Yep. We gingen met z'n allen een topic hier F5-en. Old-school DDos aanvallen ftw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:37 schreef Teezie het volgende:
Haha 'tof', jij hoort daar TSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echte muziek zegt zequote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:43 schreef Remsjo het volgende:
Nondeju wat een volk johGelukkig draaien de Party Animals maar van 23:00 tot 23:30 en komt er daarna plaats voor echte muziek: Hardsoul
En jij maakt je dan druk om gabbers? Die komen vast niet voor n half uur (iig niet in grote getale) PA, terwijl er voor de rest hele andere muziek gedraaid word..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:43 schreef Remsjo het volgende:
Nondeju wat een volk johGelukkig draaien de Party Animals maar van 23:00 tot 23:30 en komt er daarna plaats voor echte muziek: Hardsoul
Ooh je bent een hermafrodiet. Zeg dat dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ben een hij jongeEn Hardsoul is zeker wel goed. Rogier van Bueren en Greg van Bueren
![]()
Dan moet je ook niet gaan zitten kuttenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ben een hij jongeEn Hardsoul is zeker wel goed. Rogier van Bueren en Greg van Bueren
![]()
Dat wel natuurlijkquote:
quote:
Ik weet niet wat voor stijl de party animals anno 2009 draaien maar ik hoop van niet neequote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef Kopbal het volgende:
Dat soort volk komt allang niet meer op de party animals af hoorDat zijn toch die gasten die nog steeds teren op de jaren '90?
Wat zou jij geven?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor stijl de party animals anno 2009 draaien maar ik hoop van niet nee
[ afbeelding ]
Wel een lekker wijf die rooie
en niet te vergeten:quote:
Helden muziek inderdaadquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:51 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Als ze nu nog leven en er nog steeds zo bij lopen een kogel
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:52 schreef Urquhart het volgende:
Was ook nog een bescheiden hitje paar jaar geleden, was een soort van 'comeback'.
quote:
quote:
Mafketelquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor stijl de party animals anno 2009 draaien maar ik hoop van niet nee
[ afbeelding ]
Ik ga erheen als ze dat doenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk zouden ze een éénmalige comback moeten maken,
kan je lachen
Lescott van Manchester city?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
What the fuck is dat. WHAT THE FUCK is dat daar links in beeld
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:00 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Lescott van Manchester city?
Dit zijn nazi's nerdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
rubben van der meerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
♪ Toen ik nog een kleine guppenkop was ♪
Geweldig dit![]()
![]()
De echte party animals -quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:59 schreef l3laster het volgende:
party animals liedjes roelen wel alles... komt vrij normaal volk op af... en paar echte die hard gabbers... alleen de partyanimals van tegenwoordig zijn gewoon broekies van net 18 met haar.. die beetje door mic lopen te blairen ziet er niet uit...
maar als rest van avond ook happy hardcore is
Echt geweldig ditquote:
Dat is ook wel een behoorlijke faalquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:03 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De echte party animals -
[ afbeelding ]
Maja, die zet je ook niet meer op een podium, toch?
Flamman en Abraxasquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:03 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De echte party animals -
[ afbeelding ]
Maja, die zet je ook niet meer op een podium, toch?
Nee, dat was echt niksquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
♪ Toen ik nog een kleine guppenkop was ♪
Geweldig dit![]()
![]()
Wat vind je dan hiervanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Nee, dat was echt niks
Happy hardcore is heerlijk om naar te luisteren, maar niet NL talig.
Nog veel erger was Gabber Piet met zijn "toet toet boing boing hakken en zagen"
Credit hoort te gaan naar degene die de muziek makenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:04 schreef jitzzzze het volgende:
Dat zijn de Party Animals toch niet, lutser
Ow god, dat bestond ook nog jaquote:
T is waar maar je trots op kunt zijn... maar n maat van me kan dat feilloos nadoen (en nee is allesbehalve gabber)quote:
Dat is wel heel ergquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:09 schreef Koepert het volgende:
[..]
T is waar maar je trots op kunt zijn... maar n maat van me kan dat feilloos nadoen (en nee is allesbehalve gabber)
quote:
Deze is de beste van die cdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:12 schreef zatoichi het volgende:
Ik had de single van aquarius, maar vond een van de andere nummers die erop stond eigenlijk beter:
Idd man, wat is dat voor Klingonquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:58 schreef wise het volgende:
[..]
What the fuck is dat. WHAT THE FUCK is dat daar links in beeld
kan iemand me ff opvegen ????quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
kan iemand me ff opvegen ????Die koppen...waaaaaaahahahah
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:50 schreef De_Ananas het volgende:
Party Animals zijn FUCKING briljant
Ik wil er ook heen
Dat nummer is zo goedquote:
Omg, die rechter gast ken ikquote:
Wie zijn die ventjesquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:11 schreef yosander het volgende:
Die Kevin is een FOK!ker bij mijn weten
En dat heb ik dus gemist.
das een manquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DEAR LORD....KILL IT....KILL IT WITH A GRENADE!quote:
En jij bent die linker?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:30 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Omg, die rechter gast ken ik
haha dat wou ik ook al postenquote:
Deze jochies zaten nog op de kleuterschool in de tijd van de echte Party Animalsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:58 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Wie zijn die ventjesEn waar is die hippie gebleven
Die gaan ook niet naar MOH, denk eerder een OI concert oid...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef speedy_kevin het volgende:
DIe kale gaan naar Masters of Hardcore enzo. Party Animals is toch heel wat anders.
Ik verwacht normaal publiek op enkele in de tijd blijven hangen gabbers na.
1995 belde, ze willen hun party animals terug.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:29 schreef Remsjo het volgende:
Over een paar weken komen hier in een niet nader te noemen discotheek de Party Animals en een collega kwam op het briljante idee om daar heen te gaan. Nu heb ik niet zo zeer iets tegen die collega, het is een goede kerel maar hallo de Party Animals. Sta ik straks tussen dit soort volk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brrrr, ik zie me eigen al staan tussen die opgeschote en doorgesnoven gasten en opgeschoren meiden![]()
[ afbeelding ]
Klacht: Publiek wat op de Party Animals afkomt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |