Daar wil je toch gewoon een vetzaag of een zwaard insteken om in stukjes te hakken/zagenquote:
Nepbont zei ze tegen mequote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:35 schreef Tamashii het volgende:
Is dat bont op de bovenste foto?! Kutwijf. :|
Bont is goed. Mietje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:35 schreef Tamashii het volgende:
Is dat bont op de bovenste foto?! Kutwijf. :|
Pff heb je gezsien hoe groot die vent is? Dat is een onbegonnen zaak. Persoonlijk zou ik als cheeseburgerverkoper tegen die kerel zeggen dat hij al genoeg heeft gehad en hem dus de cheeseburger niet verkopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:36 schreef wise het volgende:
[..]
Daar wil je toch gewoon een vetzaag of een zwaard insteken om in stukjes te hakken/zagen
Ik krijg nietsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:39 schreef Afwazig het volgende:
Oh ik ben dus niet de enige die spam PM`s krijgt
quote:
Ze willen jou niet bij die meet hebbenquote:
Hebben ze toch de juist persoon gevonden aan je OP te zienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:34 schreef beelz het volgende:
Is het gewoon SPAM voor een bijeenkomst van mensen zonder leven die gaan doen alsof ze een leven hebben door andere mensen te ontmoeten die geen leven hebben.
Nee dat zou je niet, teef. Je zou de hamburger als de sodemieter inpakken en aan de man geven en vragen of hij er een grote cola bij wil. Hoer.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:38 schreef beelz het volgende:
Persoonlijk zou ik als cheeseburgerverkoper tegen die kerel zeggen dat hij al genoeg heeft gehad en hem dus de cheeseburger niet verkopen.
hahahaahahahahahahquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee dat zou je niet, teef. Je zou de hamburger als de sodemieter inpakken en aan de man geven en vragen of hij er een grote cola bij wil. Hoer.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee dat zou je niet, teef. Je zou de hamburger als de sodemieter inpakken en aan de man geven en vragen of hij er een grote cola bij wil. Hoer.
Als het nou dat andere meisje was uit je open-dir....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:34 schreef beelz het volgende:
Dus ik zie dat ik een PM heb. Ik denk "Ah, wederom een liefdedsverklaring van een vrouwelijke Fok!ker." Dus, zoals het hoort, open ik mijn inbox. Ik bekijk mijn PM's. Ik open de ongelezen PM. Is het gewoon SPAM voor een bijeenkomst van mensen zonder leven die gaan doen alsof ze een leven hebben door andere mensen te ontmoeten die geen leven hebben.
Ik was eigenlijk best hitsig en had gehoopt op een liefdesverklaring van een jongedame, dit is niet zo tof als een liefdesverklaring van een jongedame om mee te vetkezen.
Ter illustratie:
[ afbeelding ]
Hier had ik op gehoopt om mee te vetkezen.
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |