Je hebt maar 1 klacht, en dat is van dat muziekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik geef gewoon weer wat mijn klachten zijn.
Ja klopt, dat hele feest is een bedenksel van mij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:30 schreef Afwazig het volgende:
Niet waar, je bent een vuige troll met verzonnen klachten
Wel hoor. Mobiel+internet geeft mij de mogelijkheid altijd met jullie in contact te staan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:30 schreef Nijns het volgende:
Niet zeuren TS, je komt toch nooit buiten?
Er is zelfs een R&P Topic van hem in KLB, waar mensen sérieus posten. Ongehoord voor KLB.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:30 schreef Nijns het volgende:
Niet zeuren TS, je komt toch nooit buiten?
dat bedoel ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:32 schreef Stoeprand het volgende:
Alleen maar smerige pillenslikkers daar![]()
Ga dan naar Lowlands.
Belachelijk dat je zoveel mensen lastigvalt met je bedenkselsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja klopt, dat hele feest is een bedenksel van mij.
Goede oplossing. Oh? Je vind het een kutgeluid? Kom goedkoper hierheen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:32 schreef 9611Niels het volgende:
1 Omwonenden binnen een straal van 200 m.
Er zijn een klein aantal woningen die een directe ligging hebben aan het festival terrein en hierdoor naast de dag van het evenement ook tijdens de op- en afbouwfase hinder kunnen ervaren van het evenement. De organisatie heeft dan ook besloten de bewoners van deze woningen maximaal 2 vrijkaarten aan te bieden. De woningen welke het betreft hebben inmiddels een brief over de procedure ontvangen.
2 Omwonenden binnen een straal van 200 – 400 m.
Naast dat er woningen zijn die direct aan het festival grenzen zijn er m.n. in de wijken Vrijschot (Hoofddorp) en Stellinghof (Vijfhuizen) woningen die binnen een dergelijke afstand van het festival staan dat ook hier, hetzij in mindere maten, hinder mag worden verwacht. Deze woningen hebben een brief van de organisatie ontvangen waarin staat hoe ze aan maximaal 2 kaarten tegen gereduceerd tarief.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:28 schreef Trannellius het volgende:
-het halve bos is er al dagenlang voor afgezet. Het is dat ik geen hond heb, anders had ik die daar willen
Die kaarten zijn dinsdag op de bus gegaan. Afgelopen dinsdag. Eergisteren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:34 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Kijk in de vuilnishoop van 2 weken geleden. Daar liggen ze tussen.
Nee, ik woon blijkbaar hemelsbreed er niet dicht genoeg bij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:35 schreef 9611Niels het volgende:
Heb je nou serieus een vrijkaartje voor Mysteryland weggegooid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |