Dan moet je van die stuiterballen kopen die licht geven als je ermee stuitert, en die lichtdingen eruit slopen. Vervolgens een in je mond doen, en in allebei je oren ook een, ziet er echt vet uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun je dat emailtje van je geld-terug-eis eens posten?
Dan zal ik even analyseren wat er aan de hand is![]()
Binnenkort lekker discodansen in de clubAlle chickies zullen om me vechten
![]()
[ afbeelding ]
We hebben er 1 geïdentificeerd![]()
Jack, Kyle.... of Rachel?![]()
[ afbeelding ]
Oh, dus jij bent die klootzak waar Jack over vertelde. Dat is niet het hele verhaal mannetje...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:46 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Was geen mailtje maar op MSN. het ging zo:
Ik had een order gemaakt maar het product werd 7$ duurder. Maar wou ik niet betalen want dan zou ik hem(razer krait) netzo goed in NL kunnen kopen. Ik zei dan wil ik mijn geld wel terug en misschien koop ik nog wel een andere. Kreeg netjes m'n geld terug en klaar
SPOILER: ahumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Magisch mannetje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:19 schreef Dionysiou het volgende:
Wie op FOK! zei dat het 35$ kost om vanuit Nederland naar Jack te shippen voor 2 Ray Ben brillen?
Stuurde mij laatst een mail of dat klopte
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:06 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent die klootzak waar Jack over vertelde. Dat is niet het hele verhaal mannetje...
Al naar Rachel EN Jack gestuurd...SPOILER: ahumOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, mijn reply toen:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Magisch mannetje?![]()
Kost iets van 7 euro, 10 dollar dus.
quote:Hi Jack,
Sorry for late reply.
Cheapest way is International Pakket Basic from TNT.
It will cost 10,7$ (7,40¤) for 0-500gr for outside Europe.
Dion
Grappig, precies dezelfde vraag was ook door hem aan mij verteld, heb ook hetzelfde antwoord gegeven.quote:
Mja, Jack heeft dat nu met mij.. verkeerde maat opgestuurd met die broek verzending is rond de 25$ (boven de 500gr..) dus kijken wat ie nu wilt doen..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:43 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zou magisch mannetje ook niet meer terugmailen![]()
Heb je als klant een kapot item en dan vertrouwt DP de klant ook niet meer. Omdat iemand gratis brillen wilt ontvangen omdat ze zogenaamd kapot zijn en terugsturen veel te duur is![]()
Gebruik deze linkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:33 schreef Robin-e30 het volgende:
Hoe vertaal je die site boabao ??
En weet iemand hoe het zit met deze schoenen site... Ik neem aan dat allemaal nep is (of niet) op de (foto's ziet het er wel goed uit namelijk...
Je kunt hem ook op marktplaats zetten, beter dan Jack opzadelen met hoge kosten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mja, Jack heeft dat nu met mij.. verkeerde maat opgestuurd met die broek verzending is rond de 25$ (boven de 500gr..) dus kijken wat ie nu wilt doen..
Als ie een gratis nieuwe opstuurt geef ik hem wel weg op FOK! ofzo
Ehmm, als hij een maat verkeerd levert is het niet mijn schuldquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:49 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kunt hem ook op marktplaats zetten, beter dan Jack opzadelen met hoge kosten.
Voor 1 leefie struisvogel broek komt de politie echt niet langs. Het blijft toch een beetje eigen risico kleding bestellen, ondanks dat Jack zat te slapen![]()
sku?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:03 schreef Bobsch het volgende:
Vorige week dit ding besteld om een beetje mee te gaan prutsen:
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk deze remote gebruiken om mijn laptop met windows 7 en dus ook media centre erop.
Ik plug die ontvanger erin, drivers worden gezocht, en meteen volledige functionaliteit
Ik gebruik de vier pijltjes onderaan om te navigeren en wanneer ik terug wil druk ik op backspace. Door media centre de sneltoets control+alt+A toe te kennen hoef ik na het opstarten alleen maar op 1 knop op de remote te drukken en start MC meteen op. Met de power-knop valt hij in slaap en nog een keer diezelfde knop maakt 'm weer wakker.
DVI kabeltje erbij en ik heb een mooie werkende media centre
Ah I see, wel jammer. Rachel gooit er x4 boven op.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:58 schreef veda het volgende:
[..]
[..]
bron: http://forum.dealperfect.com/Topic.aspx?BoardID=16&TopicID=329
Life's a bitch, maar 25/30 euro incl. verzenden moet toch wel lukken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ehmm, als hij een maat verkeerd levert is het niet mijn schuld
Ik kan hem op MP zetten en als ik er wat voor vang kan ik het aan Jack geven ter compensatie.
Haha, labels zitten eraan ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Life's a bitch, maar 25/30 euro incl. verzenden moet toch wel lukken.
Ik neem aan dat de labels etc. eraan zitten.
Neemt niet weg dat Jack zat te slapen en het moet oplossen.
Maar het is geen DX gigant, dus wellicht is een tikkeltje meewerken wel zo cool.
Hij haat je!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha, labels zitten eraan ja.
Jack deed het verkeerd, ik niet dus het is zijn schuld en hij hoort het op te lossen
Beetje raar moraal wat je me nu voorschotelt.
Hij is klein ja maar dat hoeft niet te zeggen dat ik het erbij laat als ie verkeerde maten gaat verschepen, eerst ook al de verzendkosten van de helicopter
quote:25,50$ ????
OH~~~~no~~~~~~~~~~~~~![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n raar moraal is het ook weer niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:36 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Haha, labels zitten eraan ja.
Jack deed het verkeerd, ik niet dus het is zijn schuld en hij hoort het op te lossen
Beetje raar moraal wat je me nu voorschotelt.
Hij is klein ja maar dat hoeft niet te zeggen dat ik het erbij laat als ie verkeerde maten gaat verschepen, eerst ook al de verzendkosten van de helicopter
Als dat ding net zo goed werkt als die ATI remote controls, kan ik hem zeker aanraden! Die dingen werken heerlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:03 schreef Bobsch het volgende:
Vorige week dit ding besteld om een beetje mee te gaan prutsen:
[ afbeelding ]
Ik wilde eigenlijk deze remote gebruiken om mijn laptop met windows 7 en dus ook media centre erop.
Ik plug die ontvanger erin, drivers worden gezocht, en meteen volledige functionaliteit
Ik gebruik de vier pijltjes onderaan om te navigeren en wanneer ik terug wil druk ik op backspace. Door media centre de sneltoets control+alt+A toe te kennen hoef ik na het opstarten alleen maar op 1 knop op de remote te drukken en start MC meteen op. Met de power-knop valt hij in slaap en nog een keer diezelfde knop maakt 'm weer wakker.
DVI kabeltje erbij en ik heb een mooie werkende media centre
Ehmm, je bedoeling is goed manquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zo'n raar moraal is het ook weer niet.
Ik zeg toch duidelijk dat hij het moet oplossen, zaken doen is zaken doen. We praten alleen niet over Apple, Dell etc. met miljoenen winsten.
Om hem nu 20 euro te laten betalen om het retour te zenden als jij het op marktplaats kan gooien. Laat hem een goede broek leveren terwijl jij hem op marktplaats gooit. Indien je hem verkoopt heeft Jack geluk en is 50% voor jou. Dit kun je Jack best voorleggen als oplossing.
Misschien dat ik iets te emotioneel ben betrokken, maja
Hier ook gewoon polo's. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik werk en niet de hele dag de tijd heb om rondjes te rijden op m'n scooter zoals sommigen hier waarsch. de hele dag door doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef jopiede het volgende:
Haha, zal dan wel de style hier zijn. Ik ben juist wat minder van g-star. Jullie dragen zeker ook geen polo's?
You get what you pay for. Ik zou zeggen, voor dat geld, haal een gewone 1 TB disk, en niet die SSD, want die is traag as fuck door de gebruikte controller.. Beter trek je dan iets meer geld uit voor een snelle Intel of OCZ disk als je per se solid state wilt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand al ervaring met deze![]()
117$ = 81 euri lijkt me niet te duur![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27659
[ afbeelding ]
Volgens mij is deze exact dezelfde vraag in het vorige topic ook al gesteld en beantwoord. Het antwoord daar was dat het gewoon past.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:32 schreef mtchel112 het volgende:
nog voor de laatste keer de vraag
ik ga op DP zjielette scheermesjes bestellen, nou vind ik een 8pack teveel van het goede (ik heb een normale fusion houder) kan ik dan ook de fusion power bestellen? dat die dan gwn normaal werken tijdens het schreren?
alvast bedankt dankuuu:D
Bijna weer het begin van de maand, lekker de uitkering ophalen om te shoppen in Chinaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hier ook gewoon polo's. Maar dat heeft er meer mee te maken dat ik werk en niet de hele dag de tijd heb om rondjes te rijden op m'n scooter zoals sommigen hier waarsch. de hele dag door doen.
[..]
ik vind het wel het proberen waard, het is 4 euro ofzo dan heb ik t tenminste geprobeertquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:41 schreef monkeybrain het volgende:
Ik snap de nepmesjes mensen niet zo goed.
Ze gaan uiteraard niet zo goed scheren als de originele, waarom koop je dan niet de goedkopere in de Nederlandse winkels? Bij de Hema en Aldi etc. hebben ze ook multimesjes.
Jah, heb beide bakjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:53 schreef WLproxy het volgende:
Guitar man, volgens mij had ik ergens gelezen dat jij die 100 plectrums had besteld suntecsystems of zo? Heb je deze al binnengekregen? Zo ja, hoe spelen ze =D?!
Vaag? Gewoon een account aanmaken, dan is het tracken veel gemakkelijker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:44 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee hoe ik m'n order kan tracken bij dealperfect als ik daar geen account heb?
die website is echt te vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |