abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 augustus 2009 @ 09:54:07 #101
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_72274408
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 08:55 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik bedacht vannacht trouwens dat t zo grappig is dat er nu zoveel verschil zit tussen baby's per maand, maar dat ze bijna allemaal bij elkaar in de klas kunnen zitten over 4 jaar en dat er dan hetzelfde van ze wordt verwacht
Hahahaha ja zo bekijk ik het soms ook... ach als ze straks 18 zijn

Huup, wat een mooie naam! Hoe gaat het met haar?

Vicky, wat fijn dat Tess zo lekker geslapen heeft.

Joep ging gisteren om 20.00 slapen, was toen ineens om 20.45 weer wakker en wilde niet meer slapen, gek ding. Tot 23.00 wakkker geweest en toen wel vanmorgen zijn flesje van 7 uur voorbij geslapen. Meneertje werd om 07.15 wakker.
Niet mieten! Door gieten!
pi_72274797
Wat fijn dat ze zo goed geslapen heeft Vicky!
En Huup, welkom hier, wat een prachtige naam (die in je sig dan he )

Merel heeft nog flink gehuild. B. heeft vannacht nog een tijdje beneden gezeten met d'r, om haar te kalmeren. En uiteindelijk heeft ze vanmorgen tot 8 uur geslapen, flink moe dus.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 11:03:22 #103
5428 crew  miss_sly
pi_72275241
Ach Fuente, wat vervelend dat het voor Merel te druk was. Hoop dat ze flink uitgerust is nu.

Grasjes, is ze al wat opgeknapt? Ik ken de zesde ziekte nog niet, dus geen idee hoe en wat.

Huup en haar miepje, welkom

Tess toch een redelijke avond/nacht gehad, Vicky. Ik hoop voor je dat ze nu weer in een goed ritme zit.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72275340
Hihi.. Elin doet iets raars.. ze loopt als een neanderthaler op handjes en voetjes vooruit als een debiele kikker ook wel
pi_72275655
Filmpje KD!

Vicky ik hoop dat het ritme weer normaal is nu.

Tyler is nu echt wel verkouden. Hoesten als een zeehond en niezen. Lekker handig, hij hoest of niest zijn speen uit 's nachts. En dan valt hij meestal op de grond. Maar hij slaapt niet meer ingebakerd! Moeten er toch doorheen, dus blijf doorzetten. Gaat best goed. Al is de slaapzak ineens te klein en broekjes ineens te kort. Dus de andere stapel broekjes kan tevoorschijn komen. En eens kijken wat ik aan slaapzakjes heb op zolder. Wel zo handig als hij zijn benen kan strekken.
pi_72276725
Ja Kleurdoos, filmpje!
Huupske welkom
Vicky, fijn dat het goed lijkt te gaan met haar ritme!

Hier hebben we vannacht de eerste écht slapeloze nacht gehad... ze heeft liggen krijsen tot kwart over vier ´s nachts... ontroostbaar. Eigenlijk vind ik het nog best luxe, dat we drie weken best goede nachten hebben gehad, en dan één zo´n nachtje. Maakt me niet minder moe, maar ach
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 30 augustus 2009 @ 12:42:05 #107
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72276984
Ik zie Tyler al liggen, met beentjes opgetrokken in een te kleine slaapzak En dan ook nog verkouden, beterschap hoor
Willow, 's nachts is om te slapen hoor!
En dan was ik vannacht wakker omdat Maarten eens een keer wakker werd (echt nóóit) en toen al dacht, blch... eerst wat water geprobeerd maar een half uur later weer huilen, toen een flesje van 100 cc en daarna ging hij lekker doorslapen

Hij zit nu trouwens te kletsen tegen zijn autootjes
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_72278557
Beterschap Tyler!
Sterkte aan de moeders met gebroken nachten!

Lianne slaapt de laatste weken voor geen meter, vannacht 3 keer wakker geweest en om 6 uur klaar en klaar wakker.
Nu slaapt ze sinds 5 minuten, haar eerste slaapje van vandaag. Maar dat maakt niet uit, ik ga nu ook even een oogje dichtdoen.

Edit: Huup, ik had je helemaal nog niet gefeliciteerd met je dochtertje! Dus bij deze van harte, en wat heeft ze een mooie naam!
Hoe gaat het met haar en heb je ook foto's om met ons te delen?
  zondag 30 augustus 2009 @ 13:50:22 #109
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_72278731
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 11:10 schreef Kleurdoos het volgende:
Hihi.. Elin doet iets raars.. ze loopt als een neanderthaler op handjes en voetjes vooruit als een debiele kikker ook wel
Dat zal Annicka straks ook wel doen, ze probeert het nu al met één been. Een manke debiele kikker dus.

Ze begint zich ook op te trekken, dus we moeten maar wat opruimwerkzaamheden doen in de wat hogere sferen in onze woonkamer(lees tafels en kastjes e.d.)...

[ Bericht 0% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 30-08-2009 14:49:40 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_72279384
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 12:42 schreef Marie79 het volgende:
Ik zie Tyler al liggen, met beentjes opgetrokken in een te kleine slaapzak En dan ook nog verkouden, beterschap hoor
Willow, 's nachts is om te slapen hoor!
En dan was ik vannacht wakker omdat Maarten eens een keer wakker werd (echt nóóit) en toen al dacht, blch... eerst wat water geprobeerd maar een half uur later weer huilen, toen een flesje van 100 cc en daarna ging hij lekker doorslapen

Hij zit nu trouwens te kletsen tegen zijn autootjes

Hij slaapt meestal al met opgetrokken beentjes, dat scheelt. Maar ik was het alweer vergeten, ga zo meteen de zolder op.
Tyler begint nu veel te brabbelen.
  zondag 30 augustus 2009 @ 14:57:27 #111
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72280568
Dat brabbelen is zo liev' he Maarten lijkt wel bewust mmmmmmmaaaa te zeggen! Bijna mamma dus! Maar ik geloof dat het toch wel erg vroeg is om dit al bewust te gaan doen...
pi_72280846
Tyler zegt wel mama en papa. Maar tussen de jajajajajajaja door. Dus jajajajajajamamamamamaaaa bawawawpapapabababababa etc.
pi_72280889
Wellicht een beetje laat maar ik wilde nog de nieuwe moeders feliciteren!

Welkom Duchess en Juup met Evi, BE en Stinkie met Oscar (mooie rompertjes, mooie kaart en een mooie kamer), Huuphuup met je dochtertje (Leuke naam: heb hem maar liever niet uitgeschreven) en Kersjes met je kers(jes)verse zoontje Toby.

Zijn ook net terug van een paar dagen weggeweest. Lekker even tussenuit hoewel Jair een dag of twee geobstipeerd was en dus wat minder lekker.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Moderator zondag 30 augustus 2009 @ 15:22:51 #114
5428 crew  miss_sly
pi_72281213
KD, filmpje

Hopelijk knapt Tyler snel op, Ingrid.

Met Senna gaat het op zich erg goed. Ze is alleen wel erg aanhankelijk, wil niet in de box, slaapt alleen 's nachts in haar wiegje, slaapt niet alleen in, maar bij iemand op de arm/terwijl ze gevoed wordt/op de borst, etc. En ze wil iedere wakende seconde drinken. Volgens mij is ze bang dat ze dadelijk ineens niets meer krijgt en wil ze dan maar vooruit drinken ofzo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72281630
Miss_sly, dat niet in de box of wagen willen slapen... heel herkenbaar. Iris slaapt ook alleen 's nachts in haar wiegje en valt het liefst in slaap op de arm met een speen of aan de borst.
Weet je dat ik geen idee meer heb hoe ik dat bij Mirte deed... en dat is nog maar amper 2 jaar geleden...
Fake it till you make it...
pi_72282161
Merel houdt een slaapdag vandaag, die is echt bezig met allerlei prikkels verwerken. Ze ligt er nu voor de derde maal in, en is bijna niet wakker geweest, behalve om te eten en te knuffelen.

Miss-sly, mijn beide kindjes wouden ook niet in de box/wandelwagen slapen, alleen in bed en Merel heeft de eerste weken vooral bij ons op de borst geslapen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_72282274
Kom hier nog even een aantal verse mama's en papa's feliciteren, had ik nog niet gedaan.
BE, Huup en Kersjes proficiat met jullie mooie kindjes en wat een leuke namen Geniet er van!
pi_72283302
Zo eindelijk tijd om te tikken
bedankt voor het welkom! Hier gaat alles okay Innepin haha die nacht waar je het over hebt met Willow is waar wij mee begonnen zijn, twee nachten op rij. Ontroostbaar, krampjes volgens de kraam, van het meconium nog. En idd sinds ze van de meconium af is is er niets aan de hand.
De eerste paar dagen had ze wat moeite met genoeg vocht binnenkrijgen en heeft ze op aanraden van de verloskundige wat bijvoeding gekregen, 24 uur lang. En door die bijvoeding is ze zo goed aangesterkt dat het daarna helemaal prima ging met de gewone voeding. Het is hier echt slapen-eten-poepen-eten-liefst nog twee keer poepen -slapen.
Vandaag gaat het met voeden iets minder, sinds eergister last van enorme stuwing. Niet echt heel pijnlijk ofzo, wel een beetje maar wel dragelijk, maar het probleem is dat ze niet goed meer kan aanhappen daardoor en veel minder drinkt. We moeten nog es even goed in overleg met elkaar hoe we dat gaan aanpakken, zij en ik

Onvoorstelbaar dat het nog maar 5 dagen geleden is. Oeh ik zie de tijd nu 5 dagen geleden bijna precies nu werd ze op mn buik gelegd wat een gek idee...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72287117
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:34 schreef huuphuup het volgende:
Zo eindelijk tijd om te tikken
bedankt voor het welkom! Hier gaat alles okay Innepin haha die nacht waar je het over hebt met Willow is waar wij mee begonnen zijn, twee nachten op rij. Ontroostbaar, krampjes volgens de kraam, van het meconium nog. En idd sinds ze van de meconium af is is er niets aan de hand.
De eerste paar dagen had ze wat moeite met genoeg vocht binnenkrijgen en heeft ze op aanraden van de verloskundige wat bijvoeding gekregen, 24 uur lang. En door die bijvoeding is ze zo goed aangesterkt dat het daarna helemaal prima ging met de gewone voeding. Het is hier echt slapen-eten-poepen-eten-liefst nog twee keer poepen -slapen.
Vandaag gaat het met voeden iets minder, sinds eergister last van enorme stuwing. Niet echt heel pijnlijk ofzo, wel een beetje maar wel dragelijk, maar het probleem is dat ze niet goed meer kan aanhappen daardoor en veel minder drinkt. We moeten nog es even goed in overleg met elkaar hoe we dat gaan aanpakken, zij en ik

Onvoorstelbaar dat het nog maar 5 dagen geleden is. Oeh ik zie de tijd nu 5 dagen geleden bijna precies nu werd ze op mn buik gelegd wat een gek idee...
een beetje de druk van je borsten afkolven en dan aan laten happen gaat misschien wat makkelijker..
pi_72289048
Tinny meldt zich hier ook weer even met zijn dochter ISA (kan dat in de OP?)
geboren op 20-8-2009
na een bloed transfusie (ze/baby had een bloeding gekregen tijdens zwangerschap waarschijnlijk) en 8 daagjes zk nu 3 dgn thuis...

Dit is de tweede voor ons (vandaar ken ik het topc)
mijn eerste dochter is nu 15 maanden en dan dus nu een tweede ISA!

ps
trouwens wat is dat vermoeiend zeg met 2 van die freules!!!!
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:47:08 #121
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72289729
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:26 schreef tinny het volgende:

ps
trouwens wat is dat vermoeiend zeg met 2 van die freules!!!!
.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:47:28 #122
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72289744
zoals kleurdoos al aangaf Huup, de eerste druk alvast van je borsten afkolven, en dan aan laten happen.
verder klink je goed Huup, en welkom hier.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:48:39 #123
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72289781
Oh jongens wat een gezellige drukte in het babietjestopic
Ik zit me ineens heel gelukkig te prijzen met de slaapgewoonten van ons mannetje als ik jullie verhalen zo lees. Hij slaapt tot nu toe nog altijd en overal. Alleen de eerste uren in de couveuse vond hij afschuwelijk, toen lag hij zo ongelukkig te snikken en te trappelen, dat was wel moeilijk. Maar goed, zo vaak zal hij niet meer in een couveuse liggen neem ik aan, dus dat is niet echt een probleem

En het 'eindelijk tijd om te tikken' van Huup herken ik wel. Man, wat een drukte ineens met zo'n kleine in huis! En dan hebben wij nog bewust weinig kramvisite gehad.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 30 augustus 2009 @ 19:52:23 #124
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72289938
Hallo, Toby en ik komen ons ook melden

Hoewel ik hier ongetwijfeld spijt van ga krijgen kan ik eigenlijk niet anders dan van de daken schreeuwen:
het gaat geweldig hier
Hij drinkt graag en goed aan de borst, geboortegewicht van afgelopen woensdag was 4060 gram en vandaag woog hij alweer 3920. Slagroom
Hoewel er een kans bestond dat hij heel ziek zou kunnen worden tijdens en na de bevalling omdat ik GBS - draagster bleek te zijn (Groep B Streptokok) is er gelukkig niks van te bespeuren en kunnen we er van uitgaan dat het een kerngezond jochie is en dat hopelijk ook heeeeeel lang zal blijven!
We knuffelen veel, slapen op mama is altijd goed, maar hij slaapt ook lekker in zijn eigen bedje. Enorme zuigbehoefte, vrijwel elk moment dat hij wakker is heeft hij een borst of pink in zijn mond. Hij is zo'n lief lekker ding en gelukkig vind zijn grote broer dat ook, Toby wordt dan ook regelmatig geaaid en gekust door de peuter die ineens meer weg lijkt te hebben van een puber inclusief bijbehorende fratsen

Wat een heerlijkheid, dit is echt genieten
Ben gelukkiger dan ik in maaaaaaaanden geweest ben, de donkere wolk is verdwenen, en ondanks de vervelende na-de-bevalling-problematiek krijg je mij voorlopig nog lang niet van mijn roze wolk!
Ben zo verliefd op mijn mannen
.... met gevoel voor drama....
pi_72290205
fijn Kers je klinkt gelukkig!

Over dat beginnetje afkolven, ja zoiets had ik ook al tegen de kraam gezegd maar zij adviseerde mij om dat vooral niet te doen zodat mn eigen toeschietreflex en A.'s zuig- en aanhapreflex echt goed op gang zouden komen. Als het nou vannacht drama is doordat ze niet aan kan happen dan zal ik dat wel proberen ja. Dan maar een klein beetje eigenwijzig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:02:33 #126
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72290296
Ach Kers wat klink je heerlijk gelukkig.
Het grote roze wolkentopic

Ik was vanmiddag foto's aan het kijken en zie mezelf overal met zo'n mega-gelukzalige glimlach opstaan. Grappig is dat, ik had niet in de gaten dat ik echt zo loop te stralen. Huup stond ook al zo te glimmen op haar foto in het fototopic. Heerlijk

Huup, mijn kraam heeft me ook al eens de ergste spanning weg laten kolven hoor. Bij mijn vlakke tepels was dat op een gegeven moment gewoon nodig. En er is wel een verschil tussen stelselmatig voor de voeding kolven of nu even tijdens de stuwingsdagen he. Dat is toch maar een tijdelijk iets.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 30 augustus 2009 @ 20:05:23 #127
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_72290399
ik heb in het begin niets anders gedaan, vooral omdat Roy zich aldoor verslikte omdat er zoveel kracht achter de melk zat.
dus altijd eerst maar wat druk afgekolfd, en dat was opzich nooit veel hoor, gewoon net even die eerste kracht.

Kers blijf jij ook nog maar even fijn zitten hangen op die wolk!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_72290617
ja ik heb het idee dat mijn dame het af en toe gewoon naar binnen laat lopen dat ze het wel best vindt, het stroomt toch wel. haha, muppet.
Ik heb al wel mogen kolven, inderdaad om de ergste spanning weg te halen en ze wilde me gewoon even goed laten oefenen ermee, zodat ik niet later als ze weg was onwijs zou moeten hannessen ermee. Ik heb een lieve kraam misschien is het ook wel een beetje zelfbescherming wat ze doet, mn kraam dan, dat ik niet te makkelijk en snel naar de kolf moet gaan grijpen straks maar ook gewoon proberen meerdere keren aan te leggen. Komt goed, net heeft ze heel veel gedronken dus

En idd die foto's ooooh zo leuk haha, t geluk spat er overal vanaf. We staan er met zn twee echt steeds apetrots op ghehe. Als je de foto's nu terugziet van de bevalling en foto's die vanmorgen zijn gemaakt bijvoorbeeld dan zit er echt zo'n onwijs verschil al tussen. Het gaat nu al hard haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72291337
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:59 schreef huuphuup het volgende:
fijn Kers je klinkt gelukkig!

Over dat beginnetje afkolven, ja zoiets had ik ook al tegen de kraam gezegd maar zij adviseerde mij om dat vooral niet te doen zodat mn eigen toeschietreflex en A.'s zuig- en aanhapreflex echt goed op gang zouden komen. Als het nou vannacht drama is doordat ze niet aan kan happen dan zal ik dat wel proberen ja. Dan maar een klein beetje eigenwijzig
warme douche? mag dat wel..kan ook helpen bij erge stuwing
pi_72291444
Kers, heerlijk. Lekker blijven zitten daar!
pi_72291501
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 20:32 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

warme douche? mag dat wel..kan ook helpen bij erge stuwing
ja mag, heb k ook gedaan idd, haalde de ergste druk er toen wel vanaf
dikke stralen over mn buik hahaha; heerlijk
en mn lief maar lachen...

navelstompje is er vanmiddag afgevallen hier trouwens! Wat meurt dat ding zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72291618
goor he ik was zo blij dat ie er eindelijk af was .. t meurde al terwijl ie er nog opzat.
Hielprikje al gehad?
pi_72291704
ja hier ook... meuren zeg pff. Echt een rotte lucht brr. Kraam had er een gaasje omheen gedraaid toen ging het nog wel, maar je rook het door de luier heen. Bleh.

Morgen komen ze langs voor de hielprik en gehoortestgebeuren. Ben benieuwd. Hoop dat ze niet al teveel last heeft van het prikje eigenlijk. Mn lief moet de hele dag weg en de kraam vertrekt weer om 1 uur. Ik loop nog niet bepaald soepel dus ik ben liever niet te lang alleen nog.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72292653
Huup, voetje morgen goed warm maken met een zakje met warm water!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72292703
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:17 schreef Vicky het volgende:
Huup, voetje morgen goed warm maken met een zakje met warm water!
kraam is er nog bij morgen die ging allemaal truken tevoorschijn halen zei ze om het zo makkelijk mogelijk te maken. Jeuh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:38:27 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72293422
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:52 schreef Kersjes het volgende:

Hoewel ik hier ongetwijfeld spijt van ga krijgen kan ik eigenlijk niet anders dan van de daken schreeuwen:
het gaat geweldig hier
Hij drinkt graag en goed aan de borst, geboortegewicht van afgelopen woensdag was 4060 gram en vandaag woog hij alweer 3920. Slagroom
Hoewel er een kans bestond dat hij heel ziek zou kunnen worden tijdens en na de bevalling omdat ik GBS - draagster bleek te zijn (Groep B Streptokok) is er gelukkig niks van te bespeuren en kunnen we er van uitgaan dat het een kerngezond jochie is en dat hopelijk ook heeeeeel lang zal blijven!
We knuffelen veel, slapen op mama is altijd goed, maar hij slaapt ook lekker in zijn eigen bedje. Enorme zuigbehoefte, vrijwel elk moment dat hij wakker is heeft hij een borst of pink in zijn mond. Hij is zo'n lief lekker ding en gelukkig vind zijn grote broer dat ook, Toby wordt dan ook regelmatig geaaid en gekust door de peuter die ineens meer weg lijkt te hebben van een puber inclusief bijbehorende fratsen

Ben gelukkiger dan ik in maaaaaaaanden geweest ben, de donkere wolk is verdwenen, en ondanks de vervelende na-de-bevalling-problematiek krijg je mij voorlopig nog lang niet van mijn roze wolk!
Hey Kersjes, je bent bevallen, gefeliciteerd!

Ik las: " Zuipbehoefte"
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_72293459
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

kraam is er nog bij morgen die ging allemaal truken tevoorschijn halen zei ze om het zo makkelijk mogelijk te maken. Jeuh
das mooi!

bij ons ging de kraam om half 3 weg maar kwam de vk pas om 4 uur ofzo..

mijn kleine lachebekkie ging gewoon zonder morren slapen
Over 10 minuten mag ze lekker in badje en dan nog ff lurken

Kiektan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72293681
Aaaah

Merel was niet helemaal lekker vanavond, wat verhoging (38.2) en uiteindelijk met een zetpilletje rond 21:00 gaan slapen. Hopen dat ze morgen weer lekker opgeknapt is.
Sara
Merel
Ukje
pi_72293787
hielprikje valt ontzettend mee hoor..E. gaf geen kik ..ze kunnen een beetje schrikken
succes morgen komt vast goed. t ergst vond ik het alleen zijn als ik naar de wc moest met beurse onderkant en tijd vinden om te douchen
pi_72293845
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 19:52 schreef Kersjes het volgende:

het gaat geweldig hier

gefeliciteerd !
  zondag 30 augustus 2009 @ 21:55:04 #141
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_72293981
Kersjes, welkom en gefeliciteerd!!
  zondag 30 augustus 2009 @ 22:23:12 #142
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_72295023
Ik lees hier een boel roze wolken en ik word er vrolijk van

Voor degene met iets oudere kindjes, gaan jullie straks (herfst/winter) een voetenzak gebruiken in de buggy? Die hebben we namelijk nog niet. Toen ze net geboren was (december) hadden we een lodger shelter in de maxi cosi en de lodger wrapper in de wandelwagen. Heerlijk ding trouwens die wrapper. Daar heeft ze ook binnen echt in gewoond de eerste 2 maanden. Nu neig ik dus naar een lodger bunker, want erg leuk, ziet er comfortabel uit, maar die dingen zijn zo duur
pi_72295371
Kersjes welkom! Fijn dat het zo goed gaat, en dat Toby helemaal gezond is !
Huup! (heb even niets zinnigs te zeggen, dus dan maar )

Hielprikje was hier wel drama Ondanks goed warm maken en allerhande voorbereiding wilde madame heul geen bloed geven, 't kwam er nauwelijks uit Toen moest er nog een keer geprikt worden, en dat was wel weer te veel van 't goede

Vandaag voor het eerst gemerkt dat ze overprikkeld is geraakt.... heel hard huilen en moeilijk inslapen... maar toch maar in bed laten liggen (met af en toe checken, want net lag ze alweer dwars in bed met d'r benen door de spijlen heen ), en het lijkt nu redelijk te gaan. Morgen maar rustig aan doen, geen visite, constant in d'r eigen bedje leggen, hoop dat het helpt.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_72295431
Innepin, volgens mij heb je een klein draaikontje
morgen idd een rustig dagje doen... hoop dat ze dan weer wat rustiger is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72296849
Zet mij maar in het lijstje:

Jaheur met Yulisa Elize op 27 Augustus 2009

Ik vind der wel extreem rustig nog, maar ze zijn beide nog in het ziekenhuis (moeder en dochter). Morgen komen ze gelukkig thuis . Met dochter is het vanaf de bevalling goed gegaan ondanks dat het via een narcose keizersnede is gegaan. Ze had scoorde een 10 bij geboorte .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 30 augustus 2009 @ 23:28:12 #146
147316 crew  DJMO
#trut
pi_72297187
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 22:23 schreef Grasjes het volgende:
Ik lees hier een boel roze wolken en ik word er vrolijk van

Voor degene met iets oudere kindjes, gaan jullie straks (herfst/winter) een voetenzak gebruiken in de buggy? Die hebben we namelijk nog niet. Toen ze net geboren was (december) hadden we een lodger shelter in de maxi cosi en de lodger wrapper in de wandelwagen. Heerlijk ding trouwens die wrapper. Daar heeft ze ook binnen echt in gewoond de eerste 2 maanden. Nu neig ik dus naar een lodger bunker, want erg leuk, ziet er comfortabel uit, maar die dingen zijn zo duur
ik ben het wel van plan, maar dan moet ik de quinny weer tevoorschijn halen en de maxitaxi is eigenlijk wel makkelijk.. maar met de winter neig ik toch meer naar de quinny, warmer enzo, en idd de voetenzak

ik zag een paar nieuwe baby'tjes ... welkom!!
en die foto van Yulisa

ik lees morgen wel bij.. ik ben heerlijk een weekend weggeweest naar maffemuts, Jan en R. hebben heerlijk samen gespeeld, en nu zijn we moe
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_72300740
Gras, hier de bunker gekocht bij de oudste, echte aanrader kunnen ze lang in! Als deze uk wat groter is gaan we 'em weer gebruiken.
  maandag 31 augustus 2009 @ 05:02:46 #148
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72301123
Tess Wat een kleine Amber is het!

Innepin, wat is ze beweeglijk En sterk ook!

Wat fijn om nu eens 's nachts wakker te zijn omdat een klein ventje me nodig had en graag wilde drinken! En niet omdat er maagzuur uit mijn oren komt, ik kotsmisselijk ben, kramp heb of van de pijn overal niet weet hoe te moeten liggen.
En het mooiste is: er ligt eindelijk een heuse baby in het bedje Ik heb net nog even gecheckt.
Babybedje staat aan ons voeteneind en ik hoor hem duidelijk ademen, maar ik "moet" toch regelmatig even gluren of hij er echt is
.... met gevoel voor drama....
pi_72301142
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 05:02 schreef Kersjes het volgende:
Tess Wat een kleine Amber is het!

Innepin, wat is ze beweeglijk En sterk ook!

Wat fijn om nu eens 's nachts wakker te zijn omdat een klein ventje me nodig had en graag wilde drinken! En niet omdat er maagzuur uit mijn oren komt, ik kotsmisselijk ben, kramp heb of van de pijn overal niet weet hoe te moeten liggen.
En het mooiste is: er ligt eindelijk een heuse baby in het bedje Ik heb net nog even gecheckt.
Babybedje staat aan ons voeteneind en ik hoor hem duidelijk ademen, maar ik "moet" toch regelmatig even gluren of hij er echt is
ik wil ook een slapende frummel!
Niet 1 die nu haar stembanden al 3 uur aan het trainen is
pi_72301188
Dat is minder KD.

Kers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')