Droom lekker verder als je niet wilt begrijpen dat kinderen daar veel slimmer in zijn dan jij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wrong, ik check iedere letter van mijn kids die ze via internet met elkaar wisselen. En aangezien mijn kids graag thuis zijn, kan ik ook hun gesprekken volgen.
Dus bewaren ze de vunzige taal wel voor op het schoolplein, want daar kan mama niet meeluisteren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wrong, ik check iedere letter van mijn kids die ze via internet met elkaar wisselen. En aangezien mijn kids graag thuis zijn, kan ik ook hun gesprekken volgen.
Denkniveau zegt helaas voor jou niets over sociale vaardigheden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De wereld bestaat niet alleen uit asociale randdebielen. Mgoed, mijn dochter gaat dan ook naar het VWO, misschien is dit inderdaad wel normale taal voor een HAVO leerling, dat zal dan wel.
Ik denk dat de meerderheid hier een VWO leerling is geweest, en dat die allemaal zulke taal gebezigd hebben. Maar goed, zwaar offtopic...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De wereld bestaat niet alleen uit asociale randdebielen. Mgoed, mijn dochter gaat dan ook naar het VWO, misschien is dit inderdaad wel normale taal voor een HAVO leerling, dat zal dan wel.
Jij spoort niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Droom lekker verder als je niet wilt begrijpen dat kinderen daar veel slimmer in zijn dan jij.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ok, iedereen slaat blijkbaar dergelijke taal uit. Wie beweerde ook alweer dat Laura heeeeeeeel speciaal was en heeeeeeel anders dan alle andere 13 jarigen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid hier een VWO leerling is geweest, en dat die allemaal zulke taal gebezigd hebben. Maar goed, zwaar offtopic...
Dat vind ik ook. Nu ben ik er nog meer van overtuigd dat ze gewoon lekker naar school moet gaan 1 september en zich met vriendinnetjes moet bezighouden ipv in haar uppie op die boot te gaan zitten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan word je in Nederland meteen opgepakt
Maar even serieus, het is inderdaad meer de taal van de jeugd van nu. Veel van dit soort zaken. Begrijpelijk dus. Maar toont mij ook dat ze dus net als haar leeftijdgenootjes bezig is met zaken als dit, niet zoals anderen haar hoog omschreven als iemand die boven hyves etc. zou zijn uitgestegen...
Wanneer heb ik gezegd dat ze hoogbegaafd is of "voor" loopt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:18 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Jij...
Volgens jou is Laura hoogbegaafd en superwoman.... en een loser.
Geen wonder dat je die opmerking eerder van me ontweek
Nee hoor, intelligentie is gewoon een erfelijke factor. Kom je bij zeelui idd niet veel tegen als gevolg van inteelt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Echt, ik zou er trots op zijn... VWO... dan heb je toch als ouder wel iets bereikt.
Net zo min als je goed de gevaren begrijpt van haar zeiltocht, begrijpt Laura de impact van dergelijk gedrag op hyves niet. Aangezien haar mede 13 jarigen zich ook zo gedragen op internet kun je dat er ook niet in krijgen. Ze groeien er wel overheen. Voor nu zien ze enkel de lol er van.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef Shitney het volgende:
Ik zou er in ieder geval niet blij mee zijn als mijn oudste dergelijke onderwerpen als in jezelf snijden, weglopen en geen liefde kennen op hyves als lol zou omschrijven. Ik zou me net als banjerkanjer dan ernstig zorgen maken over zijn psychische welzijn.
Ja joh... je lult jezelf vast door te stellen dat hyves enkel voor losers is, en ik heb het gedaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:21 schreef nikk het volgende:
En ik reageerde niet op je vorige opmerking omdat ik heb besloten na het vorige topic niet meer te reageren op valse aannames en verkeerde conclusies. Voor deze ene keer maak ik een uitzondering.
Inderdaad een VWO leerling geweest maar zelf nooit over zulke deprimerende onderwerpen gegiebeld. En ik kan me dat ook niet echt herinneren van klasgenoten of vriendinnetjes, dat soort heftige shit vind ik als ouwe doos inderdaad wel echt iets van "de jeugd van tegenwoordig". Wij zwijmelden meer over die stoere jongen uit de vijfde en schreven een stuk onschuldigere briefjes over zoenen en niet over pijpen. Volgens mij wist ik niet eens wat dat was op mijn dertiende, maar dat kan ook geromantiseerd zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat de meerderheid hier een VWO leerling is geweest, en dat die allemaal zulke taal gebezigd hebben. Maar goed, zwaar offtopic...
Ik zat gewoon op het VWO hoor, toen mijn vriendjes en ik in de 1e/2e klas een hele stripserie maakten van hoe de gemene leraren hele klassen uitroeiden, door ze met hun hoofd tegen de slijptol in het handvaardigheidslokaal aan te houden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Hulde voor je man dan. Van jou kan ze het niet hebben gezien je niveau...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, intelligentie is gewoon een erfelijke factor. Kom je bij zeelui idd niet veel tegen als gevolg van inteelt.
Kap eens met dat trollen en offtopic gezeur.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee hoor, intelligentie is gewoon een erfelijke factor. Kom je bij zeelui idd niet veel tegen als gevolg van inteelt.
Nu ik dit topic nog wat meer gelezen heb weet ik zeker dat ik de enige ben. My godquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:07 schreef Matteüs het volgende:
Je bent de enige en dat op zich zegt al genoeg... tenminste, als dat kwartje bij je valt dan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:23 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ja joh... je lult jezelf vast door te stellen dat hyves enkel voor losers is, en ik heb het gedaan.
Wie is er dan een asociale randdebiel? Laura, of pubers die dergelijke tekstjes op internet zetten?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zodra jij je bul hebt gehaald, praten we op gelijk niveau wel weer verder.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:23 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Hulde voor je man dan. Van jou kan ze het niet hebben gezien je niveau...
Op zich is het vervelend genoeg dat Laura de impact van bepaald gedrag niet begrijpt... zeker als ze alleen de wereld rond moet gaan varen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:22 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Net zo min als je goed de gevaren begrijpt van haar zeiltocht, begrijpt Laura de impact van dergelijk gedrag op hyves niet. Aangezien haar mede 13 jarigen zich ook zo gedragen op internet kun je dat er ook niet in krijgen. Ze groeien er wel overheen. Voor nu zien ze enkel de lol er van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |