quote:KNVB verlengt transferperiode met één dag
Uitgegeven: 26 augustus 2009 17:02
Laatst gewijzigd: 26 augustus 2009 17:02
ZEIST - De voetbalbond KNVB heeft besloten om in navolging van de Engelse en Deense bond de transferperiode voor het betaald voetbal met een dag te verlengen.
Š ANPDe overschrijvingsperiode sluit daarom op dinsdag 1 september om 18.00 uur, zo liet een woordvoerster van de KNVB woensdag weten.
De Engelse voetbalbond FA liet vorige week weten de transferdeadline te verlengen naar 1 september 17.00 uur plaatselijke tijd.
Nadelen
''Om de Nederlandse voetbalclubs geen nadelen te laten ondervinden van de verschoven transferdeadline in andere landen, verlengt de KNVB de overschrijvingsperiode eveneens tot en met 1 september.
Daarmee proberen we onze eigen clubs te beschermen. Anders had een Engelse club op dinsdag nog een speler uit Nederland kunnen kopen, terwijl die Nederlandse club dan geen vervanger meer zou kunnen aantrekken'', aldus de woordvoerster.
De transferperiode zou eigenlijk tot 1 september lopen
Nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:19 schreef Radegast het volgende:
Mag een speler die gisteren vCL heeft gespeeld uit komen voor Ajax in de EL mocht het tot een transfer komen? Nee toch?
Wel na de winterstop geloof ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:19 schreef Radegast het volgende:
Mag een speler die gisteren vCL heeft gespeeld uit komen voor Ajax in de EL mocht het tot een transfer komen? Nee toch?
Nee, daarom wilde Oleguer dacht ik ook niet spelen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:19 schreef Radegast het volgende:
neequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:19 schreef Radegast het volgende:
Nee, CL deelnemers mogen na de winterstop geen EL spelen, omgekeerd wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wel na de winterstop geloof ik.
Die viel toch nog in?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat Eric Hassli van Zurich daarom gisteren niet speelde.
Omdat er natuurlijk een kans is dat de oude club in de EL terecht komt. Vind het maar raar en enigszins inconsequent, maar ja, we hebben het hier wel over de UEFA.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee, CL deelnemers mogen na de winterstop geen EL spelen, omgekeerd wel.
Dit is een aanleiding voor een flinke discussie, dat kan alleen verkeerd aflopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Nashje het volgende:
Nog een keer, als extra gespreksstof (indien afwezig):
Onze verdediging is kut. Chivu en Boulahrouz zou ik graag zien. Keepers zijn ook kut overigens. Ik pleit voor een kans voor Padt. Voor de 10 positie zou ik toch wel graag V/d Vaart zien komen en we hebben ook nog geen goede spits. Misschien dat we Huntelaar een seizoen kunnen huren. Hij is wel net vertrokken naar Milan, maar ach dat moet maar gewoon lukken.
Zoiets:
Padt
Atouba - Boulahrouz - Chivu - Enoh
V/d Vaart - Donald - Urby - De Zeeuw
Suarez - Huntelaar
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:18 schreef Barca het volgende:
Hoe zal Ajax morgen spelen? Krijgen belangrijke spelers (zoals Suarez) rust? Gaat Jol bouwen aan een betere ploeg of zullen Kennedy en Rommedahl weer eens mogen aankloten? Krijgt Bodul een kans?
Chivu zou ik enorm graag zien (wie niet?), maar is natuurlijk niet echt realistisch.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef Nashje het volgende:
Nog een keer, als extra gespreksstof (indien afwezig):
Onze verdediging is kut. Chivu en Boulahrouz zou ik graag zien. Keepers zijn ook kut overigens. Ik pleit voor een kans voor Padt. Voor de 10 positie zou ik toch wel graag V/d Vaart zien komen en we hebben ook nog geen goede spits. Misschien dat we Huntelaar een seizoen kunnen huren. Hij is wel net vertrokken naar Milan, maar ach dat moet maar gewoon lukken.
Zoiets:
Padt
Atouba - Boulahrouz - Chivu - Enoh
V/d Vaart - Donald - Urby - De Zeeuw
Suarez - Huntelaar
Bodul is niet eens mee..quote:
En meneer gaat gewoon verderquote:
Rommedahl gaat zeker spelen ja, en Aissati vermoedelijk ook ! Gabri speelt op het middenveld. En Bodul 90 minuten in de spits.quote:
Huntelaar mocht toch ook CL spelen bij Real?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:32 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens mij ook niet.
Ja, omdat die mogelijkheid er in de winterstop wel is. Alleen van EL - > CL en dan weer niet andersom. Dat laatste las ik hier tenminste.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Huntelaar mocht toch ook CL spelen bij Real?
hmm okquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, omdat die mogelijkheid er in de winterstop wel is. Alleen van EL - > CL en dan weer niet andersom. Dat laatste las ik hier tenminste.
Wat ik begreep uit het vorige topic: ja!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Black-Death het volgende:
Waneer is de loting vd Europa League? Vrijdag meteen?
Oh, geweldig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:37 schreef Lebawski het volgende:
Ik voorspel een achterhoede met Ogararu Wielaert Vertonghen Anita.
Ja, 13u.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Black-Death het volgende:
Waneer is de loting vd Europa League? Vrijdag meteen?
Zal wel iets zijn met vdWiel - Wielaert (quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Barca het volgende:
Even de selectie er bij gezocht. Inderdaad geen Rommedahl en Bodul.
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Siem de Jong
Vurnon Anita
Mitchell Donald
George Ogararu
Kennedy
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
Nou, blijft de vraag: zal Kennedy spelen? En wie staan er in de achterhoede?
Hadden we niet beter een samenwerkingsverband met Volendam kunnen nemen? Die spelen tenminste wat hoger dan dat flut Haarlem.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:34 schreef kevin6188 het volgende:
Lol, Volendam wil Sarpong (RTVNH).
Daar word ik niet vrolijk van.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn met vdWiel - Wielaert (:'() - Alderweireld Verthongen zijn
Puur om spelers rust te geven en jongens -in dit geval Ogararu- in de etalage te zetten. Dat jij dit niet geweldig vind is niet vreemd, verder boeit het ook totaal niet dat je sterkste verdediging niet speelt. Maar zodra er kritiek geuit kan worden zal jij dat niet nalaten natuurlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat ik begreep uit het vorige topic: ja!
[..]
Oh, geweldig.
Misschien was Omniworld nog wel beter geweest qua groeimarkt. In Almere gebeurt meer dan in Haarlem. En Volendam wilde niet met Ajax samen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hadden we niet beter een samenwerkingsverband met Volendam kunnen nemen? Die spelen tenminste wat hoger dan dat flut Haarlem.
Volgens mij wordt jij dan ook alleen vrolijk van een feyenoord shirt.quote:
hebben jullie daar een kroegquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef behangplakker het volgende:
Ajax begint gelukkig lekker vroeg donderdag, kan ik die avond de overwinning (die zeker is na de 5-0) vieren op het lokale festival in mijn pittoresk dorp
Ik zou toch graag zien dat we bouwen aan een betere achterhoede. Al is dat wel erg lastig zonder de benodigde kwaliteit. Waar blijven de aankopen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Puur om spelers rust te geven en jongens -in dit geval Ogararu- in de etalage te zetten. Dat jij dit niet geweldig vind is niet vreemd, verder boeit het ook totaal niet dat je sterkste verdediging niet speelt. Maar zodra er kritiek geuit kan worden zal jij dat niet nalaten natuurlijk.
Kan wel anders, maar dat ga ik voorlopig niet nog eens noemen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Amper wat anders aan dan normaal? Kan bijna niet veranderen?
Hij geilt op Wielaert, dus Wielaert + Feyenoord is zijn natte droom denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij dan ook alleen vrolijk van een feyenoord shirt.
Toch zie ik ze allemaal liever in de eredivisie aan het werk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Misschien was Omniworld nog wel beter geweest qua groeimarkt. In Almere gebeurt meer dan in Haarlem. En Volendam wilde niet met Ajax samen.
Die vraag stel je ook niet 80 keer per topic.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:43 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik zou toch graag zien dat we bouwen aan een betere achterhoede. Al is dat wel erg lastig zonder de benodigde kwaliteit. Waar blijven de aankopen?
3 zelfs. En in deze tijd is het hele dorp een kroeg, want overal in het centrum staat een tap enzo. Gelukkig is het halve dorp voor Ajax en gaan er ook aardig wat een feestje bouwen danquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
hebben jullie daar een kroeg?
Omniworld zit meer tegen het amateurisme aan denk ik, hoewel Haarlem ook onwijs kut is. Moet nog veel gebeuren om te zorgen dat onze jeugd daar kan worden klaargestoomd. Waarom wilde Volendam niet met Ajax dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:41 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Misschien was Omniworld nog wel beter geweest qua groeimarkt. In Almere gebeurt meer dan in Haarlem. En Volendam wilde niet met Ajax samen.
De eerste vier heb je niks aan, de laatste drie moeten natuurlijk behouden blijven voor de club. Zeker Urbyquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Dvm86 het volgende:
2011 wordt een mooi jaar:
exit > sno
exit > wielaert
exit > gabri
exit > kennedy
exit > sarpong
exit > anita
exit > emanuelson
Laat Jol maar lekker zitten, als de puinhopen opgeruimd zijn kan hij pas echt beginnen.
Hun jeugdopleiding is echt zo verkeerd nog niet, de club is redelijk tot goed gezond en is niet afhankelijk van Ajax om misschien wel degradatie te ontlopen, zoals Haarlem. Vandaar dat Volendam op eigen benen wil blijven staan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omniworld zit meer tegen het amateurisme aan denk ik, hoewel Haarlem ook onwijs kut is. Moet nog veel gebeuren om te zorgen dat onze jeugd daar kan worden klaargestoomd. Waarom wilde Volendam niet met Ajax dan?
Gabri en niks aan? Mits hij niet geblesseerd is vind ik hem nog steeds 1 van de beste spelers van Ajax.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
De eerste vier heb je niks aan, de laatste drie moeten natuurlijk behouden blijven voor de club. Zeker Urbywant linksbenige spelers zijn zeer schaars.
En toch noem je er 2 in één zinquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
De eerste vier heb je niks aan, de laatste drie moeten natuurlijk behouden blijven voor de club. Zeker Urbywant linksbenige spelers zijn zeer schaars.
Waarom Gabri? Hij is een beest als hij niet geblesseerd is?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Dvm86 het volgende:
exit > sno
exit > wielaert
exit > gabri
exit > kennedy
exit > sarpong
exit > anita
exit > emanuelson
Laat Jol maar lekker zitten, als de puinhopen opgeruimd zijn kan hij pas echt beginnen.
Anita is een leuke reservespeler, maar ik zou z'n contract niet verlengen. Sarpong een jaartje verhuren en eventueel verlengen. Emanuelson: leuke speler maar weinig effectief, ik zie hem nog liever vandaag dan morgen vertrekken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben ook een Gabri-fan, maar die gast is tegenwoordig meer geblesseerd dan inzetbaar, helemaal als het 2011 is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom Gabri? Hij is een beest als hij niet geblesseerd is?
Mwoa, ik ben ook een linkspoot (eigenlijk puur tweebenig, niemand zeggen !) en ik ben nooit verder gekomen dan de amateurs. Toch Jol maar eens bellen, want ik ben schaars !quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:46 schreef Radegast het volgende:
[..]
Schaars speelt bij AZ liegbeestquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:49 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Mwoa, ik ben ook een linkspoot (eigenlijk puur tweebenig, niemand zeggen !) en ik ben nooit verder gekomen dan de amateurs. Toch Jol maar eens bellen, want ik ben schaars !
Jij hebt er kijk op.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Dvm86 het volgende:
exit > sno
exit > wielaert
exit > gabri
exit > kennedy
exit > sarpong
exit > anita
exit > emanuelson
Ja allemaal leuk en aardig, maar wanneer is hij eens NIET geblesseerd? Precies.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:49 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Waarom Gabri? Hij is een beest als hij niet geblesseerd is?
Ja helaas dat heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:49 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Anita is een leuke reservespeler, maar ik zou z'n contract niet verlengen. Sarpong een jaartje verhuren en eventueel verlengen. Emanuelson: leuke speler maar weinig effectief, ik zie hem nog liever vandaag dan morgen vertrekken.
[..]
Ben ook een Gabri-fan, maar die gast is tegenwoordig meer geblesseerd dan inzetbaar, helemaal als het 2011 is.
Een mede-Raaltenaar in het Ajax-topic?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:45 schreef behangplakker het volgende:
[..]
3 zelfs. En in deze tijd is het hele dorp een kroeg, want overal in het centrum staat een tap enzo. Gelukkig is het halve dorp voor Ajax en gaan er ook aardig wat een feestje bouwen dan(Stoppelhaene heet het. OT weer)
Laat er dan ook eens goede artsen bij Ajax komen. Ik las vanmiddag in de VI een interview met Levchenko, daar werd al gezegd dat ze op bepaalde fronten in Oekraīne en Rusland er veel verder mee zijn. Die laten de beste mensen op medisch gebied gewoon vanuit Spanje en Italie invliegen. Er zal heus wel wat aan gedaan kunnen worden waardoor Gabri (veel) minder geblesseerd is.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja allemaal leuk en aardig, maar wanneer is hij eens NIET geblesseerd? Precies.
Wat is er eng aan? Hij komt toch niet aan de bak zo..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Oleguer naar AEK Athene![]()
![]()
Of is dat gewoon weer een eng gerucht?
hoop nog altijd dat hij blijftquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:21 schreef kevin6188 het volgende:
Denk dat de vraag meer is of het gerucht serieus moet worden genomen met al die rare Ajax-sites tegenwoordig. Maar het lijkt er wel op ja, dat Oleguer naar Griekenland gaat.
Hoop dat het een eng gerucht blijft en dat hij gewoon basisspeler wordquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
Oleguer naar AEK Athene![]()
![]()
Of is dat gewoon weer een eng gerucht?
Volendam en Ajax hebben nu een (jeugd)samenwerkings verband waar veel Volendamse supporters tegen zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omniworld zit meer tegen het amateurisme aan denk ik, hoewel Haarlem ook onwijs kut is. Moet nog veel gebeuren om te zorgen dat onze jeugd daar kan worden klaargestoomd. Waarom wilde Volendam niet met Ajax dan?
Terecht inderdaad.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:51 schreef groenen het volgende:
Van dat samenwerkingsverband is Volendam helemaal niks wijzer geworden, en we willen sowieso geen samenwerkingsverband waarbij de hele club wordt overgenomen zoals bij Excelsior en Haarlem. Maar dat lijkt me logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |