Nog zoeentje jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:51 schreef Westerling het volgende:
- Helemaal leuk.
- "verkeert in shock" (wordt te pas en te onpas gebruikt).
Helemaal nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Trannellius het volgende:
"De brug is open" terwijl iedereen weet dat hij dicht is als hij zo staat: ----/ -------------------
quote:
Inderdaad, in politieke kringen wil dat nog weleens voorkomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog zoeentje ja
X heeft geschokt gereageerd, "dit had nooit mogen gebeuren", en verder hoor je er nooit meer wat van.
OMG IK MOEST ZO HARD LACHEN ER KWAM MELK UIT ME NEUS!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Voor boten staat hij dan open, maar voor auto's dicht. Hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Trannellius het volgende:
"De brug is open" terwijl iedereen weet dat hij dicht is als hij zo staat: ----/ -------------------
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
TS kan geen vrouw krijgen.. daarom ergert hij zich er zo aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilarisch gewoon
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Nog zo eentje jaJa, hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilarisch gewoon
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Of "Groot geworden door risico's te nemen"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf
Lul niet. "Patat" is net zo fout als "friet".quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Het is patat!!! Mensen met hun friet.
Die ja! Of een afgeleide daarvan, dat het op het eerste gezicht niet hetzelfde gezicht niet hetzelfde is, maar nét even anders. ''Fris en vol dynamiek'' of ''Jong en energiek''...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf
Inderdaad, of gewoon andere Engelse woorden er door smijten:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die Nederlands praten en toch het woord 'like' er tussendoor gooien, dat was like de duurste cola die ik ooit heb gekocht
quote:
Ligt er maar aan. Voor de bootjes is ie dan openquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Trannellius het volgende:
Neehoor, hij is nog voor de helft gevuld.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:26 schreef Zipportal het volgende:
Half vol of half leeg. Heel simpel. Je gooit eerst het glas vol en daarna drink je er wat uit. Dus wat hij leger.
Half leeg dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |