggen.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:06 schreef dopy14 het volgende:
Ipod heeft alleen een idee overgenomen en gebruikersvriendelijker gemaakt.
nee joh. de eerste touchsscreens waren van die verlichte toetsjes zoals op de lg choclate.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
iphone was volgens mij wel de eerste met multitouch screen toch?
Als je een speelgoedtelefoon zoekt jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:23 schreef TC03 het volgende:
[..]...
De iPhone is gewoon de beste telefoon op de markt. Zelfs twee jaar na de release van de eerste iPhone is deze nog niet geëvenaard (op het ontbreken van GPS en 3G na dan).
Nee, als je een telefoon zoekt met een snel en stabiel OS waar voor elke specifieke eis wel een programma te downloaden is, dan heb je wat aan de iPhone.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:25 schreef boyv het volgende:
[..]
Als je een speelgoedtelefoon zoekt ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |