Ik lag er vannacht diep onder en het was heerlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:59 schreef fratsman het volgende:
Het is warm onder de dekens...Uberhaupt dekens met dit weer.
Valt wel mee. Ik begin om 7 uur maar tot 9 uur moet iedereen zijn muil tegen me houden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:59 schreef karr-1 het volgende:
Behalve de druiven als ontbijt ben ik het met je eens, al is een uur wel erg lang
La Vache qui rit kaasblokjes dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:59 schreef karr-1 het volgende:
Behalve de druiven als ontbijt ben ik het met je eens, al is een uur wel erg lang
nee jij nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef Rainb0ws het volgende:
Heb je het nu stiekem over mij , lief soofje?![]()
Ik zei : GOEIEMORGEN!!![]()
hihi
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef RaamxKozijn het volgende:
Dit herken ik.
een meisje uit mijn klas is ook zo.
Kom je op school aan, net uit je bed gerold.
kom dat kind vrolijk op je afgehuppeld, geeft je een knuffel en
bklaat in je oor: GOEIEMORGEN!
Dan denk ik:en heb ik vervolgens de neiging om haar de trap af te slaan en rustig achter een
plant te gaan zitten x'D
Ochtendmensen, Warning!
Ochtendmensen verdienen gewoon een nekschot. Ik wil gewoon het 1e uur serene rust om even in mijn ritme te komen, mensen die die rust verstoren pak ik aan het einde van de dag wel terug als al die ochtendmensen uitgeput zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:58 schreef Schokbreker het volgende:
Terechte klacht. Ik heb ook niets met ochtend-mensen.
Dat zal ze leren..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ochtendmensen verdienen gewoon een nekschot. Ik wil gewoon het 1e half uur serene rust om even in mijn ritme te komen, mensen die die rust verstoren pak ik aan het einde van de dag wel terug als al die ochtendmensen uitgeput zijn![]()
Nou inderdaad, ze zullen wel bang zijn voor jequote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ochtendmensen verdienen gewoon een nekschot. Ik wil gewoon het 1e uur serene rust om even in mijn ritme te komen, mensen die die rust verstoren pak ik aan het einde van de dag wel terug als al die ochtendmensen uitgeput zijn![]()
In dat geval dump ik mijn aandelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:07 schreef vogelkooi het volgende:
En jij moet Nederland uit de crisis helpen?
HIEJHIEJ DEED JU DAT ECHTquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef Rainb0ws het volgende:
Heb je het nu stiekem over mij , lief soofje?![]()
Ik zei : GOEIEMORGEN!!![]()
hihi
Okquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:04 schreef soofje het volgende:
[..]
nee jij nietje bent gewoon vrolijk maar niet uber hyperactief opgewekt en overdreven.
niet vroeg in de ochtend... Dan ben ik lekker rustig. Ben niet bepaald een ochtendmens.. stel mijn wekker zo lang mogelijk uit, op mijn werk aangekomen pak ik eerst een lekker bakje koffie ga ik rustig zitten zeg iedereen op een rustige manier gedag en verdwijn achter mijn bureau, drink mijn koffie op begin ondertussen met mijn werk en dan met de tijd wordt ik wat meer wakker en praat ik wat meer. en aan het einde van de dag dartel ik.quote:
Ik denk niet dat 'ie dat bedoelde.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef soofje het volgende:
[..]
niet vroeg in de ochtend... Dan ben ik lekker rustig. Ben niet bepaald een ochtendmens.. stel mijn wekker zo lang mogelijk uit, op mijn werk aangekomen pak ik eerst een lekker bakje koffie ga ik rustig zitten zeg iedereen op een rustige manier gedag en verdwijn achter mijn bureau, drink mijn koffie op begin ondertussen met mijn werk en dan met de tijd wordt ik wat meer wakker en praat ik wat meer. en aan het einde van de dag dartel ik.
Behalve dat aan het eind van de dag dartelen, klinkt de rest mij heel bekendquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:19 schreef soofje het volgende:
[..]
niet vroeg in de ochtend... Dan ben ik lekker rustig. Ben niet bepaald een ochtendmens.. stel mijn wekker zo lang mogelijk uit, op mijn werk aangekomen pak ik eerst een lekker bakje koffie ga ik rustig zitten zeg iedereen op een rustige manier gedag en verdwijn achter mijn bureau, drink mijn koffie op begin ondertussen met mijn werk en dan met de tijd wordt ik wat meer wakker en praat ik wat meer. en aan het einde van de dag dartel ik.
Ik ben wel benieuwd naar wat ik dan wel bedoeldequote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'ie dat bedoelde.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:03 schreef soofje het volgende:
[..]
La Vache qui rit kaasblokjes dan?
k hoop dat het niks geworden is?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:17 schreef Het_hupt het volgende:
Heerlijk, er gaat niets boven zeikerds 's ochtends vrolijk te begroeten
Niet zo schijnheilig.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar wat ik dan wel bedoelde
rustig zijn en lekker rustig wakker worden betekent niet gelijk sacherijnig. Eerder gewoon vrolijk in een rustige manier. heerlijk in bureaustoel zitten lekker tegen de rugleuning aan en armen strekken en dan helemaal uitstrekken. HEERLIJK! is dat sago zijn?quote:
Je hebt haar vermoord?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:25 schreef Fha het volgende:
Mijn ma is er ook zo een ja. Stond ik vroeger met mijn sagerijnige "ik slaap eigenlijk nog" hoofd mijn tanden te poetsen, ging zij me alvast ondervragen wat voor dingen ik allemaal ging doen die dag. Sterf!!!
Nu heb ik gelukkig rust
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:37 schreef Patje1987 het volgende:
Eens is met klacht, hier ook zo een rondlopen
Mijn moeder!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:49 schreef bokkepoot het volgende:
Binnenkort weer naar school![]()
Dan heb je ook weer van die happy mensen die blij zijn omdat ze haar zoon eindelijk weer naar school kunnen moet
Je bent niet de enige.. mijn moeder wil me perse het huis uit.. omdat ik moet leren om zelfstandig te leven.quote:
Hier andersom, maar ze is wel blij dat school gaat beginnenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:53 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.. mijn moeder wil me perse het huis uit.. omdat ik moet leren om zelfstandig te leven.
(toch zal ik mn vuile was bij haar dumpen)
Waarom was het een goed antwoord?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
ga je eigen topic vergallen met gezeik over klonenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:57 schreef Teezie het volgende:
[..]
Waarom was het een goed antwoord?Omdat appelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door soofje op 27-08-2009 11:04:07 (correctie uitvoering) ]Verwijderd
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:57 schreef Teezie het volgende:
[..]
Hier andersom, maar ze is wel blij dat school gaat beginnen
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:58 schreef soofje het volgende:
[..]
als ik iets niet weet dan zeg ik ook altijd appel
Nee want dan zou ze juist willen dat ik weggingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:59 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Dus heel stiekem ben je een irritante rotpuber met een sexy sixpack?
Ik voel me gelijk thuisquote:
Dit is wel een verzamelplek voor Breezertjes nietwaar?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:04 schreef NBT het volgende:
ik ben zo'n vrolijk en wakker persoon, maar goed...het is leuk om altijd opgewekt et zijn, vooral in de morgen, Energydrink ftw!! ... maargoed... je heb dus gewoon een ochtendhumeur....
Ik vind het best wel lekkerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit is wel een verzamelplek voor Breezertjes nietwaar?
Energydrinkspuur chemie in een blikje.
Nee rainbows.. je snapt het weer verkeerd!!! Teezie is een V.I.P.!!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:59 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Dus heel stiekem ben je een irritante rotpuber met een sexy sixpack?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwijderd
zoiezo energydrinks en breezers..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit is wel een verzamelplek voor Breezertjes nietwaar?
Energydrinkspuur chemie in een blikje.
Iets anders wel?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:21 schreef soofje het volgende:
[..]
zoiezo energydrinks en breezers..
laat ik het op een ontzettend beleefde manier zeggen: niet voor mij weggelegd.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:22 schreef soofje het volgende:
[..]
koffie, chocomelk en appeltaartligt me gegoten!
uhhhhh.... uhmmm...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:25 schreef Some-Lady het volgende:
pfff die mensen die 's ochtends juist geen gezellig woord te zeggen hebben zijn juist vreselijk, na een kwartiertje ben je toch al wel wakker :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verwijderd
Mensen die geen koffie lustenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:24 schreef Strangler het volgende:
Koffie verkeerd.![]()
Cappucino.
Of gewoon heel sterke koffie.Als ik er maar wakker van wordt en niemand tegen me aan lult 's morgens.
Pubers die energydrinks drinken om wakker te worden.De jeugd van tegenwoordig die geen koffie lust.
Chocomelk met slagroomquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:22 schreef soofje het volgende:
[..]
koffie, chocomelk en appeltaartligt me gegoten!
Mozy in tha hood!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:27 schreef Mozy het volgende:
Ik doe dat express bij mensen die zuur voor zich uitkijken.
Ookal ben ik zelf ook zo chagrijnig als de pest.
ja klopt appelkruimel en dan doen we dat in de winter en dan gaan we 1 stukje van die appeltaart vergiftigen en die geven we dan aan hem (onderweg naar het huis) dan valt hij dood neer in de sneeuw en dan gaan we al DARTELEND (want we doen dat in de middag/avond) naar het huisje.. steken we openhaard aan en pakken we warme chocomelk met slagroom erbij..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:28 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Chocomelk met slagroom![]()
appelKRUIMELtaart die we nog gaan eten met zn drieën(of we dumpen em gewoon ergens als hij zn taart heeft gemaakt
)
Mja weer lekker ontopic bezig
Nep-übervrolijke mensen in de ochtend zijn irritant!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:31 schreef soofje het volgende:
[..]
ja klopt appelkruimel en dan doen we dat in de winter en dan gaan we 1 stukje van die appeltaart vergiftigen en die geven we dan aan hem (onderweg naar het huis) dan valt hij dood neer in de sneeuw en dan gaan we al DARTELEND (want we doen dat in de middag/avond) naar het huisje.. steken we openhaard aan en pakken we warme chocomelk met slagroom erbij..
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:17 schreef soofje het volgende:
[..]
Nee rainbows.. je snapt het weer verkeerd!!! Teezie is een V.I.P.!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chubun Tomata
Wie zegt dat ik de spoiler heb gelezen danquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:52 schreef soofje het volgende:
[..]
dan moet je de spoiler ook niet lezenhet heet niet voor niks SPOILER
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:51 schreef Mriya het volgende:
Zeer terechte klacht. Flikker toch op met dat vrolijke humeur van je.Snap niet waar ze de energie vandaan halen.
Rot toch op, het is gewoon saggerijnigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef Biels het volgende:
Het woord is chagrijnig. Niet sacherijnig. Denk erom, anders zou je wat kunnen gebeuren.
Echt niet dusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Rot toch op, het is gewoon saggerijnig
Je mag het zo wel schrijven, maar dan zou er wel eens iets mis kunnen gaan. Just sayin' .quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:59 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Rot toch op, het is gewoon saggerijnig
beide mogenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef Biels het volgende:
Het woord is chagrijnig. Niet sacherijnig. Denk erom, anders zou je wat kunnen gebeuren.
En wat zou er mis kunnen gaan, kut troll, kom met sterkere dreigementenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:03 schreef Biels het volgende:
[..]
Je mag het zo wel schrijven, maar dan zou er wel eens iets mis kunnen gaan. Just sayin' .
Net nietquote:
Dreigementen? Ik probeer je gewoon te helpen. Zodat je niks overkomt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En wat zou er mis kunnen gaan, kut troll, kom met sterkere dreigementen![]()
Onzin, sacherijnig is in de Nederlandse taal goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef Biels het volgende:
QFTquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Inderdaad, mensen moeten 's morgens gewoon de bek houden en stil zitten.
Mensen die 's ochtends opstaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:13 schreef pumpkineater het volgende:
Goede klacht, mensen die 's morgens geluid maken.
Lui figuurquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:53 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.. mijn moeder wil me perse het huis uit.. omdat ik moet leren om zelfstandig te leven.
(toch zal ik mn vuile was bij haar dumpen)
het is niet menselijk om zo vroeg zo vrolijk te zijn. maar jordeeeh.. we vergeven het je!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:34 schreef jordeeeh het volgende:
Ach, eens in de zoveel tijd word ik vrolijk wakker. En dan is t gewoon kut als iedereen chagrijnig is
Maar word ik niet zo wakker dan ben ik zelf net zo chagrijnig
Tofquote:
Dit is waar de mens zich van de pauper onderscheidtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:11 schreef Rainb0ws het volgende:
stiekem is dit een chagrijnig/sacherijnig - topic geworden.
ahhwww... vervelend he dat de vakanties over zijn..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:45 schreef Remsjo het volgende:
Eensch met TS
Ik zit elke ochtend 45 min in de bus. Nu is het heerlijk met de zomervakantie. Vrijwel elke ochtend lege bussen op een zakenmannetje en een paar Efteling medewerkers daargelaten heerlijk genieten van de ochtend en het wakker worden.
Maar volgende begint het gezeik weer. Overvolle kido's die weer naar school toe gaan. Gillende Breezersletjes in me oor, MP3 spelers kankerhard aan zodat heel de bus mee kan genieten.....
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:45 schreef Remsjo het volgende:
Eensch met TS
Ik zit elke ochtend 45 min in de bus. Nu is het heerlijk met de zomervakantie. Vrijwel elke ochtend lege bussen op een zakenmannetje en een paar Efteling medewerkers daargelaten heerlijk genieten van de ochtend en het wakker worden.
Maar volgende begint het gezeik weer. Overvolle kido's die weer naar school toe gaan. Gillende Breezersletjes in me oor, MP3 spelers kankerhard aan zodat heel de bus mee kan genieten.....
Ik zat ook regelmatig met efteling volk in de busquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:45 schreef Remsjo het volgende:
Eensch met TS
zucht.. je lijkt mijn ex welquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:55 schreef De_Vink het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORNING
KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
[ afbeelding ]
"pink"quote:
vink, wiet, vrolijk <--- exquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:10 schreef De_Vink het volgende:
[..]
"pink"
"wiet"
"tsjwit"
"tjuub-tjuub"
mensen die vooroordelen (gelijk denken dat het gaat over chagrijnig) hebben naar andere mensen omdat ze niet actief zijn in de ochtendquote:
Terechte klacht, afschieten moeten ze die lui.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:56 schreef soofje het volgende:
Je wekker gaat (niet fijn)
Het is warmer onder de dekens i.p.v. half naakt naast je bed te staan (ook niet fijn)
Je bent nog half slapend op je werk aangekomen en doet even lekker rustig aan (wel heel fijn) Je wilt eventjes een uurtje nemen om lekker bij te komen met een kopje koffie en druifjes als ontbijt heerlijk achter je bureau gaan zitten en een beetje wakker worden...en dan komt er een vrolijk dartelend iemand langs huppelen die keihard met een grote glimlach GOEDEMORGEN!! roept.. gezien je nog lekker aan het sukkelen was zit je nu met je haren overeind van het harde veel te vrolijk voor de ochtend lachende persoon.. of dan denk je sociaal te zijn en mompel je goede morgen terug en dan begint iemand heel vrolijk te vertellen hoe zijn/haar ochtend begon. Het enige wat dan nog door mijn hoofd gaat is: Koffie, te vroeg, niet nu, ik heb zin in macdonalds, hou je waffel, waarom ben je zo wakker en opgewerkt, ga slapen, laat me met rust.
Begrijp me niet verkeerd ik ben niet sago ofzo maar ik vind het heerlijk om nog even een uurtje te sukkelen.
klacht: vrolijke dartelende mensen in de ochtend die opgewekt zijn.... daar wordt je zo moe van.
dan voel ik me natuurlijk helemaal happy en vrolijk en vreugdigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:48 schreef De_Vink het volgende:
hoe voel je je nu TS.... zo net voor de nacht invalt
pics?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:31 schreef soofje het volgende:
[..]
dan voel ik me natuurlijk helemaal happy en vrolijk en vreugdig
Kubbekequote:Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ook, 2 kubbekemeter chocolade piemels
Dat zijn random pics, ik wil een pic waarop je happy en vrolijk en vreugdig bent/doet!quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:41 schreef soofje het volgende:
[..]
ik zag je net op mijn fobo dus die heb je.
Nouja zeg! hou het beetje netjes...quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ook, 2 kubbekemeter chocolade piemels
happy_vrolijk_vreugdigquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:27 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Dat zijn random pics, ik wil een pic waarop je happy en vrolijk en vreugdig bent/doet!
let op de dwingende toon van mijn reply
Whehe wie haalt even het truukje uit om via deze foto's haar hyvesprofiel te achterhalen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:40 schreef soofje het volgende:
[..]
happy_vrolijk_vreugdig
happy_vrolijk_vreugdig van de achterkant
zo goed?
Ik zeg soofje88quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe wie haalt even het truukje uit om via deze foto's haar hyvesprofiel te achterhalen?
Kom je weer bij Lamon terechtquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe wie haalt even het truukje uit om via deze foto's haar hyvesprofiel te achterhalen?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
]http://prissy.hyves.nl/[/quote][/url]quote:Van die onderste weet ik het profiel niet, dus ik kopieer:
http://94.100.116.179/147(...)47160097_6_rd0V.jpeg
Dan pak ik van een andere waarvan ik het profiel wel weet. Deze bijvoorbeeld:
http://annenolet.hyves.nl/fotos/492776680/0/xi9L/
Dan pak ik van de 1e link '147160097' en die plak ik in de 2e link, samen met de rd0v. Dan krijg ik dit:
http://annenolet.hyves.nl/fotos/147160097/0/rd0V/
DIE laatste link krabbel ik bij mezelf, en dan zie ik wie hem gepost heeft.
Edit, dat hoeft niet eens: Ik klik op de link hierboven en zie: Gepost door Prisje:
[url=http://prissy.hyves.nl/
Wat doe ik verkeerdquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:29 schreef soofje het volgende:
[..]
Nouja zeg! hou het beetje netjes...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:02 schreef Biels het volgende:
Anna (253)
4 jun, 17:02
Nu rukken die nerds op je foto hihi
DJ (310)
18 mei, 20:01
Vet!!
Dan hebben die nerd's ook nog eens iets te kijken!
Nou nou, jongens!
Kijk Soof dit getuigt van moed en lef meis, met deze pics kan ik idd een beeld vormen. Hulde normaals...quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:40 schreef soofje het volgende:
[..]
happy_vrolijk_vreugdig
happy_vrolijk_vreugdig van de achterkant
zo goed?
moed en lefquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:43 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Kijk Soof dit getuigt van moed en lef meis, met deze pics kan ik idd een beeld vormen. Hulde normaals...
dat is inderdaad heeeel zwaarquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:52 schreef Graseter het volgende:
In de winter kan ik dus echt niet uit me bed komen![]()
Ik lig lekker warm in bed, ik slaap lekker, moet ik opeens uit me bed
ik plaats mezelf liever in een bed en me gedragen alsof ik slaapquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:00 schreef honderd het volgende:
Waarom plaatsen zoveel mensen zichzelf in een hokje en gaan ze zich ook zo gedragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |