Je bent de enige en dat op zich zegt al genoeg... tenminste, als dat kwartje bij je valt dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:06 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat niemand hier behalve ik geestelijke volwassenheid heeft, btw. En over mezelf ben ik ook nog niet zo zeker.
Denken en lezen is voor veel mensen moeilijk heb ik gemerkt. Kijk nog eens goed naar die pagina.quote:
Dit is nog zo'n lijstje uit het heldere en heel speciale brein van Laura:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:06 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Niet overspannen doen. Dit werkt als een lijstje waar je je geboorte maand en dag bij elkaar zoekt zodat er een rare zin ontstaat. Beetje giegelgedrag.
De rest van haar verborgen blogs kan ik niet lezen maar als je alles leest wat publiekelijk is kun je niet opmaken dat ze hoogbegaafd is. Zoveel is zeker.
Precies, laten we een voorbeeld nemen aan Laura.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:06 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat niemand hier behalve ik geestelijke volwassenheid heeft, btw. En over mezelf ben ik ook nog niet zo zeker.
Nee die andere pubers willen ook ontdekken en losbandig zijn, Laura is niet echt anders dan haar leeftijdsgenootjes. Dat was mijn puntquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, die gaan ook 2 jaar alleen zeilend de wereld rond, was ik even vergeten.
Ja, slimpie. En met alle keuzes die je maakt ontvouwt zich een rare zin. Gewoon 13-jarige lol zeg maar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dit is nog zo'n lijstje uit het heldere en heel speciale brein van Laura:
Kleur van je shirt:
Rood – omdat ik TOTAAL geen leven heb
Zwart – omdat jan-peter balkenende mij geiler vind dan jou
Blauw –omdat ik ooit een keer dood ga
Groen – omdat ik luister naar de stemmetjes in mijn hoofd
Wit – omdat ik asociaal ben
Roze – omdat ik gewoon beter ben dan jij
Geel – omdat kanaries altijd beter zijn
Paars – omdat ik (g)een leven heb
Grijs – omdat ik de beste ben
Bruin – ja omdat ik het waard ben DUUH
Streepjes – omdat ik van stippen hou
Oranje – omdat ik geen liefde heb
Anders – omdat ik een dikke scheet in je gezicht gelaten heb
ah zoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Nee die andere pubers willen ook ontdekken en losbandig zijn, Laura is niet echt anders dan haar leeftijdsgenootjes. Dat was mijn punt
Dus je vind Laura toch een loser...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:08 schreef nikk het volgende:
Anyways, een waardeloze Hyves. Maar Hyves is dan ook alleen voor losers.
dat lijkt me wel zelf ingevuld, gezien de dt fout om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:09 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ja, slimpie. En met alle keuzes die je maakt ontvouwt zich een rare zin. Gewoon 13-jarige lol zeg maar.
Get over it.
Klopt, ze kan er ook in NZ naar fluiten. Misschien kan ze nog iets met haar Duitse paspoort.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:09 schreef Shitney het volgende:
Ik las net trouwens op de site van nrc in een van de commentaren dat Nieuw Zeeland een wet heeft die stelt dat het strafbaar is om kinderen tot 14 jaar zonder toezicht alleen te laten. Thuis dus.
Dit is niet normale lol voor een 13 jarige! Mijn dochter en pleegkids hebben never dergelijke taal uitgeslagen, en al helemaal niet op die leeftijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:09 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ja, slimpie. En met alle keuzes die je maakt ontvouwt zich een rare zin. Gewoon 13-jarige lol zeg maar.
Get over it.
Nee, het is zo'n invul spelletje waarbij dan rare zinnen ontstaan. Die hadden we vroeger ook al, alleen kwamen er dan gezelligere zinnetjes uit zoals ik ben verliefd - sinds vorige week - op - naam leuke jongen. Dan moest je 10 vragen beantwoorden of iets dergelijks en die antwoorden gaven dan een geheime boodschap.quote:
Samenvatting: Laura gaat nergens naartoe. Die zit 1 september gewoon op school.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef Dragorius het volgende:
Ik volg het nu ook niet meer nee.
Klopt, dit is een door Laura zelf ingevuld lijstje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat lijkt me wel zelf ingevuld, gezien de dt fout om maar wat te noemen.
Dit dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:13 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, het is zo'n invul spelletje waarbij dan rare zinnen ontstaan. Die hadden we vroeger ook al, alleen kwamen er dan gezelligere zinnetjes uit zoals ik ben verliefd - sinds vorige week - op - naam leuke jongen. Dan moest je 10 vragen beantwoorden of iets dergelijks en die antwoorden gaven dan een geheime boodschap.
Dit zal wel de hedendaagse variant zijn.
13-jarigen slaan die taal ook niet uit waar je bij bent.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dit is niet normale lol voor een 13 jarige! Mijn dochter en pleegkids hebben never dergelijke taal uitgeslagen, en al helemaal niet op die leeftijd.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dit is niet normale lol voor een 13 jarige! Mijn dochter en pleegkids hebben never dergelijke taal uitgeslagen, en al helemaal niet op die leeftijd.
Misschien is dat brein van Laura helemaal niet zo enorm hoog ontwikkeld, maar juist onderontwikkeld.
Ja, droom veilig verder...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wrong, ik check iedere letter van mijn kids die ze via internet met elkaar wisselen. En aangezien mijn kids graag thuis zijn, kan ik ook hun gesprekken volgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:15 schreef Matteüs het volgende:
[..]
13-jarigen slaan die taal ook niet uit waar je bij bent.
Ga voor de lol in de bosjes staan bij het schoolplein van je kids. Denk dat je een illusie rijker bent over het idee hoe voorbeeldig je kinderen volgens jou zijn.
Dan word je in Nederland meteen opgepaktquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:15 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Ga voor de lol in de bosjes staan bij het schoolplein van je kids.
Jij...quote:
Een kind vindt al vrij snel dat hij wel voor zichzelf kan zorgen, dat wil niet zeggen dat het ook zo is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:55 schreef beeer het volgende:
[..]
Als mijn kind van 4 verder ook voor zichzelf kan zorgen en mij niet meer nodig heeft dan honoreer ik dat.
De wereld bestaat niet alleen uit asociale randdebielen. Mgoed, mijn dochter gaat dan ook naar het VWO, misschien is dit inderdaad wel normale taal voor een HAVO leerling, dat zal dan wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |