Vanaf vrijdag werd er al in dat topic gemeld dat andere clubs aan de beurt zouden komen; niet pas op dinsdag wanneer meneer weer eens teletekst heeft gelezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging over Chelsea.
Had niks te maken over de feiten die ik postt.
Maar goed je gaat je gang maar
Even gokken hoor:quote:Op woensdag 9 september 2009 17:03 schreef Prosac het volgende:
En wat is je volgende topic? Dan weet ik even welke ik op slot moet gooien.
Ik las dit bericht als hoofdbericht op Teletekst.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:03 schreef Prosac het volgende:
Maar het topic was al gaande over andere clubs, dat bedoelt BS, als je dat topic mee had gelezen, had je dat kunnen weten en je tt berichtje in het topic kunnen zetten en evt kunnen vermelden dat het misschien maar een centraal topic te maken.
Niet alles behoeft steeds een nieuw topic, soms dekt een tt niet geheel de lading van de discussie die op dat moment gaande is, maar dat kun je weten als je even terugleest of meeleest.
En wat is je volgende topic? Dan weet ik even welke ik op slot moet gooien.
Het topic van de Koeweitse jongen kon toch ook in het Leonardo topic ?quote:Op woensdag 9 september 2009 17:21 schreef Prosac het volgende:
Nee, dan had je dat ook in het Ajaxtopic kunnen plaatsen.
Het stond niet in het Chelsea topic, maar in het Transferban voor Chelsea topic. Dus je berichtje had daar ook gekund, dat bedoel ik.
neen.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het topic van de Koeweitse jongen kon toch ook in het Leonardo topic ?
Om het extra duidelijk te maken dat er allang in zijn algemeenheid over nog meer mogelijke bans gesproken werd.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:28 schreef tong80 het volgende:
En als het zo duidelijk zou moeten zijn vanwaar dan de TT-change ?
quote:Op woensdag 9 september 2009 22:45 schreef Palmboom313 het volgende:
Voetbal International #52: Waar Wilfred flauwe grapjes maakt
Nu is de OP wel af zou hij nog een keer in de op mogen
Als je Cacciatore bedoelt; die is weg.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:09 schreef Ritmo het volgende:
De ego's van Oranje: Allemaal mee of iemand thuis laten?
Irritante troll-user.
quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als je Cacciatore bedoelt; die is weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |