quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:28 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik heb bovenstaande rom er gisteravond op gegooid, leuk maar wat nu...
Paar rooted apps gehaald in de Market..
What's the fuss about...??
nu voor de hero? in mijn ogen nog niet zo heel veel, er zijn nog geen leuke custom roms, en tethering (het gebruiken van je android telefoon als modem) kan bij de Hero al native..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:39 schreef Schanulleke het volgende:
Wat heeft dat rooten voor zin eigenlijk?
App --> Ringdroidquote:foto Op vrijdag 28 augustus 2009 11:01 schreef jwjw het volgende:
Kee, ik heb een eigen mp3 als telefoon bel-ringtone ingesteld.
Hoe nu dat ook te doen voor een binnenkomende smsjes?
Dat klopt. Of die op een of andere manier te vinden is weet ik niet.quote:foto Op zondag 30 augustus 2009 14:23 schreef Dutchguy het volgende:
Klopt het dat er geen equalizer in de mp3 spelerd zit en zoja is die dan wel ergens te downloaden?
Nou, ik weet niet door welke app 't kwam (heb er een hoop verwijderd), maar hij lijkt nu continu snel te blijvenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:26 schreef DennisMoore het volgende:
Telkens na een dag ofzo, wordt ie traaaag. En dan na een reboot weer heerlijk snel.
Misschien maar 's helemaal terug naar de fabrieksinstellingen ofzo, kijken of 't wordt veroorzaakt door een bepaalde app.
Ik hoop toch dat je begrijpt dat we he-le-maal niks met deze informatie kunnen. Laat allereerst eens weten welke provider je hebt, en wat je hebt geprobeerd om het aan de praat te krijgen en wat er wel en niet lukt (zie je bijv wel of niet 3G verschijnen bovenin?). Met gewoon roepen van 'het werkt niet, weet iemand het?' kunnen we niks.quote:foto Op maandag 31 augustus 2009 12:19 schreef Incolumis het volgende:
trotse bezitter van de Hero sinds zaterdag
erg fijn dingetje, maar ik zit met 1 probleem, ik krijg internet niet aan de gang. gewoon wifi thuis lukt wel, maar daarbuiten niet. iemand een idee?
Ik denk dat die er ooit wel zal komen. Zal wel even kwestie van tijd zijn, platform is nog jong.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:38 schreef gday het volgende:
[..]
Dat klopt. Of die op een of andere manier te vinden is weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop