Tofheid. Wil er volgende week heengaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens totaal off-topic: ik kan iedereen Inglorious Bastards aanraden. Wat een geweldige film!
Kijk... dat is nog eens een wereldschokkende uitspraak. Je weet nu precies... eh... niks.quote:I can tell you that I'm writing this on a computer running a quad-core AMD processor with a 64-bit version of Windows 7, and it beats the hell of out the 1-year-old MacBook Pro
Leek me inderdaad ook een toffe film ja, maar wat wil je met Quentin Tarantinoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens totaal off-topic: ik kan iedereen Inglorious Bastards aanraden. Wat een geweldige film!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk... dat is nog eens een wereldschokkende uitspraak. Je weet nu precies... eh... niks.
Same herequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Appletree het volgende:
Binnenkort maar eens Snow Leopard halen
Getsie, DivX? Waarom draai je niet gewoon VLC?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:00 schreef Junkie het volgende:
De upgrade is hier gelukt. Nadat hij begonnen was wou hij herstarten maar hij liep toen vast op het afsluiten. Maar ik kon mn MacBook weer normaal herstarten naar 10.5.8 en daar heb ik de installatie opnieuw opgestart en is hij wel normaal verder gegaan. 't upgraden heeft uiteindelijk ongeveer een uurtje geduurd.
Hij vraagt enkel bij 't openen van de pref pane van Divx of hij hem mag heropenen.
[ afbeelding ]
Photoshop CS4 loopt normaal. Mail wou de bestanden upgraden. Verder loopt alles lekker vlotjes en nog weinig te melden. Ben benieuwd of ik de kleinigheden ook vaak ga tegenkomen. De snelheid voel je wel.
Als ik 't ergens goed heb gelezen kan je opstarten met de "6" en "4" ingedrukt en dan was je in de 64bit modus? Kan dat kwaad als je dat een keertje probeert?
Owh, en 't is: Build 10A432
Zo hebben alle QuickTime apps ook DIVX ondersteuning. En kan ik vanuit Final Cut Express metteen een DIVXje maken als dat nodig is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:02 schreef Blaxje het volgende:
Getsie, DivX? Waarom draai je niet gewoon VLC?
Fair enoughquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:04 schreef Junkie het volgende:
[..]
Zo hebben alle QuickTime apps ook DIVX ondersteuning. En kan ik vanuit Final Cut Express metteen een DIVXje maken als dat nodig is.
"Bestel het uiterlijk op 27 augustus online en betaal geen verzendkosten." Aldus een mail die ik de 25e van Apple kreeg over de release van SL.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:54 schreef Blaxje het volgende:
"Als u nog ¤ 75,63 aan uw bestelling toevoegt, worden de artikelen gratis geleverd" Ik dacht gratis levering
Nope, dat gold tot afgelopen nacht 02:00. Nu betaal je iets van ¤4,50 aan verzendkosten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:54 schreef Blaxje het volgende:
"Als u nog ¤ 75,63 aan uw bestelling toevoegt, worden de artikelen gratis geleverd" Ik dacht gratis levering
Kan je beter Perian installerenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:04 schreef Junkie het volgende:
[..]
Zo hebben alle QuickTime apps ook DIVX ondersteuning. En kan ik vanuit Final Cut Express metteen een DIVXje maken als dat nodig is.
Dat hij niet overweg kan met een mbp toetsenbordquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk... dat is nog eens een wereldschokkende uitspraak. Je weet nu precies... eh... niks.
Nou ja hij roept dat zijn quad core AMD met windows 7 rondjes rent om zijn 1 jaar oude MBP. Mjah, als het een AMD Phenom™ II X4 3Ghz is geloof ik best dat die sneller is dan een intel Core2duo 2.2Ghz. En dat windows 7 best zijn mannetje staat tov Leopard (want later blijkt dat op zijn macbook nog GEEN sl staat) is dit een compleet nietszeggende quote natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 08:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat hij niet overweg kan met een mbp toetsenbordofzo...
Ja dat staat er dus allemala niet, bij mij staat er ditquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:27 schreef nelisb het volgende:
Ik ga naar https://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/OrderStatus?csname=consumer&appleStoreSessionKey=mKC9Y1SAq6HB3ssxmUP1GtqbC5H140028&mid=appleglobal%2CapplestoreWW%2Capplestoreus%2CapplestoreUSconsum
log in bij bestelstatus daar kan je je bestel status zien.
Je ziet datum bestelling en dat ie verzonden is.
Bij mij zie je in blauwe letters een code van TNT die je samen met je postcode op www.tracktrace.nl kunt invoeren.
Die blauwe code is ook een link naar een site an apple met al je bestelgegevens van die order.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |