quote:KNVB verlengt transferperiode met één dag
Uitgegeven: 26 augustus 2009 17:02
Laatst gewijzigd: 26 augustus 2009 17:02
ZEIST - De voetbalbond KNVB heeft besloten om in navolging van de Engelse en Deense bond de transferperiode voor het betaald voetbal met een dag te verlengen.
Š ANPDe overschrijvingsperiode sluit daarom op dinsdag 1 september om 18.00 uur, zo liet een woordvoerster van de KNVB woensdag weten.
De Engelse voetbalbond FA liet vorige week weten de transferdeadline te verlengen naar 1 september 17.00 uur plaatselijke tijd.
Nadelen
''Om de Nederlandse voetbalclubs geen nadelen te laten ondervinden van de verschoven transferdeadline in andere landen, verlengt de KNVB de overschrijvingsperiode eveneens tot en met 1 september.
Daarmee proberen we onze eigen clubs te beschermen. Anders had een Engelse club op dinsdag nog een speler uit Nederland kunnen kopen, terwijl die Nederlandse club dan geen vervanger meer zou kunnen aantrekken'', aldus de woordvoerster.
De transferperiode zou eigenlijk tot 1 september lopen
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:19 schreef Radegast het volgende:
Mag een speler die gisteren vCL heeft gespeeld uit komen voor Ajax in de EL mocht het tot een transfer komen? Nee toch?
Wel na de winterstop geloof ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:19 schreef Radegast het volgende:
Mag een speler die gisteren vCL heeft gespeeld uit komen voor Ajax in de EL mocht het tot een transfer komen? Nee toch?
Nee, daarom wilde Oleguer dacht ik ook niet spelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:19 schreef Radegast het volgende:
neequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:19 schreef Radegast het volgende:
Nee, CL deelnemers mogen na de winterstop geen EL spelen, omgekeerd wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wel na de winterstop geloof ik.
Die viel toch nog in?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat Eric Hassli van Zurich daarom gisteren niet speelde.
Omdat er natuurlijk een kans is dat de oude club in de EL terecht komt. Vind het maar raar en enigszins inconsequent, maar ja, we hebben het hier wel over de UEFA.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, CL deelnemers mogen na de winterstop geen EL spelen, omgekeerd wel.
Dit is een aanleiding voor een flinke discussie, dat kan alleen verkeerd aflopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Nashje het volgende:
Nog een keer, als extra gespreksstof (indien afwezig):
Onze verdediging is kut. Chivu en Boulahrouz zou ik graag zien. Keepers zijn ook kut overigens. Ik pleit voor een kans voor Padt. Voor de 10 positie zou ik toch wel graag V/d Vaart zien komen en we hebben ook nog geen goede spits. Misschien dat we Huntelaar een seizoen kunnen huren. Hij is wel net vertrokken naar Milan, maar ach dat moet maar gewoon lukken.
Zoiets:
Padt
Atouba - Boulahrouz - Chivu - Enoh
V/d Vaart - Donald - Urby - De Zeeuw
Suarez - Huntelaar
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:18 schreef Barca het volgende:
Hoe zal Ajax morgen spelen? Krijgen belangrijke spelers (zoals Suarez) rust? Gaat Jol bouwen aan een betere ploeg of zullen Kennedy en Rommedahl weer eens mogen aankloten? Krijgt Bodul een kans?
Chivu zou ik enorm graag zien (wie niet?), maar is natuurlijk niet echt realistisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Nashje het volgende:
Nog een keer, als extra gespreksstof (indien afwezig):
Onze verdediging is kut. Chivu en Boulahrouz zou ik graag zien. Keepers zijn ook kut overigens. Ik pleit voor een kans voor Padt. Voor de 10 positie zou ik toch wel graag V/d Vaart zien komen en we hebben ook nog geen goede spits. Misschien dat we Huntelaar een seizoen kunnen huren. Hij is wel net vertrokken naar Milan, maar ach dat moet maar gewoon lukken.
Zoiets:
Padt
Atouba - Boulahrouz - Chivu - Enoh
V/d Vaart - Donald - Urby - De Zeeuw
Suarez - Huntelaar
Bodul is niet eens mee..quote:
En meneer gaat gewoon verderquote:
Rommedahl gaat zeker spelen ja, en Aissati vermoedelijk ook ! Gabri speelt op het middenveld. En Bodul 90 minuten in de spits.quote:
Huntelaar mocht toch ook CL spelen bij Real?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:32 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens mij ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |