Yep. We gingen met z'n allen een topic hier F5-en. Old-school DDos aanvallen ftw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:37 schreef Teezie het volgende:
Haha 'tof', jij hoort daar TSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echte muziek zegt zequote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:43 schreef Remsjo het volgende:
Nondeju wat een volk johGelukkig draaien de Party Animals maar van 23:00 tot 23:30 en komt er daarna plaats voor echte muziek: Hardsoul
En jij maakt je dan druk om gabbers? Die komen vast niet voor n half uur (iig niet in grote getale) PA, terwijl er voor de rest hele andere muziek gedraaid word..quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:43 schreef Remsjo het volgende:
Nondeju wat een volk johGelukkig draaien de Party Animals maar van 23:00 tot 23:30 en komt er daarna plaats voor echte muziek: Hardsoul
Ooh je bent een hermafrodiet. Zeg dat dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ben een hij jongeEn Hardsoul is zeker wel goed. Rogier van Bueren en Greg van Bueren
![]()
Dan moet je ook niet gaan zitten kuttenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:45 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ben een hij jongeEn Hardsoul is zeker wel goed. Rogier van Bueren en Greg van Bueren
![]()
Dat wel natuurlijkquote:
quote:
Ik weet niet wat voor stijl de party animals anno 2009 draaien maar ik hoop van niet neequote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef Kopbal het volgende:
Dat soort volk komt allang niet meer op de party animals af hoorDat zijn toch die gasten die nog steeds teren op de jaren '90?
Wat zou jij geven?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:49 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor stijl de party animals anno 2009 draaien maar ik hoop van niet nee
[ afbeelding ]
Wel een lekker wijf die rooie
en niet te vergeten:quote:
Helden muziek inderdaadquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:51 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Als ze nu nog leven en er nog steeds zo bij lopen een kogel
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:52 schreef Urquhart het volgende:
Was ook nog een bescheiden hitje paar jaar geleden, was een soort van 'comeback'.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |