Zal ik doen. Ik heb zo veel vragen overal over aan haar, ik ben er al een halve week fysiek echt benauwd vanquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:32 schreef 2cv het volgende:
Mocht je een topic openenen in R&P er over wil je dan hier ook een linkje posten ? Ik lees niet heel veel meer dan PTA op Fok! tegenwoordig
In de eerste behandelfase zeker weten (afgezien van brieven en pakjes van d'r ouders). Maar omdat ze altijd dacht dat de kans heel erg klein was dat ze dit vervolgtraject ging doen heeft ze me er nooit veel over verteld...quote:
Whehequote:
Nou omdat appel.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:03 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
waarom ben ik nou weer een mafkees ?
quote:
Hahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:44 schreef 2cv het volgende:
Gaaf !ben nieuwschierig naar het filmpje !
Dat zou best eens kunnenquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:27 schreef 2cv het volgende:
Uit mijn hoofd zeg ik dat je met zo'n compressie veilig een turbo in kan bouwen zonder dat je dan last krijgt van pingelen.
Nee johquote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:04 schreef 2cv het volgende:
Misschien is het leuk voor een volgend project ? Een turbo, of nog beter, een compressor er op zetten ?![]()
Maar super bedankt voor het filmpje ! Dan snap ik het ook een keer
Nee johquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:52 schreef 2cv het volgende:
![]()
![]()
Misschien een turbo die je er op kan zetten (en er af kan halen) zonder de motor zelf an te passen ? Dus zonder boren, slijpen, frezen etc. de Wolseley ? Eventueel zelfs te monteren met de orginele moeren en bouten
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:09 schreef 2cv het volgende:
En een kompressor die d.m.v. de krukas aangedreven wordt ?
turbo met olielikkerquote:Op vrijdag 12 februari 2010 02:04 schreef 2cv het volgende:
Misschien is het leuk voor een volgend project ? Een turbo, of nog beter, een compressor er op zetten ?![]()
Maar super bedankt voor het filmpje ! Dan snap ik het ook een keer
Ja hee, als je dan toch wat moet aandrijven kun je meteen een oliepomp aandrijvenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |