Hm, puntje..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee hoor, maar is gewoon niet slim. Opmerkingen plaatsen zoals "Ik zat in de pc van de baas en toen...".
ninja gebeuren?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:54 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, jij doet helemaal mee in het ninja-gebeuren he?
ik was het nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Welke idioot heeft er terwijl ik in Oostenrijk zat bepaald dat je tegenwoordig 5 contracten over 5 jaar mag geven..
Ik was altijd Aprilquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ninja gebeuren?
ik ken alleen de teenage mutant ninja turtles van vroeger en toen was ik altijd michaelangelo!
maar dat zal je vast niet bedoelen
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Fha!
Die hadden wij nooit, wij speelden het altijd met alleen maar jongens
Luie donderquote:
Dat hebben ze speciaal voor figuren als jij gedaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Welke idioot heeft er terwijl ik in Oostenrijk zat bepaald dat je tegenwoordig 5 contracten over 5 jaar mag geven..
Redden?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Wie gingen jullie dan redden!?
kaptein
![]()
goedemorgen GFquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat hebben ze speciaal voor figuren als jij gedaan
Pff wat saaiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Redden?
Zo nobel waren we niet, we waren alleen maar de gevechten aan het doen, de rest was niet stoer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |