Goede omschrijving.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:06 schreef Atreidez het volgende:
Man, maak je niet zo druk.. ze zijn aan het dweilen met de kraan open.
Ik denk dat hij censuur bedoeltquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
Wat hebben TPB en Mininova te maken met vrijheid van meningsuiting dan?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik denk dat hij censuur bedoelt
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:05 schreef Nuvard het volgende:
Nederland stond vroeger bekend als het land waar iedereen de vrijheid had om zich uit te spreken. Waar je in een ander land de dood kreeg voor je uitspraken kon je in Nederland veilig je ideeën publiceren.
Goed puntquote:
Ja, dat snap ik ook even niet..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef jordeeeh het volgende:
Wat hebben TPB en Mininova te maken met vrijheid van meningsuiting dan?
Hij was even down gisteren (of eergister) maar weer tijdje up idd.quote:
Niks maar het is natuurlijk wel gewoon censuur. Censuur beperkt je vrijheid.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:10 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook even niet..
Dan nog kan je in Nederland wel (binnen zijn perken) je ideeën veilig publiceren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks maar het is natuurlijk wel gewoon censuur. Censuur beperkt je vrijheid.
Maar dan kan Brein geen torrent-sites meer vinden!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:08 schreef Dragorius het volgende:
Zonder gein, dan kunnen we net zo goed Google et al. gaan sluiten. Die bieden nagenoeg dezelfde service.
Nou en? Dat kan in elk Europees land wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dan nog kan je in Nederland wel (binnen zijn perken) je ideeën veilig publiceren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |