Nog zoeentje jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:51 schreef Westerling het volgende:
- Helemaal leuk.
- "verkeert in shock" (wordt te pas en te onpas gebruikt).
Helemaal nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Trannellius het volgende:
"De brug is open" terwijl iedereen weet dat hij dicht is als hij zo staat: ----/ -------------------
quote:
Inderdaad, in politieke kringen wil dat nog weleens voorkomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog zoeentje ja
X heeft geschokt gereageerd, "dit had nooit mogen gebeuren", en verder hoor je er nooit meer wat van.
OMG IK MOEST ZO HARD LACHEN ER KWAM MELK UIT ME NEUS!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Voor boten staat hij dan open, maar voor auto's dicht. Hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Trannellius het volgende:
"De brug is open" terwijl iedereen weet dat hij dicht is als hij zo staat: ----/ -------------------
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
TS kan geen vrouw krijgen.. daarom ergert hij zich er zo aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilarisch gewoon
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Nog zo eentje jaJa, hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilarisch gewoon
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Of "Groot geworden door risico's te nemen"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf
Lul niet. "Patat" is net zo fout als "friet".quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Het is patat!!! Mensen met hun friet.
Die ja! Of een afgeleide daarvan, dat het op het eerste gezicht niet hetzelfde gezicht niet hetzelfde is, maar nét even anders. ''Fris en vol dynamiek'' of ''Jong en energiek''...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf
Inderdaad, of gewoon andere Engelse woorden er door smijten:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die Nederlands praten en toch het woord 'like' er tussendoor gooien, dat was like de duurste cola die ik ooit heb gekocht
quote:
Ligt er maar aan. Voor de bootjes is ie dan openquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Trannellius het volgende:
Neehoor, hij is nog voor de helft gevuld.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:26 schreef Zipportal het volgende:
Half vol of half leeg. Heel simpel. Je gooit eerst het glas vol en daarna drink je er wat uit. Dus wat hij leger.
Half leeg dus.
Eens. Die deurbel moet eens gemaakt worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef Levitation het volgende:
"Ik moest kloppen want de bel doet het niet!"
Ook zo irritant.
Vergeet de "ik heb zware botten" niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, ik ben gezet![]()
vrouwen met een maatje meer
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
"nee ik heb geen relatie, ik ben vrijgezellig".....
Optimistquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neehoor, hij is nog voor de helft gevuld.
Tip van de dag: lees niet in OUD.quote:
Zo kijkt me vriendin altijd The Hills op MTV. Het enige wat ze zeggen is; "And he was like..., and she was like..."quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef Apfelsaft het volgende:
- het woordje like te pas en te onpas gebruiken
Het ergste daarvan vind ik niet eens de uitdrukking, maar dat "pittige korte koppies" gewoon nooit om aan te zien zijn en als het dan eens een keer meevalt dan is de dame in kwestie stukken aantrekkelijker met lang haarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:08 schreef Flammie het volgende:
De ergste uitdrukking is nog wel
"pittig kort koppie"![]()
![]()
Eens.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
'Ik kon best naar de/het havo/vwo/hbo/uni als ik dat gewild had, hoor!.'
"Morgen gaan we shoppen met de kids"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef Apfelsaft het volgende:
-"de kids"
-shoppen
- het woordje like te pas en te onpas gebruiken
En het toppunt van domme vragen:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef Anchor het volgende:
Zo'n beetje alle domme vragen:
Ben je naar de kapper geweest?
Hey, was je er al?
Hey heb je een nieuwe auto?
Ik antwoord met een wedervraag: "Moet je die vraag nou echt stellen?"
quote:
De wijn was fris en fruitigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vooral meisjes/vrouwen zeggen dat vaak onder mekaar... "ja ik had gisteren wat wijntjes teveel op, maar was vanochtend wel weer lekker fris en fruitig hoor, hihi!"
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Penisbaard het volgende:
Groetjes, Berna, Herman en de kids
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:38 schreef cultheld het volgende:
"Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg".
omg die is erg ja!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef remlof het volgende:
Wat niet terzake doende reacties verwijderd.
Echt? Er zijn mensen die dat doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die Nederlands praten en toch het woord 'like' er tussendoor gooien, dat was like de duurste cola die ik ooit heb gekocht
Ik was eerstquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:54 schreef Don-Leon het volgende:
Zeg maar zeg maar zeg maar, zeg maar.
los kan toch best voor "van het slot"? en open als je hem echt open doet?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:05 schreef nattermann het volgende:
maak de deur is los
ROT OP, de deur is gewoon open.
Maak de deur eens open.
Dat klinkt tenminste normaal.
Mensen die "is" gebruiken in plaats van "eens", mensen die "los" zeggen in plaats van "open"![]()
![]()
Dat soort mensen zeggen ook: "Waar kom je weg?"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:05 schreef nattermann het volgende:
maak de deur is los
ROT OP, de deur is gewoon open.
Maak de deur eens open.
Dat klinkt tenminste normaal.
Mensen die "is" gebruiken in plaats van "eens", mensen die "los" zeggen in plaats van "open"![]()
![]()
Dan zeg je toch: haal de deur eens van het slot, of haal het slot van de deur?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:20 schreef Cortax het volgende:
[..]
los kan toch best voor "van het slot"? en open als je hem echt open doet?
Aarghh!! Ik ben je schat niet!quote:In een discussie:
> blablabla *een fel betoog*
< luister eens "Schat"
Het is maar koffiequote:overtreffende trap gebruiken voor alles:
> iemand koffie?
< ja, helemaal perfect, doe mij maar een cappuccino, oh helemaal super, dikke prima!
Ehh.. right...quote:muziek:
"slaap lekker ding want jij IS lastig, nog meer jij, is FANTASTIG toch"
idem. (ik was net een lang verhaal aan het schrijven dat ongeveer op hetzelfde neerkwam, maar zo is het makkelijker).quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:24 schreef Mriya het volgende:
Het is bijna angstaanjagend dat ik het bijna met ELKE post in deze topic eens ben.
Gast, het is "ergeren aan" en "je irriteren".quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:15 schreef Philip10 het volgende:
Irritante uitspraken? TT is een goed voorbeeld.
Je ergert je of je irriteert je ergens aan.
Je kunt je niet aan iets ergeren. Je irriteert je aan iets. Je ergert je.
Capiche?
Epic failquote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:15 schreef Philip10 het volgende:
Capiche?
Wat moet je anders tegen je baas zeggen. Ik neem ontslag omdat ik het hier maar een gore teringzooi vind, waar geen hol meer te beleven is ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die toe zijn aan een Nieuwe uitdaging..... Zo diplomatiek correct.
Die inderdaad. Ook: 'my fella' en 'mah bloke'. Gelukkig hoor je dat (nog) niet in Nederland.quote:
Oei, hier gaat iemand hard op z'n plaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:15 schreef Philip10 het volgende:
Capiche?
'Mijn vent'quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die inderdaad. Ook: 'my fella' en 'mah bloke'. Gelukkig hoor je dat (nog) niet in Nederland.
Afschuwelijk.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:56 schreef Rapaille het volgende:
'Kan jij een meeting inschieten'
'Kan jij de lijnen uitzetten van de Policy blabla 2009'
'De terugkoppeling kan je dan gewoon face to face geven'
Echt sterf met je debiele uitdrukkingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:15 schreef Philip10 het volgende:
Capiche?
Deze idd.. Het zijn meestal van die moeders van 17 jaar die nog geen kind horen te hebben of vrouwen met een pittig kapsel... zoooo irritant idd die uitspraak... de kleinequote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:57 schreef Hyzenthlay het volgende:
Geweldig topic!
Irritante uitspraken:
“goeiemorghe!” honderd keer elke ochtend, vuilnismannen en mensen van de plantsoendienst brullen dat ook altijd als je voorbij fietst en dan heb ik zoiets van: “Dat bepaal ik goddomd zelf wel”
“kunnen we straks even zitten?” als iemand op het werk een vergadering wil houden
“dan gaan we nat”
“op een gegeven moment” (honderd keer in 1 zin)
“Da’s wel vet gaaf/wreed/kicken/hottie, man/ouwe!” Zeg dan gewoon dat je het leuk vind en ben dan klaar
als in plaats van dan is al genoemd, maar ik ken ook mensen die als in plaats van of zeggen, zo van: “Ik moet even vragen als mijn moeder dat goed vind”
Kennen en kunnen door elkaar halen: “Ik kon die-en-die nog van vroeger”
“ook voor de wat zwaardere mannen” (zeg dan gewoon dik)
“hoe is het met de kleine?” het heet een baby, geen kleine
en de ultiemste inderdaad: “Ben je er al?” Nee, ik sta nog thuis in de gang na te denken over het dilemma of ik mijn laarsen of mijn gympen aan zal trekken, duh!
Dit is een mooie in de categorie 'hoeveel fouten kan ik maken in 1 post'.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:15 schreef Philip10 het volgende:
Capiche?
daar kan ik dus echt niet tegen, als iemand "ik heb zoiets van" zegt, daar wordt mijn stoelgang vloeibaar van.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:57 schreef Hyzenthlay het volgende:
en dan heb ik zoiets van:
Def Rhymzquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
"nee ik heb geen relatie, ik ben vrijgezellig".....
Wie is de Chef?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:26 schreef Taiga het volgende:
Ik krijg nog steeds kromme tenen van het woord "chefwaardig"...vreselijk
Yo en yooo werken dan weer welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:02 schreef Westerling het volgende:
"hoi" als iemand weggaat.
Dan zeg je toch doei, doeg of dag.
Of als je iemand tegenkomt (op de fiets ofzo): "Alles goed?"
Moet ik nu antwoord gaan geven ofzo, dat hoor je toch niet meer. Stupide Amerikaans gedoe.
die is inderdaad vreselijk, en als je probeert uit te leggen waarom het niet klopt (ja, zo ben ik), snappen ze het niet ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:30 schreef zatoichi het volgende:
Niet ergeren, maar meer grappig, mensen die om zinnen kracht bij te zetten met dit soort zinnen aankomen:
"Ik heb me letterlijk en figuurlijk dood gerend"
Dat moet je er dan ook letterlijk en figuurlijk uitslaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:08 schreef Beregd het volgende:
[..]
die is inderdaad vreselijk, en als je probeert uit te leggen waarom het niet klopt (ja, zo ben ik), snappen ze het niet ook
geniaal is dat...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:39 schreef pumpkineater het volgende:
'zeg maar'
de 'taal ven de straat'
'9 tot 5 instelling'
mijn 'band is krom'
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
geniaal is dat...
wat de FUCK is een 9 tot 5 instelling eigenlijk?
mensen die niet meer dan 40 uur per week willen werken? ...
overwerk is me niet vreemd, maar tis net alsof er maar 2 soorten mensen zijn, mensen die 40 uur werken en mensen die altijd overwerken ofzo.. ik werk om te leven, niet andersom.. goddamnit
ik heb meer dan 1x meegemaakt dat ik veel meer werk gedaan kreeg in de 8 uur die ik op mn werk zat dan collegas die elke dag een halfuur later naar huis gingen, wat bereik je er nou mee?
ik vertel ook gewoon eerlijk dat ik het fijn vind om op tijd thuis te zijn, als ik van mn werk mn leven moet maken mogen ze me eerst meer gaan betalen...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:56 schreef wise het volgende:
de kids
hubby
geven
dinnetje
stappen
helemaal goud
topie
topie jopie
helemaal top
hammtje
bammetje
Of "Ohh hoi! Heb je ons huis kunnen vinden ?"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
En het toppunt van domme vragen:
'Hee, ben je er al?'
Exact! Oh, wat een heerlijk antwoord ook.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Of "Ohh hoi! Heb je ons huis kunnen vinden ?"
JA NATUURLIJK ANDERS STOND IK TOCH NIET VOOR DEUR DOMME SOEPSNOL
Jesis, das idd ook een erge jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Of "Ohh hoi! Heb je ons huis kunnen vinden ?"
JA NATUURLIJK ANDERS STOND IK TOCH NIET VOOR DEUR DOMME SOEPSNOL
Dat zei mijn vader altijd tegen mij toen ik nog een klein jochie was nadat hij me had ingestopt...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jesis, das idd ook een erge ja
"Toi toi toi!!"
Juist niet toch? Dat noemen ze een flexibele instelling.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:40 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Dat betekent dat je wat flexibel bent in de tijden die je werk. Als het werk erom vraagt dat je dan blijft tot bijvoorbeeld half 6. Dan kun je de morgen erop om half 10 beginnen.
Sowieso, verjaardagen en dan vooral verjaardagskaartenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:00 schreef Saaaaab het volgende:
Lieve schat.
Proficiat in plaats van gefeliciteerd.
Of erger: Hallmark e-cardsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Sowieso, verjaardagen en dan vooral verjaardagskaartenAltijd van die slechte grappig bedoelde kaarten met falende apen of paarden die dan iets grappigs zouden moeten zeggen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:00 schreef Saaaaab het volgende:
Proficiat in plaats van gefeliciteerd.
Of nog erger "me vent".quote:
Ik dacht dat je dan verzekerd was van planningsproblemenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:16 schreef On het volgende:
ik dacht dat 9 tot 5 instelling betekent dat je alleen werkt als het moet en voor de rest geen flikker om je werk geeft ofzo, dus geen vrijwillig overwerk of net dat beetje extra geven
Da's toch juist leuk als iemand een beetje antwoordt. Heb je niet het idee dat je tegen een muur praat. Leuk om dan bijvoorbeeld weer te antwoorden: ja toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:26 schreef Sylver_ het volgende:"Ik ben blij dat we iets eerder naar huis kunnen" - "echt he" "Ah, de tram komt eraan" - "echt he"
"net dat beetje extra geven"quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:16 schreef On het volgende:
ik dacht dat 9 tot 5 instelling betekent dat je alleen werkt als het moet en voor de rest geen flikker om je werk geeft ofzo, dus geen vrijwillig overwerk of net dat beetje extra geven
Precies op tijd aankomen en als het tijd is gelijk weggaanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:35 schreef Rnej het volgende:
wat de FUCK is een 9 tot 5 instelling eigenlijk?
Bedrijven die in een vacature vragen om iemand zonder 9 tot 5-mentaliteit bedoelen vaak dat je wel een 9-mentaliteit maar geen 5-mentaliteit moet hebben... :/quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Precies op tijd aankomen en als het tijd is gelijk weggaan
"Masterlijk"quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:08 schreef nicoo het volgende:
Alles wat niet heel bijzonder is, maar mensen dan toch 'geniaal' noemen
O, ben jij mijn collega die helemaal uit de slof schoot toen ik grapte dat ze een "9 tot 5 mentaliteit" had, omdat ze in elke pauze aan het aftellen was tot 17.00? (Het begon al om 10 uur)quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:39 schreef pumpkineater het volgende:
'zeg maar'
de 'taal ven de straat'
'9 tot 5 instelling'
mijn 'band is krom'
Pessimist!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:26 schreef Zipportal het volgende:
Half vol of half leeg. Heel simpel. Je gooit eerst het glas vol en daarna drink je er wat uit. Dus wat hij leger.
Half leeg dus.
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:16 schreef FixYou het volgende:
Laffing out laut
Goeiesmorgens deze morgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |