Nog zoeentje jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:51 schreef Westerling het volgende:
- Helemaal leuk.
- "verkeert in shock" (wordt te pas en te onpas gebruikt).
Helemaal nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Trannellius het volgende:
"De brug is open" terwijl iedereen weet dat hij dicht is als hij zo staat: ----/ -------------------
quote:
Inderdaad, in politieke kringen wil dat nog weleens voorkomen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog zoeentje ja
X heeft geschokt gereageerd, "dit had nooit mogen gebeuren", en verder hoor je er nooit meer wat van.
OMG IK MOEST ZO HARD LACHEN ER KWAM MELK UIT ME NEUS!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
Voor boten staat hij dan open, maar voor auto's dicht. Hangt er maar vanaf hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Trannellius het volgende:
"De brug is open" terwijl iedereen weet dat hij dicht is als hij zo staat: ----/ -------------------
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
TS kan geen vrouw krijgen.. daarom ergert hij zich er zo aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilarisch gewoon
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Nog zo eentje jaJa, hilarisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hilarisch gewoon
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Of "Groot geworden door risico's te nemen"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf
Lul niet. "Patat" is net zo fout als "friet".quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:11 schreef Zipportal het volgende:
Het is patat!!! Mensen met hun friet.
Die ja! Of een afgeleide daarvan, dat het op het eerste gezicht niet hetzelfde gezicht niet hetzelfde is, maar nét even anders. ''Fris en vol dynamiek'' of ''Jong en energiek''...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Wij zijn een jong en dynamisch bedrijf
Inderdaad, of gewoon andere Engelse woorden er door smijten:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die Nederlands praten en toch het woord 'like' er tussendoor gooien, dat was like de duurste cola die ik ooit heb gekocht
quote:
Ligt er maar aan. Voor de bootjes is ie dan openquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:52 schreef Trannellius het volgende:
Neehoor, hij is nog voor de helft gevuld.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:26 schreef Zipportal het volgende:
Half vol of half leeg. Heel simpel. Je gooit eerst het glas vol en daarna drink je er wat uit. Dus wat hij leger.
Half leeg dus.
Eens. Die deurbel moet eens gemaakt worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef Levitation het volgende:
"Ik moest kloppen want de bel doet het niet!"
Ook zo irritant.
Vergeet de "ik heb zware botten" niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, ik ben gezet![]()
vrouwen met een maatje meer
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
"nee ik heb geen relatie, ik ben vrijgezellig".....
Optimistquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neehoor, hij is nog voor de helft gevuld.
Tip van de dag: lees niet in OUD.quote:
Zo kijkt me vriendin altijd The Hills op MTV. Het enige wat ze zeggen is; "And he was like..., and she was like..."quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef Apfelsaft het volgende:
- het woordje like te pas en te onpas gebruiken
Het ergste daarvan vind ik niet eens de uitdrukking, maar dat "pittige korte koppies" gewoon nooit om aan te zien zijn en als het dan eens een keer meevalt dan is de dame in kwestie stukken aantrekkelijker met lang haarquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:08 schreef Flammie het volgende:
De ergste uitdrukking is nog wel
"pittig kort koppie"![]()
![]()
Eens.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
'Ik kon best naar de/het havo/vwo/hbo/uni als ik dat gewild had, hoor!.'
"Morgen gaan we shoppen met de kids"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:53 schreef Apfelsaft het volgende:
-"de kids"
-shoppen
- het woordje like te pas en te onpas gebruiken
En het toppunt van domme vragen:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef Anchor het volgende:
Zo'n beetje alle domme vragen:
Ben je naar de kapper geweest?
Hey, was je er al?
Hey heb je een nieuwe auto?
Ik antwoord met een wedervraag: "Moet je die vraag nou echt stellen?"
quote:
De wijn was fris en fruitigquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vooral meisjes/vrouwen zeggen dat vaak onder mekaar... "ja ik had gisteren wat wijntjes teveel op, maar was vanochtend wel weer lekker fris en fruitig hoor, hihi!"
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:36 schreef Penisbaard het volgende:
Groetjes, Berna, Herman en de kids
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:38 schreef cultheld het volgende:
"Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg".
omg die is erg ja!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:07 schreef remlof het volgende:
Wat niet terzake doende reacties verwijderd.
Echt? Er zijn mensen die dat doen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:12 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die Nederlands praten en toch het woord 'like' er tussendoor gooien, dat was like de duurste cola die ik ooit heb gekocht
Ik was eerstquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:54 schreef Don-Leon het volgende:
Zeg maar zeg maar zeg maar, zeg maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |