quote:
En toen merkte je dat je hele bedje drijfnat was van de PIS HAHAHAHAHAHAHAHHAAH IN HET WATER?!?!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:24 schreef Teezie het volgende:
Ik had eerst elke nacht dezelfde, ik zat te fietsen en toen ik viel van me fiets in het water en werd wakkerEcht gebeurd!
schrijf een boekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef Tamashii het volgende:
De laatste weken heb ik eigenlijk constant nachtmerries en ik heb geen idee waardoor dat komt. Like, eergister ging het over een verlaten school waar allemaal zombies rondliepen, gister ging het over mensen die écht vervelend waren, vandaag was er weer iets engs. En de engste was een week geleden, ik kon toen niet meer slapen gewoon!
Nu weet ik niet wat ik moet doen, want het raam staat altijd open en ik slaap maar onder een dekbed ofzo.
Klacht: Nachtmerries.
Medeklacht: Watthefuck doe je aan nachtmerries?
Nuja, alleen als ik gesponsord word door SDU uitgeverijen.quote:
Dit, of even aan een fles wodka/tequilla lurken voor het slapen gaan. Ik droom dan ook niet meer. Wel nare bijwerkingen zoals misselijkheid en hoofdpijn overigens.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:24 schreef zovty het volgende:
Ga blowen. Ben je gelijk van al je andere dromen af.
Maar als je stopt komen ze keihard weer terug.
ik had vroeger ook nachtmerries en toen namen we een jong katje in huis. nu heb ik ze nog steeds, maar nu ook bekraste onderarmenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:26 schreef mtchel112 het volgende:
ik had ook nachtmerries etc, en was voor mn oren naar homeopaath geweest, klacht dromen nu weg
Nee maar toen ik wakker werd maakte ik wel die beweging die je doet als je van een gebouw valt, zo op je rug en dan trappelen met je armen en benenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
En toen merkte je dat je hele bedje drijfnat was van de PIS HAHAHAHAHAHAHAHHAAH IN HET WATER?!?!
Mijn kat slaapt altijd naast me, zo net naast mijn hoofd/arm.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
ik had vroeger ook nachtmerries en toen namen we een jong katje in huis. nu heb ik ze nog steeds, maar nu ook bekraste onderarmen
Ze gaan meestal over school. Gewoon niet meer naar school gaan is het beste advies zeker?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:30 schreef Tree het volgende:
Nachtmerries en dromen zijn projecties van wat je overdag hebt meegemaakt, dus het is duidelijk iets wat je vaak doet. Kijk je veel thrilers en horrors en zo?
Ik wou zeggen meer chocola etenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef Tamashii het volgende:
De laatste weken heb ik eigenlijk constant nachtmerries en ik heb geen idee waardoor dat komt. Like, eergister ging het over een verlaten school waar allemaal zombies rondliepen, gister ging het over mensen die écht vervelend waren, vandaag was er weer iets engs. En de engste was een week geleden, ik kon toen niet meer slapen gewoon!
Nu weet ik niet wat ik moet doen, want het raam staat altijd open en ik slaap maar onder een dekbed ofzo.
Neuh, denk meer dat omdat je volgende week weer naar school gaat, je daar nu in gedachten (onbewust) mee bezig bent. Leraren waar je bang voor bent?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ze gaan meestal over school. Gewoon niet meer naar school gaan is het beste advies zeker?![]()
oktersbriefje halen*
Unfinished business misschien?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:33 schreef Tree het volgende:
[..]
Neuh, denk meer dat omdat je volgende week weer naar school gaat, je daar nu in gedachten (onbewust) mee bezig bent. Leraren waar je bang voor bent?
Je bedoelt ooievaars?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:36 schreef Tamashii het volgende:
Eh, dat weet ik niet meer zo goed. Op het zelfde moment liepen er rare grote vogels in de auto.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef Tamashii het volgende:
De laatste weken heb ik eigenlijk constant nachtmerries en ik heb geen idee waardoor dat komt. Like, eergister ging het over een verlaten school waar allemaal zombies rondliepen, gister ging het over mensen die écht vervelend waren, vandaag was er weer iets engs.
Ja. Maar nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:30 schreef Tree het volgende:
Nachtmerries en dromen zijn projecties van wat je overdag hebt meegemaakt
Nou, wat leuk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja! Leuk he?! Ik kom Fok vergezellen met mijn adorabele topics.
Niet meer slapen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:39 schreef Tamashii het volgende:
Ik bedoel, wie heeft er een oplossing?
Geprobeerd! Hield het niet langer vol dan half 8 's ochtends, terwijl ik er om 9 uur uit moest.quote:
Slaapthee, warme chocolademelkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:39 schreef Tamashii het volgende:
Seks.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:39 schreef Tamashii het volgende:
Liev.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:11 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]
Voor TS om de pijn te stillen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:36 schreef stamppot het volgende:
Als je weer over die zobies droomt dan moet je er ook gewoon een shotgun bijdromen.
Beetje schieten en rondrennen, vet man.
neem een pammetjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef Tamashii het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |