warme douche? mag dat wel..kan ook helpen bij erge stuwingquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef huuphuup het volgende:
fijn Kersje klinkt gelukkig!
Over dat beginnetje afkolven, ja zoiets had ik ook al tegen de kraam gezegd maar zij adviseerde mij om dat vooral niet te doen zodat mn eigen toeschietreflex en A.'s zuig- en aanhapreflex echt goed op gang zouden komen. Als het nou vannacht drama is doordat ze niet aan kan happen dan zal ik dat wel proberen ja. Dan maar een klein beetje eigenwijzig
ja mag, heb k ook gedaan idd, haalde de ergste druk er toen wel vanafquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
warme douche? mag dat wel..kan ook helpen bij erge stuwing
kraam is er nog bij morgenquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef Vicky het volgende:
Huup, voetje morgen goed warm maken met een zakje met warm water!
Hey Kersjes, je bent bevallen, gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:52 schreef Kersjes het volgende:
Hallo, Toby en ik komen ons ook melden![]()
Hoewel ik hier ongetwijfeld spijt van ga krijgen kan ik eigenlijk niet anders dan van de daken schreeuwen:
het gaat geweldig hier![]()
Hij drinkt graag en goed aan de borst, geboortegewicht van afgelopen woensdag was 4060 gram en vandaag woog hij alweer 3920. Slagroom
Hoewel er een kans bestond dat hij heel ziek zou kunnen worden tijdens en na de bevalling omdat ik GBS - draagster bleek te zijn (Groep B Streptokok) is er gelukkig niks van te bespeuren en kunnen we er van uitgaan dat het een kerngezond jochie is en dat hopelijk ook heeeeeel lang zal blijven!
We knuffelen veel, slapen op mama is altijd goed, maar hij slaapt ook lekker in zijn eigen bedje. Enorme zuigbehoefte, vrijwel elk moment dat hij wakker is heeft hij een borst of pink in zijn mond. Hij is zo'n lief lekker ding en gelukkig vind zijn grote broer dat ook, Toby wordt dan ook regelmatig geaaid en gekust door de peuter die ineens meer weg lijkt te hebben van een puberinclusief bijbehorende fratsen
![]()
Wat een heerlijkheid, dit is echt genieten![]()
Ben gelukkiger dan ik in maaaaaaaanden geweest ben, de donkere wolk is verdwenen, en ondanks de vervelende na-de-bevalling-problematiek krijg je mij voorlopig nog lang niet van mijn roze wolk!
Ben zo verliefd op mijn mannen
das mooi!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kraam is er nog bij morgendie ging allemaal truken tevoorschijn halen zei ze om het zo makkelijk mogelijk te maken. Jeuh
quote:Op zondag 30 augustus 2009 19:52 schreef Kersjes het volgende:
Hallo, Toby en ik komen ons ook melden![]()
Hoewel ik hier ongetwijfeld spijt van ga krijgen kan ik eigenlijk niet anders dan van de daken schreeuwen:
het gaat geweldig hier![]()
Hij drinkt graag en goed aan de borst, geboortegewicht van afgelopen woensdag was 4060 gram en vandaag woog hij alweer 3920. Slagroom
Hoewel er een kans bestond dat hij heel ziek zou kunnen worden tijdens en na de bevalling omdat ik GBS - draagster bleek te zijn (Groep B Streptokok) is er gelukkig niks van te bespeuren en kunnen we er van uitgaan dat het een kerngezond jochie is en dat hopelijk ook heeeeeel lang zal blijven!
We knuffelen veel, slapen op mama is altijd goed, maar hij slaapt ook lekker in zijn eigen bedje. Enorme zuigbehoefte, vrijwel elk moment dat hij wakker is heeft hij een borst of pink in zijn mond. Hij is zo'n lief lekker ding en gelukkig vind zijn grote broer dat ook, Toby wordt dan ook regelmatig geaaid en gekust door de peuter die ineens meer weg lijkt te hebben van een puberinclusief bijbehorende fratsen
![]()
Wat een heerlijkheid, dit is echt genieten![]()
Ben gelukkiger dan ik in maaaaaaaanden geweest ben, de donkere wolk is verdwenen, en ondanks de vervelende na-de-bevalling-problematiek krijg je mij voorlopig nog lang niet van mijn roze wolk!
Ben zo verliefd op mijn mannen
ik ben het wel van plan, maar dan moet ik de quinny weer tevoorschijn halenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:23 schreef Grasjes het volgende:
Ik lees hier een boel roze wolken en ik word er vrolijk van![]()
Voor degene met iets oudere kindjes, gaan jullie straks (herfst/winter) een voetenzak gebruiken in de buggy? Die hebben we namelijk nog niet. Toen ze net geboren was (december) hadden we een lodger shelter in de maxi cosi en de lodger wrapper in de wandelwagen. Heerlijk ding trouwens die wrapper. Daar heeft ze ook binnen echt in gewoond de eerste 2 maanden. Nu neig ik dus naar een lodger bunker, want erg leuk, ziet er comfortabel uit, maar die dingen zijn zo duur
ik wil ook een slapende frummel!quote:Op maandag 31 augustus 2009 05:02 schreef Kersjes het volgende:
TessWat een kleine Amber is het!
Innepin, wat is ze beweeglijkEn sterk ook!
Wat fijn om nu eens 's nachts wakker te zijn omdat een klein ventje me nodig had en graag wilde drinken! En niet omdat er maagzuur uit mijn oren komt, ik kotsmisselijk ben, kramp heb of van de pijn overal niet weet hoe te moeten liggen.
En het mooiste is: er ligt eindelijk een heuse baby in het bedjeIk heb net nog even gecheckt.
Babybedje staat aan ons voeteneind en ik hoor hem duidelijk ademen, maar ik "moet" toch regelmatig even gluren of hij er echt is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |