abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72200840
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat was dan wel weer gezellig Whehe.

En Ymme balen zeg, ik weet hoe het voelt Succes. NIet helemaal stil gaan zitten hè? Dan wordt het alleen maar erger! Vooral van zitten (als ik het woord puzzel hoor )

Alleen ik dacht dat ze het tegenwoordig nooit meer bekkeninstabiliteit noemden? Tenminste, dat zei mijn bekkentherapeut. Die gaf aan dat ze het zelfs nog 'bekkenklachten' noemden als je in een rolstoel zit en niks meer kan
Oh nee, helemaal stil zitten doe ik ook zeker niet.
Loop een keer naar de wasmachine, hang de was op.
Stofzuig de woonkamer een stukje (wou nu dat we een kleiner huis hadden). Etc etc.

Maar het staan/lopen kan ik niet lang volhouden, vandaar veel zitten/staan/lopen om en om.
Oh wat lekker duidelijk weer

Iedereen ontzettend bedankt voor de lieve reacties.
pi_72200868
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 14:28 schreef RockabeIIa het volgende:
We zijn weer goedgekeurd en hebben dat gevierd met een ijsco in de ijssalon.
Lekker toch. En dat verdien je dan ook.
Super dat alles weer goed was
pi_72200890
Gek hè Mef, ik denk ook dat het zo werkt. Heb dat ook met migraine. Op m'n werk voel ik het altijd aankomen, maar echt doorzetten doet het pas zodra ik thuis in m'n bedje lig (en geen Imigran bij de hand heb).
pi_72201414
Guus, met mij gaat alles best goed hoor. De laatste loodjes op mn werk... morgen is de laaste dag voor mn verlof Echter komt er niet zo veel meer uit mn handen, heb last van motivatie gebrek... Morgen zal er ook wel niet veel meer gebeuren, eerst lunchen met mn directe collega's en aan t einde van de dag BBQ met het hele kantoor ipv de maandelijkse borrel
pi_72201682
Ah Ymme, ! Is niet tof allemaal.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:02:06 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72201785
Kersjes is bevallen!
Wat heerlijk! Ik ben benieuwd naar zijn naam!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:10:07 #182
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72202040
Hè, Troel, echt naar dat het je telkens zo tegenzit Het zou je zo gegund zijn om de wind eens mee te krijgen..

Hey, WHAAAAA!! Eindelijk, Kersjes, Jaaaahh!! Wat onwíjs gaaf, van herte gefeliciteerd! Wat geweldig, en jeej, je bént er gewoon, de klus is geklaard!! Whoohoo!

Asy 15 weken, mooimooi!

Poppejans, wat lekker, geniet er maar van Ga je nog weg eigenlijk? En fijn, goedgekeurd ook weer

Pfff, Vlindur, ik duim hoor.. Drie weken, da's láng wachten zeg Wel fijn dat de echo er goed uitzag, da's dan altijd wel een fijne bevestiging op zo'n moment denk ik

Sorbootje, je twijfels komen me bekend voor Op dit moment heb ik dat niet zo erg meer (komt misschien nog wel weer) op wat momentjes na, maar toen ik net een positieve test in handen had was ik echt geschokt: hoe had ik dít nu kunnen laten gebeuren? Dat kon ik nóóit! Maar echt, ik weet zeker dat het goed gaat komen, met jou én met mij

Sindell, fijn dat jij ook weer een stickertje te pakken hebt

Oh Poppedein, zo mag jij je toch óók best wel voelen? De laatste loodjes zíjn ook gewoon zwaar volgens mij, en héél goed weten wat er allemaal wel en niet kan gebeuren maakt het er denk ik júist niet makkelijk op.. Ik hoop echt dat je je snel beter zal voelen, of beter nog: dat kleine meisje in je armen mag houden. Maar voor nu: hou nog even vol

Ahh, en Ssserpente, jahet blíjft ook veranderen, telkens als je net gewend bent aan nieuwe grenzen schuift er weer iets of komt er een kwaaltje bij.. Wel goed van je dat je met de hond blijft wandelen, dat lijkt me wel lekker

BJ, wat leuk, een berichtje vanuit zonnige oorden! Fijn dat je zo aan het genieten bent.. En ja hoor, je hebt écht wel een babyboom gemist, whaha! Superleuk!

Freecell Some days..

Balen Ymme, beterschap.. Misschien wat makkelijke klusjes bedenken? Bijv. adressen voor de geboortekaartjes verzamelen en in een nieuw adresboek noteren, 3 jaargangen vakantiefoto's sorteen, af laten drukken en inplakken, léren naaiwerkjes doen?

Duchess, aaahhh.. Wat lief! Wij missen jou ook hoor! (tenminste, íkke in elk geval wel )

Wupwup, ik ken het gevoel, balen hoor.. Gelukkig is er uitzicht op beterschap, ik moet altijd aan een vriendin denken met een paar chronische ziekten.. Zij is net zo oud als ik, maar zij heeft niet het uitzicht dat ik heb: beter worden.. Even goed is het gewoon balen, het is inderdaad beperkend en je voelt je zó afhankelijk van anderen, echt bluh Dikke voor jou! Ennuhm, die kraamzorg, dát is suf! Dan moet je op een ander tijdstip bellen om te vertellen dat je niet op dat tijdstip kunt bellen??

En Rocka is ook weer goedgekeurd, jeej-jeej-jeej

Ennuhm, hiero gaat het eigenlijk wel ok De dag zittend werken doet wel goed (vandaag tenminste, de eerste dag dat deze deal in is gegaan), ik vóel mijn rug/heup/etc. wel, maar het is minder erg als normaal na een ochtend werken. Erg fijn! Verder wil ik eigenlijk opruimen maar denk dat dat niet handig is en eigenlijk wil ik ook nog een tukje doen. Keuzes, keuzes.
3!
pi_72202329
hoera voor Kersjes & haar nieuwe kersenkindje!
pi_72202363
Haha Martine, klinkt niet echt alsof je dan nog iets nuttigs doet inderdaad. Vandaag alles maar afronden? Of had je dat al gedaan?

Hier nog steeds drama. Ik zou wel even flink willen uithuilen, maar waar ik normaal gesproken om alles brul kan ik nu helemaal niet huilen sinds ik zwanger ben Boos worden kan ik wel, dat dan weer wel
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:24:54 #185
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72202533
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
Haha Martine, klinkt niet echt alsof je dan nog iets nuttigs doet inderdaad. Vandaag alles maar afronden? Of had je dat al gedaan?

Hier nog steeds drama. Ik zou wel even flink willen uithuilen, maar waar ik normaal gesproken om alles brul kan ik nu helemaal niet huilen sinds ik zwanger ben Boos worden kan ik wel, dat dan weer wel
?

voor jou, balen als je het eruit wil hebben en het komt maar niet.. Je kan natuurlijk ook 'shock-therapie' op jezelf toe gaan passen.. Een paar Peta-filmpjes should do the trick, denk ik? Tenminste, als je míj 3 dagen onophoudelijk aan het wateren moet hebben moet je me dat soort filmpjes opsturen
3!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 15:54:46 #186
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72203406
freecell, zou het zin hebben om es met iemand erover te praten? Lijkt me niet echt goed als alles 'vast' blijft zitten...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72203521
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 10:41 schreef mijsje het volgende:
ben je net de vraag kwijt van trouwen voor de wet, ga je trouwen voor de kerk... ja, dan vraag je er ook om...
En anderhalf jaar later in ons huis getrokken

Ymme, wat me niet helemaal duidelijk is, maar moet je dan nu thuisblijven tot aan de bevalling of is dit een tijdelijk iets?
pi_72203586
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:54 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, zou het zin hebben om es met iemand erover te praten? Lijkt me niet echt goed als alles 'vast' blijft zitten...
Nee, het is ook niks voor mij, maar het is echt bij vlagen en als ik moe ben. Dan is alles stom en teveel... Had ik bij de vorige zwangerschap geloof ik ook wel Weet ik eigenlijk niet zo goed meer.
Als het zo blijft als nu ga ik er iig wel met iemand over kletsen, want dit is niet relaxed.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:23:00 #189
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72204285
Volgens mij bestaat er naast zwangerschapsdementie ook borstvoedingsdementie. Ik doe heftige pogingen tot enigszins bijlezen, maar er blijft niks hangen
Echt, na iedere voeding kun je mij bijna net zo hard wegdragen als dat kleine manneke van ons.

Ik weet echter nog wel dat ik even kan voor de overgebleven 17 september mama's. Ik houd jullie in de gaten hoor!

Kers, fijn dat je kleine kersje er nu is. Hopelijk zijn de wegwerkzaamheden bij jullie huis nu klaar zodat jullie in alle rust van de kraamtijd kunnen genieten. Ik zal het samen nachtbraken toch niet gaan missen denk ik
Rocka, heb jij inmiddels andere nachtbraak-vriendjes gevonden?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72204418
Freecell wat vervelend dat je 'vast' zit.
hopelijk is het snel over.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:30:23 #191
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72204522
cara... Ik mis je zo!!!!
Enig idee wanneer jullie met zijn allen thuis zullen zijn?
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:34:26 #192
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72204627
Haha Rocks, aansteller

Als hij de ingezette lijn doorzet mogen we waarschijnlijk morgenochtend naar huis volgens de verpleegster. Maar ik houd nog een slag om de arm, voor het geval de kinderarts iets anders in gedachten heeft. Hij blijft nog wel onder de lamp voorlopig, hij is toch duidelijk nog snel moe. Na 10 minuten aan de borst in coma enzo. Maar gelukkig komt hij wel vaak, zodat hij hopelijk over de dag verspreid toch genoeg voeding binnen krijgt.

En als het nog even zo doorgaat ga ik in het borstvoedingstopic eens flink klagen over pijnlijke jetsers.
*slechte verkapte offtopic*
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72204642
[/quote]

Je maakt toch iets aan waar je slaperig van wordt als je voedt?
Ik had daar in het begin behoorlijk last van hoor
pi_72204658
ik voelde net iets heel raars in mijn buik.

Net heel iets onder m'n navel. Heel lastig te omschrijven. Het was een seconde of 5, heel kort maar.
Maar net of er allemaal luchtbellen door mijn buik gingen. Heel appart.
Ik ben bijna 16 weken. Het zou toch niet zo kunnen zijn, dat dit het kind is geweest?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:36:22 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72204689
Ca.ra, wat zou dat fijn zijn zeg!

Ymme, het kán natuurlijk altijd...
pi_72204774
Ja alles kan.

Maar of het ook zo is.
Bij hoeveel weken, voelde jullie het kindje?
Naja, echt het schoppen enzo zal nog wel even duren. Dat snap ik.
Maar dit is z'n appart gevoel.
pi_72204782
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:35 schreef ymme het volgende:
ik voelde net iets heel raars in mijn buik.

Net heel iets onder m'n navel. Heel lastig te omschrijven. Het was een seconde of 5, heel kort maar.
Maar net of er allemaal luchtbellen door mijn buik gingen. Heel appart.
Ik ben bijna 16 weken. Het zou toch niet zo kunnen zijn, dat dit het kind is geweest?

Jawelhoor Kan al wel. Is wel vroeg, maar niet abnormaal vroeg. Wel een beetje hoog trouwens Hoe hoog zit jouw bm al dan?
Bij mij zal het nog wel even duren. Bij L. ergens halverwege de 17e week en nu weer placenta voor, dus dan duurt het langer.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 16:42:02 #198
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72204845
Zeker BE!
Hoe is het nou met jouw mannetje? Ik had begrepen dat hij ook in het zkh moest blijven, maar ben volgens mij nog nergens tegen gekomen dat hij weer mee naar huis mag, of wel? Hebben jullie al wat vooruitzichten? (of ik heb gewoon nog niet goed bijgelezen...)
pi_72204901
Zo hoog voelde ik het in het begin ook niet, ik voelde helemaal onderin bij 19 weken de eerste plopjes

Incantrix, fijn dat het vervangende werk beter gaat en dat je je ok voelt!
Ik ga inderdaad nog lekker weg, een weekje naar de Wadden eind volgende week, maar dan kom ik me nog wel effe ''afmelden'' haha

Rocka ook vandaag goedgekeurd en uiteraard heb je dan ijs verdiend, jum!

WupWup, wat een belachelijke brief zeg, wie verzint nou weer zoiets dat je om 1 bepaald tijdstip moet gaan opbellen?! Net wat je zelf zegt, laat hen jou dan lekker opbellen.
Jij staat boven mij, ben benieuwd of ik binnenkort ook wat hoor van het kraamburo.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72204948
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 16:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Jawelhoor Kan al wel. Is wel vroeg, maar niet abnormaal vroeg. Wel een beetje hoog trouwens Hoe hoog zit jouw bm al dan?
Bij mij zal het nog wel even duren. Bij L. ergens halverwege de 17e week en nu weer placenta voor, dus dan duurt het langer.
Ik dacht het hoor, dat het ongeveer onder de navel was. Beetje de onderbuik.
Ik weet dus ook niet hoe mijn placenta ligt.
Vond het zo appart, maar hoe kan ik zeker weten, of ik mijn kind voor de eerste gevoelt heb
Naja, ga dr maar vanuit dat de luchtbellen van mijn darmen kwamen ofzo

Ben vandaag 15w en 5d. Dus dat zou inderdaad wel vroeg zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')