Shit, vier vriendjes? Zoveel heb ik er niet eensquote:Op maandag 7 september 2009 22:06 schreef bixister het volgende:
wil jij ook een feestje troel? nou, vooruit. zolang je maar niet meer dan 4 vriendjes uitnodigt![]()
maarrrr de spokenpakken zijn op, want die hebben we de gasten mee naar huis gegeven. dus je moet wel een ander thema kiezen.
Elfjes eten gezonde dingen toch?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef Sugar het volgende:
paddenstoeltjes van tomaat, etcetera (MAAR WAT DAT DAN IS...?![]()
![]()
?
Ben ik zo al een eind? Iemand nog leuke spelachtige activiteiten? Alvast bedankt!
Ehm, het is toch een kinderfeestje? Of begrijp ik het verkeerd?quote:Op donderdag 10 september 2009 21:14 schreef Sugar het volgende:
- Elfenhapjes maken voor de ouders: paddenstoeltjes van tomaat, etcetera (MAAR WAT DAT DAN IS...?![]()
![]()
?
Er is nog geen stress, hoor!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:03 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ehm, het is toch een kinderfeestje? Of begrijp ik het verkeerd?
Maak het jezelf niet te moeilijk. Ik vind het al hardstikke leuk klinken!
Maar wellicht dat ik tzt ook zo in de stress zit of hetgeen ik heb verzonnen wel (leuk) genoeg zal zijn...![]()
Oh, gelukkig! Have fun!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:16 schreef Sugar het volgende:
[..]
Er is nog geen stress, hoor!Ik vind het hartstikke leuk om te verzinnen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |