abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:41:19 #201
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_72214175
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

En daarom had papa ook geen zin om naar engeland te gaan en moest ze zichzelf maar redden. Maar toen ze in een kindertehuis terecht kwam moest papa haar daar wel uit halen en weer de zee op schoppen.
Je zou uit dit avontuur toch ook de conclusie kunnen trekken dat Laura als ze echt op weg gaat nog wel meer vcan dit soort dingen gaat meemaken
Zijn die mensen zo hardleers ? Of begrijpen ze 't best wel en vinden ze 't dwarsliggen en de media aandacht gewoon zo leuk ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_72214191
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

En daarom had papa ook geen zin om naar engeland te gaan en moest ze zichzelf maar redden. Maar toen ze in een kindertehuis terecht kwam moest papa haar daar wel uit halen en weer de zee op schoppen.
Pap had terecht geen zin om haar op te halen omdat hij -net als zijn dochter- van mening was dat het meisje zelf terug kon zeilen.

Hulde voor zo'n verstandige vader die werkelijk om een juiste opvoeding voor zijn kind geeft.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72214219
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

Die heeft ze dan ook niet nodig he Ze vaart in haar eigen vloot, remember.
Oh ja, de Zilvervloot.
pi_72214269
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Doet ze een record vlootvaart?
Ja, met lange tussenpozen aan wal, en een zeiljacht met motor.. Solozeilen, heet dat dan..
pi_72214291
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waarom probeert ze dan niet het record paalzitten te verbeteren?
Dat gaat gebeuren in de Somalische wateren.
pi_72214313
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:25 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat stond er niet bij. Er stond slechts dat Dick Dekker van 93 tot 98 een wereldreis gemaakt had en daarna weer gewoon in NL ging wonen. Als hij in 98 weer in NL woonde, dan was Laura 2 of 3 toen ze weer gewoon hier woonde. Ik wil niet regenen op je parade, maar dat "opgegroeid op zee" is dus niet waar. Onze LauLau kan zich die hele zee niet eens herinneren. Of is ze daarin ook al weer specialer dan andere kinderen?
Kan het niet meer terug vinden, maar okay, dan heeft zij de eerste drei jaar van haar levn op zee door gebracht, nog steeds met de paplepel ingegeven dus

en tja, zal ik dan maar regenen op jouw parade, papa is ruim op tijd richting vast land gegaan om zijn kind te laten wennen voor die naar school moet .. wat een slechte en egoïstische vader is het toch ..
pleased to meet you
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:46:55 #207
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_72214351
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

en naar wat ik begrijp is de kans groot dat ze in de golf van biskaje ook het record free diving gaat verbeteren!
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_72214440
quote:

[..]

pi_72214474
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:45 schreef moussie het volgende:

[..]

Kan het niet meer terug vinden, maar okay, dan heeft zij de eerste drei jaar van haar levn op zee door gebracht, nog steeds met de paplepel ingegeven dus

en tja, zal ik dan maar regenen op jouw parade, papa is ruim op tijd richting vast land gegaan om zijn kind te laten wennen voor die naar school moet .. wat een slechte en egoïstische vader is het toch ..
Hoeveel kan ze zich herinneren van haar eerste drie jaar?
pi_72214625
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoeveel kan ze zich herinneren van haar eerste drie jaar?
bewust misschien weinig, maar op een dieper level een hoop ..
pleased to meet you
pi_72214692
quote:

[..]

quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef Shitney het volgende:

[..]

en naar wat ik begrijp is de kans groot dat ze in de golf van biskaje ook het record free diving gaat verbeteren!
Stelletje rancuneuze wijven.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_72214741
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef OllieA het volgende:

[..]

[..]

Thanks!
pi_72214764
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef OllieA het volgende:

[..]

[..]

klinkt meer als gezond verstand..
pi_72214932
quote:

[..]

Ik vind dat ze geen toestemming moet krijgen, maar mocht t zo lopen dat ze wel mag vertrekken, hoop ik wel dat ze gewoon weer gezond en veilig terug mag keren over 2 jaar.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_72214934
tvptje
pi_72214994
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wanneer mensen voor de zoveelste keer een one-liner plaatsen over verzuipen of verkrachtingen gaat het niet meer om gezond verstand, maar om haatdragend gewauwel.
Wees er maar trots op.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_72215023
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik vind dat ze geen toestemming moet krijgen, maar mocht t zo lopen dat ze wel mag vertrekken, hoop ik wel voor haar dat ze gewoon weer gezond en veilig terug mag keren over 2 jaar.
Als ze toestemming krijgt, wens ik haar het beste...
Maar naar mijn mening blijft het hoe dan ook een onzalig plan..
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:08:59 #218
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_72215042
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:45 schreef moussie het volgende:

[..]

Nee mama is op tijd naar Nederland gevlogen en papa heeft de boot teruggezeild.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:09:51 #219
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_72215081
Dat meisje gaat niet, wees niet bang. En gaat ze wel, dan hoop ik met heel mijn hart dat ze gezond en wel weer thuiskomt. Maar ze gaat niet, daar twijfel ik geen moment aan.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_72215158
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef Shitney het volgende:
Dat meisje gaat niet, wees niet bang. En gaat ze wel, dan hoop ik met heel mijn hart dat ze gezond en wel weer thuiskomt. Maar ze gaat niet, daar twijfel ik geen moment aan.
Aandacht heeft ze in ieder geval wel gehad..
pi_72215162
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik vind dat ze geen toestemming moet krijgen, maar mocht t zo lopen dat ze wel mag vertrekken, hoop ik wel voor haar dat ze gewoon weer gezond en veilig terug mag keren over 2 jaar.
Dat hoopt natuurlijk iedereen, niemand wenst dat kind narigheid toe. Dat is ook waarom de tegenstanders hier zo fel op zijn, die gunnen dat kind gewoon nog een heel lang en vooral gelukkig leven (met nog heel veel zeilplezier en zelfs menig rondje de wereld rond). Maar op deze leeftijd een dergelijk avontuur aangaan, zou ook al dat toekomstige levensgeluk weg kunnen vagen. Een solotocht zeilen rond de wereld, is nooit zonder gevaar. En voor een zo jong kind is het gevaar zelfs vele malen groter.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:13:49 #222
78780 deedeetee
pi_72215208
Amen
pi_72215219
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef MOVO het volgende:

[..]

Nee mama is op tijd naar Nederland gevlogen en papa heeft de boot teruggezeild.
Dan was Laura zelfs al voor 1998 alweer aan vaste wal in Nederland? Tenzij Papa de boot vanaf Engeland terug moest varen natuurlijk...
pi_72215225
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Gezond verstand niet gebaseerd op eigen zeilervaring, of op die van kennissen die die route of gedeeltes ervan (herhaaldelijk) hebben gezeild, maar gebaseerd op 'experts' met informatie die totaal irrelevant is voor de route/tocht die zij gepland heeft .. dezelfde experts twijfelen er geen moment aan dat zij het technisch wel klaar gaat spelen trouwens ... nee, ze zou gek kunnen worden van windstiltes (die er niet zijn op de gekozen route) .. pff .. gezond verstand?
pleased to meet you
pi_72215236
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:12 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat hoopt natuurlijk iedereen, niemand wenst dat kind narigheid toe. Dat is ook waarom de tegenstanders hier zo fel op zijn, die gunnen dat kind gewoon nog een heel lang en vooral gelukkig leven (met nog heel veel zeilplezier en zelfs menig rondje de wereld rond). Maar op deze leeftijd een dergelijk avontuur aangaan, zou ook al dat toekomstige levensgeluk weg kunnen vagen. Een solotocht zeilen rond de wereld, is nooit zonder gevaar. En voor een zo jong kind is het gevaar zelfs vele malen groter.
hehe, iemand die het snapt.. Het gaat er absoluut niet om dat er iemand iets misgund wordt.. Er is niks mis met het handhaven van zinvolle regels...
pi_72215266
quote:

[..]

Handenwrijvend verheven gedrag: Wij weten wat goed voor jou is...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_72215268
quote:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. Als ze zo graag de wereld rond wil zeilen, kan dat over een paar jaar ook nog. De oceanen liggen er dan ook nog allemaal.
Als t puur gaat om t record, is de passie dus niet t solo zeilen rond de wereld, maar t record op zichzelf.
in dat geval mag ze wmb gewoon zoeken naar een ander record. Zijn genoeg records die een stuk veiliger zijn. Desnoods gaat ze paar miljoen dominostenen leggen ofzo
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_72215276
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:54 schreef moussie het volgende:

[..]

bewust misschien weinig, maar op een dieper level een hoop ..
Ik herinner me geen fluit van mijn eerste 3 levensjaren
pi_72215303
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Handenwrijvend verheven gedrag: Wij weten wat goed voor jou is...
Hmm, nou meer dat er mensen zijn die weten wat gevaarlijk is.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:17:25 #230
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_72215317
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:39 schreef -Techno- het volgende:
Er zijn genoeg hoog intelligente kinderen die ver voorruit lopen op droge stof, dat terwijl ze 5 jaar achterlopen op sociale vlakken.
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:55 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Staat dat gelijk aan emotionele stabiliteit voor een 2-jarige afwezigheid van haar sociale omgeving?
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 00:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ze is net snotneus af en begin puber, wat je er ook van vindt, negatief of positief.
Eerlijk gezegd, ik vind haar een beetje een autistische uitstraling hebben. Ik zeg niet dat ze het is, maar ze komt zo wazig en vaag over. Het lijkt alsof ze weinig emoties heeft/toont.
Sociaal emotionele ontwikkeling. In theorie een mooi iets, in de praktijk de scherpe zeis van het maaiveld.

Kinderen moeten vooral heel veel met leeftijdgenootjes optrekken. Dat is goed voor ze vinden we.

Maakt niet uit of die leeftijdgenootjes in ontwikkeling jaren voor of achter lopen. Dat je in de grote mensen maatschappij ook niet alleen maar in aanraking komt met leeftijdgenoten boeit ook niet.
Als je dertien jaar bent moet je met dertienjarigen om kunnen gaan, or else!

Kennelijk is het heel belangrijk om alle ins en outs van boybands, make-up, en 'melig zijn' te begrijpen. Op de opiniepagina van de Volkskrant zegt iemand zelfs letterlijk waar meisjes van dertien het over ' horen' te hebben.
quote:
http://extra.volkskrant.n(...)2/We_lijken_wel_gek
13 jarige pubermeisjes moeten naar school gaan om te leren, giebelen over puberjongens, klagen over puisten en stiekeme dingen doen als sigaretten roken
Ik snap het ook wel. Het gaat natuurlijk niet over die boybands, het gaat over aanpassen.

Kinderen als Laura moet leren hun eigen dromen en interesses onder het tapijt te schuiven, en het over boybands en jongens te hebben. Om aardig gevonden te worden, en ' leuk mee te doen'.
Kunnen ze dat niet nou dan lopen ze natuurlijk achter in sociale ontwikkeling!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want dat laatste vinden wij belangrijker in Nederland. ' Leuk mee doen'. Dus hanteren we de zeis. Met de beste bedoelingen. Want ' boven uit steken' en ' passen' dat zijn twee onverenigbare concepten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rubber_Johnny op 27-08-2009 22:25:27 ]
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 22:17:39 #231
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_72215325
quote:
Het is maar goed dat jij zoveel verstand hebt van andermans kinderen.
Carpe Libertatem
pi_72215337
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

hehe, iemand die het snapt.. Het gaat er absoluut niet om dat er iemand iets misgund wordt.. Er is niks mis met het handhaven van zinvolle regels...
Inderdaad. Alle negers terug achterin de bus.

De apartheid was zinvol--kijk wat een ellende het nu in Zuid-Afrika is--daarom maar regels handhaven die tegen de natuurlijke rechten van mensen indruisen?
pi_72215340
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:16 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Hmm, nou meer dat er mensen zijn die weten wat gevaarlijk is.
Laura weet net zo hard dat dit gevaarlijk is, haar vader weet dit en iedereen in haar omgeving.

ZIJ wil het, ze heeft de STEUN van haar vader. LAAT haar gewoon gaan. Waarom toch die overheidsbemoeienis constant? Gadverdamme, kan me daar zo kwaad om maken.

pi_72215351
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:14 schreef moussie het volgende:

[..]

Gezond verstand niet gebaseerd op eigen zeilervaring, of op die van kennissen die die route of gedeeltes ervan (herhaaldelijk) hebben gezeild, maar gebaseerd op 'experts' met informatie die totaal irrelevant is voor de route/tocht die zij gepland heeft .. dezelfde experts twijfelen er geen moment aan dat zij het technisch wel klaar gaat spelen trouwens ... nee, ze zou gek kunnen worden van windstiltes (die er niet zijn op de gekozen route) .. pff .. gezond verstand?
Wat betreft de piraten voor de Somalische kust is de kans vrij groot om ze tegen te komen.
Tijdje terug is daar ook een frans gezin te grazen genomen bv. Dus ook prive zeilers zijn daar niet veilig.

Haar opmerking om maar om ze heen te varen (oid) geeft geen blijk van gezond verstand.
pi_72215357
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:14 schreef moussie het volgende:

[..]

Gezond verstand, gebaseerd op de ontwikkeling en de behoefte van een meisje van dertien..
'experts' die daadwerkelijk expert zijn en hun mening hebben gegeven over de situatie van dat meisje.. geen irrelevante informatie, dus.
pi_72215365
quote:

[..]

Natuurlijk wensen we Laura alleen maar een gezond, gelukkig leven toe.
Vandaar dat we zo fel tegen die reis zijn.
pi_72215377
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:15 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Gut gut, en dat komt dan van mensen die beweren te weten hoe de hersenen zich ontwikkelen
pleased to meet you
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:19:38 #238
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_72215397
Het probleem is, dat de hele clan rond Laura de zaken veel te rooskleurig voorstelt. Zo van: "ja maximaal 3 weken aaneengesloten op zee, tussen Canarische Eilanden en Panama". En ze doen het voorkomen als er een hele vloot achter vaart.

Maar volwassen solozeilers zijn allemaal wel eens helemaal gek geworden in de windstille gebieden. Maar nee, zoiets staat Laura natuurlijk helemaal niet te wachten. Bij haar gaat alles vast heel voorspoedig, krijgt ze geen hallucinaties door slaapgebrek en kan ze het geestelijk prima aan. Ja, als alles goed gaat, ja.
pi_72215448
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef moussie het volgende:

[..]

Gut gut, en dat komt dan van mensen die beweren te weten hoe de hersenen zich ontwikkelen
Als je dat weet, kun je je eerste 3 levensjaren herinneren? Het slaat weer eens nergens op... Maar goed, ik ga eens pitten, we worden niet allemaal gesponsord, tenslotte.
pi_72215452
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het is maar goed dat jij zoveel verstand hebt van andermans kinderen.
Heb ik niet hoor. Ik heb trouwens wel veel van andermans kinderen op mogen voeden als pleegmoeder. Maar dat terzijde...
  † In Memoriam † donderdag 27 augustus 2009 @ 22:21:15 #241
137949 Disana
pi_72215458
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:15 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ja maar dan ben jij dus gewoon niet hoogbegaafd he, of zelfs maar bijzonder. Wees blij, zit je ook niet met de wrok van het miskend en onbegrepen zijn
pi_72215516
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef Perico het volgende:
Het probleem is, dat de hele clan rond Laura de zaken veel te rooskleurig voorstelt. Zo van: "ja maximaal 3 weken aaneengesloten op zee, tussen Canarische Eilanden en Panama". En ze doen het voorkomen als er een hele vloot achter vaart.

Maar volwassen solozeilers zijn allemaal wel eens helemaal gek geworden in de windstille gebieden. Maar nee, zoiets staat Laura natuurlijk helemaal niet te wachten. Bij haar gaat alles vast heel voorspoedig, krijgt ze geen hallucinaties door slaapgebrek en kan ze het geestelijk prima aan. Ja, als alles goed gaat, ja.
Kans op windstilte is, eerlijk gezegd, vrij klein op de door haar gekozen route. Het is de meest veilige route die je kunt uitstippelen voor een reis rond de wereld. Op de piraten na dan.
pi_72215530
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef moussie het volgende:

[..]

? Heb ik daar ooit een letter over weggetikt? Wil je me even heel snel quoten?

Gewoon sorry zeggen voor een dergelijk valse aantijging mag uiteraard ook.
pi_72215550
met een beetje 'mazzel' zal deze puber in de eerste haven smoorverliefd worden op de zoon van de havenmeester en niet eens meer denken aan verder zeilen omdat hij de liefde van haar leven is en ze echt geen seconde meer zonder hem kan leven.

ik was ook eens een pubermeisje
pi_72215568
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja maar dan ben jij dus gewoon niet hoogbegaafd he, of zelfs maar bijzonder. Wees blij, zit je ook niet met de wrok van het miskend en onbegrepen zijn
Bummer
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:25:31 #246
78780 deedeetee
pi_72215601
Ik herinner me wel dingen van toen ik 2 jaar oud was, ik wilde toen b.v dolgraag op de grote step van mijn broer met akelige gevolgen en toen kreeg ik een klein houten step. Ik zie nog voor me hoe mij pa met dat steppie op zijn schouder aan komt fietsen.
Maar ik heb er nooit behoefte aan gehad om met zo'n steppie de wereld rond te reizen hoor
pi_72215612
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:23 schreef computergirl het volgende:
met een beetje 'mazzel' zal deze puber in de eerste haven smoorverliefd worden op de zoon van de havenmeester en niet eens meer denken aan verder zeilen omdat hij de liefde van haar leven is en ze echt geen seconde meer zonder hem kan leven.

ik was ook eens een pubermeisje
Dat soort films vindt gretig aftrek bij de FOKkers, maar als zo'n meisje dit in het echt wil realiseren, dan kan het opeens niet?

Hoevaak ik niet heb gehoord dat ik gek was dat ik naar de Kaukasus op vakantie ging. Superveilig, aardige mensen etc., maar toch blijven vooroordelen...

pi_72215674
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Gezond verstand, gebaseerd op de ontwikkeling en de behoefte van een meisje van dertien..
'experts' die daadwerkelijk expert zijn en hun mening hebben gegeven over de situatie van dat meisje.. geen irrelevante informatie, dus.
Experts die hun mening hebben gegeven over situaties die niet van toepassing zijn op de situatie van dat meisje .. zij komt op die route niet in windstiltes, daar is het reisschema op gepland .. ze komt niet rond engpassen met stormen waar je constant alert moet zijn cq hazeslapppjes houden, daar is die route op gepland, die route is gepland op wat een meisje op die leeftijd aan kan, korte hapklare brokken met pauzes om op de volgende goede wind te wachten

lees je anders eens in op de Passaat-route, wat dat is en hoeveel mensen daar gebruik van maken .. dat is relevante informatie .. niet de hazeslaapjes tijdens de ronding van de kaap of een windstilte bij de Azoren
pleased to meet you
pi_72215732
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik herinner me wel dingen van toen ik 2 jaar oud was, ik wilde toen b.v dolgraag op de grote step van mijn broer met akelige gevolgen en toen kreeg ik een klein houten step. Ik zie nog voor me hoe mij pa met dat steppie op zijn schouder aan komt fietsen.
Maar ik heb er nooit behoefte aan gehad om met zo'n steppie de wereld rond te reizen hoor
Maar herinner je dat werkelijk zelf? Of is die herinnering misschien ingeprent door verhalen van je familieleden?

Mijn eerste jeugdherinnering (waar ik werkelijk de emotie van het moment, de geuren, en alles wat met dat moment te maken had van kan herinneren), is het moment dat op 4 jarige leeftijd mijn keelamandelen werden geknipt.

Van mijn eerste levensjaren weet ik ook wel wat, ik ken de foto's en ik ken de verhalen die daarbij horen. Maar ze missen de herinnering van emotie, van geur etc.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:31:00 #250
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_72215793
@ moussie:

Hoe vaak heb jij die reis al gemaakt?
Does it lead you home?
When you're all alone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties