abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72301539
Huup zo te horen echt een schat van een kraam. En hier hadden ze al een zo'n verwarmingsgelpad voor het voetje bij zich. Ik weet echter niet of ze die standaard bij zich hebben.
Dewi had trouwens tijdens de gehoortest echt geen zin om stil te blijven.
Hier hadden ze een behoorlijk tijdje voor nodig om een goede reading te krijgen. Ik vond het wel een grappig iets om te zien.

Jaheur Welkom en wat een heerlijk meisje heb je daar gekregen.

Kersjes. Fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat en wat klink je gelukkig

innepin Dagje rust wil hier ook alijd wel werken. We proberen de kraamvisite ook een beetje te weren. Ze zijn tot nu toe nog steeds niet allemaal geweest.

Vicky Ow Smelt Wat een heerlijk koppie.

Ik sta trouwens nog steeds zo breed smilend op de foto's met m'n meisje. Voel me gewoon zo gelukkig. Ik geniet ook zo van die geluidjes die ze maakt. Ook echt van die typische meiden/drama geluiden.
  maandag 31 augustus 2009 @ 09:01:05 #152
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72302022
Kleurdoos, hier vannacht ook een huilertje dat elke 2 uur wilde drinken, maar ik heb nog zat happy hormones om dat goed te maken
Is ze nu wat gezelliger?

En 5 dagen oud is nog te vroeg voor krampjes toch? Toch??? Of is het gedonder nu al begonnen
.... met gevoel voor drama....
pi_72302087
Uhh krampjes kan helaas wel bij 5 dagen... Tess had ze met 4 dagen al.

Wij gaan naar het cb.. Prikkentijd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72302388
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:04 schreef Urla het volgende:
Huup zo te horen echt een schat van een kraam. En hier hadden ze al een zo'n verwarmingsgelpad voor het voetje bij zich. Ik weet echter niet of ze die standaard bij zich hebben.
Dewi had trouwens tijdens de gehoortest echt geen zin om stil te blijven.
Hier hadden ze een behoorlijk tijdje voor nodig om een goede reading te krijgen. Ik vond het wel een grappig iets om te zien.
Jair wilde bij de gehoortest ook maar niet stil blijven zitten/ liggen. Hier was er ook wat tijd voor nodig voor een goede reading. Bij de hielprik daarentegen gaf hij geen kik. Hij vindt het gewoon niet fijn als iemand aan zijn oor zit. Dat is nog steeds zo. Dus doktorsbezoeken met in de oren kijken worden geen pretje.

Welkom Jaheur en Yulisa mooie meid.

Wat klink je gelukkig Kersjes. Ik hoop dat Toby geen of niet teveel last van krampjes heeft. Ik weet hoe niet fijn dat is voor moeder en kind.

Innepin wat een beweeglijk manneke. Op deze leeftijd bewoog de onze nog nauwelijks. Kraamvisite te verspreiden is een hele goede. Bij ons heeft het ook zo'n twee maanden geduurd voordat iedereen was geweest. Zelfs de familie zoals ooms en tanten waren niet de eerste paar weken allemaal gekomen (wonen deels ook wat verder weg). Bij vrienden hadden wij een kruikje als kraamcadeau belooft. Die hadden we ook gekocht maar toen kreeg de kleine kramp en mochten wij als een van de eerste even gluren omdat wij het cadeau gingen langsbrengen.

KD hoop dat de stembandoefeningen snel voorbij zijn. Hier wordt ook behoorlijk geoefend met stembanden, klanken en geluiden. Soms is het een soort gelukkig krijstoonte. Maar soms vraag je je ook af is hij nu aan het oefenen of is er echt iets mis.

Vicky wat een leuke vrolijke Amber op de Foto.

Grasjes wij hadden een voetenzak voor in de Maxi cosi omdat Jair in Februari geboren werd. Ik had gedacht dat wij die ook gewoon in de kinderwagen konden doen, maar dat weet ik niet zeker. Als hij daar nog in past zullen wij die in de komende winter zeker weer gebruiken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72302556
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:01 schreef Kersjes het volgende:
Kleurdoos, hier vannacht ook een huilertje dat elke 2 uur wilde drinken, maar ik heb nog zat happy hormones om dat goed te maken
Is ze nu wat gezelliger?

En 5 dagen oud is nog te vroeg voor krampjes toch? Toch??? Of is het gedonder nu al begonnen
Krampjes kunnen ze al vrij vlot na de geboorte hebben hoor, Huup's kleine heeft er blijkbaar ook last van..
en Ze heeft net 3 uur geslapen dus mevrouw is weer happy
(verder komt ze de hele week al om de 3 uur of minder om te drinken ) Dus ik denk dat we hier een sprongetje oid hebben
pi_72302962
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Krampjes kunnen ze al vrij vlot na de geboorte hebben hoor, Huup's kleine heeft er blijkbaar ook last van..
en Ze heeft net 3 uur geslapen dus mevrouw is weer happy
(verder komt ze de hele week al om de 3 uur of minder om te drinken ) Dus ik denk dat we hier een sprongetje oid hebben
Zou een sprongetje kunnen zijn. Of misschien regeldagen? Zijn er eigenlijk nog regeldagen na 6 maanden? Ik had gelezen dat het kindje met 6 maanden nog regeldagen heeft. Wanneer komen zij daarna weer? Of wordt dat dan gewoon gecompenseerd door meer fruit en groente eten?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72304242
We zuijn weer terug van het cb...
5850 gram en 59 cm groot, keurig volgens de lijntjes.
Tess heeft wel weer spruw, had vanmorgen al zo'n flauw vermoeden maar de cb-arts bevestigde dit.Net dus maar weer even de ha gebeld voor receptje Nystatine.
Daarnaast moeten we een echo laten maken van Tess haar heupjes. De cb-arts vind dat ze neit helemaal goed bewegen en dan vooral rechts niet. Moet woensdag nog naar de ka, zal het daar ook ff voorleggen.
Ook mogen we gaan proberen om de flessen (5x 180/6) anders te gaan geven zodat we die van 22.00 uur naar voren kunnen halen en Tess dus nie tmeer wakker hoeven maken voor de laatste fles. Moet eerst maar een skijken hoe ik dat dan moet gaan verdelen.
Tess drinkt de flessen wel allemaal zo goed als leeg maar ze geeft toch ook wel weer wat meer terug...
Prikjes zitten er ook weer in, maar dat was wel weer ff flink brullen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72304344
Leander heeft sinds het weekend ineens de baard in de keel Als ie nu brabbelt, wat ie ook ineens veel meer doet, dan klinkt het heel anders. Niet meer zo fel babyachtig. Met huilen precies zo. Tis niet meer zo'n irritant schel huiltje wat ie heeft maar gewoon een grote baby huil
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72304397
Vicky wat heb je toch veel van die mooie blije foto's van je meisje Wel vervelend dat ze weer spruw heeft..

Kersjes hier waren er krampjes vanaf de tweede nacht.

We zijn weer terug van het consultatiebureau en helemaal goedgekeurd Hij groeit super, is nu 3970 gram en 54 centimeter Dat is haast een kilo er bij in 2,5 week
  maandag 31 augustus 2009 @ 11:32:11 #160
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72304769
* meldt zich af en toe maar weer Ik mis het posten hier toch wel.

De babyboom van januari was toch nog groter dan augustus, al zijn er in augustus ook heel veel nieuwe baby'tjes geboren. Mama's en papa's van harte gefeliciteerd!!
Make love, not war ☮
pi_72304866
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:32 schreef Diaan73 het volgende:
* meldt zich af en toe maar weer Ik mis het posten hier toch wel.

De babyboom van januari was toch nog groter dan augustus, al zijn er in augustus ook heel veel nieuwe baby'tjes geboren. Mama's en papa's van harte gefeliciteerd!!
Leuk! Welkom terug!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_72306349
Diaan Hoe is het met Lennon?
Mijn mannetje voelt zich belabbert.Zielig. Oh hij krijst weer. Kim ookal ziek erbij aan het worden.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:44:13 #163
114177 Diaan73
pi_72306502
Het gaat op zich heel goed met Lennon. Vorige week wat ziek verkouden, koorts, hoesten geweest maar nu wel weer beter. Alleen vannacht 3x wakker en 2x een stinkluier. We verdenken de tandjes ervan, hij is bij vlagen ook wat huileriger. Verder kan hij heel goed alleen zitten, zo schattig om te zien. Hij eet en drinkt ook heel goed.

Morgen moeten we weer naar cb. Ben benieuwd hoeveel hij aangekomen is. De vorige keer was hij in 4 weken maar 250 gram aangekomen. Ik denk nu in 6 weken wel een stuk meer.

Beterschap voor Tyler en Kim en thnx for asking het heerst ook wel heel erg.
Make love, not war ☮
pi_72306546
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:23 schreef Grasjes het volgende:
Ik lees hier een boel roze wolken en ik word er vrolijk van

Voor degene met iets oudere kindjes, gaan jullie straks (herfst/winter) een voetenzak gebruiken in de buggy? Die hebben we namelijk nog niet. Toen ze net geboren was (december) hadden we een lodger shelter in de maxi cosi en de lodger wrapper in de wandelwagen. Heerlijk ding trouwens die wrapper. Daar heeft ze ook binnen echt in gewoond de eerste 2 maanden. Nu neig ik dus naar een lodger bunker, want erg leuk, ziet er comfortabel uit, maar die dingen zijn zo duur
Ik heb het bij beide kinderen gebruikt in de winter, zo een voetenzak. Ze zitten toch voor langere tijd stil, bij ons bewegen de ledematen nog als we wandelen waardoor we het warmer krijgen dan die ukkies die amper bewegen. Zeker als ze nog niet lopen bijv.
pi_72307223
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 09:27 schreef Tinuviel het volgende:
Innepin wat een beweeglijk manneke.
*kuch*

Och Vicky, Tess alwéér aan de spruw..

Diaan

Jaheur en Yulisa, welkom
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72307685
Is er misschien een goedkoper alternatief voor de Lodger bunker? Dat ding ziet er namelijk ideaal uit voor komende winter!

Vicky, heeft Tess alweer spruw of nog steeds spruw? Als het voorbij is kan je beter nog 2 weken doorsmeren, dan is de kans op herhaling kleiner!

Leuk dat je er weer bent Diaan! En mooi dat Lennon al goed zelf kan zitten! Ik vraag me nou al tijden af vanaf welke houding ze gaan zitten? Vanaf op de buik liggen of juist de rug of nog anders? Lianne kan namelijk wel blijven zitten als je haar neerzet, maar meer ook niet

Babietjes met krampjes (en ouders) sterkte! Babymassage is iets wat baby's met krampjes wel kan helpen, kijk bijvoorbeerd hier: http://www.kindjeopkomst.nl/html/baby/massage.htm

Hier lijken de box en het bed te klein te zijn voor Lianne, ze komt constant met haar beentjes vast te zitten En als ik haar neerleg op haar rug, draait ze direct op haar buik, maar na een tijdje is ze dat zat en wordt ze boos, want terugrollen doet ze niet. Wel beweegt ze zich voort zowel achteruit en nu ook vooruit (kan het nog geen kruipen noemen).
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:43:21 #167
114177 Diaan73
pi_72307983
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
Leuk dat je er weer bent Diaan! En mooi dat Lennon al goed zelf kan zitten! Ik vraag me nou al tijden af vanaf welke houding ze gaan zitten? Vanaf op de buik liggen of juist de rug of nog anders? Lianne kan namelijk wel blijven zitten als je haar neerzet, maar meer ook niet
Ow Lennon gaat nog niet uit zichzelf zitten hoor, dat lukt ook nog niet helemaal. Als hij in de maxicosi of kinderstoel zit gaat hij vanuit liggend voorover buigen om te zitten.
Make love, not war ☮
pi_72309419
Mijn kind speelt

Hij heeft zo'n boog boven de wipstoel hangen en nu slaat ie er steeds tegen aan en dat is natuurllijk lachen geblazen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72309748
Nou Diaan blijkbaar heerst het idd.

Omg ik ging net kijken wat een voetenzak kost. Voor de Koelstra 85,-. Misschien ligt dat aan mij , maar dat vind ik wel erg duur. Ik ga alternatief zoeken.
pi_72309948
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou Diaan blijkbaar heerst het idd.

Omg ik ging net kijken wat een voetenzak kost. Voor de Koelstra 85,-. Misschien ligt dat aan mij , maar dat vind ik wel erg duur. Ik ga alternatief zoeken.
De Lodger Bunker is duurder geloof ik. Die heb ik aangeschaft omdat die zowel in de wandelwagen als de buggy als de duobuggy kan.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72310570
Oh die ziet er wel leuk uit. Maar zoveel hebben we niet te besteden. Volgens mij kan een universele zak ook wel. Tzt bij babyplanet/prenatal eens vragen.
En marktplaats natuurlijk.

Bwuh, Tyler heeft 38,5 koorts nu. heel weinig gedronken, fruit, liga ed wilde hij niet. Hoest steeds meer en harder met een piep. Toch morgen langs ha. Kan ik meteen verwijzing logopedist vragen.

[ Bericht 43% gewijzigd door _Ingrid_ op 31-08-2009 15:56:19 ]
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 16:09:13 #172
5428 crew  miss_sly
pi_72312201
Diaan, leuk dat je terug bent

vraagje: trappelzakjes, hoe koop je die in een goede maat? ik heb het idee als ik nu 56/62 koop, dat ze daar zo uitggroeid is. maar te groot is niet handig. zou 1 maat groter, dus 68/80, wel al kunnen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72312372
Wat is een trappelzak? (alsin: moet ik die nog kopen voor mevrouw zich aandient?)
Lotte!
Noah!
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:15:12 #174
114177 Diaan73
pi_72312419
Ik heb van mn schoonzusje een zak gekregen. Ik heb voor Twan nooit zo'n zak gebruikt, bedenk ik me nu.

Ingrid, balen zeg... maar ga je met Tyler naar logopedist?
Grmbl, hier gaat het ook lekker Ik kreeg net een mailtje van Peace dat kdv had gebeld en dat Lennon verhoging had en of we hem wilden komen ophalen. Hij is nu dus onderweg. Morgen moeten we naar cb-arts, laat ik hem maar meteen even nakijken. CB-arts is ook onze huisarts, erg handig.

Miss , bedoel je een slaapzak? Ik heb toen Lennon 5 weken was de maat 68/80 gekocht en dat ging best goed, hij slaapt daar nog steeds in. Bij Prenatal hebben ze nog kleinere maatjes. Je moet uitkijken dat de armruimte en halswijdte niet te groot is.
Make love, not war ☮
pi_72312574
Diaan vanwege amper stukjes eten werd het aangeraden.

Beterschap voor Lennon.

Tyler past niet meer in kleine slaapzak. Op zolder paar grotere gevonden. Zo eens passen. Wat Diaan zegt, als hals en armgat niet te groot is lukt het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')