quote:
Op maandag 31 augustus 2009 08:04 schreef Urla het volgende:Huup zo te horen echt een schat van een kraam. En hier hadden ze al een zo'n verwarmingsgelpad voor het voetje bij zich. Ik weet echter niet of ze die standaard bij zich hebben.
Dewi had trouwens tijdens de gehoortest echt geen zin om stil te blijven.
Hier hadden ze een behoorlijk tijdje voor nodig om een goede reading te krijgen. Ik vond het wel een grappig iets om te zien.
Jair wilde bij de gehoortest ook maar niet stil blijven zitten/ liggen. Hier was er ook wat tijd voor nodig voor een goede reading. Bij de hielprik daarentegen gaf hij geen kik. Hij vindt het gewoon niet fijn als iemand aan zijn oor zit. Dat is nog steeds zo. Dus doktorsbezoeken met in de oren kijken worden geen pretje.
Welkom Jaheur en Yulisa mooie meid.
Wat klink je gelukkig Kersjes. Ik hoop dat Toby geen of niet teveel last van krampjes heeft. Ik weet hoe niet fijn dat is voor moeder en kind.
Innepin wat een beweeglijk manneke. Op deze leeftijd bewoog de onze nog nauwelijks. Kraamvisite te verspreiden is een hele goede. Bij ons heeft het ook zo'n twee maanden geduurd voordat iedereen was geweest. Zelfs de familie zoals ooms en tanten waren niet de eerste paar weken allemaal gekomen (wonen deels ook wat verder weg). Bij vrienden hadden wij een kruikje als kraamcadeau belooft. Die hadden we ook gekocht maar toen kreeg de kleine kramp en mochten wij als een van de eerste even gluren omdat wij het cadeau gingen langsbrengen.
KD hoop dat de stembandoefeningen snel voorbij zijn. Hier wordt ook behoorlijk geoefend met stembanden, klanken en geluiden. Soms is het een soort gelukkig krijstoonte. Maar soms vraag je je ook af is hij nu aan het oefenen of is er echt iets mis.
Vicky wat een leuke vrolijke Amber op de Foto.
Grasjes wij hadden een voetenzak voor in de Maxi cosi omdat Jair in Februari geboren werd. Ik had gedacht dat wij die ook gewoon in de kinderwagen konden doen, maar dat weet ik niet zeker. Als hij daar nog in past zullen wij die in de komende winter zeker weer gebruiken.