abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:02:33 #126
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72290296
Ach Kers wat klink je heerlijk gelukkig.
Het grote roze wolkentopic

Ik was vanmiddag foto's aan het kijken en zie mezelf overal met zo'n mega-gelukzalige glimlach opstaan. Grappig is dat, ik had niet in de gaten dat ik echt zo loop te stralen. Huup stond ook al zo te glimmen op haar foto in het fototopic. Heerlijk

Huup, mijn kraam heeft me ook al eens de ergste spanning weg laten kolven hoor. Bij mijn vlakke tepels was dat op een gegeven moment gewoon nodig. En er is wel een verschil tussen stelselmatig voor de voeding kolven of nu even tijdens de stuwingsdagen he. Dat is toch maar een tijdelijk iets.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:05:23 #127
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72290399
ik heb in het begin niets anders gedaan, vooral omdat Roy zich aldoor verslikte omdat er zoveel kracht achter de melk zat.
dus altijd eerst maar wat druk afgekolfd, en dat was opzich nooit veel hoor, gewoon net even die eerste kracht.

Kers blijf jij ook nog maar even fijn zitten hangen op die wolk!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72290617
ja ik heb het idee dat mijn dame het af en toe gewoon naar binnen laat lopen dat ze het wel best vindt, het stroomt toch wel. haha, muppet.
Ik heb al wel mogen kolven, inderdaad om de ergste spanning weg te halen en ze wilde me gewoon even goed laten oefenen ermee, zodat ik niet later als ze weg was onwijs zou moeten hannessen ermee. Ik heb een lieve kraam misschien is het ook wel een beetje zelfbescherming wat ze doet, mn kraam dan, dat ik niet te makkelijk en snel naar de kolf moet gaan grijpen straks maar ook gewoon proberen meerdere keren aan te leggen. Komt goed, net heeft ze heel veel gedronken dus

En idd die foto's ooooh zo leuk haha, t geluk spat er overal vanaf. We staan er met zn twee echt steeds apetrots op ghehe. Als je de foto's nu terugziet van de bevalling en foto's die vanmorgen zijn gemaakt bijvoorbeeld dan zit er echt zo'n onwijs verschil al tussen. Het gaat nu al hard haha
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72291337
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef huuphuup het volgende:
fijn Kers je klinkt gelukkig!

Over dat beginnetje afkolven, ja zoiets had ik ook al tegen de kraam gezegd maar zij adviseerde mij om dat vooral niet te doen zodat mn eigen toeschietreflex en A.'s zuig- en aanhapreflex echt goed op gang zouden komen. Als het nou vannacht drama is doordat ze niet aan kan happen dan zal ik dat wel proberen ja. Dan maar een klein beetje eigenwijzig
warme douche? mag dat wel..kan ook helpen bij erge stuwing
pi_72291444
Kers, heerlijk. Lekker blijven zitten daar!
Fake it till you make it...
pi_72291501
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

warme douche? mag dat wel..kan ook helpen bij erge stuwing
ja mag, heb k ook gedaan idd, haalde de ergste druk er toen wel vanaf
dikke stralen over mn buik hahaha; heerlijk
en mn lief maar lachen...

navelstompje is er vanmiddag afgevallen hier trouwens! Wat meurt dat ding zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72291618
goor he ik was zo blij dat ie er eindelijk af was .. t meurde al terwijl ie er nog opzat.
Hielprikje al gehad?
pi_72291704
ja hier ook... meuren zeg pff. Echt een rotte lucht brr. Kraam had er een gaasje omheen gedraaid toen ging het nog wel, maar je rook het door de luier heen. Bleh.

Morgen komen ze langs voor de hielprik en gehoortestgebeuren. Ben benieuwd. Hoop dat ze niet al teveel last heeft van het prikje eigenlijk. Mn lief moet de hele dag weg en de kraam vertrekt weer om 1 uur. Ik loop nog niet bepaald soepel dus ik ben liever niet te lang alleen nog.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72292653
Huup, voetje morgen goed warm maken met een zakje met warm water!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72292703
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef Vicky het volgende:
Huup, voetje morgen goed warm maken met een zakje met warm water!
kraam is er nog bij morgen die ging allemaal truken tevoorschijn halen zei ze om het zo makkelijk mogelijk te maken. Jeuh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:38:27 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72293422
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:52 schreef Kersjes het volgende:
Hallo, Toby en ik komen ons ook melden

Hoewel ik hier ongetwijfeld spijt van ga krijgen kan ik eigenlijk niet anders dan van de daken schreeuwen:
het gaat geweldig hier
Hij drinkt graag en goed aan de borst, geboortegewicht van afgelopen woensdag was 4060 gram en vandaag woog hij alweer 3920. Slagroom
Hoewel er een kans bestond dat hij heel ziek zou kunnen worden tijdens en na de bevalling omdat ik GBS - draagster bleek te zijn (Groep B Streptokok) is er gelukkig niks van te bespeuren en kunnen we er van uitgaan dat het een kerngezond jochie is en dat hopelijk ook heeeeeel lang zal blijven!
We knuffelen veel, slapen op mama is altijd goed, maar hij slaapt ook lekker in zijn eigen bedje. Enorme zuigbehoefte, vrijwel elk moment dat hij wakker is heeft hij een borst of pink in zijn mond. Hij is zo'n lief lekker ding en gelukkig vind zijn grote broer dat ook, Toby wordt dan ook regelmatig geaaid en gekust door de peuter die ineens meer weg lijkt te hebben van een puber inclusief bijbehorende fratsen

Wat een heerlijkheid, dit is echt genieten
Ben gelukkiger dan ik in maaaaaaaanden geweest ben, de donkere wolk is verdwenen, en ondanks de vervelende na-de-bevalling-problematiek krijg je mij voorlopig nog lang niet van mijn roze wolk!
Ben zo verliefd op mijn mannen
Hey Kersjes, je bent bevallen, gefeliciteerd!

Ik las: " Zuipbehoefte"
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72293459
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

kraam is er nog bij morgen die ging allemaal truken tevoorschijn halen zei ze om het zo makkelijk mogelijk te maken. Jeuh
das mooi!

bij ons ging de kraam om half 3 weg maar kwam de vk pas om 4 uur ofzo..

mijn kleine lachebekkie ging gewoon zonder morren slapen
Over 10 minuten mag ze lekker in badje en dan nog ff lurken

Kiektan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72293681
Aaaah

Merel was niet helemaal lekker vanavond, wat verhoging (38.2) en uiteindelijk met een zetpilletje rond 21:00 gaan slapen. Hopen dat ze morgen weer lekker opgeknapt is.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72293787
hielprikje valt ontzettend mee hoor..E. gaf geen kik ..ze kunnen een beetje schrikken
succes morgen komt vast goed. t ergst vond ik het alleen zijn als ik naar de wc moest met beurse onderkant en tijd vinden om te douchen
pi_72293845
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:52 schreef Kersjes het volgende:
Hallo, Toby en ik komen ons ook melden

Hoewel ik hier ongetwijfeld spijt van ga krijgen kan ik eigenlijk niet anders dan van de daken schreeuwen:
het gaat geweldig hier
Hij drinkt graag en goed aan de borst, geboortegewicht van afgelopen woensdag was 4060 gram en vandaag woog hij alweer 3920. Slagroom
Hoewel er een kans bestond dat hij heel ziek zou kunnen worden tijdens en na de bevalling omdat ik GBS - draagster bleek te zijn (Groep B Streptokok) is er gelukkig niks van te bespeuren en kunnen we er van uitgaan dat het een kerngezond jochie is en dat hopelijk ook heeeeeel lang zal blijven!
We knuffelen veel, slapen op mama is altijd goed, maar hij slaapt ook lekker in zijn eigen bedje. Enorme zuigbehoefte, vrijwel elk moment dat hij wakker is heeft hij een borst of pink in zijn mond. Hij is zo'n lief lekker ding en gelukkig vind zijn grote broer dat ook, Toby wordt dan ook regelmatig geaaid en gekust door de peuter die ineens meer weg lijkt te hebben van een puber inclusief bijbehorende fratsen

Wat een heerlijkheid, dit is echt genieten
Ben gelukkiger dan ik in maaaaaaaanden geweest ben, de donkere wolk is verdwenen, en ondanks de vervelende na-de-bevalling-problematiek krijg je mij voorlopig nog lang niet van mijn roze wolk!
Ben zo verliefd op mijn mannen

gefeliciteerd !
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:55:04 #141
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72293981
Kersjes, welkom en gefeliciteerd!!
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:23:12 #142
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72295023
Ik lees hier een boel roze wolken en ik word er vrolijk van

Voor degene met iets oudere kindjes, gaan jullie straks (herfst/winter) een voetenzak gebruiken in de buggy? Die hebben we namelijk nog niet. Toen ze net geboren was (december) hadden we een lodger shelter in de maxi cosi en de lodger wrapper in de wandelwagen. Heerlijk ding trouwens die wrapper. Daar heeft ze ook binnen echt in gewoond de eerste 2 maanden. Nu neig ik dus naar een lodger bunker, want erg leuk, ziet er comfortabel uit, maar die dingen zijn zo duur
pi_72295371
Kersjes welkom! Fijn dat het zo goed gaat, en dat Toby helemaal gezond is !
Huup! (heb even niets zinnigs te zeggen, dus dan maar )

Hielprikje was hier wel drama Ondanks goed warm maken en allerhande voorbereiding wilde madame heul geen bloed geven, 't kwam er nauwelijks uit Toen moest er nog een keer geprikt worden, en dat was wel weer te veel van 't goede

Vandaag voor het eerst gemerkt dat ze overprikkeld is geraakt.... heel hard huilen en moeilijk inslapen... maar toch maar in bed laten liggen (met af en toe checken, want net lag ze alweer dwars in bed met d'r benen door de spijlen heen ), en het lijkt nu redelijk te gaan. Morgen maar rustig aan doen, geen visite, constant in d'r eigen bedje leggen, hoop dat het helpt.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72295431
Innepin, volgens mij heb je een klein draaikontje
morgen idd een rustig dagje doen... hoop dat ze dan weer wat rustiger is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72296849
Zet mij maar in het lijstje:

Jaheur met Yulisa Elize op 27 Augustus 2009

Ik vind der wel extreem rustig nog, maar ze zijn beide nog in het ziekenhuis (moeder en dochter). Morgen komen ze gelukkig thuis . Met dochter is het vanaf de bevalling goed gegaan ondanks dat het via een narcose keizersnede is gegaan. Ze had scoorde een 10 bij geboorte .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 augustus 2009 @ 23:28:12 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72297187
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:23 schreef Grasjes het volgende:
Ik lees hier een boel roze wolken en ik word er vrolijk van

Voor degene met iets oudere kindjes, gaan jullie straks (herfst/winter) een voetenzak gebruiken in de buggy? Die hebben we namelijk nog niet. Toen ze net geboren was (december) hadden we een lodger shelter in de maxi cosi en de lodger wrapper in de wandelwagen. Heerlijk ding trouwens die wrapper. Daar heeft ze ook binnen echt in gewoond de eerste 2 maanden. Nu neig ik dus naar een lodger bunker, want erg leuk, ziet er comfortabel uit, maar die dingen zijn zo duur
ik ben het wel van plan, maar dan moet ik de quinny weer tevoorschijn halen en de maxitaxi is eigenlijk wel makkelijk.. maar met de winter neig ik toch meer naar de quinny, warmer enzo, en idd de voetenzak

ik zag een paar nieuwe baby'tjes ... welkom!!
en die foto van Yulisa

ik lees morgen wel bij.. ik ben heerlijk een weekend weggeweest naar maffemuts, Jan en R. hebben heerlijk samen gespeeld, en nu zijn we moe
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72300740
Gras, hier de bunker gekocht bij de oudste, echte aanrader kunnen ze lang in! Als deze uk wat groter is gaan we 'em weer gebruiken.
  maandag 31 augustus 2009 @ 05:02:46 #148
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72301123
Tess Wat een kleine Amber is het!

Innepin, wat is ze beweeglijk En sterk ook!

Wat fijn om nu eens 's nachts wakker te zijn omdat een klein ventje me nodig had en graag wilde drinken! En niet omdat er maagzuur uit mijn oren komt, ik kotsmisselijk ben, kramp heb of van de pijn overal niet weet hoe te moeten liggen.
En het mooiste is: er ligt eindelijk een heuse baby in het bedje Ik heb net nog even gecheckt.
Babybedje staat aan ons voeteneind en ik hoor hem duidelijk ademen, maar ik "moet" toch regelmatig even gluren of hij er echt is
.... met gevoel voor drama....
pi_72301142
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 05:02 schreef Kersjes het volgende:
Tess Wat een kleine Amber is het!

Innepin, wat is ze beweeglijk En sterk ook!

Wat fijn om nu eens 's nachts wakker te zijn omdat een klein ventje me nodig had en graag wilde drinken! En niet omdat er maagzuur uit mijn oren komt, ik kotsmisselijk ben, kramp heb of van de pijn overal niet weet hoe te moeten liggen.
En het mooiste is: er ligt eindelijk een heuse baby in het bedje Ik heb net nog even gecheckt.
Babybedje staat aan ons voeteneind en ik hoor hem duidelijk ademen, maar ik "moet" toch regelmatig even gluren of hij er echt is
ik wil ook een slapende frummel!
Niet 1 die nu haar stembanden al 3 uur aan het trainen is
pi_72301188
Dat is minder KD.

Kers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')