Yep, twee mooie gietijzeren wielen. Staan ook op de foto's in het begin geloof ik.quote:
Ik doe zo'n moeite voor die details, en dan ga ik in een keer die wielen vastlassen? Dacht het ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:57 schreef 2cv het volgende:
OepsGewoon wielen aan de as vast lassen joh !
Uhuquote:Op maandag 12 april 2010 13:20 schreef 2cv het volgende:
Ziet er netjes uit allemaal. Ook de draaiabnk, zo schoon zie ik ze niet vaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef 2cv het volgende:
Ik zou de leibanen niet poedercoaten hoor.Je weet wat we bedoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
Neuh ik vond het wel leuk hufterproof staan zo. De as is ook nieuw uiteraard.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:19 schreef 2cv het volgende:
Nieuwe lagers op een oude as ? Had je niet gewoon wat blokken staal nmet daaring glijlagers van brons kunnen maken ?
Overigens, die foto's vreten nogal veel laadtijd. Ze zijn groot + veel. kan je daar iets aan doen ?
Maar! Dat heeft iedereen!quote:Op woensdag 14 april 2010 00:35 schreef 2cv het volgende:
Aanpassing gezien, bedankt ! Mocht je weer plaatjes posten, zou je het dan op dezelfde manier willen doen ?
En axiaal opsluiten lukt toch wel met een fraai klembusje ? dan heb je iets speling, maar dat lijkt mij wel acceptabel. maar het mooist is een stilstaande as en wielen die om de as heen draaien. Dat is sterker, bij een kromme as zwabbert het minder en het kan eens een bocht om.
Haha, dat komt wel goedquote:Op woensdag 14 april 2010 00:49 schreef 2cv het volgende:
Als je het ding creatief positioneert op een beurs ofzo
Ja toch?quote:
Voor een kistje bier weet ik niet of ze het doen... maar bij De Sutter op de IJsseldijk doen ze het iig. En die gasten weten waar ze mee bezig zijn, die leveren echt fantastisch werk afquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
Goed bezig, het vordert al aardig![]()
Ik moet binnenkort een header van de Chevy laten vlakken; heb jij een idee waar ik dat FF kan fiksen voor een kistje bier ??
Blijft jammer dat Bodewes daar weg is; daar kon echt ongeveer allesquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:30 schreef oshiro het volgende:
[..]
Voor een kistje bier weet ik niet of ze het doen... maar bij De Sutter op de IJsseldijk doen ze het iig. En die gasten weten waar ze mee bezig zijn, die leveren echt fantastisch werk af. En da's nog vlakbij ook.
Er staan daar een paar vlakbanken van heb ik jou daar.
Ja da's idd jammer, maar bij De Sutter kunnen ze het nog beter dan bij Bodewes überhaupt kon.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijft jammer dat Bodewes daar weg is; daar kon echt ongeveer alles![]()
Ik zal daar van de week wel eens naar binnen hobbelen; ik word een beetje gek van het pakkingen vervangen; heb nu 2 auto's in de ziektewet hier
Uiteraard ken ik de Sutter wel, da's 500 meter verderop hemelsbreedquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:05 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja da's idd jammer, maar bij De Sutter kunnen ze het nog beter dan bij Bodewes überhaupt kon.
http://www.desutter.nl
Maar Bodewes was idd een vet bedrijf.
Ahzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uiteraard ken ik de Sutter wel, da's 500 meter verderop hemelsbreedBodewes was een klant van mijn oude werkgever, en zodoende kon ik daar best veel voor elkaar krijgen; de ene vlakbank of de andere maakt voor mij niiks uit; als het maar goed is
![]()
Ik kan de oneffenheid goed voelen, en misschien kan het ook wel met de flex; het is maar een klein dingetje, maar dat zorgt ervoor dat het spruitstuk niet goed aangetrokken wordt, en dan vreet hij via een heeeel ieniemienie prutsgaatje langzaam de pakking op tot hij van die tsjoektsjoek stoomboot geluiden begint te maken, dan is het weer tijd voor de volgende..![]()
Het is allemaal maar een uurtje werk, maar elke paar weken een uurtje hetzelfde doen begint te vervelen
4 september is het als het goed isquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:44 schreef 2cv het volgende:
Als het niet gebruikt is, is het zo slecht dat men het schijnbaar direct al aan de kant gezet heeft
Maar als je datums weet, wil je die dan door geven ? Misschien kom ik dan even kijken.
2 uur wel! Zozoquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:45 schreef 2cv het volgende:
Afgelopen woensdag heb ik 2 uur lang een museum bezocht. In Parijs.
Ah, daar staan ook een paar BX 4TC Evo's!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:57 schreef 2cv het volgende:
Het was het Conservatoire. Een museum van Citroën zelf met allemaal super-zeldsame Citroëns en prototypes (zowel prototypes van nu als van voor de oorlog). Dus wat denk je ?
Ah vandaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef 2cv het volgende:
Netjes karretje ! En we waren er maar 2 uur omdat het museum niet langer open was. Exclusief enzo he ?
rond gedraaid?quote:Op donderdag 1 september 2011 18:19 schreef oshiro het volgende:
Thanks. Het karretje moet trouwens ook nog mooie houten handvatten krijgen.
Precies, beetje zoals het handvat van de slinger maar dan groot genoeg om om de pijp heen te passen.quote:
dat is waterkoeling. of wat ze op meetings doen eitjes koken en rookworsten in warm makenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mooi! Wat is de vloeistof bovenin? Water zodat je door hebt als die te heet wordt ofzo?
Koelwaterquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mooi! Wat is de vloeistof bovenin? Water zodat je door hebt als die te heet wordt ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |