originele keuzequote:
Leukquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het telt toch alleen als allebei de clubs hebben gewonnen?
Tja.....quote:Dan kan ik helaas niets wegstrepen.
Maakt het spelletje wel weer wat leuker hoor.quote:
Er is ook heus wel over nagedacht hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maakt het spelletje wel weer wat leuker hoor.
quote:
Ja. Alleen nu is het weekend. Dus tijd.quote:Op donderdag 10 september 2009 02:21 schreef Bjoro het volgende:
Als goed is zal RayMania een bingokaart maken.
Kun je de .psd uploaden?quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:33 schreef RayMania het volgende:
Algemeen:
[ afbeelding ]
Voor Ajacieden:
[ afbeelding ]
Wil je een andere achtergrond; pm dan even met welke foto (moet minimaal even groot zijn als de afmetingen van de bingokaart zelf).
Nicequote:Op zaterdag 12 september 2009 13:47 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Pick 1
Credits naar Raymania voor de achtergrond.
Prima.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:21 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nice![]()
Vind je het goed als ik hem ook gebruik?
Nu Barcelona nog en ik zit op koersquote:
quote:
Dat houdt ons bezigquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
Zou ook leuk zijn als je vijf clubs mag kiezen.
Gaat het wat sneller, nu duurt het minimaal al een half jaar (25 weken).
ongeveer een heel seizoenquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:56 schreef RayMania het volgende:
Zou ook leuk zijn als je vijf clubs mag kiezen.
Gaat het wat sneller, nu duurt het minimaal al een half jaar (25 weken).
quote:
1-0 en 4-1 winst, ik mag ook strepen.quote:
quote:
Waarom gebruik je mijn kaart danquote:Op zondag 13 september 2009 17:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag niet strepen. AZ stelt me teleur
Waarom heb je FCDB weggestreept?quote:Op zondag 13 september 2009 17:53 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag niet strepen. AZ stelt me teleur
Omdat hij mijn kaart gebruiktquote:Op zondag 13 september 2009 18:10 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Waarom heb je FCDB weggestreept?
Geen probleem.quote:Op zondag 13 september 2009 18:16 schreef TheClown1 het volgende:
Ik was nog in de war van de grote overwinning van ajax dat ik niet alles nog helder had. sorry sjimz,foutje
Nee je mag alleen strepen als beide clubs winnen. !quote:Op zondag 13 september 2009 18:17 schreef Gabbylicious het volgende:
Chelsea won overigens door een last minute shocker.
Dus je mag Chelsea wegstrepen.
Owquote:Op zondag 13 september 2009 18:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee je mag alleen strepen als beide clubs winnen. !
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:39 schreef Leso_Varen het volgende:
1. Liverpool
2. Inter
Thanx voor de PM
http://www.raymania.nl/Bingo/Bingo.psdquote:Op zondag 13 september 2009 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, kan je de .psd uploaden? Dan kan ik mijn eigen achtergrondje er onder zetten.
Ohquote:Op zondag 13 september 2009 21:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je er twee hebt gekozen maar eentje is niet goed dan mag je niets wegstrepen.
en lolquote:Op zondag 13 september 2009 21:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
1. wat is een tattoo?
2. wat heeft dat met dit topic te maken
Je kan je post maar 48u editten.quote:Op zondag 13 september 2009 21:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dit wordt trouwens wel echt extreem onoverzichtelijk!
Misschien kunnen we 1 topic openen waar iedereen de bingokaart post, incl link naar de voorspelling en dat edit tot het niet meer kan en dan een nieuwe post maakt en in dit topic de voorspellingen doen?
Dan mag je niets wegstrepenquote:Op zondag 13 september 2009 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Villareal liet het afweten dus ik kon alleen HSV afstrepen.
Je hebt helemaal gelijk. Sorryquote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan mag je niets wegstrepen. Alleen als beide clubs winnen mag je gaan strepen.
Of iedereen maakt een photobucket-account oid en upload de hele tijd een nieuwe bingokaart met dezelfde url.quote:Op zondag 13 september 2009 21:27 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Je kan je post maar 48u editten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |