Gebruik google translatequote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:10 schreef nachtdier3 het volgende:
Het boompje is dus dood. Tja, echte bloemen verwelken ook, dus waarom dit wiebelboompje niet?
BTW, ik vind het kut dat taobao niets in Engels te vertalen isKan Jack geen dingen bestellen via Alibaba.com ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:25 schreef jopiede het volgende:
Haha, zal dan wel de style hier zijn. Ik ben juist wat minder van g-star. Jullie dragen zeker ook geen polo's?
SSD dus erg snelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:11 schreef jopiede het volgende:
32 gb externe hardeschijf? Of is er iets speciaals aan?
Ik zou een jaartje wachtenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand al ervaring met deze![]()
117$ = 81 euri lijkt me niet te duur![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27659
[ afbeelding ]
Google maar : HDD vs SSD of.... Difference HDD and SSDquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:11 schreef jopiede het volgende:
Thx voor de andere mensen:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik zou een jaartje wachtende kwaliteit van SSD is op dit moment nog niet op het niveau van HDD.
[..]
Google maar : HDD vs SSD of.... Difference HDD and SSD
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:11 schreef jopiede het volgende:
Onzin. Enige negatieve factor op dit moment is de prijs.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:17 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik zou een jaartje wachtende kwaliteit van SSD is op dit moment nog niet op het niveau van HDD.
[..]
Google maar : HDD vs SSD of.... Difference HDD and SSD
Je vergeet er bij te zeggen dat ze sneller zijn dan twee Raptor HDD's in een RAID 0 config.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
schokbestendig en slijtvast en geruisloos en stroombesparend
![]()
Ideaal om in te bouwen in laptops ipv oude trage luidruchtige schijf![]()
Gaat de accu nog langer mee ok
Kun je dat emailtje van je geld-terug-eis eens posten?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:36 schreef MagischMannetje het volgende:
Hebben jullie al antwoord van Rachel en/of jack? Al 2 dagen geen antwoord(ja ik heb ze naar het gmail adres gestuurd).
Ik wou 1x mijn geld terug van een product van taobao. zou het daardoor komen? Terwijl de mail ging over dat procuct allen dan van een andere verkoper![]()
Was geen mailtje maar op MSN. het ging zo:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kun je dat emailtje van je geld-terug-eis eens posten?
Dan zal ik even analyseren wat er aan de hand is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |