quote:KNVB verlengt transferperiode met één dag
Uitgegeven: 26 augustus 2009 17:02
Laatst gewijzigd: 26 augustus 2009 17:02
ZEIST - De voetbalbond KNVB heeft besloten om in navolging van de Engelse en Deense bond de transferperiode voor het betaald voetbal met een dag te verlengen.
Š ANPDe overschrijvingsperiode sluit daarom op dinsdag 1 september om 18.00 uur, zo liet een woordvoerster van de KNVB woensdag weten.
De Engelse voetbalbond FA liet vorige week weten de transferdeadline te verlengen naar 1 september 17.00 uur plaatselijke tijd.
Nadelen
''Om de Nederlandse voetbalclubs geen nadelen te laten ondervinden van de verschoven transferdeadline in andere landen, verlengt de KNVB de overschrijvingsperiode eveneens tot en met 1 september.
Daarmee proberen we onze eigen clubs te beschermen. Anders had een Engelse club op dinsdag nog een speler uit Nederland kunnen kopen, terwijl die Nederlandse club dan geen vervanger meer zou kunnen aantrekken'', aldus de woordvoerster.
De transferperiode zou eigenlijk tot 1 september lopen
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:19 schreef Radegast het volgende:
Mag een speler die gisteren vCL heeft gespeeld uit komen voor Ajax in de EL mocht het tot een transfer komen? Nee toch?
Wel na de winterstop geloof ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:19 schreef Radegast het volgende:
Mag een speler die gisteren vCL heeft gespeeld uit komen voor Ajax in de EL mocht het tot een transfer komen? Nee toch?
Nee, daarom wilde Oleguer dacht ik ook niet spelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:19 schreef Radegast het volgende:
neequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:19 schreef Radegast het volgende:
Nee, CL deelnemers mogen na de winterstop geen EL spelen, omgekeerd wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wel na de winterstop geloof ik.
Die viel toch nog in?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat Eric Hassli van Zurich daarom gisteren niet speelde.
Omdat er natuurlijk een kans is dat de oude club in de EL terecht komt. Vind het maar raar en enigszins inconsequent, maar ja, we hebben het hier wel over de UEFA.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, CL deelnemers mogen na de winterstop geen EL spelen, omgekeerd wel.
Dit is een aanleiding voor een flinke discussie, dat kan alleen verkeerd aflopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Nashje het volgende:
Nog een keer, als extra gespreksstof (indien afwezig):
Onze verdediging is kut. Chivu en Boulahrouz zou ik graag zien. Keepers zijn ook kut overigens. Ik pleit voor een kans voor Padt. Voor de 10 positie zou ik toch wel graag V/d Vaart zien komen en we hebben ook nog geen goede spits. Misschien dat we Huntelaar een seizoen kunnen huren. Hij is wel net vertrokken naar Milan, maar ach dat moet maar gewoon lukken.
Zoiets:
Padt
Atouba - Boulahrouz - Chivu - Enoh
V/d Vaart - Donald - Urby - De Zeeuw
Suarez - Huntelaar
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:18 schreef Barca het volgende:
Hoe zal Ajax morgen spelen? Krijgen belangrijke spelers (zoals Suarez) rust? Gaat Jol bouwen aan een betere ploeg of zullen Kennedy en Rommedahl weer eens mogen aankloten? Krijgt Bodul een kans?
Chivu zou ik enorm graag zien (wie niet?), maar is natuurlijk niet echt realistisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Nashje het volgende:
Nog een keer, als extra gespreksstof (indien afwezig):
Onze verdediging is kut. Chivu en Boulahrouz zou ik graag zien. Keepers zijn ook kut overigens. Ik pleit voor een kans voor Padt. Voor de 10 positie zou ik toch wel graag V/d Vaart zien komen en we hebben ook nog geen goede spits. Misschien dat we Huntelaar een seizoen kunnen huren. Hij is wel net vertrokken naar Milan, maar ach dat moet maar gewoon lukken.
Zoiets:
Padt
Atouba - Boulahrouz - Chivu - Enoh
V/d Vaart - Donald - Urby - De Zeeuw
Suarez - Huntelaar
Bodul is niet eens mee..quote:
En meneer gaat gewoon verderquote:
Rommedahl gaat zeker spelen ja, en Aissati vermoedelijk ook ! Gabri speelt op het middenveld. En Bodul 90 minuten in de spits.quote:
Huntelaar mocht toch ook CL spelen bij Real?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:32 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens mij ook niet.
Ja, omdat die mogelijkheid er in de winterstop wel is. Alleen van EL - > CL en dan weer niet andersom. Dat laatste las ik hier tenminste.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Huntelaar mocht toch ook CL spelen bij Real?
hmm okquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, omdat die mogelijkheid er in de winterstop wel is. Alleen van EL - > CL en dan weer niet andersom. Dat laatste las ik hier tenminste.
Wat ik begreep uit het vorige topic: ja!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Black-Death het volgende:
Waneer is de loting vd Europa League? Vrijdag meteen?
Oh, geweldig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:37 schreef Lebawski het volgende:
Ik voorspel een achterhoede met Ogararu Wielaert Vertonghen Anita.
Ja, 13u.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Black-Death het volgende:
Waneer is de loting vd Europa League? Vrijdag meteen?
Zal wel iets zijn met vdWiel - Wielaert (quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Barca het volgende:
Even de selectie er bij gezocht. Inderdaad geen Rommedahl en Bodul.
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Mitchell Donald
George Ogararu
Kennedy
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
Nou, blijft de vraag: zal Kennedy spelen? En wie staan er in de achterhoede?
Hadden we niet beter een samenwerkingsverband met Volendam kunnen nemen? Die spelen tenminste wat hoger dan dat flut Haarlem.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:34 schreef kevin6188 het volgende:
Lol, Volendam wil Sarpong (RTVNH).
Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn met vdWiel - Wielaert (:'() - Alderweireld Verthongen zijn
Puur om spelers rust te geven en jongens -in dit geval Ogararu- in de etalage te zetten. Dat jij dit niet geweldig vind is niet vreemd, verder boeit het ook totaal niet dat je sterkste verdediging niet speelt. Maar zodra er kritiek geuit kan worden zal jij dat niet nalaten natuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat ik begreep uit het vorige topic: ja!
[..]
Oh, geweldig.
Misschien was Omniworld nog wel beter geweest qua groeimarkt. In Almere gebeurt meer dan in Haarlem. En Volendam wilde niet met Ajax samen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hadden we niet beter een samenwerkingsverband met Volendam kunnen nemen? Die spelen tenminste wat hoger dan dat flut Haarlem.
Volgens mij wordt jij dan ook alleen vrolijk van een feyenoord shirt.quote:
hebben jullie daar een kroegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef behangplakker het volgende:
Ajax begint gelukkig lekker vroeg donderdag, kan ik die avond de overwinning (die zeker is na de 5-0) vieren op het lokale festival in mijn pittoresk dorp
Ik zou toch graag zien dat we bouwen aan een betere achterhoede. Al is dat wel erg lastig zonder de benodigde kwaliteit. Waar blijven de aankopen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Puur om spelers rust te geven en jongens -in dit geval Ogararu- in de etalage te zetten. Dat jij dit niet geweldig vind is niet vreemd, verder boeit het ook totaal niet dat je sterkste verdediging niet speelt. Maar zodra er kritiek geuit kan worden zal jij dat niet nalaten natuurlijk.
Kan wel anders, maar dat ga ik voorlopig niet nog eens noemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Amper wat anders aan dan normaal? Kan bijna niet veranderen?
Hij geilt op Wielaert, dus Wielaert + Feyenoord is zijn natte droom denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij dan ook alleen vrolijk van een feyenoord shirt.
Toch zie ik ze allemaal liever in de eredivisie aan het werk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Misschien was Omniworld nog wel beter geweest qua groeimarkt. In Almere gebeurt meer dan in Haarlem. En Volendam wilde niet met Ajax samen.
Die vraag stel je ook niet 80 keer per topic.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik zou toch graag zien dat we bouwen aan een betere achterhoede. Al is dat wel erg lastig zonder de benodigde kwaliteit. Waar blijven de aankopen?
3 zelfs. En in deze tijd is het hele dorp een kroeg, want overal in het centrum staat een tap enzo. Gelukkig is het halve dorp voor Ajax en gaan er ook aardig wat een feestje bouwen danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hebben jullie daar een kroeg?
Omniworld zit meer tegen het amateurisme aan denk ik, hoewel Haarlem ook onwijs kut is. Moet nog veel gebeuren om te zorgen dat onze jeugd daar kan worden klaargestoomd. Waarom wilde Volendam niet met Ajax dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Misschien was Omniworld nog wel beter geweest qua groeimarkt. In Almere gebeurt meer dan in Haarlem. En Volendam wilde niet met Ajax samen.
De eerste vier heb je niks aan, de laatste drie moeten natuurlijk behouden blijven voor de club. Zeker Urbyquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Dvm86 het volgende:
2011 wordt een mooi jaar:
exit > sno
exit > wielaert
exit > gabri
exit > kennedy
exit > sarpong
exit > anita
exit > emanuelson
Laat Jol maar lekker zitten, als de puinhopen opgeruimd zijn kan hij pas echt beginnen.
Hun jeugdopleiding is echt zo verkeerd nog niet, de club is redelijk tot goed gezond en is niet afhankelijk van Ajax om misschien wel degradatie te ontlopen, zoals Haarlem. Vandaar dat Volendam op eigen benen wil blijven staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omniworld zit meer tegen het amateurisme aan denk ik, hoewel Haarlem ook onwijs kut is. Moet nog veel gebeuren om te zorgen dat onze jeugd daar kan worden klaargestoomd. Waarom wilde Volendam niet met Ajax dan?
Gabri en niks aan? Mits hij niet geblesseerd is vind ik hem nog steeds 1 van de beste spelers van Ajax.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
De eerste vier heb je niks aan, de laatste drie moeten natuurlijk behouden blijven voor de club. Zeker Urbywant linksbenige spelers zijn zeer schaars.
En toch noem je er 2 in één zinquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
De eerste vier heb je niks aan, de laatste drie moeten natuurlijk behouden blijven voor de club. Zeker Urbywant linksbenige spelers zijn zeer schaars.
Waarom Gabri? Hij is een beest als hij niet geblesseerd is?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Dvm86 het volgende:
exit > sno
exit > wielaert
exit > gabri
exit > kennedy
exit > sarpong
exit > anita
exit > emanuelson
Laat Jol maar lekker zitten, als de puinhopen opgeruimd zijn kan hij pas echt beginnen.
Anita is een leuke reservespeler, maar ik zou z'n contract niet verlengen. Sarpong een jaartje verhuren en eventueel verlengen. Emanuelson: leuke speler maar weinig effectief, ik zie hem nog liever vandaag dan morgen vertrekken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben ook een Gabri-fan, maar die gast is tegenwoordig meer geblesseerd dan inzetbaar, helemaal als het 2011 is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom Gabri? Hij is een beest als hij niet geblesseerd is?
Mwoa, ik ben ook een linkspoot (eigenlijk puur tweebenig, niemand zeggen !) en ik ben nooit verder gekomen dan de amateurs. Toch Jol maar eens bellen, want ik ben schaars !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Schaars speelt bij AZ liegbeestquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:49 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Mwoa, ik ben ook een linkspoot (eigenlijk puur tweebenig, niemand zeggen !) en ik ben nooit verder gekomen dan de amateurs. Toch Jol maar eens bellen, want ik ben schaars !
Jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Dvm86 het volgende:
exit > sno
exit > wielaert
exit > gabri
exit > kennedy
exit > sarpong
exit > anita
exit > emanuelson
Ja allemaal leuk en aardig, maar wanneer is hij eens NIET geblesseerd? Precies.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom Gabri? Hij is een beest als hij niet geblesseerd is?
Ja helaas dat heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Anita is een leuke reservespeler, maar ik zou z'n contract niet verlengen. Sarpong een jaartje verhuren en eventueel verlengen. Emanuelson: leuke speler maar weinig effectief, ik zie hem nog liever vandaag dan morgen vertrekken.
[..]
Ben ook een Gabri-fan, maar die gast is tegenwoordig meer geblesseerd dan inzetbaar, helemaal als het 2011 is.
Een mede-Raaltenaar in het Ajax-topic?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
3 zelfs. En in deze tijd is het hele dorp een kroeg, want overal in het centrum staat een tap enzo. Gelukkig is het halve dorp voor Ajax en gaan er ook aardig wat een feestje bouwen dan(Stoppelhaene heet het. OT weer)
Laat er dan ook eens goede artsen bij Ajax komen. Ik las vanmiddag in de VI een interview met Levchenko, daar werd al gezegd dat ze op bepaalde fronten in Oekraīne en Rusland er veel verder mee zijn. Die laten de beste mensen op medisch gebied gewoon vanuit Spanje en Italie invliegen. Er zal heus wel wat aan gedaan kunnen worden waardoor Gabri (veel) minder geblesseerd is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar wanneer is hij eens NIET geblesseerd? Precies.
Wat is er eng aan? Hij komt toch niet aan de bak zo..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Oleguer naar AEK Athene![]()
![]()
Of is dat gewoon weer een eng gerucht?
hoop nog altijd dat hij blijftquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:21 schreef kevin6188 het volgende:
Denk dat de vraag meer is of het gerucht serieus moet worden genomen met al die rare Ajax-sites tegenwoordig. Maar het lijkt er wel op ja, dat Oleguer naar Griekenland gaat.
Hoop dat het een eng gerucht blijft en dat hij gewoon basisspeler wordquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Oleguer naar AEK Athene![]()
![]()
Of is dat gewoon weer een eng gerucht?
Volendam en Ajax hebben nu een (jeugd)samenwerkings verband waar veel Volendamse supporters tegen zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omniworld zit meer tegen het amateurisme aan denk ik, hoewel Haarlem ook onwijs kut is. Moet nog veel gebeuren om te zorgen dat onze jeugd daar kan worden klaargestoomd. Waarom wilde Volendam niet met Ajax dan?
Terecht inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:51 schreef groenen het volgende:
Van dat samenwerkingsverband is Volendam helemaal niks wijzer geworden, en we willen sowieso geen samenwerkingsverband waarbij de hele club wordt overgenomen zoals bij Excelsior en Haarlem. Maar dat lijkt me logisch.
Lijkt me nou niet echt de spits die ons verder moet gaan helpen. Totaal geen doelpuntenmachine. Die Chikhaoui schijnt toch de smaakmaker te zijn bij Zurich. Misschien dat onze mensen die we scouts noemen naar hem zijn gaan kijken, anders ga ik toch een traantje laten.quote:2000–2003 FC Metz 38 (3)
2002 Southamptom 9 (6)
2003–2004 Neuchâtel Xamax 13 (2)
2004–2005 Servette FC 11 (3)
2005–2006 FC St. Gallen 47 (18)
2006–2007 Valenciennes FC 21 (2)
2007– FC Zürich 57 (21)
Oke! Hoe lang is dat geleden dan? En hebben alle Tunesische spelers een verrotte knie ofzo?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:24 schreef Radegast het volgende:
Chikhaoui is een tijdje geleden intensief gescout weet ik nog, alleen heeft 'ie een ernstig verrotte knie geloof ik.
Najaar 2007.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke! Hoe lang is dat geleden dan?
quote:Bovendien heeft Jol een spits en een CV. Cvitanich is een spits, Castillon schijnt een talent te zijn voor die plek. En Oleguer is een CV.
Maar Cvitanich en Oleguer zijn door Jol schijnbaar afgeschreven. Zo kan ik het ook nog wel... Ajax is RM niet, we kunnen niet blijven kopen. Ga met die jongens aan de slag, zou ik zeggen. Laat zien dat je meer uit hen kunt halen dan MvB deed.
Komt nog bij dat Jol 3 man heeft gehaald. Een 3e keeper had blijkbaar eerder prioriteit boven andere posities. Vriend Atouba ook. Hij wordt beloond met 1.4 miljoen euro per seizoen. Dat geld had Jol anders (en veel beter) kunnen besteden.
En voor de positie van De Zeeuw had ie zelfs een half leger aan spelers ter beschikking. Gabri, Donald, Enoh, Anita en Lindgren (door Jol afgeschreven).
Jol heeft keuzes gemaakt. Verkeerde keuzes wellicht?
Ik vind het jammer dat hij tot nu toe nog niet zoveel rekent op de jeugd, maar ik begrijp het wel. Ik vind dat Jol het best aardig doet tot nu toe, qua mentaliteit wel wat Ajax nu nodig heeft.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:34 schreef Nashje het volgende:
Dat is al effe geleden dan.
Vond dit wel een sterk stukje op AT:
[..]
Yep, nu we het toch over Noord-Afrikanen hebben, scouts van Ajax hebben ook Shikabala van Zamalek bekeken, schijnt nogal een lastig mannetje te zijn. Heeft nog even bij PAOK gezeten en is toen een poosje internationaal geschorst geweest door de Fifa. Ik weet niet wat daar gebeurd is maar dat kan Daggla misschien vertellen..quote:
De Zeeuw is een absolute versterking voor het elftal. Ja, je hebt er ook andere spelers voor, maar die staan er (nog) niet. Atouba is ook echt nog geen miskoop. Heel het fucking jaar janken dat linksback slecht ingevuld is, en de nieuwe linksback na 2 wedstrijden al afschrijven. Het moet toch niet gekken worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:34 schreef Nashje het volgende:
Dat is al effe geleden dan.
Vond dit wel een sterk stukje op AT:
[..]
De Zeeuw is wel een versterking, maar denk dat ze meer met het stukje bedoelen of het wel prioriteit was... Die positie was niet echt prioriteit voor een nieuwe speler, aanvallend en verdedigend wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De Zeeuw is een absolute versterking voor het elftal. Ja, je hebt er ook andere spelers voor, maar die staan er (nog) niet. Atouba is ook echt nog geen miskoop. Heel het fucking jaar janken dat linksback slecht ingevuld is, en de nieuwe linksback na 2 wedstrijden al afschrijven. Het moet toch niet gekken worden.
Over Cvitanich en Oleguer hebben ze 100% gelijk.
En tegen PSV was het precies andersom inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:55 schreef mash_ het volgende:
Ik snap sowieso dat gezeur over atouba niet.. alleen de 1e helft was die slecht door zijn acties die niet nodig waren maar van de rest heeft die het gewoon goed gedaan
quote:'Ajax informeert naar Hassli'
26 augustus 2009 RvN
Volgens het Zwitserse Blick heeft Ajax bij de zaakwaarnemer van spits Hassli geīnformeerd naar de beschikbaarheid van de spits van FC Zurich. De aanvaller zou dusdanig wakker hebben gelegen van de interesse dat hij bij de coach aangaf niet in de basis te willen starten bij het Champions league voorronde duel van FC Zurich tegen Ventspils. Hij zou zich te slap hebben gevoeld.
Ajax Netwerk
De 28-jarige spits komt sinds 2007 uit voor FC Zurich.
quote:De aanvaller zou dusdanig wakker hebben gelegen van de interesse dat hij bij de coach aangaf niet in de basis te willen starten bij het Champions league voorronde duel van FC Zurich tegen Ventspils. Hij zou zich te slap hebben gevoeld.
Dan heb ik liever Vennegoorquote:
Dan heb ik nog liever Makaayquote:
Die hebben we toch al echt bij Ajax zitten hoorquote:
Opgelost, slotje!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Die hebben we toch al echt bij Ajax zitten hoor
Voor zolang het nog duurt jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Die hebben we toch al echt bij Ajax zitten hoor
Het is pas opgelost als Jol hem daadwerkelijk een keer opstelt. En Van der Heijden of Donald eens wat meer speeltijd krijgen. Alleen in de verdediging hebben geen megatalenten rondlopen (op Alderweireld na, maar die jongen mag ook wel een keer wat rust krijgen), op het middenveld een overmaat aan jeugdig talent en Bodul voor de aanval.quote:
Dit dus. Op die rare acties na staat er gewoon een ijzersterke verdediger. Alleen die wissel van PSV kwam er soms gemakkelijk langs, maar dat zou je aan vermoeidheid kunnen toewijzen. Voor de rest is het een bikkel die je niet een twee drie voorbij speelt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:55 schreef mash_ het volgende:
Ik snap sowieso dat gezeur over atouba niet.. alleen de 1e helft was die slecht door zijn acties die niet nodig waren maar van de rest heeft die het gewoon goed gedaan
logisch, dit is ZIJN topic als ik naar de TT kijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:40 schreef Dvm86 het volgende:
Barca probeert ook wel hard om dit zijn topic te maken zeg
Als ik het goed heb kreeg hij steeds te maken met én Lazovic én Manolev. Lijkt me niet gemakkelijk. En dan natuurlijk nog het gebrek aan ritme en conditie.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:35 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Dit dus. Op die rare acties na staat er gewoon een ijzersterke verdediger. Alleen die wissel van PSV kwam er soms gemakkelijk langs, maar dat zou je aan vermoeidheid kunnen toewijzen. Voor de rest is het een bikkel die je niet een twee drie voorbij speelt.
De hele wedstrijd zag je Lazovic alleen als hij weer eens een snoekduik maakte na een vuile blik van onze feestneger op linksback.
quote:Jol stelt andere doelen
BRATISLAVA - Na de 5-0-overwinning in de heenwedstrijd, kan Ajax donderdag in het tweede duel met Slovan Bratislava kwalificatie voor de groepsfase van de Europa League eigenlijk niet meer ontgaan.
afbeelding vergroten Martin Jol. FOTO PRO SHOTS
En dus stelt coach Martin Jol in de Slowaakse hoofdstad andere doelen: ,, We hebben een naam hoog te houden hier,’’ sprak hij. ,,Niet alleen voor onszelf als club, maar een goed resultaat is ook voor het Nederlandse voetbal belangrijk.’’
Jol is daarom niet van plan om spelers te sparen, al bleven Ismaīl Aissati en Dennis Rommedahl in Amsterdam achter. Aissati zit middenin de ramadan, Rommedahl krijgt rust na een lange reeks van wedstrijden. Ook Bruno Silva bleef thuis, de rechtsback uit Uruguay is ziek.
De oefenmeester heeft George Ogararu als vervanger van Silva opgenomen in zijn selectie van negentien man. Eyong Enoh en Thimothée Atouba, die zondag in de competitiewedstrijd tegen Sparta rust kregen, keren terug in de selectie.
Oleguer, Evander Sno en Rasmus Lindgren maken opnieuw geen deel uit van de groep. Zij mogen vertrekken bij Ajax.
,,Een groot deel van de zorgen die je normaal hebt, zijn door de 5-0 weggenomen,’’ erkende Jol. ,,Maar je weet natuurlijk nooit welke snode plannen een tegenstander heeft. Het liefst krijgen we hier geen doelpunten tegen en maken we er zelf één of twee. Maar ik kan er ook mee leven als we doorgaan met een gelijkspel.’’
Als er geen geld is kan Jol er toch ook niks aan doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:07 schreef behangplakker het volgende:
Ik doe geen uitspraken voor het sluiten van de transfermarkt. Ik ga erna pas kankeren
Maargoed, dat is allemaal achteraf kijken he. Zo kan je iedere voetballer die het nu wel goed doet gaan opnoemen die Ajax gescout of wat heeft, maarja je kan niet alles en iedereen halen he.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:46 schreef Nashje het volgende:
Hadden we die Jovetic maar gehaald. Goudmijntje is dat zeg.
Tsja, na de 0-0 bij Sparta is niets meer zeker he..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:36 schreef versteegrob het volgende:
[..]Jol stelt andere doelen
BRATISLAVA - Na de 5-0-overwinning in de heenwedstrijd, kan Ajax donderdag in het tweede duel met Slovan Bratislava kwalificatie voor de groepsfase van de Europa League eigenlijk niet meer ontgaan.
afbeelding vergroten Martin Jol. FOTO PRO SHOTS
,, We hebben een naam hoog te houden hier,’’ sprak hij.
.
.
.
. Maar ik kan er ook mee leven als we doorgaan met een gelijkspel.’’
Met een gelijkspel is hij tevreden, met een magere overwinning ook. Maar spelers sparen zit er niet bij..quote:
Klassiek bord op schootquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom moeten ze morgen al om half 7, dan zit ik toch net te eten
Dat zullen er weinig zijn danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:54 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zo kan je iedere voetballer die het nu wel goed doet gaan opnoemen die Ajax gescout of wat heeft
VI.nlquote:APOEL Nicosia-FC Kopenhagen (0-1)
Met de wetenschap dat de Cyprioten met 1-0 hadden verloren in Denemarken, vloog de ploeg - met Joost Broerse in de basiself - er vanaf het begin vol bovenop. Via een goal van Kamil Kosowski in de tweede minuut en een benutte strafschop van Chrysis Michael stond APOEL binnen twintig minuten op een 2-0 voorsprong. Vijf minuten later zorgde Dame N'Doye ervoor dat FC Kopenhagen weer virtueel Champions League speelde. Nog voor rust vloog Nicosia elkaar weer collectief om de nek. Michael zorgde met zijn tweede van de avond voor een 3-1 voorsprong. Ondanks een overwicht en enkele forse kansen voor FC Kopenhagen bleven APOEL en Broerse (die nog een bal van de lijn kopte) overeind en speelt Champions League.
Onderschatting is het enigste wat ik kan bedenken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:41 schreef behangplakker het volgende:
[..]
VI.nl
Ik weet dat Kopenhagen al een aantal jaren terug is, maar zoveel minder zullen ze echt niet zijn. Waarom kan Nicosia wel doorgaan en Ajax niet? Die Cyprioten knokken zich 2x terug tot CL-deelname, dat is pas overtuiging.
quote:'Ajax ver met aantrekken spits Hassli'
donderdag 27 augustus, door NulTweeDubbel9, Amsterdam, 00:41u, AD
Bronnen binnen de AD journalistengroep melden dat de Amsterdamse voetbalclub Ajax ver is met het aantrekken van spits Hassli (28). Eerder op de dag verscheen al het bericht dat Ajax onderzocht wat de vraagprijs zou zijn.
Ajax betaalt FC Zürich een bedrag van om en nabij de 3 miljoen. Eric Hassli is morgen in Amsterdam voor de medische keuring. Als alles goed verloopt tekent de Franse spits voor 3 seizoenen.
Algemeen directeur Rik van den Boog reageert: "Wij zijn erg blij met het aantrekken van een scorende spits, want dat was ons voornaamste doel. Of wij nog een centrale verdediger gaan aantrekken is nog maar de vraag, omdat er nog spelers moeten vertrekken."
Overigens is bekend geworden dat Jan-Arie van der Heijden definitief word verhuurd aan RKC Waalwijk.
http://www.ajaxclub.nl/ni(...)_voor_Cvitanich.htmlquote:Argentijnse clubs haken af voor Cvitanich
River Plate en San Lorenzo hebben geen belangstelling meer voor aanvaller Dario Cvitanich. Dat meldt het medium Tyc Sports. De 25-jarige Argentijnse aanvaller van Ajax werd in verband gebracht met beide Argentijnse clubs.
River Plate heeft te horen gekregen dat Cvitanich geen belangstelling heeft. San Lorenzo heeft een alternatief gevonden.
Gelukkig heeft Nashje al gemeld dat het een scorende spits is zoals Van Den Boog zegt:quote:
quote:2000–2003 FC Metz 38 (3)
2002 Southamptom 9 (6)
2003–2004 Neuchâtel Xamax 13 (2)
2004–2005 Servette FC 11 (3)
2005–2006 FC St. Gallen 47 (18)
2006–2007 Valenciennes FC 21 (2)
2007– FC Zürich 57 (21)
Van Cvitanich? Ik hoop van niet, hij kan nog steeds samen met Sulejmani en Suarez een trio vormenquote:
Sparta Praag heeft Ajax ook wel eens geloot ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:58 schreef KirkLazarus het volgende:
Ajax, FC Kopenhagen, Sparta Praag, Dinamo Zagreb...
Je zal het zo loten zeg
Echt lood om ijzer hoor die twee. Doe dan de duurste van de twee maar weg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Blijf het toch een merkwaardige actie vinden van Jol om Oleguer steeds maar af te serveren. Als je ziet hoe iemand Robbie maar mag blijven aanmodderen. Ongelooflijk toch.
Is dit zo'n Ajax Showtime bericht? AD die een journalist laat schrijven onder de naam nultweedubbel9quote:
Dat hoop ik ook. Ik gun die Cvitanich ook een echte kans. Ben dan ook van mening dat we die spits gewoon in huis hebben in de vorm van Cvitanich.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:27 schreef Wooldoor het volgende:
Vanavond hopelijk zonder Suarez maar met Sulejmani en Cvitanich voorin.
Wielaert stond er de laatste wedstrijden gewoon naast hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Blijf het toch een merkwaardige actie vinden van Jol om Oleguer steeds maar af te serveren. Als je ziet hoe iemand Robbie maar mag blijven aanmodderen. Ongelooflijk toch.
Als hij weg gaat dan ontkurk ik een fles champagne. Net als bij Sno.quote:NEC heeft haar pijlen gericht op Kennedy Bakircioglu. De vleugelspeler van Ajax mag vertrekken uit Amsterdam en kan bij de formatie van Dwight Lodeweges de draad weer oppakken. De Telegraaf maakt melding van de vermeende interesse, maar meldt niet of NEC de Zweed wil huren of kopen.
De 28-jarige Bakircioglu heeft er twee seizoen bij Ajax opzitten, nadat de Amsterdammers hem in de zomer van 2007 weghaalden bij FC Twente. De grote doorbraak van de vijftienvoudig international bleef echter uit. Bakircioglu speelde 26 competitieduels en werd vaker uitgefloten dan bejubeld.
Bij NEC zou hij de vleugels kunnen komen versterken. De Nijmegenaren zijn al langer op zoek naar een buitenaanvaller en werden ook al in verband gebracht met onder andere Tim Vincken en Andwelé Slory van Feyenoord. Bij Ajax is Bakircioglu één van de vele spelers die mag vertrekken. Ook in andere dissidenten als Oleguer Presas en George Ogararu is voldoende interesse.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:01 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ook in andere dissidenten als Oleguer Presas en George Ogararu is voldoende interesse.
1 miljoen.. niet gekquote:AEK Athene verwacht Oleguer snel in Griekenland
27/08/2009 08:41
Oleguer staat op het punt het hoofdstuk Ajax af te sluiten. AEK Athene verwacht binnen enkele dagen de verdediger over te nemen.
Hoewel Oleguer met meer interesse schermt, heeft AEK Athene het vertrouwen de Catalaan te kunnen verwelkomen. De Griekse club zegt in plaatselijke media dat de onderhandelingen met Ajax in een vergevorderd stadium zijn. Een tijdelijke verhuizing is een van opties, maar ook een definitieve overstap is onderwerp van gesprek. Met de transfer is naar verluidt één miljoen euro gemoeid.
Ajax staat open voor een vertrek van Oleguer, die nimmer heeft kunnen uitgroeien tot een onomstreden waarde. Sinds zijn komst in 2008 speelde hij 27 wedstrijden in de Amsterdamse hoofdmacht. Onder trainer Martin Jol is Oleguer niet meer dan een bankzitter.
Ajax krijgt met het vertrek van de verdediger financiële ruimte om de transfermarkt op te gaan. De Amsterdamse club zit vooral verlegen om een spits, maar kon door het gebrek aan ruimte op de post salarissen (nog) niet handelen.
Wordt fan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:34 schreef Dvm86 het volgende:
PSV onderhandelt momenteel lekker door met een Servische verdediger en tevens jeugdinternational
Bliksem
qftquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Ben wel een fan van Donald, goeie speler en staat fysiek ook wel z'n mannetje. Prima wedstrijd om 'm eens 90 minuten te laten spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Cvitanich en Donald in de basis vanavond.
Voor hoeveel is die gekomen? Of was ie transfervrij?quote:
Die 1 miljoen is door veel fansites (en zelfs Goal.com) verkeerd vertaald. Het gaat er om dat hij bij AEK een aanzienlijk lager salaris dan de 1,2 miljoen die hij bij Ajax verdient zal krijgen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Voor hoeveel is die gekomen? Of was ie transfervrij?
Helaas één van de weinige redenen waarom spelers nog voor Ajax kiezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:08 schreef Chadi het volgende:
Ajax betaalt belachelijke salarissen als je het vergelijkt met de rest in NL.
Nou, ik ben benieuwd.quote:River wil Cvitanich huren van Ajax
donderdag 27 augustus, door Ajax400, Amsterdam, 07:13u, De Telegraaf
Nieuwsfoto Ajax heeft de aanbieding van River Plate om Dario Cvitanich een jaar op huurbasis over te nemen serieus in beraad. De Argentijnen zijn bereid om de helft van het salaris van de spits over te maken als huursom.
'Een vertrek van Cvitanich is echter alleen bespreekbaar als we een andere aanvaller kunnen aantrekken; , zei trainer Martin Jol, die eerder al te kennen gaf dat Afonso Alves een serieuze optie is. 'Maar ik heb nog een ijzer in het vuur'.
De onder Marco van Basten voor 6,4 miljoen euro aangetrokken Cvitanich staat tot 2013 onder contract in Amsterdam, maar heeft Jol nog niet kunnen overtuigen. De Scheveninger ziet liever een andere, balvaste spits komen, maar weet ook dat de Argentijn zeker goed is voor tien tot vijftien treffers.
Pas als hij de zekerheid heeft over een aankoop wil hij afstand doen van de doelpuntenmaker. In Slowakije - waar Ajax in de Europa League vanavond vanaf 18.30 uur de 5-0 thuisoverwinning op Slovan Bratislava verdedigt - start Cvitanich in de basis. (foto: Orangepictures.nl)
Volgens La Voz zijn de onderhandelingen woensdag weer gestart over Cvitanich.
Ik heb toch liever Honda.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:18 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
en dan Elm of Boussoufa ipv die geblondeerde homo![]()
Die tandem is goed voor 30+
quote:
Hopelijk laat ie dat vanavond dan zien. (en krijgt ie daar ook de kans toe)quote:De onder Marco van Basten voor 6,4 miljoen euro aangetrokken Cvitanich staat tot 2013 onder contract in Amsterdam, maar heeft Jol nog niet kunnen overtuigen. De Scheveninger ziet liever een andere, balvaste spits komen, maar weet ook dat de Argentijn zeker goed is voor tien tot vijftien treffers.
Elm is ook wel een goede voetballer, speelde op het EK ook goed. En kost minder dan de helft van Honda. Het is alleen jammer dat het bijna zo goed als zeker is dat die naar AZ gaat geloof ik.quote:
Bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)nda_feyenoord_h.htmlquote:PSV biedt op Honda, Feyenoord haakt af
PSV heeft een bod van acht miljoen euro neergelegd bij VVV-Venlo voor sterspeler Keisuke Honda. Inmiddels lijkt Feyenoord definitief afgehaakt in de strijd om de Japanner, de directie van de Rotterdammers hoort niets meer van de potentiële geldschieter.
Ook het Russische CSKA Moskou toonde interesse in Honda, maar de speler zelf ziet daar geen heil in. Hij kondigde eerder al aan graag in Nederland te blijven en wil graag naar PSV. Ajax ziet hij als een goed alternatief, meldt VI.
Geen geld
Beide clubs hebben echter niet voldoende financiële middelen om de scorende middenvelder te kopen. PSV's bod van acht miljoen zou zelfs te laag zijn.
Afellay
Als Ibrahim Afellay toch nog vertrekt bij de Eindhovenaren, komt de transfer van Honda toch weer dichtbij. Dan heeft PSV geld en is de aankoop toch hard nodig.
Feyenoord
Feyenoord-trainer Mario Been is realistisch en realiseert zich dat de komst van Honda ver weg is. "Als er serieus iets zou spelen, dan was het nu toch al lang geregeld? Zo moeilijk is dat toch niet? Dat is gewoon een kwestie van 'effetjes' tien miljoen overmaken."
In dat geval moeten ze haast al een transfer van een eigen speler naar het buitenland hebben beklonken. Zie geen andere mogelijkheid (Behalve een lening) om aan de financiele middelen te komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
Bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)nda_feyenoord_h.html
Als dit klopt is het niet vreemd dat Ajax geen actie onderneemt op Honda.
Wel vreemd overigens dat PSV een bod uit kan brengen zonder dat er geld is.
Ja, en wat er niet binnenkomt zijn de miljoenen van de CL.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:56 schreef versteegrob het volgende:
Wel raar dat Ajax geen geld heeft. Er komt altijd zoveel geld binnen van verkochte spelers maar waar het heen gaat, ja salaris maar verder? Of gaat echt altijd alles naar het salaris toe? Moet Ajax spelers verkopen om het salaris te betalen?
Het meerjarenbeleid bij Ajax is gebaseerd op het spelen van Champions League.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:56 schreef versteegrob het volgende:
Wel raar dat Ajax geen geld heeft. Er komt altijd zoveel geld binnen van verkochte spelers maar waar het heen gaat, ja salaris maar verder? Of gaat echt altijd alles naar het salaris toe? Moet Ajax spelers verkopen om het salaris te betalen?
Wie heeft dit geschreven trouwens? Toch, toch, tochquote:Als Ibrahim Afellay toch nog vertrekt bij de Eindhovenaren, komt de transfer van Honda toch weer dichtbij. Dan heeft PSV geld en is de aankoop toch hard nodig
Wat was dat gisteren nou over Vd Vaart?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:56 schreef opinionr het volgende:
In dat geval moeten ze haast al een transfer van een eigen speler naar het buitenland hebben beklonken. Zie geen andere mogelijkheid (Behalve een lening) om aan de financiele middelen te komen.
Als Ajax Sno nog weet te dumpen, komen wij wel in de buurt...
Wat? Refresh my memory pleasequote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat was dat gisteren nou over Vd Vaart?
Honda past toch uitstekend in dit plaatje.quote:AEGON MAG MET SONY JAPANSE MARKT OP
27 augustus 2009, 8:41 | ANP
DEN HAAG (AFN) - Verzekeraar Aegon en Sony Life hebben toestemming gekregen om met hun samenwerkingsverband de Japanse markt voor levensverzekeringen te betreden. Dat maakte Aegon donderdag bekend. Aegon verwacht dat het bedrijf in december van dit jaar operationeel is.
De twee partijen hebben beiden een belang van 50 procent in Aegon Sony Life Insurance Company. De producten worden verkocht via het netwerk van Sony en via banken en andere financiële instellingen.
Aegon en Sony startten de samenwerking in 2007. De twee bedrijven verwachten dat de Japanse vraag naar levensverzekeringen en pensioenen de komende jaren zal toenemen. Het bedrijf heeft zijn hoofdkwartier in Tokyo en zal bij de start van de bedrijfsvoering 124 werknemers hebben.
Als we daar ook weer een miljoentje voor vangen sprokkelen we het wel binnen om honda te kopenquote:Kennedy Bakircioglü lijkt te gaan vertrekken bij Ajax. NEC heeft interesse in de 28-jarige rechtsbuiten. De Zweed staat bij de Amsterdammers op de lijst van spelers die mogen vertrekken.
In Nijmegen moet hij de opvolger worden van Saidi Ntibakonzika. Doordat de Burundees geen betere contract krijgt, wil hij niet langer meer voor NEC uitkomen. Het is nog niet duidelijk of NEC Kennedy wil huren of kopen.
In de zomer van 2007 kwam hij over van FC Twente maar kon de hoge verwachtingen niet waarmaken. Voordat hij naar Nederland kwam, was hij actief voor het het Griekse Iraklis Saloniki.
Dat zei ik pas ook alquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:47 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Honda past toch uitstekend in dit plaatje.
heb dit bericht al eerder gepost, maar Aegon en Sony hebben recentelijk pas toestemming gekregen om hun project te realiseren.
Je kan ze beter een bezem geven en het stadion laten vegen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zei ik pas ook al.
Ken heel die Rasmus Elm overigens niet, maar dat die jongen 3 miljoen kost en we 'm zo naar AZ laten gaan is toch onbegrijpelijk. VI noemt 'm zelfs het grootste talent sinds Zlatan. Onze scouting is écht goed ziek. Hopen dat Jol hier eens een bezem doorheen haalt.
Volgend jaar worden we kampioenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:28 schreef Nashje het volgende:
Heb het gevoel dat de rotte peren die al jaren bij Ajax rondlopen nu echt naar boven gaan komen. De bobo's zijn al weg gepest (Van Eijden, Jaakke, Van Geel, Fontein) en vervangen door mensen met verstand en gevoel (V/d Boog, V/d Aat, Coronel) maar nu eens wat dieper gaan kijken. Wie verdient bakken met geld maar voert geen fuck uit?
Dat we dit seizoen geen kampioen worden zit er dik in, maar structureel gaan we groeien heb ik het gevoel. Dan is het nog slechts een kwestie van tijd voordat de successen weer gaan komen.
Als de transfer van Honda eens verwezenlijkt kon wordenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:47 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Honda past toch uitstekend in dit plaatje.
heb dit bericht al eerder gepost, maar Aegon en Sony hebben recentelijk pas toestemming gekregen om hun project te realiseren.
Als hij het grootste talent sinds Zlatan zou zijn, zaten er wel meer clubs te slapen dan alleen Ajax.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zei ik pas ook al.
Ken heel die Rasmus Elm overigens niet, maar dat die jongen 3 miljoen kost en we 'm zo naar AZ laten gaan is toch onbegrijpelijk. VI noemt 'm zelfs het grootste talent sinds Zlatan. Onze scouting is écht goed ziek. Hopen dat Jol hier eens een bezem doorheen haalt.
Misschien omdat we met Van der Heijden, Donald, Anita, Blind al genoeg potentie hebben lopen op die positie en het anders over twee seizoenen weer is: boehoe, kut bestuur, kut Ajax, er breekt geen talent meer door, we kopen alleen maar matige jonge jongens zonder ervaring uit het buitenland,quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:19 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zei ik pas ook al.
Dat gaat vanzelf lopen, als er eenmaal ergens geld rolt volgt er vaak een golfbewegingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het trouwens echt verdacht stil op de transfermarkt
Dat is het ja, iedereen loopt te schreeuwen om aankopen terwijl eigen talent de kans niet krijgt en over een jaar ook waardeloos bevonden wordt....quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Misschien omdat we met Van der Heijden, Donald, Anita, Blind al genoeg potentie hebben lopen op die positie en het anders over twee seizoenen weer is: boehoe, kut bestuur, kut Ajax, er breekt geen talent meer door, we kopen alleen maar matige jonge jongens zonder ervaring uit het buitenland,![]()
kutzooi!
Dat zegt niks. Ze weten het bij Ajax de laatste tijd alles goed stil te houden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef mash_ het volgende:
Ik vind het trouwens echt verdacht stil op de transfermarkt
Een kopsterke spits is gewoon een must... een centrale verdediger zou ook mooi zijn!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:01 schreef twi het volgende:
Ajax moet gewoon geen cent meer uitgeven op de transfermarkt. We moeten gewoon klaar zijn met al die belachelijk dure aankopen. Al dat geld kan beter besteed worden aan hogere salarissen zodat onze talenten 2-3 jaar langer blijven.
Cvitanich kan prima koppen, en we hebben twee talentvolle Belgische centrale verdedigers, plus Wielaert en Oleguer. Meer dan genoeg. In principe was De Zeeuw al niet eens nodig, aangezien er nu weer nauwelijks ruimte is voor eigen talenten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Een kopsterke spits is gewoon een must... een centrale verdediger zou ook mooi zijn!
Elm is volgens mij een veel andere speler dan de spelers die jij noemt hoor. Eentje met scorend vermogen terwijl degene die jij noemt dat niet hebben. Jol wil scorend vermogen op het middenveld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien omdat we met Van der Heijden, Donald, Anita, Blind al genoeg potentie hebben lopen op die positie en het anders over twee seizoenen weer is: boehoe, kut bestuur, kut Ajax, er breekt geen talent meer door, we kopen alleen maar matige jonge jongens zonder ervaring uit het buitenland,![]()
kutzooi!
De Zeeuw is een versterking geweest. Een nieuwe dure spits of een dure verdediger zou een versterking zijn. Maar ondertussen lopen allerlei talenten wel de deur uit vanwege gebrek aan kansen. En stel dat er eentje zich ontwikkeld tot Europese (sub)topper kun je weer beginnen te jammeren dat je z'n salaris niet meer kunt betalen, terwijl je ondertussen 31 spelers hebt die gemiddeld bijna een miljoen verdienen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:09 schreef Urquhart het volgende:
De Zeeuw is absoluut een versterking geweest.
De Zeeuw is een meer dan prima aankoop geweest en was ook echt nodig; als Oleguer, Kennedy en / of Cvitanich weggaat, dan moet er voor die speler een vervanger komen met genoeg potentie en talent, ipv een ervaren speler van een jaar of 28 die gelijk een dik miljoen pakt per seizoen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:06 schreef twi het volgende:
[..]
Cvitanich kan prima koppen, en we hebben twee talentvolle Belgische centrale verdedigers, plus Wielaert en Oleguer. Meer dan genoeg. In principe was De Zeeuw al niet eens nodig, aangezien er nu weer nauwelijks ruimte is voor eigen talenten.
Nee, al dat gekoop moet maar eens ophouden. We hebben jaren geleden al meegemaakt dat we met een vreemdelingenlegioen aan het voetballen waren, in plaats van met spelers uit eigen jeugd.
En ik wil de jongens met potentie die we zelf opgeleid hebben eens een keer in de basis in plaats van 9 buitenlanders.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:10 schreef Nashje het volgende:
Elm is volgens mij een veel andere speler dan de spelers die jij noemt hoor. Eentje met scorend vermogen terwijl degene die jij noemt dat niet hebben. Jol wil scorend vermogen op het middenveld.
quote:'Vitesse bezig met Sno'
Volgens diverse berichten uit de wandelgangen is vitesse bezig met Evander sno.
De op 9 april geboren Dordrechtenaar debuuteerde op 21 augustus met een 2-1 verlies tegen willem 2. Daarvoor speelde Sno bij Celtic en Feyenoord.
Ajax zou wel mee willen werken aan een verhuur/verkoop omdat Sno op de voorbereiding na nog geen wedstrijd gespeeld heeft.
Bron: Vitesse fansite
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij met de komst van De Zeeuw, maar zie gewoon veel liever dat een speler uit de jeugd bij ons het traject aflegt wat De Zeeuw bij AZ heeft afgelegd. En als die jongens de kans niet krijgen, omdat er telkens een 'aardige' speler voor wordt gekocht die beter is dan de jeugd op dat moment, maar tegelijkertijd de doorstroming blokkeert, dan kun je op den duur inderdaad blijven kopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
De Zeeuw is een meer dan prima aankoop geweest en was ook echt nodig; als Oleguer, Kennedy en / of Cvitanich weggaat, dan moet er voor die speler een vervanger komen met genoeg potentie en talent, ipv een ervaren speler van een jaar of 28 die gelijk een dik miljoen pakt per seizoen.
Plus dat spelers bij jullie veel te snel afgeschreven lijken te worden. Na het debuut is men vaak lyrisch en wordt het een topper, dan komt normaal gesproken de gebruikelijke dip, niet vreemd bij een jeugdige speler. Dat is vaak het moment dat sommige Ajacieden, gelijk niks meer zien in een speler. Dan moet die maar weg en moet er gekocht worden. Vaak helpt die druk ook niet voor een speler.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik ben blij met de komst van De Zeeuw, maar zie gewoon veel liever dat een speler uit de jeugd bij ons het traject aflegt wat De Zeeuw bij AZ heeft afgelegd. En als die jongens de kans niet krijgen, omdat er telkens een 'aardige' speler voor wordt gekocht die beter is dan de jeugd op dat moment, maar tegelijkertijd de doorstroming blokkeert, dan kun je op den duur inderdaad blijven kopen.
Dat dus.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Plus dat spelers bij jullie veel te snel afgeschreven lijken te worden. Na het debuut is men vaak lyrisch en wordt het een topper, dan komt normaal gesproken de gebruikelijke dip, niet vreemd bij een jeugdige speler. Dat is vaak het moment dat sommige Ajacieden, gelijk niks meer zien in een speler. Dan moet die maar weg en moet er gekocht worden. Vaak helpt die druk ook niet voor een speler.
Dat is een klein deel van het probleem, nog groter is natuurlijk het feit dat wanneer een speler enigzins constant is en boven het maaiveld uitsteekt, hij weggekocht wordt.. (Sneijder)
quote:Terugkeer McCarthy onwaarschijnlijk
Ajax heeft Benni McCarthy op de korrel als potentiële versterking. Een terugkeer van de Zuid-Afrikaanse spits is echter 'onwaarschijnlijk'.
McCarthy staat nog onder contract bij Blackburn Rovers. Maar de 31-jarige aanvaller zou op het punt staan de Premier League te verlaten, waarbij een terugkeer bij FC Porto of Ajax een optie is.
'Ik weet niet van interesse van FC Porto, maar er is zeker belangstelling is van Ajax', bevestigde zaakwaarnemer Rob Moore in Kick Off. 'Maar het is onwaarschijnlijk. Laten we het erop houden dat het hele pakket niet overeenkomt met wat hij in Engeland krijgt.'
Lijkt me een uitstekend plan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:58 schreef NoizEkick het volgende:
Suarez vanavond waarschijnlijk op de bank.
Ik draag 'm zelfs als het moet!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:03 schreef denthemen het volgende:
Is Sno mee? Anders rij ik nu langs de ArenA en direct door naar Arnhem
Huh ? Wrom dan ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:58 schreef NoizEkick het volgende:
Suarez vanavond waarschijnlijk op de bank.
Hij gaat op de trekhaakquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:08 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik draag 'm zelfs als het moet!
Heeft dus niet te maken met die gele kaart tegen Sparta ? ( excuses voor noobvraagquote:
Vanavond dusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Barca het volgende:
Even de selectie er bij gezocht. Inderdaad geen Rommedahl en Bodul.
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Mitchell Donald
George Ogararu
Kennedy
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
Nou, blijft de vraag: zal Kennedy spelen? En wie staan er in de achterhoede?
Slechte vormquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Huh ? Wrom dan ?
ps. Is er al een live topic ?
Europees, nationaal..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft dus niet te maken met die gele kaart tegen Sparta ? ( excuses voor noobvraag)
Nee, staat er los vanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft dus niet te maken met die gele kaart tegen Sparta ? ( excuses voor noobvraag)
Ah ok, dus nationaal heeft geen invloed op Internationaalquote:
quote:
In eerste instantie gewoon rust geven, en verder is Jol denk ik bang dat Luis weer gaat lopen scoren. Dat moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
kutzooi!
Idd dat zou (op papier) een erg geschikte speler zijn geweest...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Elm is volgens mij een veel andere speler dan de spelers die jij noemt hoor. Eentje met scorend vermogen terwijl degene die jij noemt dat niet hebben. Jol wil scorend vermogen op het middenveld.
Daarom snap ik ook nooit dat gezeik op de scouting. Ze doen gewoon hun werk,.maar er wordt nooit naar ze geluisterd. Ze durven gewoon totaal geen risico's te nemen bij Ajax.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:24 schreef Dvm86 het volgende:
Elm is door Steen Olsen gescout maar blijkbaar is er geen actie ondernomen door Ajax
En dus worden zekerheidjes als Sno aangetrokkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:32 schreef BertMaalderink het volgende:
Ze durven gewoon totaal geen risico's te nemen bij Ajax.
Allebei sowieso wel een miljoen. Lindgren zat in Groningen al aan acht ton las ik ergens.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog even over de kostenpost waar het AD recent over berichtte. Zit dat echt tegen de 20 miljoen aan?![]()
Wat verdienen jongens als Sno en Lindgren gemiddeld dan?
Precies. Iedere aankoop van een andere club wordt hier beschouwd als top. Waarom hadden wij die niet kunnen halen blabla...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:33 schreef Jasza het volgende:
Ik hoor dat Elm helemaal niet zo geweldig is, dus laten we nou maar afwachten.
Zolang wij met Atouba op de proppen komen kan ik me dat enigszins voorstellenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Precies. Iedere aankoop van een andere club wordt hier beschouwd als top. Waarom hadden wij die niet kunnen halen blabla...
Slim van Jol om de Zeeuw en Suarez te sparen. De mensen die nu spelen kunnen wel wat minuten gebruiken. En voor de achterhoede is het altijd goed om ze zoveel mogelijk in dezelfde samenstelling te laten spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Vanavond dus
Stekelenburg
Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen en Atouba
Enoh, Donald, de Jong
Sulejmani Cvitanich, Zeegelaar.
Misschien is er juist WEL naar ze geluisterd? Weet jij wat er in het scoutingsrapport staat?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:32 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook nooit dat gezeik op de scouting. Ze doen gewoon hun werk,.maar er wordt nooit naar ze geluisterd. Ze durven gewoon totaal geen risico's te nemen bij Ajax.
Denk dat Kennedy, Ogararu, Lindgren, Sno allemaal net boven of onder het miljoen zitten; dan heb je nog Luque van 2,2 en Oleguer van minimaal 1,5m. Als ze Gabri meetellen, loopt die ook nog rond voor zo'n salaris. Dan gaat het echt wel hard ineens hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Nog even over de kostenpost waar het AD recent over berichtte. Zit dat echt tegen de 20 miljoen aan?![]()
Heb je een link naar dat artikel?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Lindgren zat in Groningen aan 4 ton, voordat hij naar Groningen kwam, verdiende hij 8 ton bij Ajax. Sinds zijn terugkeer naar Ajax zit hij rond de miljoen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Allebei sowieso wel een miljoen. Lindgren zat in Groningen al aan acht ton las ik ergens.
Maar die 20 miljoen zijn ze alleen al kwijt aan de overbodige spelers lijkt me? Want volgens een artikel uit VI staat Ajax in totaal op 45,2 miljoen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Allebei sowieso wel een miljoen. Lindgren zat in Groningen al aan acht ton las ik ergens.
Ik las het in de papieren versie maar uit het volgende artikel komt wel naar voren dat de nodige spelers van de loonlijst moeten:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Heb je een link naar dat artikel?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:03 schreef denthemen het volgende:
Is Sno mee? Anders rij ik nu langs de ArenA en direct door naar Arnhem
Klopt, het totale salarishuis van Ajax ligt rond de 45 miljoen. (Al meer dan de volledige begroting van AZ of Twente bijv., WAT GAAT HIER MIS?)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar die 20 miljoen zijn ze alleen al kwijt aan de overbodige spelers lijkt me? Want volgens een artikel uit VI staat Ajax in totaal op 45,2 miljoen.
http://blog.taragana.com/(...)mpions-league-23305/quote:MONACO — UEFA has warned European soccer clubs they must break even or face being barred from the Champions League.
UEFA president Michel Platini said Thursday he wants new financial rules by 2012 to stop clubs from spending more on buying players than they generate in soccer-related income.
An independent financial control panel would warn and fine clubs before expelling them from the competition.
UEFA’s stand could threaten Manchester United and Liverpool — whose American owners borrowed heavily to buy the clubs — and Real Madrid, which used bank loans to fund a recent spending spree.
The governing body of European soccer also wants to stop benefactors, such as the Arab owners of Manchester City, from driving up the cost of transfers and wages.
Ik zal het maar voor de 100e keer zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:06 schreef Dvm86 het volgende:
23. Maarten Stekelenburg – 2.200.000
39. Urby Emanuelson – 1.350.000
44. Evander Sno – 1.100.000
Zal best, maar dan verdient Sno op dit moment ook gewoon 1,100,000. Loopt volgens mij nog zelfs op per seizoen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal het maar voor de 100e keer zeggen.
Dat salaris van Sno was gebasseerd op een half jaar Celtic eneen half jaar Ajax.
Dat weet je niet want je weet niet wat hij bij Celtic verdiende.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zal best, maar dan verdient Sno op dit moment ook gewoon 1,100,000. Loopt volgens mij nog zelfs op per seizoen.
De opstelling was puur uit het hoofd hoor. Al zal ik me best kunnen voorstellen dat Jol zo speelt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:42 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Slim van Jol om de Zeeuw en Suarez te sparen. De mensen die nu spelen kunnen wel wat minuten gebruiken. En voor de achterhoede is het altijd goed om ze zoveel mogelijk in dezelfde samenstelling te laten spelen.
Die 35 miljoen van Bassie had Jol beter besteed denk ik jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:14 schreef Nashje het volgende:
Van Basten aan te rekenen dat Sno zoveel verdient. Heb zo'n idee dat er vorig jaar met geld is gesmeten, da's niet normaal. Dan kan ik toch wel boos worden op Marco dat ie zomaar vertrekt.
Hopen dat binnen 24 uur Oleguer, Ogararu, Kennedy en Sno vertrekken.
En weer een miljoentje erbij, hoogstwaarschijnlijkquote:Als Ajax zich vanavond ten koste van Slovan Bratislava weet te plaatsen voor de groepsfase van de Eruopa League ontvangt de club minimaal 900.000 euro. Dat bedrag bestaat uit 600.000 euro startgeld dat de club onmiddelijk zal ontvangen.
Daarnaast wordt er per groepsduel nog minstens 50.000 euro uitgekeerd. Dit bedrag kan hoger worden bij een gelijkspel (60.000 euro) en een overwinning (120.000 euro).
Vergeleken met de Champions League wordt het duidelijk waarom het voor de Amsterdammers steeds een financiële flater is wanneer het hoogste Europese toernooi niet gehaald wordt. AZ, dat wel in de Champions League uitkomt, ontvangt al 7,1 miljoen euro, mochten de Alkmaarders geen duel winnen.
Dat is het grote manco inderdaad... ok je zult vast wel eens je neus stoten door een miskoop maar je bespaart er uiteindelijk een hoop geld mee als je ze niet voor een flink aantal miljoen bij de subtop hoeft weg te plukken omdat ze daar tot wasdom komenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:32 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook nooit dat gezeik op de scouting. Ze doen gewoon hun werk,.maar er wordt nooit naar ze geluisterd. Ze durven gewoon totaal geen risico's te nemen bij Ajax.
Dat kan en wil ik niet geloven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:06 schreef Dvm86 het volgende:
Edit: Stam verdiende trouwens 3,7 miljoen)
En AZ zit vanavond in een jacuzzi met 71.000 briefjes van 100 euro te kijken naar de loting. Nog geen reet voor hoeven doen. Ouch..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:19 schreef Silaz het volgende:
[..]
En weer een miljoentje erbij, hoogstwaarschijnlijk
quote:
Ik weet niet waarom je mij quote, maar ik heb niets gezegd over zijn salaris.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal het maar voor de 100e keer zeggen.
Dat salaris van Sno was gebasseerd op een half jaar Celtic eneen half jaar Ajax.
13. Jaap Stam - 3.750.000quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat kan en wil ik niet geloven.
Omdat bij jouw post het salaris van Sno vermeld staat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je mij quote, maar ik heb niets gezegd over zijn salaris.
Relaxed, daarmee haalt ome Dirk wel wat gratis spelers mee. (Ortiz, Elm, Wernbloom)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
En AZ zit vanavond in een jacuzzi met 71.000 briefjes van 100 euro te kijken naar de loting. Nog geen reet voor hoeven doen. Ouch..
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:25 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
13. Jaap Stam - 3.750.000
Bron: http://www.ajaxonline.org/4334.htm (Sportweek)
Bij Ajax kreeg hij dus veel minder.quote:In dat bedrag zijn ook de salarissen meegenomen van spelers die vorig seizoen nog bij een andere club speelden, zoals Jaap Stam.
de nieuwe Zlatan is naar AZquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:11 schreef toma het volgende:
Waar blijft die nieuwe Zlatan?
Ajax.nlquote:27 augustus 2009
De Ajax-website start dit seizoen een wekelijkse prijsvraag, waarmee je leuke prijzen kunt winnen.
De opzet van de quiz is eenvoudig. Er wordt een vraag gesteld aan de hand van een foto. Deze vraag kun je via een sms-bericht beantwoorden. Vervolgens maak je kans op de prijs.
De vraag van deze week is: Welke twee spelers fietsen op de foto naast elkaar?
Antwoord a: John Heitinga en Wesley Sneijder
Antwoord b: John Heitinga en Siem de Jong
Antwoord c: John Heitinga en Dennis Rommedahl
Weet je het antwoord?! Sms dan een van de onderstaande antwoorden naar 4222.
Ajax vraag a
Ajax vraag b
Ajax vraag c
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajax.nl
Serieus, een belediging naar elke zichzelf respecterende Ajax-supporter dit.
Weg en dat mag van mij zo blijven. Echt niet te doen als je eerst 40 kilometer moet scrollen door crap je die al 10.000 keer hebt gezien op je mobiel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:53 schreef bloodysunday het volgende:
Waar is die mooie OP van vorig seizoen?
Het ergste is nog dat de prijs 'De Officiële Presentatiegids' is. Dat ding kost in de winkel 6,95.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:54 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Inderdaad.
Er staat nog net geen optie bij met "John Heitinga en Evander Sno".
Mwah vind het opzich wel vet, maar moet inderdaad kleiner of anders. Dat roterende plaatjes geval mag van mij wel terug.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weg en dat mag van mij zo blijven. Echt niet te doen als je eerst 40 kilometer moet scrollen door crap je die al 10.000 keer hebt gezien op je mobiel.
Zoiets is echt SBS stijl...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajax.nl
Hehe. Ze moeten ergens geld vandaan halen om de nieuwe Colin, Sno of Urzaiz te kunnen halen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat de prijs 'De Officiële Presentatiegids' is. Dat ding kost in de winkel 6,95.
Kortom, met 12 mongolen die smsen heb je je prijs er alweer uit. Wat een Jodenclub zijn we weer.![]()
Oké maar dan kom ik bij lange na nog niet op die 20 miljoen waar AD het over heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk dat Kennedy, Ogararu, Lindgren, Sno allemaal net boven of onder het miljoen zitten; dan heb je nog Luque van 2,2 en Oleguer van minimaal 1,5m. Als ze Gabri meetellen, loopt die ook nog rond voor zo'n salaris. Dan gaat het echt wel hard ineens hoor.
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ajax.nl
Veronicaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:14 schreef TUFKAL het volgende:
Cvitanich in de basis. Mooie kans voor hem om te laten zien dat hij weldegelijk wat kan.
Kan ik de wedstrijd nog ergens zien?![]()
Volgens teletekst doet hij wel mee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:18 schreef mash_ het volgende:
-normaal doen-
Anyway ben wel benieuwd naar de webstrijd zokijken of we ook eens kunnen scoren zonder suarez
je hebt gelijk jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Volgens teletekst doet hij wel mee.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:21 schreef Nashje het volgende:
Jezus. Wielaert is echt een amateur he?
quote:
Toen waren ze net weer een paar seconde in de luchtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef mash_ het volgende:
ik heb het tegendoelpunt gemist door die storing...
Een echte die-hard blijft zelfs tijdens de storing kijkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:24 schreef mash_ het volgende:
ik heb het tegendoelpunt gemist door die storing...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |