Op de site van de Apple Store. Inloggen op je account en dan via bij de zending op 'Volg deze zending' klikkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Bij mij staat er alleen verzonden en verder niks. Waar krijgt iedereen toch deze prachtige schermen te zien?
Bij mij ook. Ze konden vandaag geld aan me verdienen. Maar die dvd komt later wel. Via internet besteld nu.quote:
die link heb ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op de site van de Apple Store. Inloggen op je account en dan via bij de zending op 'Volg deze zending' klikken.
Probeer het eens in de amerikaanse store.quote:
Programma's - Hulpprogramma's - Systeemprofiel - Video/beeldschermenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:54 schreef Semmm het volgende:
Hoi mensen, ik ben met iemand op marktplaats aan het onderhandelen over een iMac maar hij weet niet wat voor videokaart er in zit en hij kan het ook nergens vinden, hij heeft de doos ook niet meer, dus mijn vraag.
Waar kan deze persoon de informatie vinden over de videokaart?
Alvast bedankt!!
Laat ik die dan ook maar aanzetten, nu heb ik tijd om te installeren namelijk.quote:
Merciquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Programma's - Hulpprogramma's - Systeemprofiel - Video/beeldschermen
Ja hoor, zolang je geen 3D-dingen aan het berekenen bent maakt het niet uit welke videokaart je hebt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:26 schreef Semmm het volgende:
is Photoshoppen en normaal internetten goed te doen met 128MB Videokaart?
Groetjes Sem
Nee ik speel geen spellen op mijn pc nu en zou dat op een mac ook niet doen denk ik, misschien zoiets als football manager maar dat is niet 3d.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja hoor, zolang je geen 3D-dingen aan het berekenen bent maakt het niet uit welke videokaart je hebt.
Waar gaat dit over? Heeft hij niet gewoon een fabrikant en typ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:33 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee ik speel geen spellen op mijn pc nu en zou dat op een mac ook niet doen denk ik, misschien zoiets als football manager maar dat is niet 3d.
Het is een versie 8.1 is dat de nieuwste of niet?
Want ik kom heel veel versie's 7.1 en 8.1 tegen staat dit voor het productiejaar?
Want 9.1 ben ik nog niet tegen gekomen
http://support.apple.com/kb/HT1883?viewlocale=nl_NLquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:42 schreef Semmm het volgende:
ik bedoel het model, 8,1 is het model.
Dit is de versie denk ik: 1.29f1
Ok dat wilde ik even wetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:45 schreef TwyLight het volgende:
ik heb imac: iMac9,1 en modelnummer: 1.44f0
als je dat bedoelt heb jij niet de nieuwste dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |