abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:41:19 #201
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_72214175
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

En daarom had papa ook geen zin om naar engeland te gaan en moest ze zichzelf maar redden. Maar toen ze in een kindertehuis terecht kwam moest papa haar daar wel uit halen en weer de zee op schoppen.
Je zou uit dit avontuur toch ook de conclusie kunnen trekken dat Laura als ze echt op weg gaat nog wel meer vcan dit soort dingen gaat meemaken
Zijn die mensen zo hardleers ? Of begrijpen ze 't best wel en vinden ze 't dwarsliggen en de media aandacht gewoon zo leuk ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_72214191
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

En daarom had papa ook geen zin om naar engeland te gaan en moest ze zichzelf maar redden. Maar toen ze in een kindertehuis terecht kwam moest papa haar daar wel uit halen en weer de zee op schoppen.
Pap had terecht geen zin om haar op te halen omdat hij -net als zijn dochter- van mening was dat het meisje zelf terug kon zeilen.

Hulde voor zo'n verstandige vader die werkelijk om een juiste opvoeding voor zijn kind geeft.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72214219
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

Die heeft ze dan ook niet nodig he Ze vaart in haar eigen vloot, remember.
Oh ja, de Zilvervloot.
pi_72214269
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Doet ze een record vlootvaart?
Ja, met lange tussenpozen aan wal, en een zeiljacht met motor.. Solozeilen, heet dat dan..
pi_72214291
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waarom probeert ze dan niet het record paalzitten te verbeteren?
Dat gaat gebeuren in de Somalische wateren.
pi_72214313
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:25 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat stond er niet bij. Er stond slechts dat Dick Dekker van 93 tot 98 een wereldreis gemaakt had en daarna weer gewoon in NL ging wonen. Als hij in 98 weer in NL woonde, dan was Laura 2 of 3 toen ze weer gewoon hier woonde. Ik wil niet regenen op je parade, maar dat "opgegroeid op zee" is dus niet waar. Onze LauLau kan zich die hele zee niet eens herinneren. Of is ze daarin ook al weer specialer dan andere kinderen?
Kan het niet meer terug vinden, maar okay, dan heeft zij de eerste drei jaar van haar levn op zee door gebracht, nog steeds met de paplepel ingegeven dus

en tja, zal ik dan maar regenen op jouw parade, papa is ruim op tijd richting vast land gegaan om zijn kind te laten wennen voor die naar school moet .. wat een slechte en egoïstische vader is het toch ..
pleased to meet you
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:46:55 #207
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_72214351
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

en naar wat ik begrijp is de kans groot dat ze in de golf van biskaje ook het record free diving gaat verbeteren!
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_72214440
quote:

[..]

pi_72214474
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:45 schreef moussie het volgende:

[..]

Kan het niet meer terug vinden, maar okay, dan heeft zij de eerste drei jaar van haar levn op zee door gebracht, nog steeds met de paplepel ingegeven dus

en tja, zal ik dan maar regenen op jouw parade, papa is ruim op tijd richting vast land gegaan om zijn kind te laten wennen voor die naar school moet .. wat een slechte en egoïstische vader is het toch ..
Hoeveel kan ze zich herinneren van haar eerste drie jaar?
pi_72214625
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoeveel kan ze zich herinneren van haar eerste drie jaar?
bewust misschien weinig, maar op een dieper level een hoop ..
pleased to meet you
pi_72214692
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef Shitney het volgende:

[..]

en naar wat ik begrijp is de kans groot dat ze in de golf van biskaje ook het record free diving gaat verbeteren!
Stelletje rancuneuze wijven.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_72214741
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef OllieA het volgende:

[..]

[..]

Thanks!
pi_72214764
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef OllieA het volgende:

[..]

[..]

klinkt meer als gezond verstand..
pi_72214932
quote:

[..]

Ik vind dat ze geen toestemming moet krijgen, maar mocht t zo lopen dat ze wel mag vertrekken, hoop ik wel dat ze gewoon weer gezond en veilig terug mag keren over 2 jaar.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_72214934
tvptje
pi_72214994
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wanneer mensen voor de zoveelste keer een one-liner plaatsen over verzuipen of verkrachtingen gaat het niet meer om gezond verstand, maar om haatdragend gewauwel.
Wees er maar trots op.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_72215023
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik vind dat ze geen toestemming moet krijgen, maar mocht t zo lopen dat ze wel mag vertrekken, hoop ik wel voor haar dat ze gewoon weer gezond en veilig terug mag keren over 2 jaar.
Als ze toestemming krijgt, wens ik haar het beste...
Maar naar mijn mening blijft het hoe dan ook een onzalig plan..
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:08:59 #218
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_72215042
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:45 schreef moussie het volgende:

[..]

Nee mama is op tijd naar Nederland gevlogen en papa heeft de boot teruggezeild.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:09:51 #219
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_72215081
Dat meisje gaat niet, wees niet bang. En gaat ze wel, dan hoop ik met heel mijn hart dat ze gezond en wel weer thuiskomt. Maar ze gaat niet, daar twijfel ik geen moment aan.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_72215158
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef Shitney het volgende:
Dat meisje gaat niet, wees niet bang. En gaat ze wel, dan hoop ik met heel mijn hart dat ze gezond en wel weer thuiskomt. Maar ze gaat niet, daar twijfel ik geen moment aan.
Aandacht heeft ze in ieder geval wel gehad..
pi_72215162
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik vind dat ze geen toestemming moet krijgen, maar mocht t zo lopen dat ze wel mag vertrekken, hoop ik wel voor haar dat ze gewoon weer gezond en veilig terug mag keren over 2 jaar.
Dat hoopt natuurlijk iedereen, niemand wenst dat kind narigheid toe. Dat is ook waarom de tegenstanders hier zo fel op zijn, die gunnen dat kind gewoon nog een heel lang en vooral gelukkig leven (met nog heel veel zeilplezier en zelfs menig rondje de wereld rond). Maar op deze leeftijd een dergelijk avontuur aangaan, zou ook al dat toekomstige levensgeluk weg kunnen vagen. Een solotocht zeilen rond de wereld, is nooit zonder gevaar. En voor een zo jong kind is het gevaar zelfs vele malen groter.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:13:49 #222
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_72215208
Amen
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_72215219
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef MOVO het volgende:

[..]

Nee mama is op tijd naar Nederland gevlogen en papa heeft de boot teruggezeild.
Dan was Laura zelfs al voor 1998 alweer aan vaste wal in Nederland? Tenzij Papa de boot vanaf Engeland terug moest varen natuurlijk...
pi_72215225
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Gezond verstand niet gebaseerd op eigen zeilervaring, of op die van kennissen die die route of gedeeltes ervan (herhaaldelijk) hebben gezeild, maar gebaseerd op 'experts' met informatie die totaal irrelevant is voor de route/tocht die zij gepland heeft .. dezelfde experts twijfelen er geen moment aan dat zij het technisch wel klaar gaat spelen trouwens ... nee, ze zou gek kunnen worden van windstiltes (die er niet zijn op de gekozen route) .. pff .. gezond verstand?
pleased to meet you
pi_72215236
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:12 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat hoopt natuurlijk iedereen, niemand wenst dat kind narigheid toe. Dat is ook waarom de tegenstanders hier zo fel op zijn, die gunnen dat kind gewoon nog een heel lang en vooral gelukkig leven (met nog heel veel zeilplezier en zelfs menig rondje de wereld rond). Maar op deze leeftijd een dergelijk avontuur aangaan, zou ook al dat toekomstige levensgeluk weg kunnen vagen. Een solotocht zeilen rond de wereld, is nooit zonder gevaar. En voor een zo jong kind is het gevaar zelfs vele malen groter.
hehe, iemand die het snapt.. Het gaat er absoluut niet om dat er iemand iets misgund wordt.. Er is niks mis met het handhaven van zinvolle regels...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')