checked foboquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:43 schreef Rainb0ws het volgende:
Hoi!
Een paar maanden geleden was ik ergens op kamp en een meisje zei opeens tegen me: ECHT WAAR?!? Ben JIJ echt 18?!?? Je ziet er uit als 15Dus dat dacht ik ook...
Voor mij natuurlijk een vette belediging.. maar achja.. kreeg laatst weer een reactie op mijn fobo van: "Ben jij echt 18?" dus.. begon er net aan te wennen dat ik een jonger hoofd heb dan leeftijdsgenoten
...
Ga ik na het winkelen met een vriendin even "uitrusten" op een schommel. Beetje zitten praten enzo.. en dingen zeggen als : "Goh dat is een tijdje geleden dat we hier zaten"
komt er opeens een 10 jarig kind (schat ik) en kijkt me beteuterd aan: "Mevrouw.. mag ik ook op de schommel?"
Ik dacht :MEVROUW?!?! Neeeeeeeeeee! Alsof ik 80 ben en zijn schommeltje probeer af te pakken!
![]()
Klacht 1: Ik zie er jong uit.
Klacht 2: Ik zie er oud uit.
Klacht 3: Oud of Jong?
Ik heb liever 18 jarigen die eruit zien als 15, dan doe je in elk geval niks illegaals.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:47 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb liever 15-jarigen die eruit zien als 18.
Ik heb anders genoeg pics van meiden waar ik geen vriendinnen mee benquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:45 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Geen vriendinnen meedus dan is het ook logisch dat ik geen pics heb.
IK ZIE ER NIET UIT ALS EEN 15-JARIGE!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:47 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb liever 15-jarigen die eruit zien als 18.
Ja , maar jij bent Trannelliusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg pics van meiden waar ik geen vriendinnen mee ben
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb anders genoeg pics van meiden waar ik geen vriendinnen mee ben
Je heb geen fobo dus kan het niet schatten.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:49 schreef CherryBoomBoom het volgende:
Te jong geschat worden is kut !
Ik word ook altijd 16 of 17 geschat
Moet ik dan maar vragen om een foto van jouquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:48 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
IK ZIE ER NIET UIT ALS EEN 15-JARIGE!![]()
Dat beweren sommigen alleen...
Wat boeit het nou of je illegaal bezig bent?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb liever 18 jarigen die eruit zien als 15, dan doe je in elk geval niks illegaals.
Ik ben bang dat ik toch een full body shot nodig heb om dit nader te kunnen onderzoeken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:48 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
IK ZIE ER NIET UIT ALS EEN 15-JARIGE!![]()
Dat beweren sommigen alleen...
Mij niet, maar mijn baan wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat boeit het nou of je illegaal bezig bent?![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |