abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72204159
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:17 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Wrong, ik check iedere letter van mijn kids die ze via internet met elkaar wisselen. En aangezien mijn kids graag thuis zijn, kan ik ook hun gesprekken volgen.
Droom lekker verder als je niet wilt begrijpen dat kinderen daar veel slimmer in zijn dan jij.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:19:34 #127
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_72204170
Ik zou er in ieder geval niet blij mee zijn als mijn oudste dergelijke onderwerpen als in jezelf snijden, weglopen en geen liefde kennen op hyves als lol zou omschrijven. Ik zou me net als banjerkanjer dan ernstig zorgen maken over zijn psychische welzijn.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:19:43 #128
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_72204175
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:17 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Wrong, ik check iedere letter van mijn kids die ze via internet met elkaar wisselen. En aangezien mijn kids graag thuis zijn, kan ik ook hun gesprekken volgen.
Dus bewaren ze de vunzige taal wel voor op het schoolplein, want daar kan mama niet meeluisteren.

Ontopic: ik vind nog steeds dat Laura niet mag gaan. Maar dat komt ook omdat ik jaloers ben, omdat ik op mijn 16e mijn CWO-2 niet binnen een zeilweek heb kunnen halen. Omdat het teveel windstil was.
  Redactie Frontpage donderdag 27 augustus 2009 @ 16:19:51 #129
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72204180
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:18 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

De wereld bestaat niet alleen uit asociale randdebielen. Mgoed, mijn dochter gaat dan ook naar het VWO, misschien is dit inderdaad wel normale taal voor een HAVO leerling, dat zal dan wel.
Denkniveau zegt helaas voor jou niets over sociale vaardigheden.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:19:52 #130
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72204181
quote:

[..]

De wereld bestaat niet alleen uit asociale randdebielen. Mgoed, mijn dochter gaat dan ook naar het VWO, misschien is dit inderdaad wel normale taal voor een HAVO leerling, dat zal dan wel.
Ik denk dat de meerderheid hier een VWO leerling is geweest, en dat die allemaal zulke taal gebezigd hebben. Maar goed, zwaar offtopic...
pi_72204184
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Droom lekker verder als je niet wilt begrijpen dat kinderen daar veel slimmer in zijn dan jij.
Jij spoort niet.
pi_72204222
quote:

[..]

Echt, ik zou er trots op zijn... VWO... dan heb je toch als ouder wel iets bereikt.
pi_72204226
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik denk dat de meerderheid hier een VWO leerling is geweest, en dat die allemaal zulke taal gebezigd hebben. Maar goed, zwaar offtopic...
Ok, iedereen slaat blijkbaar dergelijke taal uit. Wie beweerde ook alweer dat Laura heeeeeeeel speciaal was en heeeeeeel anders dan alle andere 13 jarigen?
pi_72204243
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:17 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan word je in Nederland meteen opgepakt

Maar even serieus, het is inderdaad meer de taal van de jeugd van nu. Veel van dit soort zaken. Begrijpelijk dus. Maar toont mij ook dat ze dus net als haar leeftijdgenootjes bezig is met zaken als dit, niet zoals anderen haar hoog omschreven als iemand die boven hyves etc. zou zijn uitgestegen...
Dat vind ik ook. Nu ben ik er nog meer van overtuigd dat ze gewoon lekker naar school moet gaan 1 september en zich met vriendinnetjes moet bezighouden ipv in haar uppie op die boot te gaan zitten.
Het is een gewone puber, ik kan helemaal niets ontdekken wat haar intelligenter of specialer maakt dan alle andere meiden van die leeftijd.
pi_72204244
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:18 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Jij...
Volgens jou is Laura hoogbegaafd en superwoman.... en een loser.

Geen wonder dat je die opmerking eerder van me ontweek
Wanneer heb ik gezegd dat ze hoogbegaafd is of "voor" loopt?

En ik reageerde niet op je vorige opmerking omdat ik heb besloten na het vorige topic niet meer te reageren op valse aannames en verkeerde conclusies. Voor deze ene keer maak ik een uitzondering.

Alhoewel ik dat laatste woord liever niet kan gebruiken. Kan voor verwarring zorgen.
pi_72204260
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Echt, ik zou er trots op zijn... VWO... dan heb je toch als ouder wel iets bereikt.
Nee hoor, intelligentie is gewoon een erfelijke factor. Kom je bij zeelui idd niet veel tegen als gevolg van inteelt.
pi_72204267
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef Shitney het volgende:
Ik zou er in ieder geval niet blij mee zijn als mijn oudste dergelijke onderwerpen als in jezelf snijden, weglopen en geen liefde kennen op hyves als lol zou omschrijven. Ik zou me net als banjerkanjer dan ernstig zorgen maken over zijn psychische welzijn.
Net zo min als je goed de gevaren begrijpt van haar zeiltocht, begrijpt Laura de impact van dergelijk gedrag op hyves niet. Aangezien haar mede 13 jarigen zich ook zo gedragen op internet kun je dat er ook niet in krijgen. Ze groeien er wel overheen. Voor nu zien ze enkel de lol er van.
pi_72204297
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:21 schreef nikk het volgende:
En ik reageerde niet op je vorige opmerking omdat ik heb besloten na het vorige topic niet meer te reageren op valse aannames en verkeerde conclusies. Voor deze ene keer maak ik een uitzondering.
Ja joh... je lult jezelf vast door te stellen dat hyves enkel voor losers is, en ik heb het gedaan.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:23:29 #139
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_72204298
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Inderdaad een VWO leerling geweest maar zelf nooit over zulke deprimerende onderwerpen gegiebeld. En ik kan me dat ook niet echt herinneren van klasgenoten of vriendinnetjes, dat soort heftige shit vind ik als ouwe doos inderdaad wel echt iets van "de jeugd van tegenwoordig". Wij zwijmelden meer over die stoere jongen uit de vijfde en schreven een stuk onschuldigere briefjes over zoenen en niet over pijpen. Volgens mij wist ik niet eens wat dat was op mijn dertiende, maar dat kan ook geromantiseerd zijn.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_72204305
Is dit nou wel of niet haar hyves.?Het zou niet de echte Laura zijn? http://lautjuhh5.hyves.nl

Er is ook nog een andere link van iemand met dezelfde naam"zag ik in vorig topic.Weet iemand dat nog?bvd
Love music!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:23:49 #141
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_72204307
quote:

[..]

Ik zat gewoon op het VWO hoor, toen mijn vriendjes en ik in de 1e/2e klas een hele stripserie maakten van hoe de gemene leraren hele klassen uitroeiden, door ze met hun hoofd tegen de slijptol in het handvaardigheidslokaal aan te houden. Wist mama ook niet. En we hadden het toen ook al over neuken. Echt waar!

Inmiddels is het zoveel jaar later, heb een lief vast vriendinnetje, heb nog geen seriemoorden begaan, ben cum laude afgestudeerd, doe lief tegen mijn oma en geef ik aan het goede doel.

Er is dus hoop!
pi_72204312
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:22 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Nee hoor, intelligentie is gewoon een erfelijke factor. Kom je bij zeelui idd niet veel tegen als gevolg van inteelt.
Hulde voor je man dan. Van jou kan ze het niet hebben gezien je niveau...
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:23:57 #143
85962 ioko
I Appear Missing
pi_72204314
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:22 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Kap eens met dat trollen en offtopic gezeur.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:24:45 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_72204342
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:07 schreef Matteüs het volgende:
Je bent de enige en dat op zich zegt al genoeg... tenminste, als dat kwartje bij je valt dan.
Nu ik dit topic nog wat meer gelezen heb weet ik zeker dat ik de enige ben. My god .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_72204368
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:23 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ja joh... je lult jezelf vast door te stellen dat hyves enkel voor losers is, en ik heb het gedaan.

Wat is jouw denkniveau eigenlijk?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:25:51 #146
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72204375
quote:

[..]

Wie is er dan een asociale randdebiel? Laura, of pubers die dergelijke tekstjes op internet zetten?
Hephaistos. heeft anders wel gelijk dat je een beetje naïef overkomt.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_72204416
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:23 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Hulde voor je man dan. Van jou kan ze het niet hebben gezien je niveau...
Zodra jij je bul hebt gehaald, praten we op gelijk niveau wel weer verder.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:27:44 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72204437
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:22 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Net zo min als je goed de gevaren begrijpt van haar zeiltocht, begrijpt Laura de impact van dergelijk gedrag op hyves niet. Aangezien haar mede 13 jarigen zich ook zo gedragen op internet kun je dat er ook niet in krijgen. Ze groeien er wel overheen. Voor nu zien ze enkel de lol er van.
Op zich is het vervelend genoeg dat Laura de impact van bepaald gedrag niet begrijpt... zeker als ze alleen de wereld rond moet gaan varen.

Maar ik snap haar vader ook niet helemaal, als je kind zulke dingen op Hyves heeft staan dan heb je het of niet in de gaten (zou een hoop verklaren) of je hebt niet eens door dat zulke uitlatingen in het openbaar niet echt helpen als je zo nodig moet aantonen dat je zelfstandig en volwassen genoeg bent om alleen de wereld rond te varen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage donderdag 27 augustus 2009 @ 16:27:45 #149
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72204438
Kap nou eens met trollen iedereen en laten we het over de fundamentele zaken hier hebben, niet over elkaars kinderen of het denkniveau van de hond van de buren
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72204442
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:25 schreef nikk het volgende:

[..]

Wat is jouw denkniveau eigenlijk?
Oh please... denk eens na voor je je eigen blunder onder het tapijt wil vegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')