abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72204461
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:27 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Oh please... denk eens na voor je je eigen blunder onder het tapijt wil vegen.
Geef eens antwoord op mijn vraag?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:28:47 #152
8369 speknek
Another day another slay
pi_72204473
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ok, iedereen slaat blijkbaar dergelijke taal uit. Wie beweerde ook alweer dat Laura heeeeeeeel speciaal was en heeeeeeel anders dan alle andere 13 jarigen?
Ik, ze kan namelijk veel beter zeilen. Volgens mij heeft niemand gezegd dat ze hoogbegaafd is. Dat argument kun je zelfs gelijk omverschieten door er op te wijzen dat ze op de HAVO zit. Maar: ze is ook geen mongool, iemand die, als ze op haar veertiende een jaar eruit is, gedoemd is tot in een verzorgingstehuis kwijlend in een suspensor te hangen.

Ze kan veel beter zeilen en ze is gewend om een hele lange tijd op open zee te zitten. That's all.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72204507
quote:
Ze kan veel beter zeilen en ze is gewend om een hele lange tijd op open zee te zitten. That's all.
Van zes weken op een meer naar 2 jaar op open zee. Ja...echt vergelijkbaar.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72204526
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:27 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Zodra jij je bul hebt gehaald, praten we op gelijk niveau wel weer verder.
... en dit getuigt van niveau?
  Redactie Frontpage donderdag 27 augustus 2009 @ 16:31:17 #155
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72204546
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:28 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik, ze kan namelijk veel beter zeilen. Volgens mij heeft niemand gezegd dat ze hoogbegaafd is. Dat argument kun je zelfs gelijk omverschieten door er op te wijzen dat ze op de HAVO zit. Maar: ze is ook geen mongool, iemand die, als ze op haar veertiende een jaar eruit is, gedoemd is tot in een verzorgingstehuis kwijlend in een suspensor te hangen.

Een lange tijd op zee zitten: toen was ze niet alleen (eerste paar jaar van haar leven) en niet verantwoordelijk over een hele zeilboot voor een lange tijd. Naar Engeland zeilen duurt maximaal een paar dagen en niet 2 jaar. Ze heeft dus nauwelijks noemenswaardige ervaring naast dat ze zich een paar daagjes alleen kan redden en en de boeg van een zeilboot gedurende die tijd richting het noord-westen kan houden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:31:21 #156
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_72204549
quote:

[..]

Het was inderdaad alleen moussie volgens mij die haar hoge intelligentie toebedeelde en beweerde dat ze in de klas doodongelukkig zou zijn en geen aansluiting zou vinden omdat niemand haar denkwereld begreep.

Gelukkig hebben we dat met haar hyves ook weer rechtgezet, ze heeft in ieder geval gespreksstof met haar leeftijdsgenootjes.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_72204550
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:28 schreef nikk het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op mijn vraag?
Die overstijgt de van jouw.
pi_72204553
quote:

[..]

Dat is niet helemaal waar, er is wel degelijk beweerd in deze discussie (door wie maakt niet uit), dat Laura zéér intelligent zou zijn, en eigenlijk op het VWO zou moeten studeren, maar dat ze zelf voor HAVO had gekozen, omdat ze dit avontuur aan wilde gaan. HAVO zou dus zwaar onder haar niveau zijn.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:31:51 #159
8369 speknek
Another day another slay
pi_72204558
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef Dragorius het volgende:
Van zes weken op een meer naar 2 jaar op open zee. Ja...echt vergelijkbaar.
a) ze zit niet 2 jaar achtereenvolgend op open zee.
b) ze heeft de eerste 4-6 jaar van haar leven rondgezworven op zee.
c) wie heeft het uberhaupt over vergelijkbaar? Als er iets vergelijkbaars was, was dit hele topic er niet geweest want dan had ze al gewonnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72204573
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:31 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Die overstijgt de van jouw.
Als je het verschil tussen "jou" en "jouw" niet kent, durf ik dat ernstig te betwijfelen.
pi_72204613
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:32 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Als je het verschil tussen "jou" en "jouw" niet kent, durf ik dat ernstig te betwijfelen.
Boeit me geen reed. Een vorum is geen diktee tentaamen.
pi_72204645
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:33 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Boeit me geen reed. Een vorum is geen diktee tentaamen.
Dan moet je medeforummers ook niet op hun (door jou vermeende) intelligentie of opleiding aanspreken.
  Redactie Frontpage donderdag 27 augustus 2009 @ 16:34:56 #163
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72204648
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:31 schreef speknek het volgende:

[..]

c) wie heeft het uberhaupt over vergelijkbaar? Als er iets vergelijkbaars was, was dit hele topic er niet geweest want dan had ze al gewonnen.
a) ze gaat echt van die 2 jaar niet 1,5 jaar in de havens rondhangen. Zeg dat ze 20 van de 24 maanden in d'r uppie is.
b) toen was ze met haar gezin, niet verantwoordelijk voor wat dan ook. Ik wil haar wel op de open zee een mast zien maken terwijl haar communicatiemateriaal het niet doet.
c) daar heb je gelijk.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72204655
quote:

[..]

Dan is het record ook niet geldig aangezien het non-stop moet zijn.
Al vaker aangehaald maar de Laura verdedigers stappen er gewoon over heen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:35:19 #165
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_72204659
Volgens haar eigen site heeft ze 3 echte solotochten gedaan: een keer de Friese meren, een keer de Waddenzee en een keer de oversteek naar Engeland en terug. Die laatste tocht duurde een week, waarvan ze er ook nog een paar dagen dankzij Britse justitie in een kindertehuis heeft doorgebracht, wat ze in haar artikel in het blad zeilen omschreef als "ik kwam een aardig echtpaar tegen die een kindertehuis hadden" .

Daaruit kunnen we volgens mij wel opmaken dat het met die zeilervaring helemaal niet zo buitengewoon is gesteld en dat zij en haar vader er ook niet vies van zijn om zaken aan te dikken of te verdraaien om haar imago als superzeiler in stand te houden.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  Redactie Frontpage donderdag 27 augustus 2009 @ 16:35:53 #166
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72204676
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:35 schreef Shitney het volgende:
Volgens haar eigen site heeft ze 3 echte solotochten gedaan: een keer de Friese meren, een keer de Waddenzee en een keer de oversteek naar Engeland en terug. Die laatste tocht duurde een week, waarvan ze er ook nog een paar dagen dankzij Britse justitie in een kindertehuis heeft doorgebracht, wat ze in haar artikel in het blad zeilen omschreef als "ik kwam een aardig echtpaar tegen die een kindertehuis hadden" .

Daaruit kunnen we volgens mij wel opmaken dat het met die zeilervaring helemaal niet zo buitengewoon is gesteld en dat zij en haar vader er ook niet vies van zijn om zaken aan te dikken of te verdraaien om haar imago als superzeiler in stand te houden.
Amen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72204694
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Is dit nou wel of niet haar hyves.?Het zou niet de echte Laura zijn? http://lautjuhh5.hyves.nl

Er is ook nog een andere link van iemand met dezelfde naam"zag ik in vorig topic.Weet iemand dat nog?bvd
De link die jij geeft betreft idd een nep-hyves.
De echte hyves is, zoals reeds op pagina 2 van dit topic gemeld, deze: http://xxl-a-u-r-axx78.hyves.nl/?ref=sr
pi_72204711
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:34 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dan moet je medeforummers ook niet op hun (door jou vermeende) intelligentie of opleiding aanspreken.
Zeker wel. Typefouten van mij door snel in te haken op een discussie als deze, weegt nagenoeg niets bij een verminkt sociaal denkvermogen zoals jij.
Of snap je die niet? Of komt je die logica niet uit?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:37:30 #169
85962 ioko
I Appear Missing
pi_72204714
quote:

[..]

Nee, maar ook geen paar weken. Hoe denk je de atlantische oceaan anders over te steken, langs groenland?
quote:
Non argument. Ze was toen tussen de 0 en de 6, dan leer je niet zeilen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:38:06 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72204726
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, er is wel degelijk beweerd in deze discussie (door wie maakt niet uit), dat Laura zéér intelligent zou zijn, en eigenlijk op het VWO zou moeten studeren, maar dat ze zelf voor HAVO had gekozen, omdat ze dit avontuur aan wilde gaan. HAVO zou dus zwaar onder haar niveau zijn.
Hoe intelligent en of ze wel of niet hoogbegaafd is doet er niet toe, en ook niet af te leiden uit haar opleidingsniveau, onder de mavopatiënten zit ook wel eens een verdwaalde hoogbegaafde.

Waar het wel om gaat, is of ze wel of niet oud genoeg is om dit te doen, dat heeft weinig met intelligentie of hoogbegaafdheid te maken, een kind van 13 is een kind van 13, en hoe "volwassen" je dan ook voor je leeftijd kunt zijn, je bent niet volwassen en niet in staat zelf de beslissing te nemen dat je in je eentje de wereld rond kunt reizen.

Sommige mensen zijn dat overigens op hun 31ste nog niet, maar niemand is dat op zijn 13de, en een ouder die dat toestaat is wat mij betreft volledig de weg kwijt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72204768
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:35 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Dan is het record ook niet geldig aangezien het non-stop moet zijn.
Al vaker aangehaald maar de Laura verdedigers stappen er gewoon over heen.
Precies. Het enige wat haar record makkelijker maakt is dat ze een record "with assistance" doet. Dat klinkt naar meer dan het werkelijk is. Het betekent namelijk alleen maar, dat zij bij een volgende haven materiaal mag inslaan voor reparatie aan de boot. Wanneer je een record "without assistance" doet, moet je de hele tocht uitzingen met alle middelen waarmee je bent gestart.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:40:16 #172
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72204789
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:36 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

De link die jij geeft betreft idd een nep-hyves.
De echte hyves is, zoals reeds op pagina 2 van dit topic gemeld, deze: http://xxl-a-u-r-axx78.hyves.nl/?ref=sr
Toch klopt 1 ding niet, ik dacht dat Laura uit Wijk bij Duurstede kwam maar op die hyves staat Maurik.....
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_72204792
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:35 schreef Shitney het volgende:

Daarnaast heeft ze wedstrijdervaring en natuurlijk het zeilen tezamen met haar ouders.
Of telt dat niet mee?
Ik denk dat ze meer tijd op een boot heeft doorgebracht dan jij nu doet voorkomen.
pi_72204825
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hoe intelligent en of ze wel of niet hoogbegaafd is doet er niet toe, en ook niet af te leiden uit haar opleidingsniveau, onder de mavopatiënten zit ook wel eens een verdwaalde hoogbegaafde.

Waar het wel om gaat, is of ze wel of niet oud genoeg is om dit te doen, dat heeft weinig met intelligentie of hoogbegaafdheid te maken, een kind van 13 is een kind van 13, en hoe "volwassen" je dan ook voor je leeftijd kunt zijn, je bent niet volwassen en niet in staat zelf de beslissing te nemen dat je in je eentje de wereld rond kunt reizen.

Sommige mensen zijn dat overigens op hun 31ste nog niet, maar niemand is dat op zijn 13de, en een ouder die dat toestaat is wat mij betreft volledig de weg kwijt.
Ben ik het helemaal mee eens, vandaar ook dat het een non-argument is (maar al vaak aangehaald in de discussie).

Maar voor mij blijkt uit niets dat zij over een dergelijke hoogbegaafde intelligentie zou beschikken.
pi_72204829
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:39 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Precies. Het enige wat haar record makkelijker maakt is dat ze een record "with assistance" doet. Dat klinkt naar meer dan het werkelijk is. Het betekent namelijk alleen maar, dat zij bij een volgende haven materiaal mag inslaan voor reparatie aan de boot. Wanneer je een record "without assistance" doet, moet je de hele tocht uitzingen met alle middelen waarmee je bent gestart.
Kan iemand anders dit bevestigen? Jij lult enkel in het voordeel van dat wicht, dus ik geloof je 123 niet.
Maar als je gelijk hebt, is het zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')