quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zat een super sexy lekkere man in![]()
![]()
.
Ha, gers mag hier niet posten!quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:42 schreef Ploertendoder het volgende:
supersexy? daar hoor ik niet bij
Aan de nieuwe OP te zien wel dusquote:
'T ging toch ook niet om de filmquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Aan de nieuwe OP te zien wel dus
Wat een baggerfilm was dat zeg
Maar om sexy mannen toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'T ging toch ook niet om de film.
Ha, jij ook niet, want eerst vroeg je om de lapo, toen om een naamtopic en achteraf zei je: Wel de fipo, waarmee je insinueert dat dit geen naamtopic voor je is en je dus kankerlelijk bentquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ha, gers mag hier niet posten!
hihi
Films kijken om de acteursquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'T ging toch ook niet om de film.
Je hebt me door. I admit, ik ben kankerlelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ha, jij ook niet, want eerst vroeg je om de lapo, toen om een naamtopic en achteraf zei je: Wel de fipo, waarmee je insinueert dat dit geen naamtopic voor je is en je dus kankerlelijk bent
hihi
Ik was al op je aan het wachtenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:55 schreef Breathtaking het volgende:
De titel trok me en je maakt het helemaal waar Alluur!
Waarom zag ik die al aankomen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik was al op je aan het wachten! Jammer alleen dat hier nooit sexy men posten
.
Dan maar vermaak met andere mannen:
[ afbeelding ]
.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
.
Nee, ik zag die eerste foto's en moet ineens denken aan las vegas & josh duhamel. Best wel fout eigenlijkquote:
Als dat een man is, dan heeft ie wel een hele kleinequote:
Dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik zag die eerste foto's en moet ineens denken aan las vegas & josh duhamel. Best wel fout eigenlijk
Je kent me niet!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
[ afbeelding ]
.
Jij bedoelt dat je hem post omdat jij hem sexy vind?quote:
Dude, srsly?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als dat een man is, dan heeft ie wel een hele kleine![]()
[ afbeelding ]
Srslyquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
HEY 4EBE IK HEB NET EEN MOEDERGRAP GEDAAN!![]()
hij: "i'm mister brown"
ik: "i'm mrs white"
hij: "ik vind die niet zo tof als brown"
ik: "mrs white bestaat helemaal niet"
hij: "maar wel mr white"
ik: "weet ik"
hij: "wat doet mr white dan?"
ik: "je moeder neuken"
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Keihard.quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik hoopte op een ander antwoord
Ik moest lollenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:15 schreef Japsnars het volgende:
Jouw moeder is zo'n grote zaadcontainer dat heel mannelijk Nederland wordt opgeroepen voor een vaderschapstest![]()
![]()
Ah okquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil dat prive houden liefje.
Slecht...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:18 schreef Zotheid het volgende:
U riep?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Page 2 met een lekkere man.
Vrijdag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:18 schreef Smart_ass het volgende:
Wd, heb je die uber sexy schoenen al in je bezit?
quote:
Welke van de 3 modellen ga je kopen?quote:
Gebruik Transmission.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
Ik blijk trouwens niet de enige te zijn met dat Bitlord probleem, het is iets met de firewall in FireFox maar ik snap er nu niets meer van.
Gebruik Usenet.quote:
Ze ligt naast mequote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:25 schreef Japsnars het volgende:
Waar is Maisnon
Die vindt die ärzte vast wel goed
Zowel de Film als de Muziek zijn zeer tofquote:
Hoe post je afbeeldingen dan?quote:
True, die cd isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zowel de Film als de Muziek zijn zeer tof
Dunno yet, die Chukka vind ik tof maar die era trekt me meer aan omdat ik daar al een paar van heb versleten en nog een paar van heb staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Welke van de 3 modellen ga je kopen?
Ik heb vandaag even andere era's aangehad om te kijken wat de goede maat is, maar vergeleken met mijn authentic lo pro vans vind ik ze echt enorm lomp.
Zoek een afbeelding op en kopieer de link en zet de afbeelding vervolgens tussen de [img] tagsquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:27 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hoe post je afbeeldingen dan? :@
Je had eigenlijk al een van mijn favorieten al te pakken. :@
Paul Walker. :9 :9~
1 |
Welke update? Welke firewall?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb al andere programma's gedingest maar niets werkt, alle firewalls blokkeren het ineens na die update van gister
Oh bedankt!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zoek een afbeelding op en kopieer de link en zet de afbeelding vervolgens tussen de [img] tags
zoiets bijvoorbeeld:
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:27 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hoe post je afbeeldingen dan? :@
Je had eigenlijk al een van mijn favorieten al te pakken. :@
Paul Walker. :9 :9~
1 2 3 4 | [img]http://screensnapr.com/u/1pi2f8.png[/img] [img]http://screensnapr.com/u/fru6tp.png[/img] [img]http://screensnapr.com/u/21tuyp.png[/img] |
Standaard update van Vista en de firewall van FireFox en McAfeeeee.quote:
Sleep well.quote:
In geen enkel programma wil het downloaden dus het lijkt me sterk dat het het dan wel doet met newsleecher.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:32 schreef Japsnars het volgende:
Hitnews accountje kopen (of ff een trial nemen) dan newsleecher downloaden en installen.
Vervolgens in newsleecher je Hitnews trial gegevens invullen.
Dan op binsearch.info of usenet communities zoeken naar de door jou gezochte bestanden en vervolgens het nzb bestand openen met newsleecher
Kan je niet bij de instellingen uitzonderingen aangeven? Anders zou je kunnen kijken welke poorten het programma gebruikt en deze handmatig openzetten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Standaard update van Vista en de firewall van FireFox en McAfeeeee.
Die programma's die jij probeert zijn P2P applicaties die proberen een wederzijdse verbinding op te zetten met andere users om daarvandaan de bestanden te downloaden. P2P applicaties worden echter al snel geblokkeerd door firewalls en werken vaak niet goed als je geen poorten in je router open zet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In geen enkel programma wil het downloaden dus het lijkt me sterk dat het het dan wel doet met newsleecher.
idd rommelquote:
Wat je zegt klopt, echter is het downloaden via nzb redelijk anders en voor iemand die alleen ervaring heeft met torrents een stuk ingewikkelder. Verstandig is om deze site als handleiding te gebruiken en nzbindex als zoekmachine te gebruiken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die programma's die jij probeert zijn P2P applicaties die proberen een wederzijdse verbinding op te zetten met andere users om daarvandaan de bestanden te downloaden. P2P applicaties worden echter al snel geblokkeerd door firewalls en werken vaak niet goed als je geen poorten in je router open zet.
Met newsleecher heb je dit probleem dus niet omdat je rechtstreeks van een online server af download zondat dat daar een wederzijdse verbinding voor nodig is
Waarom deed Bitlord het voorheen dan alsof ik glasvezel internet had?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die programma's die jij probeert zijn P2P applicaties die proberen een wederzijdse verbinding op te zetten met andere users om daarvandaan de bestanden te downloaden. P2P applicaties worden echter al snel geblokkeerd door firewalls en werken vaak niet goed als je geen poorten in je router open zet.
Met newsleecher heb je dit probleem dus niet omdat je rechtstreeks van een online server af download zondat dat daar een wederzijdse verbinding voor nodig is
Omdat je update waarschijnlijk extra poorten heeft gedicht. Het is mogelijk om deze handmatig weer open te zetten maar hoe dat precies werkt bij vista weet ik dus niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom deed Bitlord het voorheen dan alsof ik glasvezel internet had?
Klopt, ik ben zelf ook begonnen met het downloaden van NZB bestanden via:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt, echter is het downloaden via nzb redelijk anders en voor iemand die alleen ervaring heeft met torrents een stuk ingewikkelder. Verstandig is om deze site als handleiding te gebruiken en nzbindex als zoekmachine te gebruiken.
Neither do Iquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omdat je update waarschijnlijk extra poorten heeft gedicht. Het is mogelijk om deze handmatig weer open te zetten maar hoe dat precies werkt bij vista weet ik dus niet.
Oke, ik zal er eens naar kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt, ik ben zelf ook begonnen met het downloaden van NZB bestanden via:
http://www.binaries4ever.net/
http://binsearch.info is IMO een iets chillere NZB searcher dan http://nzbindex.nl
FTD gebruiken met nzb knopje pluginquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Klopt, ik ben zelf ook begonnen met het downloaden van NZB bestanden via:
http://www.binaries4ever.net/
http://binsearch.info is IMO een iets chillere NZB searcher dan http://nzbindex.nl
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:43 schreef Japsnars het volgende:
Zo'n vette manier van filmen, mooie camera posities + kleurrijke contrasten. En hoe het hele verhaal verteld wordt + de personages
Kan ook, hoewel echte mannen dat nzbknopje niet eens nodig hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
FTD gebruiken met nzb knopje plugin
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
FTD gebruiken met nzb knopje plugin
Downloaden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over
Ayequote:
wil jij een kaartje van mij hebbenquote:
Met jou?quote:
Meestal staat de naam voor in de zoekmachine er ook gewoon bij dus je zou dat ook gewoon in een zoekmachine kunnen kopiëren.quote:
Spannend.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
wil jij een kaartje van mij hebben
nee liever nietquote:
Ik heb pas 2,5 jaar verkering met Bt via msn, dus die vergelijking slaat nergens op.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom moest ik aan IQM denken toen ik dit las?
En dat ben jij.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM heeft nog altijd een vriendin hoor.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Alsof dat wil zeggen dat hij daardoor bt niet leuk kan vinden/vindt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over
8.gif!!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
.
Ik zou haar doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:01 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb meer behoefte aan een boek/bloemetje.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:51 schreef gers het volgende:
[..]
nee liever niet![]()
moar ik heb kaartjes en ik ga denk ik niet![]()
en jij woont toch in den haog?
Ik bied hem de kaartjes aan onder voorwaarde dat hij bij jou op bezoek gaat, een prak met je huis uitvoert en het filmt/fotografeert.quote:
En, gaat hij nu weer episch snel?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:50 schreef wolvendagen het volgende:
Heb het alnu kan ik zien uit welk land ze komen
![]()
![]()
twee uit nederland die mij de EoDM Discography gunnen
Ja, ik kon het niet volgen hoor.quote:
ik wou ze gratis gevenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb meer behoefte aan een boek/bloemetje.
Maar ik denk dat 4EBE wel met mij mee wil gaan.
Een prak?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:55 schreef Japsnars het volgende:
w
[..]
Ik bied hem de kaartjes aan onder voorwaarde dat hij bij jou op bezoek gaat, een prak met je huis uitvoert en het filmt/fotografeert.
Maar hij heeft blijkbaar al kaarten![]()
Ja. Album binnen in anderhalve minuut.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En, gaat hij nu weer episch snel?
KK, dit is al de zoveelste in enkele dagen tijd. Misschien toch maar eens een dyslectie toets doenquote:
Wat?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
Maar ik denk dat 4EBE wel met mij mee wil gaan.
Ik vond ze niet echt goed op lowlands. Veel van hetzelfde enzoquote:
JEUJ.quote:
Dat verwachte ik al.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
KK, dit is al de zoveelste in enkele dagen tijd. Misschien toch maar eens een dyslectie toets doen
Ik bedoelde natuurlijk een prank
Naar Beatstad.quote:
quote:
Dat mag hij zelf bedenkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JEUJ.
[..]
Dat verwachte ik al.
Wat voor een?
[..]
Naar Beatstad.
[..]
Dat nummer is zo goaf! Helaas heb ik ze op Sziget gemist.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:05 schreef Japsnars het volgende:
Die heb ik wel meegezongen ook al had ik hem pas 1 keer gehoord
Chill nummer
Dan huurt hij waarschijnlijk een hoer op mijn rekening om zo ook ontmaagd te worden.quote:
Nee.quote:
Doen we.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:07 schreef StefanoSanders het volgende:
Ey flikker dat oude topic over die klasgenotes eens dicht.
Schrok me dood toen ik de datum zag man.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan huurt hij waarschijnlijk een hoer op mijn rekening om zo ook ontmaagd te worden.
Wanneer was het ook alweer?quote:
Is goed johquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:07 schreef StefanoSanders het volgende:
Ey flikker dat oude topic over die klasgenotes eens dicht.
Schrok me dood toen ik de datum zag man.
VRIJDAGquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanneer was het ook alweer?
Ik denk dat dat behoorlijk zal tegenvallen, ik denk niet dat hij dat durft.quote:
Dan kan ik sowieso niet: werken + verjaardag.quote:
De 29e toch? Dat is zaterdag.quote:
Het is vanaf 6 uur oid.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kan ik sowieso niet: werken + verjaardag.
Haha, ik moet maandag ook naar school. Misschien zie ik je nog wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:11 schreef jordeeeh het volgende:
Whehe, maandag pas beginnen met school ipv morgen.
Waarom datquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:11 schreef jordeeeh het volgende:
Jij bent echt stoer, man.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:11 schreef StefanoSanders het volgende:
Ooh geen mods hier.
Dit is de SC moet ook niet stoned fokken man.
Dan werk ik waarschijnlijk nog.quote:
Dat is een hele verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil ook een baby!
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
En ik wil jou bezwangeren.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil ook een baby!
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Haha, ik moet maandag ook naar school. Misschien zie ik je nog wel.
In de brief van school stond vanaf donderdag ofzo, + dat we op de site van t rooster moesten kijken. Daar staat dat de roosters in gaan vanaf maandagquote:
Whehehe, volgende week vrijdag pas beginnen whhehehehehehehuehwuheeequote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:11 schreef jordeeeh het volgende:
Dan ga je maar na Beatstad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan werk ik waarschijnlijk nog.
Verjaardag is 's avonds.
Kom morgen maar naar de Danzig, dan regelen we wel wat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil ook een baby!
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
Ik adopteer gewoon m'n neefjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil ook een baby!
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
Joh.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is een hele verantwoordelijkheid.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
Net zo'n brits programma over lelijke tienermoeders. Zat er zo'n gedrocht van 14 jaar bij, dat haar gsm belangrijker vond dan haar bloed eigen kindje dat onder d'r neus lag te janken. Als je oud genoeg bent om je te laten nemen door de eerste de beste aap, moet je ook maar de zorg van een kind op je kunnen nemen.
Nu blijkt dit dus de vader te zijn:quote:But within days of our story Tyler came forward, claiming he and at least five other lads had slept with Chantelle.
na?quote:
Wat een lijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij 13 (12 tzt), zij 15 (14 tzt)
Na wat DNA testing bleek hij uiteindelijk niet de vader te zijn maar het kleine aapje heeft haar wel gebatst.
Er waren zelfs 6 andere vaderschapsclaims:
[..]
Nu blijkt dit dus de vader te zijn:
[ afbeelding ]
Maar wat een vunzige zaadcontainer, op haar 14e al zoveel mannen gedaan
Na Beatstad naar die verjaardag.quote:
Ja, nog zoiets viesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij 13 (12 tzt), zij 15 (14 tzt)
Na wat DNA testing bleek hij uiteindelijk niet de vader te zijn maar het kleine aapje heeft haar wel gebatst.
Er waren zelfs 6 andere vaderschapsclaims:
[..]
Nu blijkt dit dus de vader te zijn:
[ afbeelding ]
Maar wat een vunzige zaadcontainer, op haar 14e al zoveel mannen gedaan
Die van mij is toffer en cuter. En nee, geen pics.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik adopteer gewoon m'n neefje
[ afbeelding ]
Dan praat je bullshit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Die van mij is toffer en cuter. En nee, geen pics.
Kan nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Na Beatstad naar die verjaardag.
Ask Bt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan praat je bullshit.
Mijn neefjeT enige lieve kindje
Dat zei Bt laatst ook, dus...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wat Bt zegt.
Daar wil ik ook nog een keer heen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:21 schreef IQM het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Loch+Ness&sll=55.478853,-5.009766&sspn=8.412201,15.908203&ie=UTF8&ll=57.214281,-4.570827&spn=0.001961,0.003884&t=h&z=18
Ik wil niet veel zeggen, maar dat is dus echt wel het monster van Loch Ness, hè!
Ahh, die zie je vaak genoeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan niet![]()
Vriend is jarig.
Waar is 4EBE...?quote:
Editors.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:40 schreef Allure_ het volgende:
Now don't drown in your tears baby, push your head towards the air.
Boeiend, je hebt mij nog.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar is 4EBE...?
- Die is naar Beatstad...
Oh.
Word em niet.
Ik mis allesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Editors.
Die heb je ook gemist.
[..]
Boeiend, je hebt mij nog.
Je had op het aanbod van JH moeten ingaan en gewoon de hele tijd bij mij in de tent moeten slapen.quote:
Dat was obviously expres fout geschreven.quote:
Bami op, over een uur, of 2 de frituurpan maar aanquote:
Jij gaat ooit sterven aan obesitas of een kapotte maagwandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bami op, over een uur, of 2 de frituurpan maar aan.
K heb trouwens vandaag al een stuk of 20 keer op hetzelfde stukje van m'n wang gebeten
No shit!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was obviously expres fout geschreven.
Ik heb hier ook nog zooi voor in de prinses.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bami op, over een uur, of 2 de frituurpan maar aan.
K heb trouwens vandaag al een stuk of 20 keer op hetzelfde stukje van m'n wang gebeten
Hoezo?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij gaat ooit sterven aan obesitas of een kapotte maagwand
quote:
Ja, hoestdrank is echt niet schadelijk ofzo en nog lekker ook. Ik eet dat soms als snack!!!1quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
Vandaag al twee keer hoestdrank genomen, laatste keer was 7 uur geleden, nu kan ik er nog wel 1 nemen he
Ik ben niet de enige die er zo over denkt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, hoestdrank is echt niet schadelijk ofzo en nog lekker ook. Ik eet dat soms als snack!!!1
Mjoah, maar het probleem is dat ik een kleine fles gekocht heb vandaag... en ik denk dat ik mijn lowlands schreeuw keelpijn daarmee niet wegkrijg. Ik lijk een zeehond als ik hoest.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, hoestdrank is echt niet schadelijk ofzo en nog lekker ook. Ik eet dat soms als snack!!!1
Dat geluid is soms best leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah, maar het probleem is dat ik een kleine fles gekocht heb vandaag... en ik denk dat ik mijn lowlands schreeuw keelpijn daarmee niet wegkrijg. Ik lijk een zeehond als ik hoest.
"ik ga slapen xx bb"quote:
Well, it hurts.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:05 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat geluid is soms best leuk.
Be backquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"ik ga slapen xx bb"
"Ik ga slapen. Kusjes. Boobies."
Hoestdrank.quote:
Dat zou lame zijn, ga je eerst 10 uur lang slapen en me dan laten weten dat je wel terugkomtquote:
Ja, zo van ik duw even mijn borsten in jouw gezicht.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"ik ga slapen xx bb"
"Ik ga slapen. Kusjes. Boobies."
Een jongen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, zo van ik duw even mijn borsten in jouw gezicht.
Ja het zou toch kunnen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zou lame zijn, ga je eerst 10 uur lang slapen en me dan laten weten dat je wel terugkomt![]()
![]()
Niet als je in je slaap het loodje legt.quote:
Ik vraag morgen wel wat het isquote:
Als dat vannacht zou gebeuren bij die persoon en ik hoor dat dan stort mijn wereld in. Afkloppen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet als je in je slaap het loodje legt.
Je kan bij mij uithuilen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als dat vannacht zou gebeuren bij die persoon en ik hoor dat dan stort mijn wereld in. Afkloppen.
bb.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vraag morgen wel wat het is![]()
Ik ga slapen, bb.
Probeer je me nu bang te maken? Dat er binnenkort serieus iemand is die mijn oren er met een ruk vanaf trekt en er even later nieuwe aangenaaid worden?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:32 schreef jordeeeh het volgende:
Ik droomde serieus vannacht dat alleen de beugel van m'n boventanden eruit zou gaan, of iig dat ik rond liep met de beugel nog onder in..
En dat is serieus uitgekomen
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Probeer je me nu bang te maken? Dat er binnenkort serieus iemand is die mijn oren er met een ruk vanaf trekt en er even later nieuwe aangenaaid worden?
Daar heb ik ook over nagedacht, dat dat misschien de achterliggende gedachte achter die droom was, maar ik kwam tot de conclusie dat ik een fijn stel oren heb waaraan niets mankeert.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]Nee
Maar k droomde t echt
!
Ben je trouwens niet tevreden met je oren ofzo?
Behalve dat je ze binnenkort mag inruilenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over nagedacht, dat dat misschien de achterliggende gedachte achter die droom was, maar ik kwam tot de conclusie dat ik een fijn stel oren heb waaraan niets mankeert.
Die Tanja Jess, ik zou haar geven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:40 schreef Zotheid het volgende:
Ach Ludo, je hebt wel voor hetere vuren gestaan toch?
Beter dan GTST.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:41 schreef Fascination het volgende:
Er was vanavond zo'n heel knap meisje op een verjaardag, dus ik dacht: ik ga even foto's van haar zoeken op hyves, want dat heeft ze vast, is hyves tijdelijk offline.
Daar had je trouwens niet van terug he Japsnarsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan nog 10 kilo aankomen, en dan kom ik pas in het vak van 'iets te zwaar'.
Waar blijft mijn remix?quote:
quote:
Ik was stiekem naar bed toe gegaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar had je trouwens niet van terug he Japsnars
Tijd voor een psychiater?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:31 schreef IQM het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in een zwembad (niet in het zwembad zelf, maar de ruimte met alle kluisjes en kleedhokjes) werd achternagezeten door Adebisi uit Oz.![]()
Eerder tijd dat ik minder series ga kijkenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Eerder tijd dat ik minder series ga kijken(zo net voor het slapen gaan).
Maar dude, het was best eng, want het was best een grote neger.![]()
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sywert_van_Liendenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
Wat is er met die gozer? Wat heb ik gemist?
maar waarom staat er dan een topic over? En begin jij erover?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:58 schreef IQM het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sywert_van_Lienden
Ik heb een hekel aan die gozer. Ook al ken ik 'm niet.
Topic, waar?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar waarom staat er dan een topic over? En begin jij erover?
Ja, anders ga jij ff lekker een banaan in je reet stoppenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De KLB-SC gentlemen's agreement. Waar iedereen mee instemt door hier te posten.
Waar slaat dat nou weer opquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, anders ga jij ff lekker een banaan in je reet stoppen.
Ja, hoi. Nu is het te laat hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:28 schreef IQM het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEDEMORGEN, ALLURE!
[/Gaston]
Nergens op.quote:
Wordt even vrolijk ofzoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, hoi. Nu is het te laat hoor.
[..]
Nergens op.
Ik ben gewoon chagrijnig!
Dat gaat niet lukken vandaag.quote:
Ik ook welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:37 schreef IQM het volgende:
Ik wil Carice en Halina zien kutjebotsen.
Wat een onzin, vorige week had ik een dagschopquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:50 schreef IQM het volgende:
*kick*
De eerste officiële uurschop in KLB SC is een feit.
En dat moeten we vieren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen officiële.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wat een onzin, vorige week had ik een dagschop
Nee, maar ik had ook een uurschop daarvoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Geen officiële.En klopte die op de minuut precies?
Bron? Link?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, maar ik had ook een uurschop daarvoor![]()
Dus ha-ha-ha je faalt
Zoek zelf, lamlulquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |