Neuhquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Want 2009 is maar matig!
Strontvliegen of fruitvliegjes?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 06:41 schreef Bastard het volgende:
Noot jij maakt geen topics meer aan, komen alleen maar vliegen op af.
strontquote:Op donderdag 27 augustus 2009 06:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Strontvliegen of fruitvliegjes?
quote:Guy Busted for Stealing WiFi at NYC Library — to Play Halo
In a public library, a dude sitting at a monitor with his hands in his lap, covered by a newspaper, implicitly means bad things. Fear not, he's only sneaked in an Xbox to steal the free WiFi and play Halo.
The tumbelog teendrama picked this up - the writer's pal spied the multiplayer shenanigans in the New York Public Library. The guy above brought in a monitor, Xbox, wireless router, what looks like a Turtle Beach Ear Force gaming headset (I have one), and an external hard drive. His controller is concealed by yesterday's New York Post.
"He proceeded to play Quake/Halo/Call of Duty," says the photographer, "some nerd fighter game while yelling out instructions to his 'teammates.'"
Small wonder then, that it "took him 20 minutes to set it all up. Took him 2 minutes to get kicked out."
http://kotaku.com/5346357(...)brary---to-play-halo
We hebben drie mods ofzo toch bij de Gijsjes? Doe er maar wat aan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 06:41 schreef Bastard het volgende:
Noot jij maakt geen topics meer aan, komen alleen maar vliegen op af.
done!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We hebben drie mods ofzo toch bij de Gijsjes? Doe er maar wat aan.
Ik wilde net mijn order bij Amazon.co.uk cancellen om hem ook maar in de winkel te halen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:23 schreef Chocobo het volgende:
Heb net gebeld,... Batman is uit,... apart laten leggen,... zo halen,... ga vanavond gamen!!![]()
[ afbeelding ]
quote:We are preparing these items for dispatch and this part of your order cannot be cancelled or changed.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn Batman is nog niet verzonden. Oblivion wel![]()
Trok het wachten niet meer,... normaliter wel, maar niet met dit game-tekort! Uncharted haal ik ook hier in de winkel!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn order bij Amazon.co.uk cancellen om hem ook maar in de winkel te halen.
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:44 schreef Strolie75 het volgende:
Potverdomme...raak toch wel gehyped voor deze game
http://www.gametrailers.c(...)point/55001?type=mov
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal hoe mooi dit is![]()
Sounds trailer van Operation Flashpoint!
http://www.gamersyde.com/(...)of_war-12637_en.html
[ afbeelding ]
Ach, dan ga ik ook gewoon eerst Oblivion spelen. Wat maakt het ook uitquote:
Ik weet niet zeker of je het trekt. Ik denk dat het een van je na 1 uur wegzet games wordtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ach, dan ga ik ook gewoon eerst Oblivion spelen. Wat maakt het ook uit![]()
Ik heb Fallout ook bijna weggelegd toen ik net de Vault uit was. Maar toen ik eenmaal snapte hoe die game in elkaar steekt groeide het uit tot Game of the Generation (tot nog toe).quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je het trekt. Ik denk dat het een van je na 1 uur wegzet games wordt
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb Fallout ook bijna weggelegd toen ik net de Vault uit was. Maar toen ik eenmaal snapte hoe die game in elkaar steekt groeide het uit tot Game of the Generation (tot nog toe).
Van Oblivion verwacht ik hetzelfde (immers eerst grot, dan enorme vrijheid) en ik ga het zeker een aantal uur spelen.
Dus.
Ik heb het ook een aantal uur gespeeld, maar vond er niks aanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb Fallout ook bijna weggelegd toen ik net de Vault uit was. Maar toen ik eenmaal snapte hoe die game in elkaar steekt groeide het uit tot Game of the Generation (tot nog toe).
Van Oblivion verwacht ik hetzelfde (immers eerst grot, dan enorme vrijheid) en ik ga het zeker een aantal uur spelen.
Dus.
quote:So listen to this story. I was in the early levels; I didn't quite have an idea of how ridiculously in-depth the database was. I was summoning things like ladders, glasses of water, rayguns, what have you. But I reached a level with zombie robots, and the zombie robots kept killing me. Rayguns didn't work, a torch didn't work, a pickaxe didn't work. In my frustration, I wrote in "Time Machine". And one popped up. What the fuck? A smile dawned on my face. I hopped in, and the option was given to me to either travel to the past or the future. I chose past. When I hopped out, there were fucking dinosaurs walking around. I clicked one, and realized I could RIDE THEM. So I hopped on a fucking DINOSAUR, traveled back to the present, and stomped the shit out of robot zombies. Did you just read that sentence? Did you really? I FUCKING TRAVELED THROUGH TIME AND JUMPED ON A DINOSAUR AND USED IT TO KILL MOTHERFUCKING ROBOT ZOMBIES. This game is unbelievable. Impossible. There's nothing you can't do.
Holy fucking shit.
Ik vond Oblivion na een tijdje saai en repetitief worden. Vooral de main quest wist me totaal niet te boeien.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:57 schreef kepler het volgende:
Ik heb het ook een aantal uur gespeeld, maar vond er niks aan![]()
Legendarische post. De makers hebben er zelf een stuk concept art over gemaakt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 04:56 schreef kepler het volgende:
Jullie hadden het steeds over Scribblenauts, ik verveelde me en dacht laat ik eens kijken wat het nu is
Lees ik dit verhaal op GAF
[..]![]()
Ooooooooooooooooh....heerlijk Gijs! Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:27 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,........... Batman![]()
![]()
WAT een spel!! Die sfeer,... die gameplay. Zo anders dan ik had gedacht,... en die muziek,... ohhhhh Gijsjes jullie gaan genieten! Zoveel te doen en zoveel te verzamelen!
BATMAN!!
Amazon is zo snel Gijs! Misschien morgen alquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 06:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooh....heerlijk Gijs! Ik ben jaloers![]()
![]()
Amazon heeft mijn order geshipped! Volgende week game ik hem ook!
Ben niet zo'n platform gamer denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:38 schreef Wessiej het volgende:
B. hoe deed jij in godsnaam 10 uur over Shadow Complex? Ik heb hem net uitgespeeld, 4,5 uur.
En niet echt gerusht ofzo, beste tijd op de leaderboards is 15 minuut, geen idee hoe dat kan
Ik ben sowiezo 2x flink verdwaald.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:44 schreef Bastard het volgende:
Ben niet zo'n platform gamer denk ik
Weet niet, had toch het idee wel aardig door te lopen, maar ben ook zo nu en dan gaan backtracken, of anders gelopen dan de blauwe lijn... omdat het kan
Erg tof spel vond ik!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Amazon is zo snel Gijs! Misschien morgen alof anders maandag? Wat een spel zeg,.... je gaat echt genieten!
De baard van Sinterklaas is nog jonger!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 04:56 schreef kepler het volgende:
Jullie hadden het steeds over Scribblenauts, ik verveelde me en dacht laat ik eens kijken wat het nu is
Lees ik dit verhaal op GAF
[..]![]()
De mijne is ook verzonden!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Amazon is zo snel Gijs! Misschien morgen alof anders maandag? Wat een spel zeg,.... je gaat echt genieten!
Ik heb niet eens een DSquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De baard van Sinterklaas is nog jonger!
Gijs...hij raakt eindelijk hyped voor een DS...niet afremmen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De baard van Sinterklaas is nog jonger!
Ik had er bijna eentje gekocht in Singapore, maar vond dat er niet genoeg toffe games voor mij warenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...hij raakt eindelijk hyped voor een DS...niet afremmen.
Professor Layton is ook gaaf. Er is een Trackmania game en een tweede komt er aan. Verder Advance Wars en Mario Kart.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik had er bijna eentje gekocht in Singapore, maar vond dat er niet genoeg toffe games voor mij waren
Scribblenauts lijkt me erg cool, maar om nu alleen daarvoor een DS te halen...
Je moet echt eens wat verder kijken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:35 schreef kepler het volgende:
Ik had er bijna eentje gekocht in Singapore, maar vond dat er niet genoeg toffe games voor mij waren
Scribblenauts lijkt me erg cool, maar om nu alleen daarvoor een DS te halen...
Je moet deze eens lezen Gijs, echt fantastischquote:
Succes met de controlsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Killzone 2 (Platinum) voor ¤ 20 besteld bij thehut.com.
Mooie prijs, en het lijkt me wel een leuke shooter om te spelen na Batman. In elk geval leuker dan MW2![]()
DRAMA controls inderdaadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze doe ik even hier omdat er anders gezeik komt:
[..]
Succes met de controls
Het is een prima shooter, lekker filmisch en dramatisch, maar die controls
Ik vond de demo wel erg tof. Bediening van de wapens vond ik wel goed aanvoelen. Ze voelen echt als onhandige zware dingen aan, niet als een verlenging van je arm.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze doe ik even hier omdat er anders gezeik komt:
[..]
Succes met de controls
Het is een prima shooter, lekker filmisch en dramatisch, maar die controls
Op die manier speel ik Resi 5 ook. Eens in de zoveel tijd een avondje co-op. Zoek het ook niet om die game in m'n eentje te spelen omdat ik vrees voor de AI van Shevaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond de demo wel erg tof. Bediening van de wapens vond ik wel goed aanvoelen. Ze voelen echt als onhandige zware dingen aan, niet als een verlenging van je arm.
En ik ga hem met een vriend van me spelen, om de 2 weken een avond zo'n beetje. We hebben dit jaar tot nu toe Uncharted en Call of Duty 4 al uitgespeeld. Dus het staat Operation Flashpoint en Uncharted 2 niet in de weg.
Resident Evil 5 is voor mij de grootste tegenvaller van het jaar. Spel laat me echt volledig koud. Niet dat het slecht is, maar ik merk tijdens het spelen dat het me eigenlijk totaal niet boeit. Niet de gameplay, niet het verhaal, niks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op die manier speel ik Resi 5 ook. Eens in de zoveel tijd een avondje co-op. Zoek het ook niet om die game in m'n eentje te spelen omdat ik vrees voor de AI van Sheva
Nee, maar we geven de controler aan elkaar door.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft Killzone eigenlijk wel co-op?
Ah. Ik had al voorpretquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, maar we geven de controler aan elkaar door.
Hahahaquote:
Hahaha, terecht ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
Waahahahaha, Arnold bewaard het zwaard uit Conan nog steeds op zijn kantoor.
[ afbeelding ]
Briljant!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
Waahahahaha, Arnold bewaard het zwaard uit Conan nog steeds op zijn kantoor.
[ afbeelding ]
Ohhh die vond ik zo cool,... heb ik 50 uur inzitten ofzo. Twee keer uitgespeeld! Geweldige co-op game,... het heeft alleen niet veel met Resident Evil te maken!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Resident Evil 5 is voor mij de grootste tegenvaller van het jaar. Spel laat me echt volledig koud. Niet dat het slecht is, maar ik merk tijdens het spelen dat het me eigenlijk totaal niet boeit. Niet de gameplay, niet het verhaal, niks.
Ik heb hem co-op op de bank met die vriend gespeeld waarmee ik ook Killzone ga spelen. En ik doorloop hem momenteel online met een vriend van me. Maar zelfs dan kunnen we ons er niet toe aanzetten om verder te gamen.
Ik vind Gear 2 en Left4Dead een leukere co-op ervaring geven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:37 schreef Chocobo het volgende:
Ohhh die vond ik zo cool,... heb ik 50 uur inzitten ofzo. Twee keer uitgespeeld! Geweldige co-op game,... het heeft alleen niet veel met Resident Evil te maken!
Werk je vanavond nog? Dan zie ik je kop nog verschijnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb maar besloten om mijn DS veel liefde te geven, zag dat ik er nog allemaal games voor had liggen.
Overigens heb ik net gesprek gehad op mijn werk. Op 12 september draai ik mijn eerste shift alleenIk ga meer verdienen ook uiteraard, maar heel veel meer is het ook weer niet, geen euro per uur nog
Maar goed, ik draai wel meer uur in de week dus krijg dan automatisch meer geld ook. Omdat ik vrijwel geen vakken meer hoef te volgen komt dat mooi uit.
Nee, kom er net vandaan dus. Bovendien heb ik nog vakantie t/m 6 sept. Daarna kun je me dus weer regelmatig spottenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Werk je vanavond nog? Dan zie ik je kop nog verschijnen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
Killzone 2 weer gecanceled. Ik bedacht me dat ik Demon's Souls nog heb liggen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
Killzone 2 weer gecanceled. Ik bedacht me dat ik Demon's Souls nog heb liggen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:12 schreef Magneet het volgende:
er is er 1 jarig hoera hoera dat kan je wel zien dat ben ik
Gefeliciteerd dan maar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:12 schreef Magneet het volgende:
er is er 1 jarig hoera hoera dat kan je wel zien dat ben ik
Ja,... maar persoonlijk vind ik deze beter! Kan er wel zoveel over schrijven, maar de meeste reviews hebben het gewoon juist! Super spel,....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Nice, is een vergelijking met Riddick op zijn plaats?
Ik zet hem op mn lijstje! Dat lijstje wordt ook aardig lang intussenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... maar persoonlijk vind ik deze beter! Kan er wel zoveel over schrijven, maar de meeste reviews hebben het gewoon juist! Super spel,....
Laat je lijstje eens zien,... kijken of we wat kunnen schrappen. Maar serieus,... Batman is het waard. Dit spel heeft alles, stealth, aktie, humor, spanning, graphics,... super gameplay,... free fighting,.. ohhhhhquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:18 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik zet hem op mn lijstje! Dat lijstje wordt ook aardig lang intussen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Penny Arcade is trouwens ook weer briljant
Genaamd "Circle of Life"
[ afbeelding ]
Haha klinkt erg coolquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Laat je lijstje eens zien,... kijken of we wat kunnen schrappen. Maar serieus,... Batman is het waard. Dit spel heeft alles, stealth, aktie, humor, spanning, graphics,... super gameplay,... free fighting,.. ohhhhhMaar de presentatie en unlockables ook!!
En die voice-acting! TOP!
Fixed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Mn lijstje
Forza 3
Halo ODST => Suf
Fallout 3
Trial (Arcade)
Splosionman (Arcade)
Uncharted 2
Batman
Scribblenauts
Fable 2 DLC
Gears of War 2 (op 1 of andere manier nooit gespeeld) => Suf
Haha, toch lijkt het me erg cool. Hoor er voornamelijk goede verhalen over, op de graphics na dan. Ben nu ook nog steeds bezig met Halo 1 en ik blijf het tof vinden. Alhoewel ik erg gefrustreerd raak over de laatste missie, ben het nu al een uur aan het proberenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:33 schreef Chocobo het volgende:
Mooi lijstje,... niet veel aan veranderen. Op die gay Halo shit na dan,... dat ODST kan aan mijn reet roesten!
Streep Splosion Man dan ook maar doorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha, toch lijkt het me erg cool. Hoor er voornamelijk goede verhalen over, op de graphics na dan. Ben nu ook nog steeds bezig met Halo 1 en ik blijf het tof vinden. Alhoewel ik erg gefrustreerd raak over de laatste missie, ben het nu al een uur aan het proberen
Is dat echt een controllerbreekspel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Streep Splosion Man dan ook maar door`
Yup. Ik zit nu bij de eindbaas.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Is dat echt een controllerbreekspel?
Vond de demo wel grappig,... dat exploderende rennende kaarsje toch,.. maar ja,... ik zou het nooit kopen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Ik zit nu bij de eindbaas.
Dat is 'm inderdaad. Old skool 2D platforming waarbij je geen fouten mag maken. Heerlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond de demo wel grappig,... dat exploderende rennende kaarsje toch,.. maar ja,... ik zou het nooit kopen!
Castlevania SotN,... dat is het enige 2D spel wat het echt waard is om te gamen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is 'm inderdaad. Old skool 2D platforming waarbij je geen fouten mag maken. Heerlijk.
Castlevania trek ik niet. Maar ja, dat kan tegenwoordig ook anders zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Castlevania SotN,... dat is het enige 2D spel wat het echt waard is om te gamen!
Omdat het uiteinde van het skateboard een opstaande rand heeft. De beweging van deze rand is niet gericht op de basket, maar op het gezicht van het ventje. Zodra het ventje dus op het ene uiteinde springt en daarmee het skateboard in een roterende beweging plaatst vliegt de bal dus richting hem.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:24 schreef Chocobo het volgende:
In de categorie Amerikanen en waarom!
http://www.break.com/index/basketball-trick-shot-fail.html
Splinter Cell is Batman zonder kostuumquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Castlevania trek ik niet. Maar ja, dat kan tegenwoordig ook anders zijn.Misschien kan ik zelfs ooit aan een Splinter Cell beginnen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Haha klinkt erg cool
Mn lijstje
Forza 3
Halo ODST
Fallout 3
Trial (Arcade)
Splosionman (Arcade)
Uncharted 2
Batman
Scribblenauts
Fable 2 DLC
Gears of War 2 (op 1 of andere manier nooit gespeeld)
En ik mis er vast nog een paar. Verder heb ik ws alleen maar geld om die 250GB 360 te kopen met Forza 3 als ik terug kom (en wat gewerkt heb)
quote:
Gijs je gaat zo gillenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:37 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooooooooooooooooooooo'n zin in Batman! Door dat gehype met Cho helemaal!
Net als tijdsverdrijf BF1942 maar eens gespeeld.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]!
Die Fable DLC boeit me ook niet.
1,... Bringing Down the Skyquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Heb je uberhaupt al ns DLC gespeeld?
Ik heb laatst The Perfect Stranger gezien, eigenlijk nog best een goede filmquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
Gister Let The Right One in gezien. Aanrader!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb laatst The Perfect Stranger gezien, eigenlijk nog best een goede filmTotaal niet verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ohhh,.... ik verwacht veel buigingen van jou op FOK! na je eerste avond Batmanquote:
Batman gaat dood op het einde?quote:
What happened to 5 sept?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:00 schreef Magneet het volgende:
wanneer doenw e dan meeten Gijsjes? Zal wel weer ff duren dus
Gijs. Het is zondag he. En ik had gister een kick-ass feestje. Dus ja. Dan slaap ik uitquote:
Ik vind Suikoden helemaal niets eerlijk gezegd. Maar ben inderdaad wel weer aan de DS nu. Vorige week Layton 2 uitgespeeld, nu bezig met Henry Hatsworth. Daarna ga ik Black Sigil spelenquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:46 schreef Chocobo het volgende:
Gijs,... is Suikoden Tierkreis niet iets voor je? RPG,... DS,... of is dat al een baard voor je?
Das raar,... het is net FF DS maar dan mooierquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind Suikoden helemaal niets eerlijk gezegd. Maar ben inderdaad wel weer aan de DS nu. Vorige week Layton 2 uitgespeeld, nu bezig met Henry Hatsworth. Daarna ga ik Black Sigil spelen
De enige Suikoden die ik gespeeld heb was IV op de PS2. Ik heb Tierkries wel staan hoor, maar heb niet de drang om 'm te spelen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Das raar,... het is net FF DS maar dan mooier? Reviews zijn erg goed las ik.
Alle Suikoden's op PS2 na deel 3 zuigenquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De enige Suikoden die ik gespeeld heb was IV op de PS2. Ik heb Tierkries wel staan hoor, maar heb niet de drang om 'm te spelen.
Met jouw skills waarschijnlijk een stuk eerder.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Batman gaat dood op het einde?
B. kan niet, en zonder B. geen meet.quote:What happened to 5 sept?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
B. kan niet, en zonder B. geen meet.
Vandaag is de dag van Het Nieuwe Begin!quote:
Het begin van.....?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vandaag is de dag van Het Nieuwe Begin!
Mijn laatste jaar college'squote:
Ah, is het schooljaar weer begonnen?quote:
Nog geen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ah, is het schooljaar weer begonnen?
Welke agenda heb jij dit jaar gekocht Gijs? Die van de Gamekings?
Koop een iPhonequote:Op maandag 31 augustus 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog geen.Ben al weken op zoek, maar kan geen goede vinden. Hij moet vooral klein zijn, maar toch met harde kaft en zonder reclame. Heb er serieus last van.
Mjah, ik kan mijn telefoon daar ook voor gebruiken, zeker in combinatie met Outlook bijvoorbeeld. Maar ik wil gewoon een old skool agendaquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Koop een iPhone
Ik zag laatst een studente app in de store die vrij populair schijnt te zijn.
Hema-agendaquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nog geen.Ben al weken op zoek, maar kan geen goede vinden. Hij moet vooral klein zijn, maar toch met harde kaft en zonder reclame. Heb er serieus last van.
HEMA! Daar ben ik nog niet geweest. Goeie tip, zeker omdat die tegenwoordig ook in de Hoven zit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:56 schreef kepler het volgende:
[..]
Hema-agenda
Erg klein, geen reclame en veel nuttige info (feestdagen, omrekening, wereldtijden, etc). Anderhalf keer groter dan een creditcardEn dat voor maar 4.95!
Ik moet wel zeggen dat die van mij uit elkaar is gevallen nuquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HEMA! Daar ben ik nog niet geweest. Goeie tip, zeker omdat die tegenwoordig ook in de Hoven zit.
quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ah, is het schooljaar weer begonnen?
Welke agenda heb jij dit jaar gekocht Gijs? Die van de Gamekings?
Ik had 'm eerder op de dag al gezien ja, schandalige overtreding. Die gast mag geschorst worden voor de rest van zijn leven. Ga maar vuil ophalen ofzoquote:
Waaom is iedereen hier zo enthousiast over?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:51 schreef Strolie75 het volgende:
Lekkere dag/avond.
Gewerkt, gesport, lekker gegeten met een glasje wijn, God of War I en II HD aangekondigd, Rambo V in productie, Rambo IV op Blu-Ray besteld. Ik ben happy.
[ afbeelding ]
De God of War games zijn tijdloos.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:57 schreef kepler het volgende:
Waaom is iedereen hier zo enthousiast over?Ik snap dat het toffe games zijn, maar dezelfde game kopen vanwege HD-resolutie?
Dat ook nog eens voor 40 euro. Ik zou zelfs Halo 1 niet opnieuw kopen als het HD-resolutie zou hebben
Maar God of War HD ziet er mooier uit, een upgrade. Halo GTST is Halo 2.5 in de mix zonder zijn main characterquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:18 schreef kepler het volgende:
Ow en iedere Gijs die die set koopt mag dan ook niet meer zeuren over Halo ODST
Met compleet nieuwe MP-modes, story-mode, levels, etc. God of War HD is alleen maar in HDquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar God of War HD ziet er mooier uit, een upgrade. Halo GTST is Halo 2.5 in de mix zonder zijn main character
Halo 3 was toch al Halo 1 in HD-resolutie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:57 schreef kepler het volgende:
Ik zou zelfs Halo 1 niet opnieuw kopen als het HD-resolutie zou hebben
niet eens in HD! Prutsersquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Halo 3 was toch al Halo 1 in HD-resolutie?
Ja achquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:06 schreef kepler het volgende:
Das 250 euro!
Je bent gek geworden. Das toch veel te veel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ach, denk dat ik vanaf nu tot aan december zo'n 15 spellen haal, komt nog genoeg uit, nu volgens mij 11 in de pre-order staan. Alleen DJ Hero is een beetje aan de dure kant.
Je moet toch ook eten? Serieusquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja ach, denk dat ik vanaf nu tot aan december zo'n 15 spellen haal, komt nog genoeg uit, nu volgens mij 11 in de pre-order staan. Alleen DJ Hero is een beetje aan de dure kant.
quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:00 schreef Wessiej het volgende:
Toch overstag gegaan en ODST besteld, Firefight mode heeft mij over de streep getrokken. Operation Flashpoint, Brütal Legend en Uncharted 2 haal ik (denk ik) maar aan het eind van het jaar, nu te druk. 23 oktober wordt wel een drukke dag, 6 games
Nee, ik speel spellen gemiddeld 2/3 uurquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent gek geworden. Das toch veel te veel?
Halo verkiezen boven Unchartedquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:00 schreef Wessiej het volgende:
Toch overstag gegaan en ODST besteld, Firefight mode heeft mij over de streep getrokken. Operation Flashpoint, Brütal Legend en Uncharted 2 haal ik (denk ik) maar aan het eind van het jaar, nu te druk. 23 oktober wordt wel een drukke dag, 6 games
Halo is vooral voor de MP, horde mode alleen dan leuker. Voor de SP krijg ik die datum al genoeg, krijg diezelfde dag Smackdown vs Raw, daar vermaak ik mij prima 100 uur mee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Halo verkiezen boven Uncharted
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Halo is vooral voor de MP, horde mode alleen dan leuker. Voor de SP krijg ik die datum al genoeg, krijg diezelfde dag Smackdown vs Raw, daar vermaak ik mij prima 100 uur mee.
Pakketpostquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Post geweest. Geen Batman. Geen Oblivion.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Betmen van Gamehubs? Die krijg je pas zaterdag op zijn vroegst, kan je nu wel gaan wachten erop maar dat heeft geen zinquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Amazon toch? Is er misschien iets mis, ik heb altijd bij amazon dat het donderdag wordt verzonden en zaterdag binnen is, al 20/30 orders zo gegaan.quote:
Staat er altijd, toch iets vreemds met die order aan de handquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Strolie75 het volgende:
Delivery estimate: 1 Sep 2009 - 2 Sep 2009
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Staat er altijd, toch iets vreemds met die order aan de hand
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:27 schreef Chocobo het volgende:
Komt wel goed Strol,... morgen game je!
Dat niet alleen,.... ja gaat gillen. GOTY kandidaatquote:
___O___ ik ga de episodes retail kopen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:08 schreef Strolie75 het volgende:
GTA IV: The Ballad of Gay Tony debut trailer:
http://www.gametrailers.com/video/debut-trailer-gta-iv/55294
Trailers kunnen ze wel maken bij Rockstar! Lekker deuntje ook
Ik denk dat ik deze eind van het jaar download. Die met die motors heb ik al uitgespeeld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
___O___ ik ga de episodes retail kopen!
Deze ziet er 10000 keer leuker uit dan die met de motors. Maar misschien dat ik ook wel de retail disc ga kopen! Heb je nog iets aan je originele GTA IV save of staat het echt los daar van?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze eind van het jaar download. Die met die motors heb ik al uitgespeeld.
Staat echt los. Ik heb GTA IV toentertijd op de PS3 uitgespeeld, maar kon The Lost & The Damned gewoon spelen (na het kopen van GTA IV voor de 360).quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze ziet er 10000 keer leuker uit dan die met de motors. Maar misschien dat ik ook wel de retail disc ga kopen! Heb je nog iets aan je originele GTA IV save of staat het echt los daar van?
Strol!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pjanoo!
Boem boem boem muziekWelcome to the darkside
quote:Op zoek naar gezelligheid
Moe om alleen uit te gaan? Vind nu serieuze singles op gay-PARSHIP.
Bij mij of bij jouquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh Sjo? Het is weer zo ver![]()
[..]
Ik vond het ook pakkendquote:
Bij mij dit keerquote:
Die track is echt zoooo bekendquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond het ook pakkend![]()
Maar nog enger is dat Noot ook direct weet welk nummer het is!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die track is echt zoooo bekendMaandenlang door bijna elke DJ wel gedraaid.
Ik luister Arrow Jazz FM,... Classic Gold ofzo en soms Sky Radio! Meer ook niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik al radio luister is het Sky Radio of 100% NL.
Wij ook om/met jou Gijs.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik moet zo lachen om en met jullie he, geweldig![]()
Nou, het is 5u geworden en om 9u was ik er al weer uit om op de faculteit de nieuwe eerstejaars te checken.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
InsomniaLig godver al ruim 3u in mn bed maar ik kan maar niet in slaap komen
![]()
GAT?quote:Op woensdag 2 september 2009 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
Zoooooooooo...even gezorgd dat de ICT projectleider eruit wordt geflikkerd. Hij lag al niet lekker en maakte veel blunders. Maar na wat die gister heeft geflikt (actie waar ik het meeste last van had) ligt hij eruit.
We hebben een systeem laten bouwen en ik vervang momenteel de projectleider (vakantie). Nu dient er volgende week een GAT plaats te vinden. Ik heb een lijst met namen aangeleverd. De ICT projectleider dient een ruimte, pc’s en benodigde autorisaties te regelen. Alleen zijn de persoonlijke competenties van die gast zo slecht dat hij niks voor elkaar krijgt! Anders gezegd, niemand rent voor hem.
Nu lukt het hem niet om die autorisaties te regelen, en in plaats van dat aan mij te melden vraagt hij aan een stagiaire(!) om een mail naar alle testers uit te doen waarin staat dat zij van alles moeten regelen. Gevolg is dat ik al die mensen over de zeik aan de telefoon krijg dat ze hier geen tijd voor hebben en niet aan de GAT meedoen als het op deze manier moeten.
De Projectmanager was al een dossier aan het aanleggen, en dit was de druppel!
Doei prutser, veel plezier als ZZP-er in de huidige markt.![]()
![]()
Voice casting van de nieuwe batman sucks...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:23 schreef Chocobo het volgende:
Heb net gebeld,... Batman is uit,... apart laten leggen,... zo halen,... ga vanavond gamen!!![]()
[ afbeelding ]
Gebruikers Acceptatie Test.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:14 schreef Snaavel het volgende:
Voice casting van de nieuwe batman sucks...
Voor de verderrest gaat het vechten ook niet echt zo soepel.....
(agja..Batman wordt ook een dagje ouder...)
[..]
[..]
[..]
Het is gewoon Fallout zonder VATS vooralsnog. En de introfilm is magistraalquote:Op woensdag 2 september 2009 17:03 schreef Chocobo het volgende:
Oblivion
Maar jij vind het poep denk ik!![]()
Overigens!
Dat stuk in die cel met de koning,.... en dan die grotten. Gijs,.. toen werd ik gek,... verkennenquote:Op woensdag 2 september 2009 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is gewoon Fallout zonder VATS vooralsnog. En de intro is magistraalNu de wijde wereld in, op zoek naar Sjefke.
Klikken op de linkertepel dacht ik,... bukmodequote:Op woensdag 2 september 2009 17:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stealth? Serieus? In Fallout nooit gebruikt, zelfs niet in de Mirelurk grot voor het onderzoek naar hun eieren (Survival Guide)
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ja Gijs, hij lag in de brievenbus![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:11 schreef Tumble het volgende:
Dames en heren met bescheiden trots presenteer ik u mijn nieuwe record
ik ben al aan mijn 2e ps3 slim toe
zojuist omgeruild nadat ie nog eens 7 keer was vastgelopen met diverse games
We blijven lachen
Weet je dat ik die film maar 1 keer gezien heb,... en dat ik me die niet meer kan herinneren! Was 12 ofzo,...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
Potverdorrie. Net de BluRay van Blade Runner gekeken. Blijft een van de beste sci-fi films ooit. Zit ook een geweldige documentaire van bijna 4 uur bij over het maken van de film.
Nu Batman.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Weet je dat ik die film maar 1 keer gezien heb,... en dat ik me die niet meer kan herinneren! Was 12 ofzo,...
True, GH5 is imo eindelijk een waardige opvolger voor GH3.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:40 schreef Wessiej het volgende:
Guitar Hero 5 binnen, Betmen niet...
Wel een hele gave game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Ja pff, weet het ook niet. Wil opzich wel wat cancellen, maar als ik dan de games zie die ik heb besteld zeg ik bij allemaal :quote:Op donderdag 3 september 2009 04:23 schreef kepler het volgende:
Heb je nog wel tijd om alles te spelen?
Ik speel gemiddeld 3 games uit in een jaar. Deze zomer heb ik Gears of War 2 uitgespeeld, vond ik erg netjes van mijzelfquote:Op donderdag 3 september 2009 04:29 schreef kepler het volgende:
Bestel gewoon max 2 games tegelijk, en bestel een nieuwe game zodra je er 1 heb uitgespeeld
Na een aantal uur worden ze saai. Uncharted bijv. had ik pech dat mijn ps3 hdd ermee sotpte, alle save games kwijt. Maar ik ben sinds vorige week weer begonen met Uncharted, nu in chapter 9 ofzo. Ik speel om ze te spelen, als ze echt saai worden ga ik niet verder spelen zodat ik weet wie er dood gaat.quote:Op donderdag 3 september 2009 05:03 schreef kepler het volgende:
Van games zoals Guitar Hero is het logisch, maar games zoals bv Halo, Uncharted. Oftewel games met een soort van verhaal... Zonde als je die niet uitspeeltWaarom koop je anders die games?
GTA heb ik dan wel uitgespeeld, meer dan 70 uur zit daarin. Beste game van deze generatie.quote:Op donderdag 3 september 2009 05:57 schreef kepler het volgende:
Dat is ook weer waar
Ik heb GTAIV ook nooit uitgespeeld
Liever een kortere toffe ervaring, dan een lange saaie game. Bioshock, Riddick en ik denk Batman zijn goed voorbeelden van toffe korte games
Gewoon importeren, PS3 games zijn regiovrij.quote:Op donderdag 3 september 2009 02:32 schreef kepler het volgende:
Sony
God of War HD voorlopig niet in Europa.
Net toen ik dacht dat ze goed bezig waren, doen ze zoiets... Waarom ook??
quote:Op donderdag 3 september 2009 04:20 schreef Wessiej het volgende:
Rock Band The Beatles ook maar besteld. Zucht, ik word moe van mijzelfGeldboom in de tuin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Bizarste is nog wel dat de PS3 wel regiovrij is, maar Sony het importeren verbiedquote:Op donderdag 3 september 2009 06:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gewoon importeren, PS3 games zijn regiovrij.
SCEE
Hoe willen ze dat verbieden dan? Stuur eens een link naar het nieuwsbericht waar dat allemaal instaat?quote:Op donderdag 3 september 2009 07:55 schreef kepler het volgende:
Bizarste is nog wel dat de PS3 wel regiovrij is, maar Sony het importeren verbied
http://au.gamespot.com/news/6160738.htmlquote:Op donderdag 3 september 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat verbieden dan? Stuur eens een link naar het nieuwsbericht waar dat allemaal instaat?
http://au.gamespot.com/news/6160339.htmlquote:Sony commented that it would be moving to block all "grey importing" of its products, including the PlayStation 3 console, to the European Union.
quote:Sony has stated its intentions to prosecute companies for what it calls "grey importing" of its products, including the PlayStation 3, from other regions to within the European Union.
Ja Gijs, fantastisch! Prachtige graphics, goede gameplay en lekker sfeertje. Vechten is leuk, stealth gameplay ook! Ik krijg er een beetje Metroid gevoel van. Steeds nieuwe speeltjes waardoor nieuwe ruimtes/doorgangen zich openen.quote:
quote:Sony stated: "The law is clear, grey importing PS2, PSP, or PS3 into the EU, without the express permission of SCE is illegal. Therefore, we will utilise the full scope of the law to put a stop to any retailers who chose to do this."
We hebben gelukkig altijd nog eBay. Dat kunnen ze nooit tegenhouden.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:17 schreef kepler het volgende:
[..]
http://au.gamespot.com/news/6160738.html
[..]
http://au.gamespot.com/news/6160339.html
[..]
Berichten zijn wel uit 2006, maar volgens mij is er nog niks veranderd... Ebay is altijd een optiequote:Op donderdag 3 september 2009 08:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We hebben gelukkig altijd nog eBay. Dat kunnen ze nooit tegenhouden.
Kansloze actie weer van Sony.
quote:U heeft mogelijk Nieuwe Influenza A. Omdat u besmettelijk bent voor anderen adviseren wij u THUIS te blijven. U heeft ernstige klachten door de griep of door een andere infectie. Wij adviseren u DIRECT contact op te nemen met uw huisarts. Buiten kantooruren kunt u bellen met de Huisartsenpost in uw regio.
Zeg eens eerlijk, is die film ook tof als je 'm nog nooit gezien hebt? Verhaal zal best okay zijn, maar hoe zit het met de special effects bijvoorbeeld? Ik wil hem al jaren kijken maar dat is er nog nooit van gekomenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
Potverdorrie. Net de BluRay van Blade Runner gekeken. Blijft een van de beste sci-fi films ooit. Zit ook een geweldige documentaire van bijna 4 uur bij over het maken van de film.
lekker dan, zit jij ons hier allemaal aan te stekenquote:Op donderdag 3 september 2009 09:11 schreef kepler het volgende:
[..]Kom ik nu achter
6 weken na de griep
Gijs...nog een FAIL!quote:Op donderdag 3 september 2009 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg eens eerlijk, is die film ook tof als je 'm nog nooit gezien hebt? Verhaal zal best okay zijn, maar hoe zit het met de special effects bijvoorbeeld? Ik wil hem al jaren kijken maar dat is er nog nooit van gekomen
Dus jij kijkt geen films die voor je pubertijd gemaakt zijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat nou Fail? Ik kom uit hetzelfde jaar als Blade RunnerMaar okay, ik zal 'm eens kijken.
Sommige wel hoor (Greasequote:Op donderdag 3 september 2009 09:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dus jij kijkt geen films die voor je pubertijd gemaakt zijn?
Kijk wel even de Final Cut, er zijn namelijk best veel versies in omloop. Maar dat is de beste.
[ afbeelding ]
OMG,.... Sony,........quote:Op donderdag 3 september 2009 08:17 schreef kepler het volgende:
[..]
http://au.gamespot.com/news/6160738.html
[..]
http://au.gamespot.com/news/6160339.html
[..]
Ik heb hem ook besteldquote:Op donderdag 3 september 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
13 euro bij Play, incl NL subsWordt mijn Blu Ray van de maand oktober (Dark Knight en Transformers zijn nog te duur)
Jullie gaan genieten!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb hem ook besteld![]()
(hele mooie prijs trouwens bij Play.com!)
Strol heeft me gehyped!
De BR reviews zijn ook ziekelijk hoog. Echt een oude film die helemaal aangepast is aan de high def standaard! Geen rotzooitje,.... nee echt wat van gemaakt! Die IMDB score ook overigens,.... zin in deze film!
Wat BR betreft ga ik ook alleen voor de toppers! Zou Alien nog wel eens BR remastered willen zienquote:Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jullie gaan genieten!
Prachtige film en prachtige Blu-Ray-editie.
Het merendeel van mijn Blu-Ray collecties bestaat uit films van van Ridley Scott (Blade Runner, Black Rain, Blackhawk Down en Kingdom of Heaven). Alleen de SE van Gladiator schijnen ze verpest te hebben, die heb ik dan ook gecanceled.
http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=4735&show=review
Idem hier,... heb de beste films op DVD,... en daar laat ik het bij. Wil alleen Godfather en Band of Brothers graag op blu-ray hebben! Transformers en The Dark Knight heb ik inmiddels op BRquote:Op donderdag 3 september 2009 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ook nog voor Dark Knight en Transformers. Van een hoop goeie films heb ik al een special edition oid op DVD en dan vind ik een BRD versie toch net even overdreven nog...
Rambo kwam gister binnen, en Starship Troopers staan in bestelling.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:02 schreef Chocobo het volgende:
Wat BR betreft ga ik ook alleen voor de toppers! Zou Alien nog wel eens BR remastered willen zien
Die heb ik dus allemaal op DVD en daar laat ik het bijquote:Op donderdag 3 september 2009 12:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rambo kwam gister binnen, en Starship Troopers staan in bestelling.
In november komen Heat en Fight Club uit!
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou de Jurassic Park trilogie trouwens NAAKT halen op Blu Ray als die er eenmaal is
quote:
Teveel gezien,... leuk geweestquote:Op donderdag 3 september 2009 12:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oktober 2010
Lijkt me geweldig om de film in HD te zien. JP is de enige film die ik nog op videoband heb omdat ik de LE heb met een hoesje met fossielprofiel en handboekje van Alan Grantquote:
Ik heb ze allemaal op R1 DVD's, en dit is een mooi excuus om die te vervangen (regiovrij DVD-speler heeft de geest gegeven, en geen zin om te vervangen/repareren).quote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef Chocobo het volgende:
Die heb ik dus allemaal op DVD en daar laat ik het bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |