Hè, Troel, echt naar dat het je telkens zo tegenzit

Het zou je zo gegund zijn om de wind eens mee te krijgen..
Hey, WHAAAAA!! Eindelijk, Kersjes, Jaaaahh!! Wat onwíjs gaaf, van herte gefeliciteerd!

Wat geweldig, en jeej, je bént er gewoon, de klus is geklaard!! Whoohoo!

Asy 15 weken, mooimooi!

Poppejans, wat lekker, geniet er maar van

Ga je nog weg eigenlijk? En fijn, goedgekeurd ook weer

Pfff, Vlindur, ik duim hoor.. Drie weken, da's láng wachten zeg

Wel fijn dat de echo er goed uitzag, da's dan altijd wel een fijne bevestiging op zo'n moment denk ik

Sorbootje, je twijfels komen me bekend voor

Op dit moment heb ik dat niet zo erg meer (komt misschien nog wel weer) op wat momentjes na, maar toen ik net een positieve test in handen had was ik echt geschokt: hoe had ik dít nu kunnen laten gebeuren? Dat kon ik nóóit! Maar echt, ik weet zeker dat het goed gaat komen, met jou én met mij

Sindell, fijn dat jij ook weer een stickertje te pakken hebt

Oh Poppedein, zo mag jij je toch óók best wel voelen? De laatste loodjes zíjn ook gewoon zwaar volgens mij, en héél goed weten wat er allemaal wel en niet kan gebeuren maakt het er denk ik júist niet makkelijk op.. Ik hoop echt dat je je snel beter zal voelen, of beter nog: dat kleine meisje in je armen mag houden. Maar voor nu: hou nog even vol

Ahh, en Ssserpente, jahet blíjft ook veranderen, telkens als je net gewend bent aan nieuwe grenzen schuift er weer iets of komt er een kwaaltje bij.. Wel goed van je dat je met de hond blijft wandelen, dat lijkt me wel lekker

BJ, wat leuk, een berichtje vanuit zonnige oorden! Fijn dat je zo aan het genieten bent.. En ja hoor, je hebt écht wel een babyboom gemist, whaha! Superleuk!
Freecell

Some days..
Balen Ymme, beterschap.. Misschien wat makkelijke klusjes bedenken? Bijv. adressen voor de geboortekaartjes verzamelen en in een nieuw adresboek noteren, 3 jaargangen vakantiefoto's sorteen, af laten drukken en inplakken, léren naaiwerkjes doen?
Duchess, aaahhh.. Wat lief! Wij missen jou ook hoor! (tenminste, íkke in elk geval wel

)
Wupwup, ik ken het gevoel, balen hoor.. Gelukkig is er uitzicht op beterschap, ik moet altijd aan een vriendin denken met een paar chronische ziekten.. Zij is net zo oud als ik, maar zij heeft niet het uitzicht dat ik heb: beter worden.. Even goed is het gewoon balen, het is inderdaad beperkend en je voelt je zó afhankelijk van anderen, echt bluh

Dikke

voor jou! Ennuhm, die kraamzorg, dát is suf! Dan moet je op een ander tijdstip bellen om te vertellen dat je niet op dat tijdstip kunt bellen??
En Rocka is ook weer goedgekeurd, jeej-jeej-jeej

Ennuhm, hiero gaat het eigenlijk wel ok

De dag zittend werken doet wel goed (vandaag tenminste, de eerste dag dat deze deal in is gegaan), ik vóel mijn rug/heup/etc. wel, maar het is minder erg als normaal na een ochtend werken. Erg fijn! Verder wil ik eigenlijk opruimen maar denk dat dat niet handig is en eigenlijk wil ik ook nog een tukje doen. Keuzes, keuzes.